Side 90 af 144 FørsteFørste ... 408087888990919293100140 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,336 til 1,350 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1336
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er muligt det er kalkulen, men jeg synes i så fald den er meget defensiv/forsigtig og ikke mindst decideret forkert.. It takes money to make money, og selvfølgelig kan der findes midler til en ny venstre back, hvis viljen er der.. Så må man jo skille sig af med enten Boile eller Pierre når Boile er klar igen om 1 år.. Ja Boile i topform er god, men det er også bare et kæmpe minus at have en spiller med så skrøbelig en fysik.. At skulle spille med to backs som begge mangler det fornødne niveau over en hel sæson kan potentielt koste langt mere, end investeringen i en dygtig back.
    Ja, men Boilesen har kontrakt til 2023 og Bengtsson til 2022. Et hurtigt slag på tasken siger, at det er hhv. 16 og 7,5 mio. udestående lønkroner bundet op på de to. Hvis de svenske mestre ikke har råd til Bengtssons løn, kan det blive meget svært at afskibe Boilesen efter et år med en skade og Bengtsson, som ikke bliver bedre eller yngre.

    Så det er en kompliceret situation. Alternativet til at leje eller gardere kan for så vidt godt være, at man henter en klassespiller, der så kan skydes afsted om 1-1,5 år, så man til den tid igen kan bruge Boilesen. Men det hele afhænger jo af, hvad der er af spillere på markedet. Jeg tror ikke, Ståle har et stålsat princip her. Byder muligheden sig for en stjernespiller med videresalgspotentiale til en god pris, er jeg sikker på, at man kan se meningen med det.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1337
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    En anden lille joker i det her venstre back-puslespil er vel også, at Peter Ankersens fremtid fortsat ikke er afklaret.

    Jeg kunne godt forestille mig, at man tøver med at rykke på venstre back-positionen, før (små)pengene fra et Ankersen-salg står på bankbogen. Alene fordi det ville være et fuldstændig grotesk scenarie, hvis vi i efteråret skulle betale lønninger og fordele spilletid til seks backs i truppen (Ankersen, Varela, Bartolec, Boilesen, Bengtsson og ny VB). Og her er Mads Roerslev ikke engang talt med.

    Ud fra et sportsligt synspunkt håber jeg faktisk også på, at der er en lille kattelem åben for, at Peter Ankersen vender på en tallerken og tager et halvt år mere i København og prøver transferlykken igen til vinter. Frem for at vi skal til at finde en ny og køreklar venstre back på ingen tid, ville det da være noget af et boost at kunne få Peter Ankersen med og klar til kampene mod eksempelvis Røde Stjerne (forbehold for jinx). At få højresiden med Ankersen/Skov tilbage vil i min bog rigeligt kunne opveje, at vi skulle leve med Varela/Bengtsson på venstre back i efteråret.

    Det er nok ikke videre sandsynligt - men nok mere sandsynligt end det var for bare en måned siden. Der er jo kun gået 3-4 uger af transfervinduet. Men lidt betænkeligt er det da, at manden, som har været offentligt sat til salg i et år eller mere, stadig ikke har fundet en ny klub...

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1338
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Fulhams Matt O’Riley bliver sat i forbindelse med Braga, Dinamo Zagreb, Hertha Berlin, Hamburg og FCK. Han er 18 år gammel, og gør sig på den centrale midtbane. En sjov lille ting er at han er halvt dansk, og har været inde over både engelsk og dansk u-landshold.

    https://www.tribalfootball.com/artic...-riley-4290173

    https://www.transfermarkt.com/matt-o...spieler/406634

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #1339
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ligner ikke at Oviedo kommer til København alligevel...

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...re-fck-spiller

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1340
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019


  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1341
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Og nu har FCK meldt ud på hjemmesiden at vi er enige med Hoffenheim om prisen.. Forventnigerne til årsresultatet stiger som følge af salget med 40 mio.. Det siger selvfølgelig ikke nødvendigvis noget om købsprisen, men umiddelbart er de 75 mio som EB melder om nok meget rigtigt.. Synes desværre det er for billigt når man ser hvad spillere ellers handles til efterhånden.. Jeg tror samtidig Robert får det svært, men jeg krydser for at han lykkes.. Held og lykke herfra, hans frispsarkskasser vil blive stærkt savnet..0

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1342
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Og her fra officielt hold.

    Kan ikke lade være med at ærgre mig over Andreas Skov røg til Italien...

    https://www.fck.dk/nyhed/robert-skov...til-hoffenheim


  14. #1343
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg havde håbet på mere. Men hvad fanden, synes det er ok fornuftigt at sælge nu og til denne pris, hvis det betyder vi kan få en erstatning ind for ham, og en venstre back
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1344
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Gad vide om der er en ny spiller der præsenteres i FCK i den kommende uge sp det bliver ligesom salget af vavro

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1345
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af ntrm Se meddelelser
    Og her fra officielt hold.

    Kan ikke lade være med at ærgre mig over Andreas Skov røg til Italien...

    https://www.fck.dk/nyhed/robert-skov...til-hoffenheim
    Helt enig.. Jeg håber man kigger mod Aalborg og Lukas Andersen.. Da han kom hjem til Aab var jeg ikke lun, men jeg stnes han har gjort det rigtig godt.. Med Holse som har set skarp ud på det seneste har vi også allerede et venstrebenet alternativ, så Lukas ville give os nogle flere strenge at spille på... Man kunne evt tilbyde Thomsen den anden vej..

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1346
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nogen der har nogle frække bud til højre kanten (realistiske)
    Lucas A er vel ikke helt højre kant men mere en Falk type

  21. #1347
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det var jo ikke uventet med et salg af Robert Skov, men det efterlader os i en prekær situation. Selvom han ikke har været i topform her i starten, så er det formentlig en del mål, vi siger farvel til. Uden Robert Skovs opblomstring efter Fischers skade i seneste sæson var vi ikke blevet mestre.

    Det bliver spændende at se, hvem Ståle henter ind som erstatning. Jeg tror ikke, at spillere som Holse eller Daramy er klar til at tage over - og Thomsen er helt sikkert ikke.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1348
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det giver nok meget god mening af sælge Skov nu for 75 millioner. Det virker ikke sandsynligt at han kommer til at overgå eller bare matche sin seneste sæson, så salgsprisen var nok faldet en del til næste år. Så er spørgsmålet blot hvad den sportslige pris bliver.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #1349
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ifølge EB ligger prisen for Skov i niveauet 75 mio. kr, og kan stige til 90 mio. kr.

  26. #1350
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det var jo ikke uventet med et salg af Robert Skov, men det efterlader os i en prekær situation. Selvom han ikke har været i topform her i starten, så er det formentlig en del mål, vi siger farvel til. Uden Robert Skovs opblomstring efter Fischers skade i seneste sæson var vi ikke blevet mestre.

    Det bliver spændende at se, hvem Ståle henter ind som erstatning. Jeg tror ikke, at spillere som Holse eller Daramy er klar til at tage over - og Thomsen er helt sikkert ikke.
    Enig.
    Jeg forventer at Ståle har planen klar: en til en erstatning eller også en ny spiller fra den høje hylde samt flytning af en spillers position som han før er lykkedes med.

    Med Ankersens forventede salg og dermed udeladelse af truppen indtil nu har der været en markant nedgang af fodring fra højre kanten til Skov mfl. Varela har endnu ikke vist klassen til det og Bartolec har kun fået lidt spilletid men viste dog bedre takter end Varela..men altså med de to nye højrebacks er udnyttelsen af Skovs potentiale jo alligevel gået voldsomt ned så salget af Skov er vel forsvarligt...bare ærgerligt at en en lidt mere boldfast spiller som Andreas Skov ikke længere er indenfor rækkevidde men der er vel andre fisk i Ståles put n take sø :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •