Side 104 af 144 FørsteFørste ... 45494101102103104105106107114 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,546 til 1,560 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1546
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Som Bashkim spiller lige nu er han mere end god nok til FCK - og det var han bestemt også inden hans skade....
    God nok til bænken, men spillere som Pavlovic, Sotirios og Kodro blev jo købt til startopstillingen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1547
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kender ikke Pep Biel, men det lugter langt væk af et klassisk FCK-fejlkøb. Vi har sjældent haft rigtig held med at sprænge banken for en spiller.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1548
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Kender ikke Pep Biel, men det lugter langt væk af et klassisk FCK-fejlkøb. Vi har sjældent haft rigtig held med at sprænge banken for en spiller.
    Enig. Det har været en fiasko med Santander, Fischer, Cornelius, Zeca, Bjelland, Grønkjær, Ailton, Santin og lignende.


  6. #1549
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Enig. Det har været en fiasko med Santander, Fischer, Cornelius, Zeca, Bjelland, Grønkjær, Ailton, Santin og lignende.
    Jeg har svært ved at se, hvad de fleste af de nævnte spillere har mit udsagn at gøre. De fleste af dem har været transferfrie eller kunnet fås til en rimelig penge. Nogle af dem hiver selvfølgelig en pæn hyre, men Pep Biel koster angivelig boksen i både transfer og løn.

    Ailton forstår jeg slet ikke, at du nævner. Han blev aldrig en rigtig succes og kostede en formue dengang.

  7. #1550
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg har svært ved at se, hvad de fleste af de nævnte spillere har mit udsagn at gøre. De fleste af dem har været transferfrie eller kunnet fås til en rimelig penge. Nogle af dem hiver selvfølgelig en pæn hyre, men Pep Biel koster angivelig boksen i både transfer og løn.

    Ailton forstår jeg slet ikke, at du nævner. Han blev aldrig en rigtig succes og kostede en formue dengang.
    Ailton er vist en smagssag. Han var længe om at komme i gang, men var trods alt den store stjerne det ene år.

    Jeg har forøvrigt ikke styr på priserne på spillerne, men Corner var vel vores dyreste søgning til dato (måske med undtagelse af Nelsson) og de fleste andre var da vist ikke billige.

    Anyway så tror jeg måske bare, at folk undrer sig en smule over din konklusion med at meget dyre køb pr. automatik er fejlkøb. Det gør jeg i hvert fald.

  8. De følgende 13 brugere er enige:

  9. #1551
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg bliver godt nok også skræmt af sådan et prisskilt, når han blot har præsteret i et lille års tid. Jeg har tidligere været modstander af sådanne handler, fx ved Pavlo, Matic, Luftner og lignende. Omvendt er det sådanne chancer man må tage, da spillerne ellers ikke vil være mulige at hente. Har Pepe en god 2. sæson i Zaragoza, så er der nok flere klubber i Spanien, Italien osv., som er interesserede - og så er vi ikke længere interessante nok.

  10. #1552
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg har svært ved at se, hvad de fleste af de nævnte spillere har mit udsagn at gøre. De fleste af dem har været transferfrie eller kunnet fås til en rimelig penge. Nogle af dem hiver selvfølgelig en pæn hyre, men Pep Biel koster angivelig boksen i både transfer og løn.

    Ailton forstår jeg slet ikke, at du nævner. Han blev aldrig en rigtig succes og kostede en formue dengang.
    Én af de nævnte spillere kom transferfrit, men kostede "kassen" i sign-on og er ligaens højest lønnede nogensinde - Bjelland. Ailton synes du måske ikke om, men han var ikke desto mindre med til at vinde fire mesterskaber, hvoraf han var helt central i det vi vandt i 2008/09. Det er det, jeg vil kalde en succes.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #1553
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019


  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1554
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvornår skal Pep Biel registreres for at kunne spille mod Røde Stjerne?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #1555
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Shit, hans instagramprofil er lige til "Hvad er mest prollet?" tråden. Hvordan pokker kan man dog finde på at smide 35 mio efter en 22 årig segunda liga spiller der knap nok har haft en halv god sæson og i sammenligning får Jens Stryger til at ligne en veluddannet sympatisk fyr. Der står panikkøb overalt på den signing.
    Instagram-prol rammer vel næsten alle professionelle fodboldspillere omkring de 20 år. (Sjovt nok bortset fra nordmænd som oftest er for cool-til-prol - læs:Mykland og Høgli)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1556
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Zaragozas fans på twitter er rimelig triste over han skifter, men samtidig mangler de cash. En følelse af de sælger ud af arvesølvet. Giver noget optimisme om Pep.
    FORZA L'EQUIPE FC

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1557
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvornår skal Pep Biel registreres for at kunne spille mod Røde Stjerne?
    Jeg kan simpelthen ikke finde noget som understøtter det, men plejer det ikke altid at være dagen inden først kamp? Der burde ihvertfald være masser af tid.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  20. #1558
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Shit, hans instagramprofil er lige til "Hvad er mest prollet?" tråden. Hvordan pokker kan man dog finde på at smide 35 mio efter en 22 årig segunda liga spiller der knap nok har haft en halv god sæson og i sammenligning får Jens Stryger til at ligne en veluddannet sympatisk fyr. Der står panikkøb overalt på den signing.
    Af nysgerrighed hvad er det så, du tænker, er prollet? Mener du i virkeligheden douchet?

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1559
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Han er som taget ud af VSTGN. Håndværker stilen, love tattoo og enore silikone babser på damen. Synes han er voldsomt prol. Og douchet.

  23. #1560
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Han er som taget ud af VSTGN. Håndværker stilen, love tattoo og enore silikone babser på damen. Synes han er voldsomt prol. Og douchet.
    Og hvad så, hvis manden kan spille bold er det totalt ligegyldigt om han er prollet.. Og irrelevant..

    Men det kunne også være Ståle og Lange skulle scoute inde på Børsen næste gang..

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •