Side 40 af 144 FørsteFørste ... 30373839404142435090140 ... SidsteSidste
Viser resultater 586 til 600 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #586
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://twitter.com/michelwd/status/1132612744010711040

    "Et par af jer spørger til FCK og eventuel jagt på midterforsvarer. Ståle sagde sådan her efter kampen i går: “Vi har Jacob Haahr, som skal være fjerdestopper, og så har vi Boilesen, som også kan spille stopper. Så der kommer vi ikke til at hente nogen, hvis vi ikke sælger nogen.”"
    Der bekræfter Ståle indirekte, at der ryger en stopper. Så er spørgsmålet bare om det er Lüftner eller Papagiannopoulos.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #587
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Der bekræfter Ståle indirekte, at der ryger en stopper. Så er spørgsmålet bare om det er Lüftner eller Papagiannopoulos.
    Det kan nemt blive dem begge, Lüftner har næppe en fremtid i klubben, Papagiannopoulos er RIGELIGT god nok til den rolle, han har, men han er ikke tilfreds med mængden af spilletid, og der er masser af interesse fra Sverige.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #588
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Der bekræfter Ståle indirekte, at der ryger en stopper. Så er spørgsmålet bare om det er Lüftner eller Papagiannopoulos.
    Lüftner skal udlejes. Det har Ståle udtalt for uger siden.

    Egentlig tolker jeg slet ikke hans udtalelser som om, at der kommer et salg. Jeg tolker det som om, at Ståle er fint tilfreds med de 3 bedste og derfor blot nævner, at vi også er dækket godt ind med 4. forsvarer (formentlig med Luftners situation i baghovedet) og derfor ikke nødvendigvis skal handle.

    Med mindre at Sotte står meget stejlt på at ville sælges eller at vi får et vanvidsbud på Vavro, så tror jeg ikke at der kommer til at ske noget.
    Sidst redigeret af k@sper : 27.05.19 kl. 08:01

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #589
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-jonas-knudsen

    Ved godt det kun er et avis rygte (East Anglian)men her bliver Jonas Knudsen nævnt i forbindelse med København

    Foruden Middlesbrough skulle tyske Freiburg, der sluttede som nummer 13 i Bundesligaen i denne sæson, også være en bejler, mens avisen nævner FC København som mest mulige destination i Danmark.

    Ser ham ikke komme medmindre vi sælger Bengtsson eller han selv mister tålmodigheden i København
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...aere-taalmodig
    Vil du kunne acceptere din nuværende rolle i yderligere fire år?

    - Det ved jeg ikke. Man ved ikke, hvad fremtiden bringer, så det er svært at svare på. Jeg tager en sæson ad gangen, siger Pierre Bengtsson.

  8. #590
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Mht. Carlo Holse ville det så ikke give mening at lade ham blive i Esbjerg og spille som minimum deres europæiske kampe? Kan han få op til 8 EL-kvalkampe og 6-7 superligakampe under bæltet inden vinduet overhovedet er lukket, ville det da virke som en god ide. Hvis Esbjerg som forventet ryger ud, og vi kvalificerer os til et gruppespil, får de nok mindre brug for en ekstra mand og vi får mere brug for en. Ulempen er selvfølgelig, at han så misser opstarten og at det er sent at lave en sådan ændring. Alternativt kunne man vel bare forlænge lejeaftalen med et halvt år og få ham retur til januar. Jeg vil hvertfald hellere have ham tilbage, når han rent faktisk kan banke på til en startplads, end at han igen skal sidde mest på bænken.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #591
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Mht. Carlo Holse ville det så ikke give mening at lade ham blive i Esbjerg og spille som minimum deres europæiske kampe? Kan han få op til 8 EL-kvalkampe og 6-7 superligakampe under bæltet inden vinduet overhovedet er lukket, ville det da virke som en god ide. Hvis Esbjerg som forventet ryger ud, og vi kvalificerer os til et gruppespil, får de nok mindre brug for en ekstra mand og vi får mere brug for en. Ulempen er selvfølgelig, at han så misser opstarten og at det er sent at lave en sådan ændring. Alternativt kunne man vel bare forlænge lejeaftalen med et halvt år og få ham retur til januar. Jeg vil hvertfald hellere have ham tilbage, når han rent faktisk kan banke på til en startplads, end at han igen skal sidde mest på bænken.
    Enig.. Holse har ikke endnu kvaliteterne til at spille fast for os, så det vil bestemt give mening med mindst et halvt og gerne et helt år mere hos Esbjerg.. Jeg har ses en del af deres kampe og jeg er ikke voldsomt imponeret af Holse. Han viser i glimt sine kvailteter, men mangler meget for at være iøjnefaldende og dominerende over en hel kamp, hivlket gerne skulle være tilfældet, hvis han skla bake på for en startplads hos os..

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #592
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Der er klip med Karlo Bartolec i denne små 12 minutters video - hvor han bl.a. scorer mod FCK :-): https://www.youtube.com/watch?v=iRvv6r_kH98
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  13. #593
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/prim...ndssygt-svaert

    - Jeg vil rigtig gerne blive, men det kommer an på klubben. De har lige forlænget med træneren, og så tænker jeg, at jeg skal have en snak med ham og hans syn på mig, og om han har tænkt sig at bruge mig, eller om jeg er langt bagud i køen. Hvis jeg er det, kan det jo give god mening for både mig og klubben at finde noget andet, siger han.

    Håber at de vender tomlen ned så Ståle kan lave en FCK classic med ham. Han ville pynte genvaldigt på vores midtbane

    Sæt igang Ståle. Rul den røde løber ud for Hr. Jensen

  14. De følgende 12 brugere er enige:

  15. #594
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Håber at de vender tomlen ned så Ståle kan lave en FCK classic med ham. Han ville pynte genvaldigt på vores midtbane
    Kan han komme på vores hold? Passer han overhovedet ind?
    Umiddelbart tænker jeg, at vi leder efter en central midt som er god defensivt, og som dækker store områder som Zeca. Er Mathias Jensens position ikke mere den som Falk dækker? Og hvis ja, så er det vel også den som Mudri på sigt skal dække.
    Mathias Jensen kan måske godt dække den dybe position, men så skal han måske have en anden makker end Falk?

    Jeg ved det ikke - han fik meget ros i FCN. Jeg fandt ikke helt ud af hvorfor, men han er nok god :)
    Sidst redigeret af k@sper : 27.05.19 kl. 14:17

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #595
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kan han komme på vores hold? Passer han overhovedet ind?
    Umiddelbart tænker jeg, at vi leder efter en central midt som er god defensivt, og som dækker store områder som Zeca. Er Mathias Jensens position ikke mere den som Falk dækker? Og hvis ja, så er det vel også den som Mudri på sigt skal dække.
    Mathias Jensen kan måske godt dække den dybe position, men så skal han måske have en anden makker end Falk?

    Jeg ved det ikke - han fik meget ros i FCN. Jeg fandt ikke helt ud af hvorfor, men han er nok god :)
    Synes helt sikkert han er god nok til København. Synes han minder om Lasse Schøne i spillestil. Han laver ikke lige så mange interceptions som Zeca men mere en dyb playmaker.

    Synes han er en klassespiller i svøb

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #596
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes helt sikkert han er god nok til København. Synes han minder om Lasse Schøne i spillestil. Han laver ikke lige så mange interceptions som Zeca men mere en dyb playmaker.

    Synes han er en klassespiller i svøb
    Og kan sparke udefra. Fint at få den kompetence på den centrale midtbane, så Skov kan få lidt “konkurrence” på den front.

    Zan

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #597
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Hvis Ståle er i Polen, kunne det så tænkes at have noget at gøre med det U20-VM, der spilles i landet i øjeblikket?

    Hvis man vil være rigtig konspiratorisk kan man tjekke Instagram-profilen hos en af klubbens faste agenter, Oskar Olsen (der blandt andet har været inde over Mussis, Santander og Zeca-handlerne). Han var i dag til stede til kampen mellem Mexico og Italien i netop Polen. Et tilfælde? Hvem ved. Men det får det alligevel til at kilde alle de rigtige steder.

    Her kan man se startopstillinger og lade gætterierne begynde: https://www.flashscore.dk/kamp/djSAYsFS/#opstilling;1
    Hvis vi skal fortsætte den her lidt, var Oskar Olsen igen i går til stede til en U20-kamp til VM. Og igen var et af holdene Mexico. Denne gang Mexico-Japan. Samtidig sagde Ståle efter kampen mod FCN, at han ikke havde været til stede på træningsbanen hele ugen, fordi han havde rejst rundt i alle mulige mærkelige lande.

    Derfor kan rygtet om Polen nok godt passe. Syd- og Mellemamerika er samtidig Oskar Olsens speciale, så det er vel ikke utænkeligt, at det er os, han kigger på en bestemt spiller til. Spørgsmålet er bare, hvilken af de mexicanske spillere der kunne være interessante?

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #598
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Hvis vi skal fortsætte den her lidt, var Oskar Olsen igen i går til stede til en U20-kamp til VM. Og igen var et af holdene Mexico. Denne gang Mexico-Japan. Samtidig sagde Ståle efter kampen mod FCN, at han ikke havde været til stede på træningsbanen hele ugen, fordi han havde rejst rundt i alle mulige mærkelige lande.

    Derfor kan rygtet om Polen nok godt passe. Syd- og Mellemamerika er samtidig Oskar Olsens speciale, så det er vel ikke utænkeligt, at det er os, han kigger på en bestemt spiller til. Spørgsmålet er bare, hvilken af de mexicanske spillere der kunne være interessante?
    Jeg gætter på Macias.
    Han er 19 år, og har været en af de mest chanceskabende spiller i den bedste mexicanske række i år.

    Han burde derudover heller ikke være særlig dyr, da han pt. Kun er udlejet til mesterskabs aspiranterne, Leon. Klubben der sælger ham vil derfor være bundklubben Guadalajara, som må formodes at have en betydelig svagere økonomi.
    Man kan læse lidt om ham her:
    https://vivaligamx.com/2019/05/25/wh...e-hold-macias/

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #599
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nu har jeg set højdepunkter fra MEX-JPN for at se Macias. Det blev man ikke meget klogere af. Men de 2 japanske angribere Tagawa og Miyashiro var til gengæld en fryd at se på. Hurtige og aggressive.

    https://www.google.com/search?q=u20+...c_sq;ln;fp;1;;

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #600
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Er jeg den eneste, der ikke helt forstår sammenhængen mellem Ståles to udtalelser om hhv. at ville styrke bredden i truppen og så kun gå efter en HB og en CM? På højrebacken er selvfølgelig totalt godt besat nu, men den centrale midt vil bestå af Falk, Zeca, ny mand og Mudrazija, som er skadet ind til godt inde i efteråret. Kanterne består af Skov og Fischer med Holse, Daramy og Thomsen som backup. Men Thomsen er også Backup til den centrale midt, ligesom Fischer og Daramy spiller bedst og mest i angrebet.

    Jeg er egentlig fan af den polyvante stil med spillere, der kan dække flere pladser og dermed får vi holdt flere i form. Men rent numerisk er vi vel ikke stærkere end sidste sæson ved blot at købe en HB og en CM?

  28. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •