Side 2 af 144 FørsteFørste 123451252102 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...g-fck-stopper/

    Niklas Vesterlund til Trelleborg. Har langt til spilletid og virker til at være blevet overhalet af Haahr. Håber alt det bedste og masser af spilletid for Vesterlund. Tror godt han kan nå Superliga niveau med hårdt arbejde.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Pierre har en enorm professionel tilgang som virker smittende. Han er derudover rutineret og en meget stabil spiller. Men, han er reserve og med en meget høj løn. Jeg ville være tilfreds og tryg ved, at han skifter. Og gerne send ham til USA.
    Hvor ved du det fra?

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det er vel ingen hemmelighed, at Pierre er ganske fint betalt. Det har en række journalister - ved den hyppige gennem af "hvad tjener de i superligaen" - bemærket. Men så igen, det er jo en subjektiv vurdering. Men han ligger højt i vores lønhierarki.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Det er vel ingen hemmelighed, at Pierre er ganske fint betalt. Det har en række journalister - ved den hyppige gennem af "hvad tjener de i superligaen" - bemærket. Men så igen, det er jo en subjektiv vurdering. Men han ligger højt i vores lønhierarki.
    Hvis man vil have mange unge spillere, fra mange forskellige kulture, så bliver man nød til at have rollemodeller til at holde sammen på det hele. Det er svært for en spiller at ligge i toppen af det generelle hierarki, hvis man ligger lavt i lønhierarkiet. Hvis man vil have Pierre (og Kvist og Stephan for den sags skyld) til at være rollemodeller i toppen af hierarkiet, så må man lønne dem rimelig højt selv om de ikke spiller så ofte. Man kan sige at deres høje løn er en nødvendighed for at man kan have en trup med mange unge talenter i toppen af ligaen.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Hvis man vil have mange unge spillere, fra mange forskellige kulture, så bliver man nød til at have rollemodeller til at holde sammen på det hele. Det er svært for en spiller at ligge i toppen af det generelle hierarki, hvis man ligger lavt i lønhierarkiet. Hvis man vil have Pierre (og Kvist og Stephan for den sags skyld) til at være rollemodeller i toppen af hierarkiet, så må man lønne dem rimelig højt selv om de ikke spiller så ofte. Man kan sige at deres høje løn er en nødvendighed for at man kan have en trup med mange unge talenter i toppen af ligaen.
    Hertil skal lægge at han nok var tænkt spm afløser af Boilesen. Han ar så ikke været stærk nok som førstevalg og Boilesen har forlænget son aftale. Det er ganske fint at ikke alle vores reserver er talenter.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tipsbladet er efterhånden blevet en joke. Det sproglige niveau er jo kun marginalt højere end på tabloidaviserne.
    Tipsbladet eller Tipsbladet.dk ?

    (Der er ret stor forskel)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Tipsbladet eller Tipsbladet.dk ?

    (Der er ret stor forskel)
    .dk. Jeg læser ikke papirudgaven, men det skal nok passe, at der bliver læst (bedre) korrektur på den.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #23
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    .dk. Jeg læser ikke papirudgaven, men det skal nok passe, at der bliver læst (bedre) korrektur på den.
    Det er også andre journalister, andre historier, andre ejere så vidt jeg husker. De to har overraskende lidt med hinanden at gøre.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    ...andre ejere så vidt jeg husker. De to har overraskende lidt med hinanden at gøre.
    Okay, det var jeg ikke klar over.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    .dk. Jeg læser ikke papirudgaven, men det skal nok passe, at der bliver læst (bedre) korrektur på den.
    At sammenligne Tipsbladet.dk og Tipsbladet er som at sammenligne BT og Berlingske.

    Jeg tror dog at det er samme ejere og at de deler redaktionslokaler, men udfra Tipsbladets podcast lyder det ikke til at der er noget samarbejde som sådan. Tipsbladet.dk er et elendigt skod click bait medie og Tipsbladet holder et fint niveau, desværre tror jeg at sidstnævnte skyder sig selv i foden ved at dele navn med Tipsbladet.dk (for mange laver samme konklusion som dig) og kun at være tilgængeligt sammen med Ekstra Bladet.
    Sidst redigeret af Lindrup : 10.02.19 kl. 04:57 Årsag: Det er en af mine kæpheste, jeg undskylder for at kæfte op i forkert tråd.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Det er vel ingen hemmelighed, at Pierre er ganske fint betalt. Det har en række journalister - ved den hyppige gennem af "hvad tjener de i superligaen" - bemærket. Men så igen, det er jo en subjektiv vurdering. Men han ligger højt i vores lønhierarki.
    Som indspark til denne debat, så har Ekstra Bladet lige lavet en oversigt over de 30 bedst betalte i ligaen. https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...ennede/7501934
    Om man kan stole på den, ved jeg selvfølgelig ikke. Men her ligger Pierre på en delt nr 14. plads i klubben mht løn på højde med en spiller som Wind. Hans kontrakt er lang, men månedslønnen kan næppe betegnes som værende urimelig for en rutineret spiller i FCK. Man kan i hvert fald ikke klandre ham for at være specielt højt i vores lønhierarki pt.

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Som indspark til denne debat, så har Ekstra Bladet lige lavet en oversigt over de 30 bedst betalte i ligaen. https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...ennede/7501934
    Om man kan stole på den, ved jeg selvfølgelig ikke. Men her ligger Pierre på en delt nr 14. plads i klubben mht løn på højde med en spiller som Wind. Hans kontrakt er lang, men månedslønnen kan næppe betegnes som værende urimelig for en rutineret spiller i FCK. Man kan i hvert fald ikke klandre ham for at være specielt højt i vores lønhierarki pt.
    Artiklen kan ikke ses uden abonnement..

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af fck-jernet Se meddelelser
    Kunne du ikke ligge listen op, eventuelt bare et ss af den, til os uden plus abonnement
    Sorteret på månedsløn. Det er som jeg læser det medregnet bonusser (f.eks. sign-on)

    1 Bjelland 750k pr måned
    2 Fischer 425k
    3 N'Doye 400k
    4 Zeca 400k
    5 Falk 375k
    6 Kvist 350k
    7 Sotiriou 350k
    8 Varela 325k
    9 Boilesen 325k
    10 Wilczek 310
    11 Ankersen 300k
    12 Joronen 300k
    13 Kaiser 280k
    14 Nicolaj Thomsen 275k
    15 Sviatchenko 275k
    16 Luftner 275k
    17 Stephan Andersen 275k
    18-24 Scholz, Skov, Vavro, Wind, Pierre, Papagiannopoulos, Anders K Jacobsen 250k
    25 Mudrazija, Kian Hansen 225k
    27 Okore 220k
    28-30 Kirkevold, Mukhtar, Sparv 200k


    Sådan gjorde vi



    • Hemmeligheder: Superliga-klubberne værner om spillernes lønninger, som var det statshemmeligheder. Men det er gennem eksempelvis årsregnskaber muligt at få et mere eller mindre præcist billede af løn-budgetter og den aktuelle udvikling.
    • Stor indsigt: Desuden er det en branche, hvor nøgle-aktører bliver nødt til at holde sig ajour med lønninger. Så fodbold-branchen er derfor også fyldt med personer, der har stor indsigt.
    • Kontakt med utal personer: Ekstra Bladet har i forbindelse med disse artikler været i kontakt med et utal af indsigtsfulde personer fra dansk fodbolds inderkreds for at danne et billede af lønhierarkiet ikke alene i Superligaen, men helt ned på klub-niveau.
    • Kalkuleret månedsløn: Vi opererer i denne sammenhæng med en kalkuleret månedsløn, som tager højde for, at fodboldspillere ofte får store engangsbeløb (sign-on-fee). Eksempelvis er Anders K. Jacobsens fem-årige aftale i OB knyttet sammen med fem millioner kroner i bonus, der blev udbetalt ved underskriften. Engangsbeløb udgør ofte mere end 20 procent af den samlede lønsum, og derfor er vigtige at medregne for at få et korrekt billede af løn-niveauet.
    • Lejede spillere ikke med: Lejede spillere indgår ikke i opgørelsen. Det gælder eksempelvis Lucas Andersen og Philipp Ochs i AaB. Situationen er nemlig den, at en lejet spiller fortsætter med at få løn fra den klub, der ejer spilleren, uanset hvor han spiller, og hvor stort et beløb den lejede klub betaler for ham.
    • Ingen kommentarer: Ingen af de kilder, vi har talt med, i forbindelse med denne opgørelse ønsker at knytte kommentarer til de konkrete beløb i Ekstra Bladets løngennemgang.


  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    I en artikel i tipsbladet.dk citeres Ståle for følgende udtalelse til Copenhagen Sundays: "Om en uges tid regner jeg med at have N'Doye og Fischer tilbage, og så har vi fem angribere". Så vidt jeg kan se, figurerer hverken Daramy eller Daghim officielt i truppen endnu, så jeg kan højst tælle til fire angribere.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Når vi sælger Robert Skov burde vi købe Andreas Skov Olsen for FCN. 12 mål som 19 årige er meget godt gået. Han har selvfølgelig ikke de samme spidskompetencer som vores Skov men han ser vild ud. Kæmpe potentiale. Jeg siger KØB til sommer også selv om han koster 15-20 millioner

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •