Side 10 af 144 FørsteFørste ... 789101112132060110 ... SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er, så vidt jeg ved, ikke korrekt. Både købssum og sign-on fee betales up front, men afskrives regnskabsteknisk over kontraktperioden som en investering.

    Men det på trods får kontraktfrie spillere alligevel typisk ikke i nærheden af det samme i sign-on fee som en klub får i købssum for at afgive kontraktrettigheden.
    Er signon-fees ikke typisk det agenterne får procenter af? Det er nok mest i deres interesse at en del af den samlede løn over kontraktlængden, bliver udbetalt up front, så de kan få deres penge.

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Er signon-fees ikke typisk det agenterne får procenter af? Det er nok mest i deres interesse at en del af den samlede løn over kontraktlængden, bliver udbetalt up front, så de kan få deres penge.
    Det aner jeg ikke, men det er vel heller ikke relevant for denne diskussion? Hele beløbet betales up front (med mindre andet er aftalt), men klubberne afskriver regnskabsteknisk beløbet over kontraktens løbetid.

    Det er derfor - igen hvis jeg har forstået det ret, fra sidst vi havde diskussionen her på siden - at det kan lade sig gøre, at både transfersummer, sign-on fees og løn hører under ét budget i FCK's regnskab.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. #138
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Jeg troede man skulle være 18 år for at skrive en 5 årig ? Under 18 max 3 år ?
    Ja, der er vist også kun tale om en kontrakt på tre år. De fem nævnt i første omgang var en fejl af journalisten.

  4. #139
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Jeg indrømmer blankt at jeg ikke aner hvordan sign-on fee fungerer, andet end at man ser klubber give nogle forholdsvis store sign-on fees, for at få spillere til at skrive under.

    Men hvis du har en spiller der er kontraktfri, der forlanger 35 mio. kr., i sign-on fee, så tænker jeg at den spiller får svært ved at finde en klub. Det er trods alt arbejdsgivers marked, i det tilfælde hvor spilleren er uden kontrakt.

    En spillers markedsværdi, afhænger jo som regel af flere faktorer såsom, alder, kontraktlængde, videresalgspotentiale, præstationer osv. Den markedsværdi vil jo falde i det tilfælde hvor spilleren er kontraktfri. Det er sådan jeg forstår markedet.

    At klubber så kan bruge sign-on fees som et lokkemiddel, det er en helt anden sag, men forestiller mig stadig at en kontraktfri spiller, vil få svært ved at få en kontrakt, hvis man starter ud med at forlange 35 mio. kr., i sign-on fee.
    Det kommer vel an på hvilken spiller der er tale om.. 35 mio for Messi lyder i hvert fald som et røverkøb i min verden :-)

    Som udgangspunkt ville jeg som købende klub hellere betale penge til spilleren end til sælgende klub, som jo må formodes at være en konkurrent. Men sign-on fees og transfersummer kommer nok aldrig til at ligge på forholdet 1 til 1.. Der er også noget med at pengene forsvinder ud af markedet når de går til spilleren i stedet for klubben, uden at jeg kan overskue hvad det helt præcist betyder.. På den lange bane, og længere nede i systemet hvor vi befinder os, formentlig en del..

  5. #140
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Gider i ikke diskutere sign-on fees et andet sted.

    Man tænker jo der er sket noget på spiller fronten med forlængelse eller andet med alle de nye svar på tråden.

    På forhånd tak


  6. #141
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    I virksomhedsøkonomi er alle penge ikke lige. Mange virksomheder har feks et budget for løn og et budget for rekuriteringsomkostninger som betaler for eventuelle eksterne rekrutteringskonsulenter og lignede. Så hvis du svarer på en job announce selv, kan du spare virksomheden feks 100k som de ellers skulle have betalt en headhunter. Men det betyder ikke, at virksomheden kan eller vil give dig en tilsvarende højere løn eller sign on bonus.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #142
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.fck.dk/nyhed/highlights-...rgs-if-2-2-fck

    Efter at have set highligts, kan jeg kun sige: Se nu at få den forlængelse med Daramy på plads. Det kan kun gå for langsomt.

    Mål, skud på overliggeren, en aktion der burde have været en assist (skam dig for at brænde den, Viktor). Og hans boldomgang er helt i top.


  9. #143
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg ved ikke, om det er her, denne bør postes, men synes godt den kan ses som transferrelateret. Er der nogen, der har en status på Ahmed Daghim? Så vidt jeg kan se rundt omkring er han ikke skadet, men virker blot til at være gledet lidt væk fra førsteholdstruppen igen, mens Daramy tager store skridt fremad. Ståle har ellers rost ham meget, ligesom nogle af spillerne også har kommenteret på ham (de kommenterede vist samlet på Daramy og Daghim, som vildt dygtige unge spillere).

  10. #144
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg ved ikke, om det er her, denne bør postes, men synes godt den kan ses som transferrelateret. Er der nogen, der har en status på Ahmed Daghim? Så vidt jeg kan se rundt omkring er han ikke skadet, men virker blot til at være gledet lidt væk fra førsteholdstruppen igen, mens Daramy tager store skridt fremad. Ståle har ellers rost ham meget, ligesom nogle af spillerne også har kommenteret på ham (de kommenterede vist samlet på Daramy og Daghim, som vildt dygtige unge spillere).
    Tror det er meget naturligt at han glider lidt ind og ud af kamptruppen, nu når Fischer er tilbage og Mudrazija er kommet tættere på holdet(og Varela). Han var jo ogs med på bænken i forrige runde mod FCN. Han virker som et stort talent, men dog ikke lige så stort som Daramy.
    Hvorfor han ikke var med mod Helsingborg kan jeg ikke sige. Kan se han er på u18 lnadsholdet, men det ser ikke ud til at de har nogle kampe. Måske havde de bare en samling. Eller også kunne han have en mindre skade, som ikke er så vigtig at melde ud om.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #145
    Tilmeldingsdato
    May 2011
    Indlæg
    395

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hørt i podcasten, Transfervinduet på BT i går: I indslaget #andellerej, har BT åbenbart fået en henvendelse fra nogle tæt på Viktor Fischers personlige bagland, der åbenbart skulle have sagt at han allerede er solgt til sommer og har sat hans lejlighed til fremleje. De kalder godt nok and på den, da den lyder usandsynlig. Umiddelbart virker det også som et vildt rygte, for en spiller der har siddet udenfor i flere måneder og først for nylig er kommet tilbage, selvom Fischer i topform er en af suppens bedste spillere.

    Hvis man vil høre det så er det omkring 22 minutter og 40 sekunder inde i podcasten, at dette diskuteres: https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...flere-maaneder
    Sidst redigeret af Claus1985 : 26.03.19 kl. 09:05

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #146
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Synes deres interview med Pierre Bengtson ved 30:30 var mere interessant. Han var ligeglad med manglen på spilletid, fordi han nød livet og de mange cafeer på Vesterbro :)

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #147
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Daghim er heller ikke med i dagens trup til reserveholdet - er der nogen der kan be-/afkræfte at han vitterligt ikke er skadet?

  17. #148
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Synes deres interview med Pierre Bengtson ved 30:30 var mere interessant. Han var ligeglad med manglen på spilletid, fordi han nød livet og de mange cafeer på Vesterbro :)
    Jeg forstod ikke rigtig pointen med de parodier. De var ikke særlig sjove og hvis ikke de havde sagt personens navn ville jeg ikke ane hvem det skulle lyde som.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #149
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Daghim er heller ikke med i dagens trup til reserveholdet - er der nogen der kan be-/afkræfte at han vitterligt ikke er skadet?
    Han er skadet, men på vej tilbage.

  20. #150
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Jeg forstod ikke rigtig pointen med de parodier. De var ikke særlig sjove og hvis ikke de havde sagt personens navn ville jeg ikke ane hvem det skulle lyde som.
    Ja, det er virkelig bøvet. Og så må Søren Klæstrup gerne smutte ud af den podcast igen. Han trigger noget i mig, jeg ikke bryder mig om.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •