Side 21 af 144 FørsteFørste ... 11181920212223243171121 ... SidsteSidste
Viser resultater 301 til 315 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #301
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Var det ikke BT’s podcast om transfers, der nævnte 150-200 mio. for Dolberg ved et eventuelt salg? Det var vist Søren Klæstrup, men han er også helt på månen. Han nævnte, at han troede Fischers markedsværdi lige nu var 20 mio. DKK ��

    In total: Dolberg til FCK, Dolberg salg til 200 mio. og Fischer salg for 20 mio. DKK er alt sammen lige realistisk. Som i nul :-)

  2. #302
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Var det ikke BT’s podcast om transfers, der nævnte 150-200 mio. for Dolberg ved et eventuelt salg? Det var vist Søren Klæstrup, men han er også helt på månen. Han nævnte, at han troede Fischers markedsværdi lige nu var 20 mio. DKK ��
    Det må så betyde at vi er villige til at sælge Fischer for 10-12 mio., hvis jeg forstår Dolberg argumentet korrekt.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #303
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Var det ikke BT’s podcast om transfers, der nævnte 150-200 mio. for Dolberg ved et eventuelt salg? Det var vist Søren Klæstrup, men han er også helt på månen. Han nævnte, at han troede Fischers markedsværdi lige nu var 20 mio. DKK ��

    In total: Dolberg til FCK, Dolberg salg til 200 mio. og Fischer salg for 20 mio. DKK er alt sammen lige realistisk. Som i nul :-)
    Synes de svarede på et rygte/and om at Napoli var villige til at betale 30 mill euro for Dolleren og FCK vil vist have minimum 10 mill euro for Fischer ifølge BT's podcast

  5. #304
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Det må så betyde at vi er villige til at sælge Fischer for 10-12 mio., hvis jeg forstår Dolberg argumentet korrekt.
    Vi er villige til at sælge Fischer for 8 mio med 15% videresalgsklausul så prisen, måske, kommer op på 10-12 mio flere år senere.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #305
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Var det ikke BT’s podcast om transfers, der nævnte 150-200 mio. for Dolberg ved et eventuelt salg? Det var vist Søren Klæstrup, men han er også helt på månen. Han nævnte, at han troede Fischers markedsværdi lige nu var 20 mio. DKK ��

    In total: Dolberg til FCK, Dolberg salg til 200 mio. og Fischer salg for 20 mio. DKK er alt sammen lige realistisk. Som i nul :-)
    Det er mediet Il Mattino, der nævner 200 millioner for Dolberg. Der var mange medier der nævnte samme pris i Vinters... men Dolberg er særdeles urealistisk så ikke meget grund til at diskuterer ham i denne tråd...

  8. #306
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Frederik Sørensen og Nartey spiller ikke på førsteholdet, så det kan ikke være dem.

    Mit bedste bud er Louis Schaub. Han er venstrebenet højrekant/offensiv midt. Han startede sæsonen stærkt men røg ud af startopstillingen efter en skade. Han har alligevel 3 mål og 12 assists på 1500 minutter. De gav omkring 30 mio. kroner for ham i sommer hos Rapid Wien, og det kan vel tænkes, at de kommer til at forstærke sig efter oprykningen til 1. Bundesligaen, og at han dermed kommer i overskud. Han ville virkelig være en ambitiøs signing - en del landskampe og mål for Østrig og var en kæmpe profil i den østrigske liga i flere år, og i en god alder mht. et senere videresalg fra København.

    I og med at han både kan spille på kanten og som 8er/10er centralt, vil det give god mening. De har i øvrigt lige skiftet træneren ud, så hvis den nye træner har antydet, at han ikke vil bruge Schaub, kan han jo have underrettet sin agent for at sondere markedet. Köln har i øvrigt allerede sikret sig en ny højrekant fra den kommende sæson (Kingsley Schindler).

    Desuden har han et godt langskud og tager ofte frispark. Så det kunne godt være det tætteste, vi kommer på en 1:1 erstatning for Skov, der kan tage en startplads med det samme.
    Props for et godt indlæg! Det lyder umiddelbart plausibelt :-)
    Vil altid elske Ståle

  9. De følgende 14 brugere er enige:

  10. #307
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Mudrazija bliver ikke klar til den nye sæson: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ventet/7619589

    Så er spørgsmålet, om vi skal ud at finde ikke bare én, men to centrale midtbanespillere i transfervinduet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #308
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Mathias Jensen .....


  12. #309
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mudrazija bliver ikke klar til den nye sæson: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ventet/7619589

    Så er spørgsmålet, om vi skal ud at finde ikke bare én, men to centrale midtbanespillere i transfervinduet.
    Det tror jeg næppe.. Thomsen har jo spillet positionen flere gange og jeg tror Ståle er fint tilfreds med ham og Mudri som back-up derinde.. Der kommer derfor maks. én spiller til den position; mit bud er dog 0.. Mudrazija er tilbage start august/start september, så at købe en ny spiller alene på grund af hans skade tror jeg ikke på.. Men det bliver da et spændende vindue at følge, jeg synes det denne gang er meget svært at forudsige hvad der kommer til at ske..

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #310
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det tror jeg næppe.. Thomsen har jo spillet positionen flere gange og jeg tror Ståle er fint tilfreds med ham og Mudri som back-up derinde.. Der kommer derfor maks. én spiller til den position; mit bud er dog 0.. Mudrazija er tilbage start august/start september, så at købe en ny spiller alene på grund af hans skade tror jeg ikke på.. Men det bliver da et spændende vindue at følge, jeg synes det denne gang er meget svært at forudsige hvad der kommer til at ske..
    Det er muligt, at Ståle vælger at satse på, at vi kan klare den uden Mudrazija i starten af sæsonen, men der kommer vel en afløser for Kvist. Alternativt en ekstra kant ind (udover en evt. afløser for Skov), så Thomsen ikke behøver at vikariere derude så meget, for ellers ser vi godt nok tynde ud med to centrale midtbanespillere færre i de første måneder af næste sæson, hvor vi skal spille vigtige CL-kampe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #311
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bt.dk/fodbold/lars-seier...-fcks-tribuner

    Lars Seiers sidste kommentar, i denne ellers ret ligegyldige artikel, er enormt interessant. Satse på køb af dyre unge spillere, som en investering i fremtidige store salg, er vel en strategi vi skreget på længe? Det er reelt det Ajax gør i Holland, og det er perspektivrigt, hvis det naturligvis bliver fulgt op med en tilføjelse af midler.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #312
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er muligt, at Ståle vælger at satse på, at vi kan klare den uden Mudrazija i starten af sæsonen, men der kommer vel en afløser for Kvist. Alternativt en ekstra kant ind (udover en evt. afløser for Skov), så Thomsen ikke behøver at vikariere derude så meget, for ellers ser vi godt nok tynde ud med to centrale midtbanespillere færre i de første måneder af næste sæson, hvor vi skal spille vigtige CL-kampe.
    Umiddelbart tolkede jeg Ståles udtalelser efter kampen som om, at der faktisk kigges efter en spiller til center midt, og det skal gerne være en med europæisk klasse.. Umiddebart lidt mærkeligt da det er en position hvor vi i Zeca og Falk er fantastisk godt besat i forvejen... Men kan man komme i nærheden af eksempelvis en Mathias Jensen, skal vi selvfølgelig gøre det..

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #313
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis Falk bliver skadet og Zeca får en karantæne, så hedder den centrale midtbane pludselig Thomsen og... ja, ikke Mudrazija, han er skadet. Ikke Kvist, han stopper. Ikke Varela, han skal spille højreback.

    Thomsen og Boilesen med Pierre Bengtsson på backen? Thomsen og Jonas Wind med Fischer i angrebet og Thomsen ud på... vent...

    Jeg kan umiddelbart godt se behovet for en central midt mere, nu hvor man desværre hverken har Nartey eller Bidstrup i klubben.


  21. #314
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ståle udtalte, at Lüftner skal ud på en lejeaftale. Det kunne godt blive en indikation på at man vil rykke Haahr op i 1. holdstruppen. da man gerne skal have 4 midterforsvarere i truppen. Bjelland og Vavro naturligvis som førstevalg, så Papagiannopoulos, og som nr. 4 ville det så være enten Boilesen eller Haahr, især med henblik på at Bjelland og Boile skal have nogle pauser fra tid til anden for at fysikken kan følge med.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. #315
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Umiddelbart tolkede jeg Ståles udtalelser efter kampen som om, at der faktisk kigges efter en spiller til center midt, og det skal gerne være en med europæisk klasse.. Umiddebart lidt mærkeligt da det er en position hvor vi i Zeca og Falk er fantastisk godt besat i forvejen... Men kan man komme i nærheden af eksempelvis en Mathias Jensen, skal vi selvfølgelig gøre det..
    Jeg finder det til gengæld mærkeligt, at du er i stand til at fortrænge det faktum, at Kvist stopper, og at Mudrazija er skadet i de første måneder af den kommende sæson. Ja, vi er godt besat i første kæde med Zeca og Falk, men der er jo reelt ingen gardering for dem efter sommerferien.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •