Side 134 af 144 FørsteFørste ... 3484124131132133134135136137 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,996 til 2,010 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1996
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvem går op i om Bendtner (eller nogen anden) prøver at få gratis pizza. Der må være grænser for hvor små ting vi interessere os for!


  2. #1997
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Vi har i forvejen N'Doye med "specielle" privilegier... Mon ikke Bente har fået at vide, at han er som alle andre, møder til tiden, træner hver dag og lukker r.... - that's how it is!
    Det forestiller jeg mig, at Ståle har gjort klart. Kontraktens længde lugter også af, at dette er en begrænset prøveperiode. Hvis Bendtner indordner sig og gør en god figur, så ligger der nok en forlænget kontrakt og venter. Gør han ikke, jamen så er det bare farvel og tak.

    Der var bare nogle, som forsøgte at opstille et billede af at Bendtner skaber sig allevegne og hele tiden. Det er ikke et billede jeg har af Bendtner og slet ikke fra tiden i Rosenborg, hvor det lugter af at ledelsen ikke har været deres opgave voksen.

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #1998
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    En anden ting der er værd at have med er Bendtners forhold til landsholdet. Der er ingen tvivl om at landsholdet flere gange i hans karriere har været et fast holdepunkt i en omtumlet tilværelse. Han har gentagne gange givet udtryk for, hvor meget landsholdet og hjemmekampe i Parken har betydet for ham. Hans skuffelse over ikke at blive udtaget til VM sidste sommer var enorm (om det endda har haft en påvirkning på karriereudviklingen det sidste år, kan man kun gisne om).
    Men der er ingen tvivl om at Bendtner godt ved, at hvis han skal have en chance for at spille EM på hjemmebane næste sommer, så skal han brage igennem for FCK, og det kan kun være med til at styrke hans motivation.

  5. De følgende 14 brugere er enige:

  6. #1999
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Selvom jeg er Sideliniens jubelidiot, så kan jeg desværre godt være i tvivl omkring dette :-)
    Men uanset form, så er han stadig et stort skur, som vi kan sætte ind og som kan skabe lidt ravage i slutningen af kampe, hvor vi jagter et resultat.
    Hvilket har været tilfældet i mange kampe i denne sæson allerede, og nok også bliver det i mange flere. Hvilket er en af de største årsager til, at jeg er kæmpe fan af Bendtner i FCK. Derudover er han skide sulten + at Ståle nok skal få rettet ham ind.

    Hvis man tager sølvpapirshatten på, så kunne man godt konspirere om at ovenpå FCMs stunt igen hvor folk troede Bendtner skulle til FCM og de derefter præsenterer Marcondes, så har Ståle hentet Bendtner bare for at lukke røven på dem hæhæ

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #2000
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Hvis man tager sølvpapirshatten på, så kunne man godt konspirere om at ovenpå FCMs stunt igen hvor folk troede Bendtner skulle til FCM og de derefter præsenterer Marcondes, så har Ståle hentet Bendtner bare for at lukke røven på dem hæhæ
    God gang sølvpapir, dér! Udover sund fornuft og den slags - ;-) - kan den vist roligt skydes ned alene af den grund, at Michel Davidsen meldte Thelin-handlen stendød, før FCM begyndte deres Bendtner-trolleri.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #2001
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Hvem går op i om Bendtner (eller nogen anden) prøver at få gratis pizza. Der må være grænser for hvor små ting vi interessere os for!
    Enten misforstår du med vilje, eller også... Nej, jeg lader tvivlen komme dig til gode.

    Hvis du havde gider læse op på sagen, så handler det ikke en skid om pizza, men om en opførsel hvor Bendtner ser sig selv hævet over alle andre, også små erhvervsdrivende, og virkelig ikke kan nedlade sig til petitesser som at betale for de varer han bestiller. Det er usympatisk udover enhver beskrivelse.

    Er du ikke rar, at sætte dig en smule ind i de situationer du har så stærk en mening om?
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #2002
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvad taler for at the lord bliver en succes:

    - Kæresten, han selv og flere af vennerne, som vil sidde på tribunen sammen med familien til hver kamp i Parken, er FCK-fans.
    - Han kan redde sit rygte i sit eget hjemland. Et rygte han vil skulle leve med om 20 år, når han møder folk på gaden.
    - Han er blevet ældre og klogere (er der virkelig nogen der tror på den?)
    - Ståle og ham kan vise sig at være et godt mix.
    - Den korte kontrakt. Han er nødt til at bevise noget.

    Hvad taler mod:

    - Det københavnske natteliv er nu tættere på end nogensinde før.
    - Brøndbyfans og andre idioter vil være klar til at provokere ham hvorend han går i en helt anden grad end i andre byer.
    - Pressen vil elske et gå ham på nerverne i håbet om en overreaktion.
    - Den korte kontrakt. Han kan råbe pik og skride hurtigt, hvis han får lidt modstand. Kan han nå at spille sig i form?

    Anyways. Vi kan vel alle være enige om at det ikke er bliver mere kedeligt at være FCK'er. Måske bliver det mere pinligt, måske bliver det mere fedt. Men ikke kedeligt.
    Danmark til Valby Bakke


  13. #2003
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Enten misforstår du med vilje, eller også... Nej, jeg lader tvivlen komme dig til gode.

    Hvis du havde gider læse op på sagen, så handler det ikke en skid om pizza, men om en opførsel hvor Bendtner ser sig selv hævet over alle andre, også små erhvervsdrivende, og virkelig ikke kan nedlade sig til petitesser som at betale for de varer han bestiller. Det er usympatisk udover enhver beskrivelse.

    Er du ikke rar, at sætte dig en smule ind i de situationer du har så stærk en mening om?
    Slap dog af. Den opførsel ser man fra xxxx antal mennesker i det københavnske natteliv hver nat og det uanset om de ligner nogle fra Strandvejen eller fra sociale byggerier og lige har brugt alle lommepengene på en flaske spritus.

  14. De følgende 13 brugere er enige:

  15. #2004
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    God gang sølvpapir, dér! Udover sund fornuft og den slags - ;-) - kan den vist roligt skydes ned alene af den grund, at Michel Davidsen meldte Thelin-handlen stendød, før FCM begyndte deres Bendtner-trolleri.
    Det var skam også 100% sarkastisk, troede ikke det var nødvendigt at understrege det - det var intet andet end en lolleren kommentar :-)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #2005
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Om ikke andet, så er kontrakten på en længde, hvor at hvis det går helt galt, så er det ikke det store tab, og hvis det ender om med at gå godt, skal vi nok ikke være bange for at nogle andre forsøger at hente ham.

    Og med tanke på Ståle har været imod det af flere omgange, så er jeg ikke nervøs for at han skal komme til at få særbehandling. Om noget så er det en særbehandling i at det bliver ekstremt hårdt arbejde han kommer i.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #2006
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Rygnummer 32 til Bendtner iflg. Bold.dk
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  20. #2007
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Rygnummer 32 til Bendtner iflg. Bold.dk
    Og ifølge FCK.dk: https://www.fck.dk/spiller/nicklas-bendtner

  21. #2008
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Vi har i forvejen N'Doye med "specielle" privilegier... Mon ikke Bente har fået at vide, at han er som alle andre, møder til tiden, træner hver dag og lukker r.... - that's how it is!
    Jeg kan heller ikke forestille mig andet, end at det er gjort meget klart, at det er "Ståles way or the highway". Snoren er uden tvivl kort, især hvis han har de mindste drømme om et længere ophold.

    Når Thelinhandlen gik galt, så er jeg glad for at vi prøver med Bendtner. Men puha, man kan godt blive lidt nervøs. 95% af fodbolddanmark (inkl mange af vores egne fans) håber jo, at han træder ved siden af. Mange vil sikkert gå så langt og forsøge at fremprovokere dumheder, ligesom pressen vil ånde ham i nakken hver dag (og nat). Det bliver tungt for ham.
    Heldigvis for os er der ikke de store kamppauser i kontraktperioden, hvor der er plads til at skeje ud. Opfører han sig nogenlunde professionelt bør vi i hvert fald på kort sigt være fri for udskejelser i fuldskab. Men en lang og kedelig juleferie og opstart, hvis kontrakten forlænges....

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #2009
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg kan heller ikke forestille mig andet, end at det er gjort meget klart, at det er "Ståles way or the highway". Snoren er uden tvivl kort, især hvis han har de mindste drømme om et længere ophold.

    Når Thelinhandlen gik galt, så er jeg glad for at vi prøver med Bendtner. Men puha, man kan godt blive lidt nervøs. 95% af fodbolddanmark (inkl mange af vores egne fans) håber jo, at han træder ved siden af. Mange vil sikkert gå så langt og forsøge at fremprovokere dumheder, ligesom pressen vil ånde ham i nakken hver dag (og nat). Det bliver tungt for ham.
    Heldigvis for os er der ikke de store kamppauser i kontraktperioden, hvor der er plads til at skeje ud. Opfører han sig nogenlunde professionelt bør vi i hvert fald på kort sigt være fri for udskejelser i fuldskab. Men en lang og kedelig juleferie og opstart, hvis kontrakten forlænges....
    Kan man ikke sende ham og N'doye på ferie i Vegas ?

  24. #2010
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Temmelig kontroversielt set i lyset af at der jo, som bekendt, kun findes én 32... Jeg er dog glad for symbolikken i IKKE at give ham nummer 52, da dette indikerer at der nu er nye boller på suppen. Det gælder holdet nu. (Beklager jinx)

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •