Side 106 af 144 FørsteFørste ... 65696103104105106107108109116 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,576 til 1,590 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1576
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Helt korrekt. Typemæssigt sidder han lige i skabet.

    Det er sjovt med denne handel; på den ene side enormt modig, spændende og ambitiøs - og så er der alligevel nogle elementer, hvor det virker helt hjernedødt. Her snakker jeg naturligvis om en ekstrem høj pris, for nogle meritter der er lidt... Meeeh....

    Vi kunne ikke lade være med at grine af nedenstående Youtube-video af Biel. Det starter godt, og man tænker "ja, for fanden!!".

    Så begynder highlights at bliver mere og mere vattede, og til sidst har man rent faktisk svært ved at se hvad det egentlig er han gør?! Eller hvem på banen han egentlig er???

    https://www.youtube.com/watch?v=gjumWn5_spU

    Lidt tragikomisk - men udover det, må vi tage de positive briller på og håber vores scouting-afdeling har været lyn-hamrende skarp. Som altid.... Eller noget....

    Zan
    Enig - den bliver han nok lidt ked af senere i karriereren. Jeg så en af de andre videoer i går, hvor han scorer hattrick. De meget afgørende mål til 12, 13 og 14-0, som gjorde, at Zaragoza kunne vinde den vigtige træningskamp med 19-0.

    Det er jo kun os, der tillægger de videoer betydning. Selvom vi gerne vil mene meget herinde, så er jeg af den overbevisning, at på den her front, der ved vi ingenting ift. vores scouting.

    Alene det faktum, at de finder ham og formentlig har fulgt ham i en periode gør, at jeg bare vil afvente og glæde mig til hans debut. Gerne i Parken mod Lyngby.
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1577
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Vi kunne ikke lade være med at grine af nedenstående Youtube-video af Biel. Det starter godt, og man tænker "ja, for fanden!!".

    Så begynder highlights at bliver mere og mere vattede, og til sidst har man rent faktisk svært ved at se hvad det egentlig er han gør?! Eller hvem på banen han egentlig er???

    https://www.youtube.com/watch?v=gjumWn5_spU
    PRÆCIS sådan sad jeg også og tænkte, og så tænkte jeg, at jeg nok må tage ja-hatten på. Men Pape Pate Dioufs youtube-video ser altså mere spændende ud. Jeg glæder mig til at blive positivt overrasket.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1578
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Helt korrekt. Typemæssigt sidder han lige i skabet.

    Det er sjovt med denne handel; på den ene side enormt modig, spændende og ambitiøs - og så er der alligevel nogle elementer, hvor det virker helt hjernedødt. Her snakker jeg naturligvis om en ekstrem høj pris, for nogle meritter der er lidt... Meeeh....

    Vi kunne ikke lade være med at grine af nedenstående Youtube-video af Biel. Det starter godt, og man tænker "ja, for fanden!!".

    Så begynder highlights at bliver mere og mere vattede, og til sidst har man rent faktisk svært ved at se hvad det egentlig er han gør?! Eller hvem på banen han egentlig er???

    https://www.youtube.com/watch?v=gjumWn5_spU

    Lidt tragikomisk - men udover det, må vi tage de positive briller på og håber vores scouting-afdeling har været lyn-hamrende skarp. Som altid.... Eller noget....

    Zan

    Synes videoen trods alt viser en spiller med et lækkert spark med venstrebenet. Det først mål viser i øvrigt at han finter ved at flytte bolden til højre foden og scorer med det.

  6. #1579
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi henter en udviklingsspiller til næsten 40 millioner, selvom vi nok forventer st han præstere fra dag et, så er det altså nye tider. Det er egentlig fedt at vi lige giver det et ordentligt hak op - vi har vel ramt 100 millioner i indkøb!

    Vi henter også en ung spansk spiller i en udemærket klub (traditionelt forstået), det er et vildt marked at lede på. Jeg forventer en teknisk stærk spiller og umiddelbart en 2-fodsspiller. Jeg er tilfreds og håber på succes, men det viser virkelig noget som klub

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #1580
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Synes videoen trods alt viser en spiller med et lækkert spark med venstrebenet. Det først mål viser i øvrigt at han finter ved at flytte bolden til højre foden og scorer med det.
    Og meget vigtigt: Det ser ud til at han er også er i stand til at sparke med højrebenet og trække til begge sider. Her synes jeg ærlig talt at Robert Skov manglede noget.

  9. #1581
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ståle siger, at Pep Biel har værete dyr, men ikke så dyr, som det er blevet påstået i pressen. Måske er et godt bud, at de 5 mio. euro er, hvis alle bonusser bliver udbetalt og ikke et direkte engangsbeløb? Who knows

    https://www.fck.dk/nyhed/staale-foer...res-fine-trend

  10. #1582
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Ståle siger, at Pep Biel har værete dyr, men ikke så dyr, som det er blevet påstået i pressen. Måske er et godt bud, at de 5 mio. euro er, hvis alle bonusser bliver udbetalt og ikke et direkte engangsbeløb? Who knows

    https://www.fck.dk/nyhed/staale-foer...res-fine-trend
    Michel Davidsen bekræfter på twitteR: https://twitter.com/michelwd/status/1157244865526280193

  11. #1583
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Normalt, er jeg virkelig ikke ham der er tilhænger af totalt shop-amok i vinduerne.

    Vi har været ekstraordinært aktive (hvilket giver god mening udfra salgene), men som udgangspunkt tænkte jeg egentlig; lad os slutte festen her.

    MEN MEN MEN!!

    Så lige at Bjelland - igen - sidder ude med en småskade imod SJE.

    Det er sgu lidt bekymrende.

    Sandheden er vel at vi - faktisk i ret høj grad - bør købe en CB mere?!

    Én ting er, at Papa kan komme til at spille rigtig mange kampe. Og vi er efterhånden mange der tvivler på hans niveau - i hvert fald som bærende kraft.

    Og endnu værre - skal der jo ikke meget til før den hedder Haahr eller N'Doye(??? ;-)) som vikar.

    Vores forsvar er jo virkeligheden vanvittigt tyndt.

    Så før nogle snakker om ekstra kantspillere, ny angriber osv. Vi har altså en svagt punkt, som vi bør prioritere meget højt.

    Det undrer mig egentlig lidt at man valgte at udleje Lüftner (selvom han ikke ligefrem ligner bomben...)

    EDIT: Havde selvfølgelig glemt Stage... Så må folk selv vurdere om det gør situationen markant bedre... En smule måske

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 02.08.19 kl. 12:50

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1584
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Normalt, er jeg virkelig ikke ham der er tilhænger af totalt shop-amok i vinduerne.

    Vi har været ekstraordinært aktive (hvilket giver god mening udfra salgene), men som udgangspunkt tænkte jeg egentlig; lad os slutte festen her.

    MEN MEN MEN!!

    Så lige at Bjelland - igen - sidder ude med en småskade imod SJE.

    Det er sgu lidt bekymrende.

    Sandheden er vel at vi - faktisk i ret høj grad - bør købe en CB mere?!

    Én ting er, at Papa kan komme til at spille rigtig mange kampe. Og vi er efterhånden mange der tvivler på hans niveau - i hvert fald som bærende kraft.

    Og endnu værre - skal der jo ikke meget til før den hedder Haahr eller N'Doye(??? ;-)) som vikar.

    Vores forsvar er jo virkeligheden vanvittigt tyndt.

    Så før nogle snakker om ekstra kantspillere, ny angriber osv. Vi har altså en svagt punkt, som vi bør prioritere meget højt.

    Det undrer mig egentlig lidt at man valgte at udleje Lüftner (selvom han ikke ligefrem ligner bomben...)

    EDIT: Havde selvfølgelig glemt Stage... Så må folk selv vurdere om det gør situationen markant bedre... En smule måske

    Zan
    Ja, det virker tyndt, når man tænker på Bjellands glasben. Jeg kan ikke lige finde det, men Ståle sagde vist for nogle måneder siden, at Haahr skulle op i førsteholdstruppen. Det har undret mig, hvorfor det ikke er sket, men forklaringen må være, at Stage i den grad regnes med i forsvarsregnestykket. Men det er stadig bemærkelsesværdigt, at Haahr end ikke er udtaget til kampen i morgen med Bjelland ude.

    Jeg så gerne Haahr som fjerdevalg i forsvaret, men med Bjellands skrøbelighed og Rastapopulous' mildest talt ujævne niveau in mente, er jeg enig i, at vi har brug for en etableret forsvarer mere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1585
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det virker tyndt, når man tænker på Bjellands glasben. Jeg kan ikke lige finde det, men Ståle sagde vist for nogle måneder siden, at Haahr skulle op i førsteholdstruppen. Det har undret mig, hvorfor det ikke er sket, men forklaringen må være, at Stage i den grad regnes med i forsvarsregnestykket. Men det er stadig bemærkelsesværdigt, at Haahr end ikke er udtaget til kampen i morgen med Bjelland ude.

    Jeg så gerne Haahr som fjerdevalg i forsvaret, men med Bjellands skrøbelighed og Rastapopulous' mildest talt ujævne niveau in mente, er jeg enig i, at vi har brug for en etableret forsvarer mere.
    Jeg kan huske en - synes jeg - ret interessant debat herinde vedr Bjelland og skaderne.

    Én kunne påpege at Bjelland vitterligt ikke var meget skadet sidste sæson, hvilket der var en pointe i.

    Problematikken er bare at Bjelland HAR en skadeshistorik (som ikke er så rar), og jeg synes der har været en del små-skavanker her fra start. Det bekymrer mig.

    I mangel af bedre floskler, vil jeg bruge den gode gamle; jeg synes sgu der leges lidt med ilden....

    Zan

    PS. Eksempelvis kan det godt ærgrer mig, at Sanneh lige er skiftet til en tyrkisk bundklub jeg aldrig har hørt om... Bare som et eksempel... (Dog på lån)
    Sidst redigeret af zan : 02.08.19 kl. 13:14

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1586
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det virker tyndt, når man tænker på Bjellands glasben. Jeg kan ikke lige finde det, men Ståle sagde vist for nogle måneder siden, at Haahr skulle op i førsteholdstruppen. Det har undret mig, hvorfor det ikke er sket, men forklaringen må være, at Stage i den grad regnes med i forsvarsregnestykket. Men det er stadig bemærkelsesværdigt, at Haahr end ikke er udtaget til kampen i morgen med Bjelland ude.

    Jeg så gerne Haahr som fjerdevalg i forsvaret, men med Bjellands skrøbelighed og Rastapopulous' mildest talt ujævne niveau in mente, er jeg enig i, at vi har brug for en etableret forsvarer mere.
    Haahr træner skam fast med treppen og var udtaget både mod OB og Horsens. Men jeg synes nu ikke, han ligner en færdig førsteholdsforsvarer i FC de par gange, jeg har været på 10'eren. I hvert fald slet ikke til de internationale kampe. Han er forholdsvis lille uden ret meget kød på kroppen.

    Så i mit sind er der ingen tvivl om, at vi skal have en ekstra CB, hvis vi går i europæisk gruppespil.

  18. De følgende 2 brugere er enige:
    donl, KK

  19. #1587
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Haahr træner skam fast med treppen og var udtaget både mod OB og Horsens. Men jeg synes nu ikke, han ligner en færdig førsteholdsforsvarer i FC de par gange, jeg har været på 10'eren. I hvert fald slet ikke til de internationale kampe. Han er forholdsvis lille uden ret meget kød på kroppen.

    Så i mit sind er der ingen tvivl om, at vi skal have en ekstra CB, hvis vi går i europæisk gruppespil.
    Og med al respekt for "alder er kun et tal" - knægten er 17 år..... Det er dælme ungt....

    Zan

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #1588
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det undrer mig egentlig lidt at man valgte at udleje Lüftner (selvom han ikke ligefrem ligner bomben...)
    Jeg deler din bekymring omkring forsvaret. En skade kan ødelægge alt...der kan jo komme en skade mere og karantæner. Mht Luftner så tror jeg det handlede om, at han simpelthen skal bruge kampe for at komme i omdrejninger. Og det kan vi ikke give her. Med til regnestykket (udover Stage som du selv nævner) har Ståle uden tvivl også talt Boilesen. Så havde vi (hvis vi lige lægger diskussionen om spillernes niveau til side) stået med 3 rigtige centrale forsvarerer (Bjelland, Nelsson og Sotte), et ungt talent (Haahr) og to andre fornuftige muligheder i Stage og Boilesen.
    Nu er Boilesen så skadet og jeg er enig i din bekymring. Ståle nævnte også da vi ledte efter en venstre back, at man måske ville kigge på en som kan spille både til venstre og centralt, så problematikken må også være oppe at vende internt. Det bliver interessant at se, om vi henter en forsvarer mere, da vi til venstre side hentede Oviedo som ikke kan spille centralt. Jeg kan næsten ikke tro, at der er flere penge at bruge, men det er lidt af et sats uden. Jeg kunne forestille mig, at et gruppespil som minimum skal i hus (eller være tæt på) før vi rykker på den plads.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1589
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg kan næsten ikke tro, at der er flere penge at bruge, men det er lidt af et sats uden...
    Lige præcis mine tanker omkring det. Tror heller ikke der kommer mere.

    Vi må bare bide lidt negle; håbe Bjellands er en lille bette én, at Papa formår at gribe chancen (læs: hæve sit niveau ret markant) og at Stage kan udfylde rollen, skulle uheldet være ude for alvor ift skader og karantæner.

    Zan

  24. #1590
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og med al respekt for "alder er kun et tal" - knægten er 17 år..... Det er dælme ungt....
    Zanka vs. Lens, 2007.. ;-)

    Men jo, er enig i din pointe. For med en småskade til Bjelland, og en karantænedag til enten Nelsson eller Papagiannopoulos, så ser det pludselig ret tyndt ud. Især fordi Boilesen ikke er der som gardering før tidligst til slutspillet. Jeg tror dog ikke, vi får en gardering mere på den position, medmindre vi havner i CL.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •