Side 126 af 144 FørsteFørste ... 2676116123124125126127128129136 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,876 til 1,890 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1876
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Holder den prognose vil det sige, at N'Doye maksimalt er ude af 2 EL-gruppespilskampe og 5 Superligakampe. Det er jo virkelig ikke slemt. Og så får han endda en landskampspause til at komme sig helt uden at blive forceret.

    Virkelig, virkelig en skam med Wind, dog.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1877
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det er virkelig ærgerligt med Wind (og synd for ham), men hvis man skal fokusere på det positive, så betyder det alt andet lige, at han også spiller i FCK i 20/21-sæsonen, da han næppe når at komme tilbage og gøre sig voldsomt meget bemærket i denne sæson. Dermed undgår vi at skulle skifte både N'Doye og Wind ud til sommer. (selvom jeg selvfølgelig håber, at N'Doye kan klare en sæson mere på højt niveau.)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1878
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Trist trist nyhed med Wind. Udover skadespausen, så skal der nok lægges en længere periode oveni, før han er spillemæssigt på toppen igen.

    Til gengæld en virkelig god nyhed med NDoye. Holder man øje med ham som i sommers, så må han rimelig hurtigt kunne være i omdrejninger. Det må også samtidig betyde, at sandsynligheden for at vi henter flere angribere er lille.
    Den skade kommer jo på nærmest værst tænkelige tidspunkt af karrieren.. Det var nu Wind rigtig skulle udvikle sig, og han så ud til at gå en konge sæson i møde som både ville gøre ham brandvarm på transfermarkedet og højaktuel til landsholdet som forhåbentlig skal spille EM på hjemmebane.. Det er virkelig forfærdelige nyheder det her.. Varme tanker til Wind herfra, krydser alt hvad der krydses kan for at han kommer stærkt tilbage..


  6. #1879
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Mon updaten ikke også betyder, at vi ikke ser en forstærkning mere offensivt? Ståle har sagt, at der ikke er budget til en dyr spiller, og samtidig kan Ndoye være tilbage inden for 4-6 uger.

  7. #1880
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Mon updaten ikke også betyder, at vi ikke ser en forstærkning mere offensivt? Ståle har sagt, at der ikke er budget til en dyr spiller, og samtidig kan Ndoye være tilbage inden for 4-6 uger.
    Jo, og i dag svarer han med "det er tvivlsomt" i BT på spørgsmålet, om vi henter en flere spillere hvis vi går videre i aften. Med Bjelland (tæt på) klar og N'Doye forhåbentlig snart tilbage, så vurderes truppen nok til at kunne klare efteråret. Vi kan selvfølgelig være uenige og bekymrede over bredden, men jeg vil tro, at vinduet er lukket for os nu.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #1881
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Mon der kommer noget ind inden transfervinduet lukker? EL-kvalifikationen og den favorable lodtrækning kunne jo godt give anledning til at hente en enkelt spiller mere ind. Det bliver i så fald vel en midterforsvarer, venstre kant eller angriber. Jeg håber personligt mest på en profil til venstre kant, da der vist ikke er nok kampe at sprede ud på 4 kvalitetsspillere i midterforsvaret.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1882
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi har, efter kampen i dag, 19 eller 20 kampe inden jul. Derudover er der tre landsholdspauser, hvor de allerbedste spillere nok skal få spilletid oveni. Så det illustrerer bare behovet for at der er en dobbeltgardering på alle pladser, så der kan komme rotation i løbet af efteråret. Reelt set er det kun midterforsvaret, der for alvor trænger til en forstærkning i dette halvår, for at der for alvor er dobbeltgardering på alle pladser om en lille måneds tid, hvor Mudrazija og N'Doye skulle være tilbage. Og så længe Mudrazija ikke er i kampform, så er Thomsen gardering både på venstre kant og som yderste mandat inde centralt. Så han ryger næppe i dette vindue. Og så henter Ståle næppe en kantspiller mere før ved vinterens transfervindue, hvor Thomsen nok skal skydes af med 6 måneder tilbage af sin kontrakt.

    Om en måneds tid skulle den spilleklare trup gerne se således ud, hvis ikke vi henter mere:
    Tre målmænd (Grytebust, Johnsson, Ibsen)
    To højre backs (Varela, Bartolec)
    Tre midterforsvarere (Bjelland, Nelsson, Papagiannopoulos)
    To venstre backs (Bengtsson, Oviedo)
    To højre kant (Pep Biel, Holse)
    Fire central midtbane (Zeca, Falk, Stage, Mudrazija)
    To venstre kant (Fischer, Thomsen)
    Fire angribere (N'Doye, Santos, Pieros, Daramy)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1883
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi har, efter kampen i dag, 19 eller 20 kampe inden jul. Derudover er der tre landsholdspauser, hvor de allerbedste spillere nok skal få spilletid oveni. Så det illustrerer bare behovet for at der er en dobbeltgardering på alle pladser, så der kan komme rotation i løbet af efteråret. Reelt set er det kun midterforsvaret, der for alvor trænger til en forstærkning i dette halvår, for at der for alvor er dobbeltgardering på alle pladser om en lille måneds tid, hvor Mudrazija og N'Doye skulle være tilbage. Og så længe Mudrazija ikke er i kampform, så er Thomsen gardering både på venstre kant og som yderste mandat inde centralt. Så han ryger næppe i dette vindue. Og så henter Ståle næppe en kantspiller mere før ved vinterens transfervindue, hvor Thomsen nok skal skydes af med 6 måneder tilbage af sin kontrakt.

    Om en måneds tid skulle den spilleklare trup gerne se således ud, hvis ikke vi henter mere:
    Tre målmænd (Grytebust, Johnsson, Ibsen)
    To højre backs (Varela, Bartolec)
    Tre midterforsvarere (Bjelland, Nelsson, Papagiannopoulos)
    To venstre backs (Bengtsson, Oviedo)
    To højre kant (Pep Biel, Holse)
    Fire central midtbane (Zeca, Falk, Stage, Mudrazija)
    To venstre kant (Fischer, Thomsen)
    Fire angribere (N'Doye, Santos, Pieros, Daramy)
    God opsummering af truppen. Tænker dog at skulle en venstre kant byde sig til her med vinduets smækken i, så skal vi slå til! Viktor er meget svingende og Thomsen er ikke et alternativ der rykker noget. Håber på en kant og Stage kan dække CB hvis nødvendigt.

  14. #1884
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Thomsen er her på lånt tid. Hans præstationer har ikke været i top, men fire ting taler i hans favør for at blive indtil nytår (hvor han skal sælges, hvis vi vil have penge for ham):

    1) Han kender systemet og har relationerne på plads
    2) Fischer har været svingende i præstationerne
    3) Skaderne til Mudrazija og N'Doye, og de dertilhørende rokeringer har gjort ham relevant ift. spilletid
    4) En erstatning vil helt sikkert kræve mere i løn, og skal bruge noget tid til at blive ordentligt spillet ind

    Ift. Stage, så låser det os meget at indtænke ham som CB, hvis han starter på banen. Så kan vi ikke lave taktiske justeringer i lige så høj grad, fordi han ikke kan skiftes ud undervejs, hvis han skal være back-up for midterforsvaret.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. #1885
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    God opsummering af truppen. Tænker dog at skulle en venstre kant byde sig til her med vinduets smækken i, så skal vi slå til! Viktor er meget svingende og Thomsen er ikke et alternativ der rykker noget. Håber på en kant og Stage kan dække CB hvis nødvendigt.
    Jeg tror simpelthen ikke på, vi henter flere midtbanespillere. Fischer skal nok blive god igen, og Falk kan vikariere på kanten, som jeg også tror, han får lov til at det i dag.

    Men vi er sårbare i midterforsvaret, hvor der kommer til at blive trukket meget store veksler på Victor Nelsson og Papagiannopoulos, da Bjellands helbred som bekendt er lidt skrøbeligt, og vi ikke har muligheden forat smide Boilesen derind, hvis det kniber.

    I angrebet er vi også stadigt enormt tynde. Det vil være fint at hente en afløser for Pieros allerede nu, og så måske sortere en den dårligste fra ved et frasalg til vinter eller næste sommer. Jeg har sgu lidt svært ved at føle mig rigtig optimistisk med hensyn til, hvem der skal banke kasserne ind for os for tiden. På trods af at Pieros har scoret et par stykker allerede, så er han unægtelig ikke nogen N’Doye for at sige det mildt.

    Hvis jeg var Ståle, ville jeg opfordre til, at pengekassen blev åbnet så meget, at vi kunne hente en skarp angriber og en hæderlig midterforsvarer.

    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1886
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    I angrebet er vi også stadigt enormt tynde. Det vil være fint at hente en afløser for Pieros allerede nu, og så måske sortere en den dårligste fra ved et frasalg til vinter eller næste sommer. Jeg har sgu lidt svært ved at føle mig rigtig optimistisk med hensyn til, hvem der skal banke kasserne ind for os for tiden. På trods af at Pieros har scoret et par stykker allerede, så er han unægtelig ikke nogen N’Doye for at sige det mildt.
    Jeg tror ikke på vi køber nogen før tidligst til jul, og det sker kun hvis N'Doye ikke vælger at forlænge sin kontrakt, og Pieros bliver solgt. Ellers vil der være for mange foran Daramy og Wind i køen, og det går ikke ift. de langsigtede planer, man laver for de unge spillere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. #1887
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Håber virkelig, der er tale om en and, men der er tiltagende rygter på Twitter om at vi skulle være på vej til at signe Emiliano "Kæmpe-cunt" Marcondes fra Brentford.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1888
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Håber virkelig, der er tale om en and, men der er tiltagende rygter på Twitter om at vi skulle være på vej til at signe Emiliano "Kæmpe-cunt" Marcondes fra Brentford.
    Tja, alle spillere der kan hjælpe holdet er for mit vedkommende pr definition velkommen her.. Det er rigtigt at Marcondes bestemt ikke var superligaens mest sympatiske spiller da han var i fcn, men kan han bidrage med sportslig succes siger jeg pænt ja tak.. Umiddelbart er det en spiller med et godt niveau og han spiller præcis den position som Ståle har påpeget at vi mangler en spiller på, nemlig den bagerste angriber/link-up positionen.. Er alternativet ingen spiller eller en ukendt lottokupon, så siger jeg klart ja tak til Marcondes..

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #1889
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Håber virkelig, der er tale om en and, men der er tiltagende rygter på Twitter om at vi skulle være på vej til at signe Emiliano "Kæmpe-cunt" Marcondes fra Brentford.
    Bare lige for at være sikker: Er de tiltagende rygter, du taler om, dem, der stammer fra en enkelt bruger?

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1890
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ikke fordi det indikerer noget som helst om at det skulle være os der kunne være interesserede, men bare for at puste lidt mere ild til rygterne, så var Marcondes agent, Antoni Alexandrakis, i London for fire dage siden, hvor han var nede og mødes med Marcondes. Kort efter mødet lægger Marcondes et billede op, akkompagneret af teksten"Difficult roads often lead to beautiful destinations " - og slutter af med de to emojis "Soon" og "top".

    Jeg er en vanlig overfortolker, men måske jeg ikke er den eneste? ;)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •