Side 18 af 144 FørsteFørste ... 8151617181920212868118 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Christoffer Remmer.
    Han forlod vel FCK for at få fast spilletid, så jeg kan ikke se, hvorfor han skulle have ændret holdning til det, tilmed efter to sæsoner som fast mand for Norges bedste klub.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Har han ikke været gået i stå siden før han tog fra Danmark med få opblomstringer undervejs?
    Huh? Sisto havde en rigtig god sæson i fjord i Celta Vigo. Han blev nummer 5 på assistlisten, kun tre assister fra Messi. Hvilket formentlig også betyder, at han nok kan finde noget sjovere at lave end at tage tilbage til Danmark, hvis han skal væk fra Vigo. Men det kan jo aldrig skade at prøve at overtale ham. Jeg gad i hvert fald godt se en Sisto-opgradering af FCK's offensiv!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #258
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Han forlod vel FCK for at få fast spilletid, så jeg kan ikke se, hvorfor han skulle have ændret holdning til det, tilmed efter to sæsoner som fast mand for Norges bedste klub.
    Det er i hvert fald stensikkert at han forlader Molde til sommer. Transferfrit.

    Om der så er noget mere attraktivt end FCK, kan man måske godt forestille sig.

    Men han er da stadig overvejelserne værd (synes jeg).

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ben-til-sommer

    Zan

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #259
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Huh? Sisto havde en rigtig god sæson i fjord i Celta Vigo. Han blev nummer 5 på assistlisten, kun tre assister fra Messi. Hvilket formentlig også betyder, at han nok kan finde noget sjovere at lave end at tage tilbage til Danmark, hvis han skal væk fra Vigo. Men det kan jo aldrig skade at prøve at overtale ham. Jeg gad i hvert fald godt se en Sisto-opgradering af FCK's offensiv!
    Men i denne sæson har lavet 1 mål og 2 assists. Højt at flyve... Men det er jo sådanne spillere vi skal hente, så jeg køber fuldstændig præmissen.
    Der hvor det går galt er hans indflydelse på spillet, han er alt for dårlig til at slippe bolden, og generelt ikke en synderlig intelligent spiller (af hvad jeg her set). Tilmed kan han ikke forsvarer, og ville altså komme hurtigt til kort ved at arbejde begge veje.

    Jeg lever slet ikke hypet, jeg vil næsten hellere se Kvist på kanten igen...

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #260
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg vil næsten hellere se Kvist på kanten igen...
    Jeg vil hellere se Kvist på kanten igen.

    Og nej, jeg synes heller ikke, at han er en særligt intelligent spiller. Som Wonderboy pointerer, er han ikke særligt god til at slippe bolden, og passer ikke sine defensive pligter. Hvis han kunne passe sine defensive pligter, ville Stryger aldrig have bidt sig fast på pladsen som venstre back på landsholdet.

    Jeg kan godt undvære ham i FCK.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #261
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg vil hellere se Kvist på kanten igen.

    Og nej, jeg synes heller ikke, at han er en særligt intelligent spiller. Som Wonderboy pointerer, er han ikke særligt god til at slippe bolden, og passer ikke sine defensive pligter. Hvis han kunne passe sine defensive pligter, ville Stryger aldrig have bidt sig fast på pladsen som venstre back på landsholdet.

    Jeg kan godt undvære ham i FCK.
    Men er det ikke en drømmespiller for Ståle??? En der har sine forcer i det offensive som skal lære det defensive. Det er jo netop der Ståle har sine forcer som træner. Det er desværre ikke mange offensive spillere han har udviklet i København

    Jeg siger KØB hvis vi får muligheden og så lade Ståle drysse hans defensive magi ud over Sisto Jeppe K style....

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #262
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hver gang, Sisto skal spille, kræver det at smide Pierre ind som gardering bag ham, for vi vil miste alle Boilesens kvaliteter fremad banen ved at have Sisto på banen i LANG tid. Så alle de forgæves løb fra Boilesen vil betyde, at vi vil være sårbare bagude. Der er Pierre mere defensivt orienteret, som vi så senest mod FCN, hvor han tog Skov Olsen ud af kampen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #263
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg er meget uenig i kritikken af Sisto. Vel nok er han af og til dårlig til at slippe bolden, men vi snakker om en spiller som er langt over Superliga niveau og med en del landskampe i bagagen.

    Han er en formidabel individualist, og som påpeget tidligere i tråden lå han også ganske godt til på assist listen i La Liga i sidste sæson.

    Jeg er ganske sikker på at han ville blive en fornem erhvervelse hvis vi skulle få muligheden for at købe ham - noget andet er så at han højst sandsynligt er ude for vores rækkevidde.
    Sidst redigeret af Mroos15 : 26.04.19 kl. 10:47
    Hjalte du for lækker!!


  16. #264
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Men i denne sæson har lavet 1 mål og 2 assists. Højt at flyve... Men det er jo sådanne spillere vi skal hente, så jeg køber fuldstændig præmissen.
    Der hvor det går galt er hans indflydelse på spillet, han er alt for dårlig til at slippe bolden, og generelt ikke en synderlig intelligent spiller (af hvad jeg her set). Tilmed kan han ikke forsvarer, og ville altså komme hurtigt til kort ved at arbejde begge veje.

    Jeg lever slet ikke hypet, jeg vil næsten hellere se Kvist på kanten igen...
    Der er ingen tvivl om, at han er styrtdykket i denne sæson og har været håbløs i mange af sine landskampe. Men mit gæt er, at hans problem primært er mentalt. Han lader til at have svært ved at hive sig selv op i modgang, og han virker som en spiller, der har brug for tryghed. Men hvis der kom styr på den del, ville han da være en kæmpe forstærkning.

    Jeg køber ikke den der med, at han ville være en katastrofe defensivt - og at han ikke kan spille sammen og mangler spilintelligens. Det hele er mentalt, tror jeg. Om han så kan få styr på den del, aner jeg ikke, men som andre nævner, er det da en af de ting, vi plejer at fremhæve som en force hos Ståle: At han kan hive folk op mentalt og få dem på ret køl.

    Men uanset hvad tror jeg ikke, vi har en chance for at få ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #265
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der er ingen tvivl om, at han er styrtdykket i denne sæson og har været håbløs i mange af sine landskampe. Men mit gæt er, at hans problem primært er mentalt. Han lader til at have svært ved at hive sig selv op i modgang, og han virker som en spiller, der har brug for tryghed. Men hvis der kom styr på den del, ville han da være en kæmpe forstærkning.

    Jeg køber ikke den der med, at han ville være en katastrofe defensivt - og at han ikke kan spille sammen og mangler spilintelligens. Det hele er mentalt, tror jeg. Om han så kan få styr på den del, aner jeg ikke, men som andre nævner, er det da en af de ting, vi plejer at fremhæve som en force hos Ståle: At han kan hive folk op mentalt og få dem på ret køl.

    Men uanset hvad tror jeg ikke, vi har en chance for at få ham.
    Mon ikke også, at den næste store FCK dribler, der tager sit udgangspunkt på kanten, hedder Daramy. Det håber jeg i hvert fald. Derudover er det jo virkelig blevet en FCK ting at spille med indadvendte kanter, så jeg tror, at Ståle vil kigge efter en venstrebenet spiller, hvis han erstatte Skov 1:1 til sommer. Vi er ikke mange frisparksmål fra, at det desværre nok bliver uundgåeligt, fordi pengene bliver så store. Både for FCK og for Robert Skov.

    Generelt går vi, set med mine øjne, det mest spændende transfervindue i nyere tid i møde. Jeg elsker de her transfervinduer, hvor der kun er udsigt til små justeringer frem for dem, hvor der skal købes stort ind. Det betyder nemlig, at basen er helt på plads og der kun skal laves få handler, men at disse handler så forhåbentlig virkelig også batter noget.

    Det efterlader dog endnu et spørgsmål. Hvor på banen kan vi overhovedet (fra dag 1 af) forstærke vores start 11? Udover på keeper positionen...

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #266
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Altså, kigger man på start-11'eren, og vi satser på at kunne holde på Skov og Vavro en sæson mere, så er det vel kun på målmandsposten, man evt. skal kigge på forstærkninger (og personligt synes jeg ikke, Joronen har været så forfærdelig, som mange har gjort ham til). Nu har Falk spillet central midtbane i lidt over et år, og han har for alvor bidt sig fast på positionen, som ellers var den, jeg kunne være mest i tvivl om.

    Til gengæld synes jeg godt, truppens positioner fra nr. 12 til 18 godt kunne trænge til nogle forstærkninger. På målmandsposten er vi godt garderet i den forbindelse, uanset om man henter en ny målmand eller ej. Midterforsvaret er også okay med Papagiannopoulos, og venstre back er også lige godkendt med Pierre. Så er det op til diskussion, hvordan det ser ud på højre back ift. om man vil satse på Roerslev.
    Længere fremme på banen, der bør der være antræk til bekymringer, og især på den defensive del af den centrale midtbane. Hvis Fischer eller Skov er ude af den ene eller anden årsag, har vi både Thomsen, Falk og Daramy til at dække på de områder, så det er knapt så bekymrende.

    Men at Ståle ikke turde sætte Kvist ind i stedet for Zeca i derbyet burde få en del alarmklokker til at ringe. Tænk, hvis Zeca skulle rende ind i en karantæne i en afgørende europæisk kamp. Er det så Falk og Mudrazija eller Thomsen, vi skal stille op med i en kamp mod eksempelvis Dinamo Zagreb eller Slavia Prag i en evt. CL-kvalrunde? Ikke så fjern en tanke, ift. vi måtte undvære kaptajnen hjemme mod netop Slavia Prag. Så vi kunne godt bruge en forstærkning på det område. Det var her, Keita skulle bruge sine lejeophold til at positionere sig til at kunne træde ind på holdet, men det ser åbenbart ikke så godt ud. Til sommer har Keita halvandet år tilbage af kontrakten, og det må vel snart være i overvejelserne, om hvorvidt man skal satse videre på den unge ivorianer, eller om der skal kigges i en anden retning.

    Og på angrebsposten ser truppen pt. ikke så bred ud i øjeblikket ift. højt niveau, nu hvor Pieros ikke ligefrem har ramt formen, og ikke har vist tidligere tiders skarphed i denne sæson. Så at hente en spiller, som evt. kan stille og roligt føres ind på holdet, for derefter at tage over efter N'Doyes kontraktudløb om et år, det kunne godt være en god ide.
    Sidst redigeret af Kiwi : 26.04.19 kl. 14:48
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #267
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Umiddelbart skal truppen vel bestå af 22-23 spillere (2 til hver plads og 2 eller 3 målmænd). Pt eksistere truppen af 3-9-10-4 spillere inkl Matic, Keita, Roerslev og Holse (som midt). Forsvinder Matic og Ankersen har vi altså det rigtige antal spillere og derudover har vi talenter på spring. Dvs spørgsmålet er altså om vi kan klare os uden Ankersen, Vavro, Matic og Soteriou.

    - Varela for Ankersen og Roerslev som backup er for mig en udemærket ide.
    - Haahr (eller andet talent) ind hvis Vavro bliver solgt er meget afhængigt om man kan få gang i Luftner.
    - Keita og Matic kan altså ryge g så har vi stadig en fornuftig bredde/kvalitet. Jeg ville bestemt ikke blive ked af en klassesigning til midten og øge konkurrencen, Fischer kan så blive brugt udelukkende som angriber, så vi kan sælge Soteriou.
    - N’Doye ser skarp ud, men til vinter skal en eventuelt aflæser gerne findes

  23. #268
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Skov Olsen ville vel ikke holde Wind & Mo ude af holdet men mere Holse og/eller Thomsen. Tror han ville blive brugt som højre midt/kant og ikke som angriber hvis Ståle køber ham og vi selvfølgelig har solgt Skov for en rekord stor sum.
    Jeg kan ikke finde artiklen, men jeg mener at have læst, at Ståle ser en fremtid for Skov Olsen som angriber. Men han er under alle omstændigheder totalt urealistisk for FCK.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #269
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg ved godt at han mest gør sig på den modsatte fløj, men kunne en Pione Sisto ikke være interessant?
    Nej tak. Han er pivringe + virker som en type uden nogen form for selvindsigt.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #270
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Nej tak. Han er pivringe + virker som en type uden nogen form for selvindsigt.
    Skulle vi nu ikke lige tage at klappe hesten engang? Ja, han har haft et formdyk, men han var en kæmpe profil i Superligaen og havde en kanon første sæson i Celta. De har nu en kollektiv nedtur, men han er da stadig en fremragende spiller, især når han har medvind. Derudover virker han da ganske sympatisk, jeg kan slet ikke genkende billedet af, at han ikke har nogen form for selvindsigt. Emre Mor, ja måske, men da ikke Sisto.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •