Side 123 af 144 FørsteFørste ... 2373113120121122123124125126133 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,831 til 1,845 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1831
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Har lige læst i en serbisk sportsavis, at FCK skulle være interesseret i at hente Richmond Boakye fra Røde Stjerne, for en pris på 3-4 millioner euro.
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  2. #1832
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019


  3. #1833
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af bmw 25 Se meddelelser
    Har lige læst i en serbisk sportsavis, at FCK skulle være interesseret i at hente Richmond Boakye fra Røde Stjerne, for en pris på 3-4 millioner euro.
    Kilde?

  4. #1834
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Nope det er fra i dag, her et link Danci odvode fudbalera Zvezde!? - Sportska centrala
    https://www.sportskacentrala.com/201...balera-zvezde/ det står på serbisk desværre.
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  5. #1835
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af bmw 25 Se meddelelser
    Nope det er fra i dag, her et link Danci odvode fudbalera Zvezde!? - Sportska centrala
    https://www.sportskacentrala.com/201...balera-zvezde/ det står på serbisk desværre.
    Håber jeg virkelig ikke. Synes ikke han var god mod os eller i kampen mod Young boys. Han blev jo totalt overmatchet af Nelsson og Papa pånær det ene øjeblik hvor han scorede

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1836
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af bmw 25 Se meddelelser
    Nope det er fra i dag, her et link Danci odvode fudbalera Zvezde!? - Sportska centrala
    https://www.sportskacentrala.com/201...balera-zvezde/ det står på serbisk desværre.
    Lyder vildt, med mindre vi har et salg af Pieros klar. Vi mangler så meget mere en centerforsvarer end en angriber i min bog...

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1837
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Lyder vildt, med mindre vi har et salg af Pieros klar. Vi mangler så meget mere en centerforsvarer end en angriber i min bog...
    Ghaneseren har været en del omkring men er åbenbart ikke en fast starter så mit gæt (mener Frimann roste ham i 1.kamp og sagde det var en sådan type FCK kunne bruge) er at vi er i markedet for et lejemål.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1838
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kunne det tænkes, at interessen (evt forespørgsel) for Boakye er sket inden købet af Santos. Man kan måske godt forestille sig, at vi har arbejdet på flere muligheder, og at Boakye var plan B, hvis Santos ikke lykkedes.

    Vi kan sagtens bruge en angriber mere, men det virker meget usandsynligt, at vi på nuværende tidspunkt er klar med så stort et beløb, især når vi også mangler en central forsvarer.


  12. #1839
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Lyder vildt, med mindre vi har et salg af Pieros klar. Vi mangler så meget mere en centerforsvarer end en angriber i min bog...
    Jeg er enig i at vi på den lange bane ikke står og mangler en angriber, men på den korte bane, dvs hele resten af dette efterår, er vi fortsat i akut angribermangel.. Det vil dog på ingen måde give mening at kaste et sådan beløb efter en angriber som primært skal agere brandslukker her i efteråret.. Ja vi har hentet Santos, som godt kan blive god, men det var utrolig skuffende at se hans aktuelle form i torsdags.. Det er ikke ham der fra dag 1 går ind og agerer afløser for hverken Wind eller Doye, men han ligner en spiller der kan blive en enorm interessant tilføjelse til angrebet i foråret når Wind og Doye er tilbage og han selv er kommet i den påkrævede fysiske form..

    Hvis vi kun kigger på det korte perspektiv (dette efterår) vil det derfor stadig give mening at hente en forholdsvis profileret og dyr spiller ind på en kort lejeaftale.. I et lidt længere perspektiv vil en tilgang af en offensiv venstrekant som eksempelvis Sabbi give mere mening, men det vil stadig være med risiko for at vi står med en alt for bred trup til foråret, hvis vi der er ude af både pokal og europa..

  13. #1840
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg håber vildt meget på Winther fra Lyngby. Han er lige nu min drømmesignning, men jeg vil nu også sige, at en fysisk stærk angriber kunne være rar at få i stald. Der kan gå lang tid, før Wind og N'Doye er tilbage i topform, og er de først tilbage i foråret, så har Damen heller ikke meget topniveau tilbage, tror jeg. Og så kan vi ligeså godt få den erstartning ind nu ... :-)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1841
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Lyder vildt, med mindre vi har et salg af Pieros klar. Vi mangler så meget mere en centerforsvarer end en angriber i min bog...
    Manden er målfarlig og er en Dame N'Doye type, han har scoret 55 mål i 74 kampe for Røde Stjerne. Så vil helt sikkert mere ha ham i FCK end kære Pieros.

    Edit nu på bold.dk
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...stjerne-spids/
    Sidst redigeret af bmw 25 : 25.08.19 kl. 12:41 Årsag: Et link
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar


  16. #1842
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg håber vildt meget på Winther fra Lyngby. Han er lige nu min drømmesignning, men jeg vil nu også sige, at en fysisk stærk angriber kunne være rar at få i stald. Der kan gå lang tid, før Wind og N'Doye er tilbage i topform, og er de først tilbage i foråret, så har Damen heller ikke meget topniveau tilbage, tror jeg. Og så kan vi ligeså godt få den erstartning ind nu ... :-)
    Nu sad jeg og så optakt til kampen mellem Lyngby og Randers (ja, jeg har en trist søndag).
    Men et spændende interview fik jeg dog hørt og set. Birger Jørgensen (Sportschef i Lyngby) talte nemlig meget om Winther. Det lød lidt som om - og ja, jeg tolker meget - at han talte lidt mellem linjerne. Han nævnte bl.a., at han var glad for den lange kontrakt, som Winther har. Og at Winther jo selv må træffe beslutningen om, hvad næste skridt i karrieren er.
    Jeg tolker i vildskab, og jeg tænkte, at det kan være tale til Winther og Ståle/Lange, såfremt vi har vist interesse. Jeg tror som sådan ikke på et bud, men på indledende snak. Jeg tror, at et eventuelt bud først sker når og såfremt vi vinder samlet over Riga og dermed kommer i gruppespillet, og at man derfor gør klar til at kunne handle hurtigt. :-)
    Ja, det er vilde konspirationer på en søndag og et slapt interview.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  17. #1843
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af bmw 25 Se meddelelser
    Manden er målfarlig og er en Dame N'Doye type, han har scoret 55 mål i 74 kampe for Røde Stjerne. Så vil helt sikkert mere ha ham i FCK end kære Pieros.

    Edit nu på bold.dk
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...stjerne-spids/
    Det må - af så mange åbenlyse årsager - være verdens største and.

    Zan

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1844
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det må - af så mange åbenlyse årsager - være verdens største and.

    Zan
    Det absolut eneste der skulle kunne sandsynligøre bare en smule sandhed i den historie er, hvis vi samtidig er ved at strikke en aftale omkring et salg af Pieros sammen.. Men selv i det tilfælde virker det som et absurd rygte..

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1845
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det absolut eneste der skulle kunne sandsynligøre bare en smule sandhed i den historie er, hvis vi samtidig er ved at strikke en aftale omkring et salg af Pieros sammen.. Men selv i det tilfælde virker det som et absurd rygte..
    Det er jeg ikke nødvendigvis enig i. Jeg (vi?) kender ikke omfanget af N'Doyes skade, og kan derfor kun gætte på, hvornår han vil være klar igen. At de siger "måske resten af året" kan være en bevidst underdrivelse for ikke at male fanden på væggen eller få sælgende klubber til at hæve prisen på deres spillere, fordi de ved, vi er nødt til at købe. N'Doye er 34 år, og det er absolut en mulighed, han er i gang med sin sidste sæson pga alder/skade?/familien langt væk mm. Derfor vil et køb, eller leje med købsoption, af Boakye kunne være at betegne som rettidig omhu.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •