Side 118 af 144 FørsteFørste ... 1868108115116117118119120121128 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,756 til 1,770 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1756
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det kan vel også have noget at gøre med, at vi er mere afhængige af en stor opspilsstation i CL end i EL og SL. I CL er der massivt brug for at kunne bryde modstanderens pres. Men i EL og SL er det vigtigere at kunne kombinere sig gennem modstanderens kæder. Når nu vi har så teknisk velfunderet en midtbane (Falk, Fischer, Pep, Holse, vel også Mudri og egentligt også Zeca), så giver det mening at udnytte dette bedre ved også at have mere kombinationsstærke angribere.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1757
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er korrekt. Vi har også haft perioder, hvor vores primære angribere var Santin og Nordstrand (og til dels Ailton.), så selvfølgelig kan Ståle/FCk spille uden et stort skur foran. Men det er ved at være noget tid siden, at vi har haft succes med to "små" angribere, så en smule skal der laves om i taktikken, også selvom vores primære angrebsstil ikke længere er 95% indlæg til bagerste stolpe. Vi kommer til at savne det at kunne spille den fra forsvaret op på angriber, der kan viderefordele eller holde i bolden. Det er N'Doye eminent til, hvorimod Wind ofte mangler noget fysik. Men det er selvfølgelig noget, som en knap så høj angriber sagtens kan, hvis han ellers er lidt fysisk stærk. Derudover får vi nogle andre muligheder i hurtige omstillinger, fremlægninger bag backs osv.

    Lad os se, hvad der sker. Santos har før været nogenlunde tæt på uden at den er gået hjem.
    Du har en meget god pointe i at N'Doye er fuldstændig fantastisk som opspilsstation. Og det bliver vanskeligt at finde nogen der er i nærheden af ham i denne facet. Han tager den ned, lægger den af osv osv.
    Selv Corner og Santander var ikke i nærheden. Nok var de store og stærke. Vandt en masse dueller - men det var ret random hvor bolden endte (efter de havde vundet duellen).

    Derfor tror jeg ikke - nødvendigvis - vi skal ærgrer os super meget over det ikke er et ordentligt skur.

    Og igen, han scorer tilsyneladende mange på hovedet - så der kan vi godt blive positivt overraskede. Håber jeg.

    Zan

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1758
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Desværre er det hovedsageligt Segunda Division...

    Og 41 mål for River Plate - er desværre ikke for det ægte River Plate - men Montevideo River Plate... i Uruguay...

    Der er mange elementer der kan gøre én skeptisk - virkelig mange. Men han ser skarp og varieret ud - på Youtube... Så må vi jo se.

    Det positive i denne handel er at vi tilsyneladende har scoutet og analyseret ham gennem en længere periode, og at han nok har stået højt på Ståles ønskeliste.

    Forsigtigt positiv herfra...

    Zan
    Godt at se, at jeg ikke er den eneste der kan være pessimistisk, haha :-)

    I dette tifælde, forholder jeg mig dog yderst optimitisk. Stor klasse, at vi handler så hurtigt, og fedt at vi tilføjer endnu en spiller til vores spansk-talende boys. Vamos!

    Derudover virker han virkelig god, også selvom han kun har spillet i Segunda Division og "Segunda" River Plate ;-)

  6. #1759
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    På den korte bane er det en bet at vi mister en tankforward som opspilsstation, men ser man det i et lidt længere perspektiv giver det måske meget godt mening.. Vi har alligevel ikke mulighed for at hente en tank på Doyes niveau, så hvorfor ikke gå efter en spiller som forhåbentlig stadig kan blive en succes på den korte bane og på sigt indgå som supplement/makker til Doye/Wind fremfor erstatning.. Finder Doye sit nuværende niveau frem efter sin skade vil der alligevel ikke være plads til både ham og en ny tank, da det formentlig ville blive for stationært, trods alt.. Det kan dog meget vel koste på den europæiske konto det her...

  7. #1760
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Santos var jo tydeligvis ikke tiltænkt den helt store mængde spilletid i Leganes. Han stod bag tre rigtig gode spillere i køen: En-Nesyri, som Brighton har budt næsten 20 millioner pund på forleden. Carillo på lån, som Southampton gav 20 millioner pund for i Monaco. Og så Braithwaite, som Leganes netop har sikret sig på en fast aftale for over 8 millioner pund.

    Leganes er et solidt midterhold i La Liga.

    Han fik hvad der svarer til under 6 hele kampe og kvitterede med et enkelt mål. Noget af spilletiden var mod Barca og Real. Han er altså blevet matchet og fået træning på et niveau over FCKs. Læg hans 17 mål for Gijon i Segunda Division oveni, samt at han før det scorede mange mål i Sydamerika. Jeg er umiddelbart positiv.


  8. #1761
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Santos var jo tydeligvis ikke tiltænkt den helt store mængde spilletid i Leganes. Han stod bag tre rigtig gode spillere i køen: En-Nesyri, som Brighton har budt næsten 20 millioner pund på forleden. Carillo på lån, som Southampton gav 20 millioner pund for i Monaco. Og så Braithwaite, som Leganes netop har sikret sig på en fast aftale for over 8 millioner pund.

    Leganes er et solidt midterhold i La Liga.

    Han fik hvad der svarer til under 6 hele kampe og kvitterede med et enkelt mål. Noget af spilletiden var mod Barca og Real. Han er altså blevet matchet og fået træning på et niveau over FCKs. Læg hans 17 mål for Gijon i Segunda Division oveni, samt at han før det scorede mange mål i Sydamerika. Jeg er umiddelbart positiv.
    Han lyder spændende og jeg er positiv. Jeg håber bare, at vores nye kærlighed til det spanske marked kaster lidt mere succes af sig, end vores kærlighed til de Østeuropæsike jagtmarker for et par år siden, da det var det nye sort :)

    Jeg er altid nervøs, når det ikke er spillere jeg kender eller som kender Danmark og den danske liga.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1762
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-ny-angriber

    Ifølge Marca er prisen for Michael Santos 2,2 mio. euro - ca. 16,4 mio. kr.

  11. #1763
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han lyder spændende og jeg er positiv. Jeg håber bare, at vores nye kærlighed til det spanske marked kaster lidt mere succes af sig, end vores kærlighed til de Østeuropæsike jagtmarker for et par år siden, da det var det nye sort :)

    Jeg er altid nervøs, når det ikke er spillere jeg kender eller som kender Danmark og den danske liga.
    Enig i positiv - og så er jeg ikke så skeptisk. Jeg synes Ståle & Co. har været god til a spotte profiler med FCK-identitet i det her vindue.

    I tillæg synes jeg også, at det er spændende med anderledes hurtige og tekniske spillere, jeg synes at den nuværende trup ligner tegningen til et hold med en anderledes stil, som jeg personlig rigtig godt kan lide.

    Og så hatten af for at investere så meget - jeg synes det efterlader en fornemmelse af, at klubben insisterer på at løfte niveauet - også selvom det blev en besværlig sommer på transfermarkedet.
    Goldbæks Højrefod

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #1764
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bt.dk/superligaen/rift-o...agter-ankersen

    Peter Ankersen meldes på vej til Parma eller Genoa.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1765
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...k-klub/7758026

    Ifølge EB var Michael Santos angiveligt til lægetjek hos Rayo Vallecano i sidste uge, men FCK har tilsyneladende overhalet dem indenom. Malagas ejer Al-Thani er vist lidt excentrisk..

  16. #1766
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Åååhhh nej... også Jonas Wind alvorligt skadet..
    https://www.fck.dk/nyhed/jonas-wind-...mende-maaneder

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #1767
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    For helvede! Hvor uheldige kan vi være?! F***************************** ****************************** *******************
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  19. De følgende 11 brugere er enige:

  20. #1768
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Seier, så er det tungen ud af Trumps brune grotte og smide 50 mio. i årsløn til Daniel Sturridge!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. #1769
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg kan ikke huske, hvornår vi sidst har haft så mange skader til bærende kræfter. Det er jo vanvittigt, at have Ndoye, Wind, Bjelland og Boilesen ude. Det er lederne udenfor og på banen, de dyreste drenge og dem i bedst form. Jeg synes ikke, at man kan klandre Ståle noget ift. transfers, da det her er for sindssygt. Santos skal slå til fra starten, Fischer skal fandme steppe op på målscoringen, og Biel skal være sit prisskilt værd fra NU af. Nægter at tro på, at der kommer to offensive tilgange.

    FC Riga har lige fået meget bedre chancer og FCM er lige steget gevaldigt i odds som titelfavorit. Hvor bliver det et spændende efterår med "offensive" indskiftninger som Bartolec, Bengtsson og Nikolaj Thomsen....

  22. #1770
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Med alt det lort der har ramt os i denne uge, kan jeg ikke være andet end pessimistisk fra nu af.

    Hvad vi håber der sker:
    Santos og Fischer i angrebet, der bare bomber derudaf. Måske endda en gardering mere til angrebet.

    Hvad der sandsynligvis sker:
    Santos bliver et flop, Pieros får fuld spilletid og udretter absolut intet, mens Fischer på venstrekanten bliver ved med at være så tam som han har været hidtil.

    Bye bye EL, hej til bronzemedaljer.

    (Please, prove me wrong.)

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •