Side 117 af 144 FørsteFørste ... 1767107114115116117118119120127 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,741 til 1,755 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1741
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Men såfremt det er en mulighed, så er Carlos Strandberg i mine øjne lige så attraktiv som Ohi - hvis ikke mere.
    Jeg har lagt mærke til navnet tidligere, og han har garanteret masser af talent. Men har da vist ikke slået til i Malmø (hvorfor han nu er udlejet), så jeg har godt nok svært ved at forestille mig, at han kan gå ind i en startopstilling her. Kan nogen gøre mig klogere? Hvorfor skulle en udlejet spiller fra Malmø kunne bare nogenlunde fylde N'Doyes sko?

  2. #1742
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ståle overvejer en angriber - også selv om vi ikke er sikret gruppespil, hvilket er søde toner i mine ører: https://www.bt.dk/superligaen/fc-koe...aeppe-bendtner

    Og jeg tolker hans udtalelser om næste års budget, som at hvis man allerede nu kan finde den spiller, der alligevel skal afløse N'Doye (eller Sotiriou) om et år, kan det regnskabsmæssigt fint forsvares at bruge af næste års penge.

    Sæt i gang, Ståle!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #1743
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har lagt mærke til navnet tidligere, og han har garanteret masser af talent. Men har da vist ikke slået til i Malmø (hvorfor han nu er udlejet), så jeg har godt nok svært ved at forestille mig, at han kan gå ind i en startopstilling her. Kan nogen gøre mig klogere? Hvorfor skulle en udlejet spiller fra Malmø kunne bare nogenlunde fylde N'Doyes sko?
    Det ved jeg heller ikke, om han kan. Jeg smed ham ind i debatten, fordi jeg selv synes, han ser meget interessant ud, og så har han gang i noget godt for tiden. Jeg fandt desuden den her kronik, som lidt antyder, at det måske ikke kun er hans egen fejl, at han ikke har slået igennem i Malmø. Det er der åbenbart en række spillere, som blev købt på samme tid, som ikke gjorde, og så har han vist også været skadet. https://www.expressen.se/kvp/sport/k...ff-gjort-allt/

  5. #1744
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bt.dk/superligaen/fc-koe...aeppe-bendtner

    Hvad med ham Nicklas Bendtner?

    »Jeg har ikke så mange kommentarer. Vi kender hans situation nu, men det er en spiller, som pt. ikke ville hjælpe os i forhold til hans kampsituation.«

  6. #1745
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...iber-i-spanien

    Det bliver Santos fra Malaga, aabenbart. Nogen der ved noget om ham?

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1746
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...iber-i-spanien

    Det bliver Santos fra Malaga, aabenbart. Nogen der ved noget om ham?
    Vi har været ude efter ham for et år siden, så vidt jeg husker.

  9. #1747
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    174

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Uden overhovedet at kende ham, bevidner hans 1.75m ikke just om en hovedstødsstærk boksspiller - som mange ellers havde ønsket herinde. Jeg er dog naturligvis klar til at give ham chancen såfrem han ender i København.
    Mvh. Iwy.
    Iwy's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1748
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det bedste ved dette køb er vel, at Ståle og scouting-staben må have et indgående kendskab til ham. Altså er dette ikke et panikkøb.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1749
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Iwy Se meddelelser
    Uden overhovedet at kende ham, bevidner hans 1.75m ikke just om en hovedstødsstærk boksspiller - som mange ellers havde ønsket herinde. Jeg er dog naturligvis klar til at give ham chancen såfrem han ender i København.
    Hellere en god, lille tekniker end de der høje mellemting uden fysik og/eller spidskompetencer, som vi har gjort det en del i på det seneste (Kodro, Pavlovic, Sotiriou). Men det lægger selvfølgelig op til en revurdering af spillestilen. Men er han god nok..?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. #1750
    CPH12 er offline Krævende fan en masse
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    242

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Spændende og super vi reagerer så hurtigt. Men ukendt for mig.

    Lidt stats fra Transfermarkt på ham.
    https://www.transfermarkt.com/michae...spieler/178107

    Over & out
    CPH12
    IMO:
    2011/12 - Fiasko-sæsonen uden lige i FC's historie - Gør stadig ondt!
    Vindermentalitet, sult og vilje fra første fløjt tak!!
    De andre må også gerne slå sig lidt på os!

  15. #1751
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Iwy Se meddelelser
    Uden overhovedet at kende ham, bevidner hans 1.75m ikke just om en hovedstødsstærk boksspiller - som mange ellers havde ønsket herinde. Jeg er dog naturligvis klar til at give ham chancen såfrem han ender i København.
    Se denne video, og du vil blive overrasket.

    Han scorer godt nok mange på låget, trods størrelsen.

    https://www.youtube.com/watch?v=SB9RX6Gaud8

    Zan

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #1752
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det er altså en skrøne, at vi kun spiller med store angribere og kun har en spillestil, hvor vi spiller på låget af to fysiske monstre. Ståle har gentagne gange sagt, at vores spillemanual handler om, hvordan vi forsvarer, samt hvordan vi kommer i situationer, hvor vores offensive profiler kan skabe chancer - men hvordan chancerne skabes, bestemmes ud fra individuelle kompetencer fra spillerne. Det er korrekt, at vi i den seneste tid har spillet med to store i Wind og Ndoye, men det har i min optik kun fungeret så godt, fordi de begge (og særligt Wind) er så vanvittige som opspilsstationer langs jorden også. I starten af den seneste sæson hed vores angreb Ndoye og Fischer, altså en stor og en lille - hvoraf Fischer som den lille stod for 8 oplæg og 7 scoringer i sine første 8 kampe op mod sin skade. Så folk skal ikke frygte for, at Santos ikke passer ind spillemæssigt. Med Ståles ord fra bogen "Løvehjerte":

    "Er han dygtig nok, så passer han ind."

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #1753
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Se denne video, og du vil blive overrasket.

    Han scorer godt nok mange på låget, trods størrelsen.

    https://www.youtube.com/watch?v=SB9RX6Gaud8

    Zan
    Han virker markant hurtigere end andre angribere vi har haft. Det virker heller ikke til, at hans første-berøring er hans sidste, og så er der relativ stor variation i afslutningerne. Derudover er det positivt, at han primært har spillet i La Liga. Og selvom det bare er bunde af La Liga, så er den stadigvæk markant bedre end det suppen kan mønstre (fraregnet FCK, naturligvis!). Jeg er positiv, selvom min optimisme alene er baseret på youtube, for reelt virker han som alt det, vi havde håbet på Pieros var, men som han bestemt ikke er.

  20. #1754
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Han virker markant hurtigere end andre angribere vi har haft. Det virker heller ikke til, at hans første-berøring er hans sidste, og så er der relativ stor variation i afslutningerne. Derudover er det positivt, at han primært har spillet i La Liga. Og selvom det bare er bunde af La Liga, så er den stadigvæk markant bedre end det suppen kan mønstre (fraregnet FCK, naturligvis!). Jeg er positiv, selvom min optimisme alene er baseret på youtube, for reelt virker han som alt det, vi havde håbet på Pieros var, men som han bestemt ikke er.
    Desværre er det hovedsageligt Segunda Division...

    Og 41 mål for River Plate - er desværre ikke for det ægte River Plate - men Montevideo River Plate... i Uruguay...

    Der er mange elementer der kan gøre én skeptisk - virkelig mange. Men han ser skarp og varieret ud - på Youtube... Så må vi jo se.

    Det positive i denne handel er at vi tilsyneladende har scoutet og analyseret ham gennem en længere periode, og at han nok har stået højt på Ståles ønskeliste.

    Forsigtigt positiv herfra...

    Zan

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #1755
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det er altså en skrøne, at vi kun spiller med store angribere og kun har en spillestil, hvor vi spiller på låget af to fysiske monstre. Ståle har gentagne gange sagt, at vores spillemanual handler om, hvordan vi forsvarer, samt hvordan vi kommer i situationer, hvor vores offensive profiler kan skabe chancer - men hvordan chancerne skabes, bestemmes ud fra individuelle kompetencer fra spillerne. Det er korrekt, at vi i den seneste tid har spillet med to store i Wind og Ndoye, men det har i min optik kun fungeret så godt, fordi de begge (og særligt Wind) er så vanvittige som opspilsstationer langs jorden også. I starten af den seneste sæson hed vores angreb Ndoye og Fischer, altså en stor og en lille - hvoraf Fischer som den lille stod for 8 oplæg og 7 scoringer i sine første 8 kampe op mod sin skade. Så folk skal ikke frygte for, at Santos ikke passer ind spillemæssigt. Med Ståles ord fra bogen "Løvehjerte":

    "Er han dygtig nok, så passer han ind."
    Ja det er korrekt. Vi har også haft perioder, hvor vores primære angribere var Santin og Nordstrand (og til dels Ailton.), så selvfølgelig kan Ståle/FCk spille uden et stort skur foran. Men det er ved at være noget tid siden, at vi har haft succes med to "små" angribere, så en smule skal der laves om i taktikken, også selvom vores primære angrebsstil ikke længere er 95% indlæg til bagerste stolpe. Vi kommer til at savne det at kunne spille den fra forsvaret op på angriber, der kan viderefordele eller holde i bolden. Det er N'Doye eminent til, hvorimod Wind ofte mangler noget fysik. Men det er selvfølgelig noget, som en knap så høj angriber sagtens kan, hvis han ellers er lidt fysisk stærk. Derudover får vi nogle andre muligheder i hurtige omstillinger, fremlægninger bag backs osv.

    Lad os se, hvad der sker. Santos har før været nogenlunde tæt på uden at den er gået hjem.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •