Side 101 af 144 FørsteFørste ... 51919899100101102103104111 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,501 til 1,515 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1501
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Football-italia melder på Twitter om en interesse for Peter Ankersen fra AC Milan.
    Whut?! Det må være en and. Men okay, legenden om Christian Keller gør jo, at intet kan afvises...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1502
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    De næste 6 måneder kommer til at være afgørende for Pieros' fremtid i FCK. I januars transfervindue skal der kigges på en topangriber, som kan integreres på holdet under N'Doyes vinge uden for meget pres, inden Den Gamle Dame takker af. Og så må vi til den tid kigge på, hvilken rolle Pieros skal have, eller om det måske er tid til at han skal videre.

    Pieros er i gang med sin 3. sæson hos os, og mens hans første sæson var godkendt, var 2. sæson ikke ligefrem en bragende succes for at sige det mildt. Vi har haft andre angribere, som ligesom Pieros har haft det svært på målscoringskontoen i kortere eller længere tid, men som altid leverede en solid arbejdsindsats. Hvis han får held til at sætte en stime sammen med mål i et par kampe i træk, kan det forhåbentlig sætte gang i noget positivt for ham og os. Men det er ved at være nu, hvis han skal overbevise om at han fortsat har en plads i truppen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1503
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De næste 6 måneder kommer til at være afgørende for Pieros' fremtid i FCK. I januars transfervindue skal der kigges på en topangriber, som kan integreres på holdet under N'Doyes vinge uden for meget pres, inden Den Gamle Dame takker af. Og så må vi til den tid kigge på, hvilken rolle Pieros skal have, eller om det måske er tid til at han skal videre.

    Pieros er i gang med sin 3. sæson hos os, og mens hans første sæson var godkendt, var 2. sæson ikke ligefrem en bragende succes for at sige det mildt. Vi har haft andre angribere, som ligesom Pieros har haft det svært på målscoringskontoen i kortere eller længere tid, men som altid leverede en solid arbejdsindsats. Hvis han får held til at sætte en stime sammen med mål i et par kampe i træk, kan det forhåbentlig sætte gang i noget positivt for ham og os. Men det er ved at være nu, hvis han skal overbevise om at han fortsat har en plads i truppen.
    Det gode ved Pieros er, at han kommer frem til chancerne, men jeg tror simpelthen ikke på ham. Der er for mange store afbrændere hele tiden. Lad os komme af med ham i en fart!

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1504
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...idtbanespiller

    FCK har angiveligt budt på Real Zaragoza's Pep Biel.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1505
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    De næste 6 måneder kommer til at være afgørende for Pieros' fremtid i FCK. I januars transfervindue skal der kigges på en topangriber, som kan integreres på holdet under N'Doyes vinge uden for meget pres, inden Den Gamle Dame takker af. Og så må vi til den tid kigge på, hvilken rolle Pieros skal have, eller om det måske er tid til at han skal videre.

    Pieros er i gang med sin 3. sæson hos os, og mens hans første sæson var godkendt, var 2. sæson ikke ligefrem en bragende succes for at sige det mildt. Vi har haft andre angribere, som ligesom Pieros har haft det svært på målscoringskontoen i kortere eller længere tid, men som altid leverede en solid arbejdsindsats. Hvis han får held til at sætte en stime sammen med mål i et par kampe i træk, kan det forhåbentlig sætte gang i noget positivt for ham og os. Men det er ved at være nu, hvis han skal overbevise om at han fortsat har en plads i truppen.
    Det virker som en generel opfattelse at hans første sæson var godkendt, hvilket jeg ikke er enig i.

    Pieros scorede 14 mål, og det er som regel det faktum, der lægges til grund for opfattelsen. Bryder man det ned, kan man se at 10 mål blev scoret i første halvdel kun 4 mål i anden halvdel. Kun fire mål mod topholdene heraf et på straffe. Målene i første halvdel - mener jeg - blev scoret i de første tre måneder i klubben.

    Min konklusion på Pieros i hans første sæson er

    - Et hæderligt målgennemsit
    - Kom med stor begejstring og energi hvilket resulterede i mål primært mod bundhold
    - Blev efter nogle måneder læst af de andre hold og har siden ikke haft kvaliteten til at gøre sig gældende
    - Brændte uhyrligt mange chancer i resten af sæsonen

    Ift. at kunne gøre sig gældende mangler han

    - Fysik
    - Teknik
    - hurtighed
    - Aflslutningskvalitet (hoved og fødder)
    - Evner i kombinationsspillet
    - At være boldfast

    Han har

    - En stor løbevillighed
    - et hårdt spark

    Hvis han havde nogle åbenlyse kompetencer, som lå på et højt niveau og de i øvrigt var inde i en god udvikling, så giv manden en chance. Virkeligheden er bare, at hver gang han er på banen, demonstrerer han, hvor umulig han er på superliga niveau. Nu på tredie år.

    Han er hovedrystende ringe og for min del så bliver hver oplevelse med ham sådan lidt 'for helvede altså ...' irriteret og opgivende. Det bliver kun overgået, når Ståle efterfølgende forklarer om Pieros store kvaliteter i interviews. Når noget er så tydeligt, at selv en blind kan føle det med sin stok, så er man nødt til a sige det højt; for sin egen troværdighed.
    Goldbæks Højrefod

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #1506
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi har ifølge en spansk avis budt 30 mil på Pep Biel, en 22 årig offensivspiller fra Zaragoza.

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ragoza-spiller

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1507
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...idtbanespiller

    FCK har angiveligt budt på Real Zaragoza's Pep Biel.
    Spændende. På diverse videoer (skal tages med et gran salt) ligner han lidt Holse i type. Lille og hurtig med stærkt venstreben. Lad os håbe, at han lige er 50% bedre, hvis det ender med at blive til noget.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1508
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det virker som en generel opfattelse at hans første sæson var godkendt, hvilket jeg ikke er enig i.

    Ift. at kunne gøre sig gældende mangler han

    - Fysik
    - Teknik
    - hurtighed
    - Aflslutningskvalitet (hoved og fødder)
    - Evner i kombinationsspillet
    - At være boldfast
    Arhhh nu synes jeg, du er meget hård. Fysisk er han da som minimum gennemsnitlig med en stor arbejdsiver.
    Og hastighedsmæssigt, så vi eksempelvis mod OB (mener jeg det var), at han kunne løbe fra et helt superliga forsvar.
    Jeg er så i enig i dine øvrige mangler hos Pieros

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1509
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Spændende. På diverse videoer (skal tages med et gran salt) ligner han lidt Holse i type. Lille og hurtig med stærkt venstreben. Lad os håbe, at han lige er 50% bedre, hvis det ender med at blive til noget.
    Det lyder super spændende.. Kunne også være fint med en lille spansk-talende koloni i Oviedo, Varela og Biel.. Forhåbentlig kan det hjælpe med integrationen og trivslen for alle 3..

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #1510
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Arhhh nu synes jeg, du er meget hård. Fysisk er han da som minimum gennemsnitlig med en stor arbejdsiver.
    Og hastighedsmæssigt, så vi eksempelvis mod OB (mener jeg det var), at han kunne løbe fra et helt superliga forsvar.
    Jeg er så i enig i dine øvrige mangler hos Pieros
    Fysisk gennemsnitlig, uden helt at vide, hvad du lægger i det, så var min vurdering, at han i duellerne med modstandernes som ofte kommer til kort. Både når han skal dække bolden og når han skal erobre den. Et eksempel på, at det også kan være hans egen opfattelse er hans offensive hovedspil. Når han header på mål er det langt overvejende hovedstød der går op ad. Det er som oftest noget angribere gør, som gerne vil undgå den fysiske duel og derfor hopper for tidligt.

    mht. kampen mod OB husker jeg en situation, hvor han kom foran en forsvarer i en løbeduel og blev fløjtet korrekt offside. Der kan være situationer jeg ikke genkalder, men det er ikke en kamp, hvor jeg husker, at vi udfordrede OB i bagrummet eller hvor Pieros terroriserede deres forsvar med sine hurtige løb. Vi havde en flot offensiv - men den var båret af andre aktioner.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 01.08.19 kl. 09:46
    Goldbæks Højrefod

  20. #1511
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Fysisk gennemsnitlig, uden helt at vide, hvad du lægger i det, så var min vurdering, at han i duellerne med modstandernes som ofte kommer til kort. Både når han skal dække bolden og når han skal erobre den. Et eksempel på, at det også kan være hans egen opfattelse er hans offensive hovedspil. Når han header på mål er det langt overvejende hovedstød der går op ad. Det er som oftest noget angribere gør, som gerne vil undgå den fysiske duel og derfor hopper for tidligt.

    mht. kampen mod OB husker jeg en situation, hvor han kom foran en forsvarer i en løbeduel og blev fløjtet korrekt offside. Der kan være situationer jeg ikke genkalder, men det er ikke en kamp, hvor jeg husker, at vi udfordrede OB i bagrummet eller hvor Pieros terroriserede deres forsvar med sine hurtige løb. Vi havde en flot offensiv - men den var båret af andre aktioner.
    Problemet med Pieros er vel, at hans grundteknik simpelthen er for ringe, og det er svært at ændre på. Et godt første touch er så afgørende for, om man kan udnytte sine andre styrker som f.eks. fysik. Bare se på Doye - han er et fysisk monster ja, men prøv at se, hvordan han gør det let for sig selv og medspillerne via den ene brillante førsteberøring efter den anden i løbet af en kamp. Helt modsat med Pieros - desværre.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1512
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    En vild vild signing (til angrebet) ville være Gabriel Barbosa “Gabigol” har tidligere været i Inter hvor han slet ikke slog igennem. Nu er han tilbage i Flamengo med 13 mål i 18 kampe og 3 assist meget urealistisk men ville virkelig være en konge signing

  23. #1513
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Spændende. På diverse videoer (skal tages med et gran salt) ligner han lidt Holse i type. Lille og hurtig med stærkt venstreben. Lad os håbe, at han lige er 50% bedre, hvis det ender med at blive til noget.
    Nu så jeg også lige et par videoer, og umiddelbart er jeg helt tosset med hans første touch og hurtighed. Han virker til at have en del mere teknik end Skov, så han kan formentlig drible mere. Derudover ser hans højreben også lidt bedre ud, så han vil formentlig kunne gå begge veje om en forsvarsspiller uden at blive alt for handicappet. Hans spark ser dog slet ikke ud til at være lige så imponerende som Skovs, men det er også svært at komme op på siden af ham.

    Alt i alt er jeg virkelig positivt stemt ud fra videoerne, men som du selv siger, de skal tages med et gran salt.

  24. #1514
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Problemet med Pieros er vel, at hans grundteknik simpelthen er for ringe, og det er svært at ændre på. Et godt første touch er så afgørende for, om man kan udnytte sine andre styrker som f.eks. fysik. Bare se på Doye - han er et fysisk monster ja, men prøv at se, hvordan han gør det let for sig selv og medspillerne via den ene brillante førsteberøring efter den anden i løbet af en kamp. Helt modsat med Pieros - desværre.
    Man kan til stadighed kun undres over, at det var Bashkim Kadrii, der blev vejet og fundet for let til et angreb, der siden da har haft spillere som Pavlovic, Kodro og Pieros løbende rundt. :-/
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  25. #1515
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Man kan til stadighed kun undres over, at det var Bashkim Kadrii, der blev vejet og fundet for let til et angreb, der siden da har haft spillere som Pavlovic, Kodro og Pieros løbende rundt. :-/
    Enig. Vi vil have Bashkim tilbage.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •