Side 39 af 144 FørsteFørste ... 29363738394041424989139 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #571
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Først henter vi ligaens bedste målmand på fri transer, og så henter vi ligaens bedst (efter Ankersen) højre back med ét år tilbage af sin kontrakt til en forhåbentlig god pris. Jeg kan virkelig godt lide den stil!
    Vi er Skandinaviens Bayern München!!!!

    Nogen rygter vedr. pris. Læste FCN havde afvist et bud i vinters på 3 mil euro. Men med 1 år tilbage og CV's historik for store salg har vi så givet 15 mil for ham???

  2. #572
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Først henter vi ligaens bedste målmand på fri transer, og så henter vi ligaens bedst (efter Ankersen) højre back med ét år tilbage af sin kontrakt til en forhåbentlig god pris. Jeg kan virkelig godt lide den stil!
    Det bliver spændene at se hvad det gør ved trup harmonien. Vi ender nok med mange spillere, som mener de skala spille fast... konkurrence er rigtig god, men jeg ser godt nok ikke flere af vores reserver kommer til at acceptere deres plads næste år

  3. #573
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Fint vi får hentet en back med de spillemæssige kvaliteter, han har, og at han allerede er vant til at bo i Danmark, og ikke skal bruge en tilvænningsperiode for at føle sig hjemme. Måske det at have en landsmand i klubben i forvejen (Mudrazija) kan være en fordel for begge ift. at trives i klubben.
    Enig og hvis vi så også kan lande noget spændende fra Syd- eller Mellemamerika? Så det samme kan gøre sig gældende for Varela.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #574
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg havde godt nok ikke regnet med vi kunne hente Bartolec! Enten har konkurrencen fra udlandet ikke været fandens stor, ellers har Bartolec selv været meget interesseret i FCK. Jeg tænker i hvert fald ikke vi har givet over 15-20 mio, da det er virkelig mange penge at have bundet op på én position

  6. #575
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg tænker, at Bartolec-handlen også skal ses i lyset af, at han jo primært har spillet en smule længere fremme på banen end en 442-back. Det samme gælder vel egentligt for Varela. Det betyder, at skulle man sælge Skov, behøver man ikke hente et eller andet panikkøb eller en spiller til desperat overpris, men kan have Bartolec og Varela på banen samtidigt. Ikke en helt optimal løsning, men Bartolec har f.eks. været god til at trække ind i banen og komme til afslutning. Så kan man være mere tålmodige og vente på den helt rigtige spiller til højrekanten.

  7. #576
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg havde godt nok ikke regnet med vi kunne hente Bartolec! Enten har konkurrencen fra udlandet ikke været fandens stor, ellers har Bartolec selv været meget interesseret i FCK. Jeg tænker i hvert fald ikke vi har givet over 15-20 mio, da det er virkelig mange penge at have bundet op på én position
    Bartolec udtalte allerede i feb. sidste år at FCK var en interessant klub
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...teressant-klub

  8. #577
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg ved godt, vi numerisk set er okay besat på angrebspladserne, og vi med Daramy og Wind kan fylde på af home-grown spillere i truppen. Men sæsonens sidste tre kampe, samt nogle af kampene i slutspillet, har illustreret i hvor høj grad vi er afhængige af N'Doye, og hvor svært det er for alvor at lægge tryk på, hvis han ikke spiller. Måske det bør være en position, vi også skal se på, om vi kan forstærke os. Det vil så også betyde, at man nok må tage afsked med Pieros, hvis den kabale skal gå op. Intet ondt om Pieros, men med skader, formdyk, osv., så er han blevet overhalet indenom af Wind, og jeg har svært ved at se, at han skulle kunne være en direkte afløser for N'Doye i tilfælde af en skade til senegaleseren.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  9. #578
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg ved godt, vi numerisk set er okay besat på angrebspladserne, og vi med Daramy og Wind kan fylde på af home-grown spillere i truppen. Men sæsonens sidste tre kampe, samt nogle af kampene i slutspillet, har illustreret i hvor høj grad vi er afhængige af N'Doye, og hvor svært det er for alvor at lægge tryk på, hvis han ikke spiller. Måske det bør være en position, vi også skal se på, om vi kan forstærke os. Det vil så også betyde, at man nok må tage afsked med Pieros, hvis den kabale skal gå op. Intet ondt om Pieros, men med skader, formdyk, osv., så er han blevet overhalet indenom af Wind, og jeg har svært ved at se, at han skulle kunne være en direkte afløser for N'Doye i tilfælde af en skade til senegaleseren.
    Jeg er stadig fuldstændig overbevist om at Corner kommer retur til FC. Han er langtidsskadet og de tror ikke på ham i Atalanta ligner det. Han har brug for en klub som har tålmodighed og som tror på ham.

    Atalanta gav derudover 'kun' omkring 30-35 mil for ham, og man må formode at de er tilfredse med at sælge for omkring de 20.
    Derudover har Corner vel tjent over 100 millioner i sin karriere, og må vel formodes at være tilfreds nok med den løn vi kan betale - så længe han får spilletid.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #579
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af domanyi Se meddelelser
    Jeg er stadig fuldstændig overbevist om at Corner kommer retur til FC. Han er langtidsskadet og de tror ikke på ham i Atalanta ligner det. Han har brug for en klub som har tålmodighed og som tror på ham.

    Atalanta gav derudover 'kun' omkring 30-35 mil for ham, og man må formode at de er tilfredse med at sælge for omkring de 20.
    Derudover har Corner vel tjent over 100 millioner i sin karriere, og må vel formodes at være tilfreds nok med den løn vi kan betale - så længe han får spilletid.
    Enig. Jeg tror helt klart også han kommer - før eller siden. Men måske er det lidt for tidligt. Kan han nå at blive klar inden vinduet lukker, kan han jo nok godt finde en mindre klub i Italien eller Tyskland, der tør tage chancen. Det sagt så håber jeg virkelig på Cornelius! Det vil gøre os langt langt mindre sårbare for skader/karantæner/hvilepauser til N'Doye. For hold fast hvor har vi set pivringe ud, når han mangler.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #580
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Corner eller Bendtner (typen, ikke spilleren) ville være oplagt. Corner er vel alligevel nok først i topform om ihvertfald et halvt år. Giver super mening ift. Ndoye som nok ikke kan klare 50 kampe på en sæson (kunne sagtens have kostet os i år).

    Ser også Wind som en fremtidig 10'er eller playmaker i højere grad end en boks angriber. Hvilket efterlader os med Ndoye som ene mand på den plads, da Pieros vel er en anden type angriber.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #581
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af domanyi Se meddelelser
    Derudover har Corner vel tjent over 100 millioner i sin karriere, og må vel formodes at være tilfreds nok med den løn vi kan betale - så længe han får spilletid.
    Men det med spilletiden er også en udfordring. Skal en ny angriber spille på bekostning af Wind eller Daramy? Det er to potentielle, fremtidige kanonsalg, som man i givet fald gambler med.

    Vi ser vel alle gerne, at truppen forstærkes, men hvem skal sættes af? Som Fischer sluttede sæsonen af, kan man sagtens finde noget bedre, men det er alt for tidligt at afskrive ham. Skov skal score mange færre mål, inden han bliver bænket. Skal det være Falk, vores kreative omdrejningspunkt? Zeca, vores anfører?

    I forsvaret er der heller ingen oplagte pladser at skifte ud på, når vi ser bort fra højre back. Vavro regner Ståle med at tjene boksen på. Bjelland er vist truppens bedst lønnede. Boilesen har lige forlænget.

    Til gengæld vil det være helt oplagt at bygge på i bredden. Skille sig af med noget af dødvægten og hente kvalitet til bænken.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #582
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg synes bare, at 17/18 sæsonen burde have lært os, at det er nødvendigt med en næsten fuldgod gardering på de enkelte positioner, hvilket vi hverken havde for Johansson eller Santander. N'Doye bliver jo ikke yngre, og når man er i den alder, så kan formnedgangen ramme rimeligt hurtigt, som vi jo så med Kvist, der endda er en anelse yngre end Damen. Plus om et års tid udløber hans kontrakt, og så kunne det være rart, hvis man havde givet en ny angriber den nødvendige indkøringsperiode, uden at det ville have konsekvenser for holdets resultater.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #583
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kunne Saba Lobjanidze fra Randers være en mulighed for at styrke bredden på midtbanen?

    Synes, han har nogle rigtigt gode spidskompetencer efter danske forhold.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #584
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Kunne Saba Lobjanidze fra Randers være en mulighed for at styrke bredden på midtbanen?

    Synes, han har nogle rigtigt gode spidskompetencer efter danske forhold.
    Nja, ham ser fin ud for Randers. Holse så også rigtig god for Esbjerg og han er vel bedre at satse på. Jeg har ladet mig fortælle at Wind i længere tid var foran Pieros, men at Pieros spillede så man kunne få ham skudt afsted. Det er nok en sandhed med modifikationer, men det ligner at han ikke vil blive forhindret, hvis der skulle komme bud. Lige netop et salg af ham ville åbne pladsen for en ny angriber. Bendtner tja, han er diskuteret rigeligt og mon dog, Corner kommer ikke allerede hjemr anden gang.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #585
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://twitter.com/michelwd/status/1132612744010711040

    "Et par af jer spørger til FCK og eventuel jagt på midterforsvarer. Ståle sagde sådan her efter kampen i går: “Vi har Jacob Haahr, som skal være fjerdestopper, og så har vi Boilesen, som også kan spille stopper. Så der kommer vi ikke til at hente nogen, hvis vi ikke sælger nogen.”"

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •