Side 107 af 144 FørsteFørste ... 75797104105106107108109110117 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,591 til 1,605 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1591
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Haahr træner skam fast med treppen og var udtaget både mod OB og Horsens.
    Det er jeg skam med på, men det ændrer ikke på, at han ikke er officielt medlem af førsteholdstruppen - og det plejer jo at være et signal om, hvor meget man tør binde an med en ung spiller. Og da han netop har været udtaget tidligere, er det lidt mærkeligt, at han ikke er udtaget mod SønderjyskE, når en af vores centrale forsvarere er blevet skadet.

    Jeg er helt enig i, at han er meget ung og uprøvet, men hvis han som fjerdevalg havde tre rigtigt gode etablerede spillere foran sig i køen, ville jeg være tryg ved det. Så ville han kunne få nogle indhop i "nemme" suppe-kampe og i pokalen. Men som situationen er nu, er det for risikabelt. Hvilket vi vist i virkeligheden er ret enige om.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #1592
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Zanka vs. Lens, 2007.. ;-)

    Men jo, er enig i din pointe. For med en småskade til Bjelland, og en karantænedag til enten Nelsson eller Papagiannopoulos, så ser det pludselig ret tyndt ud. Især fordi Boilesen ikke er der som gardering før tidligst til slutspillet. Jeg tror dog ikke, vi får en gardering mere på den position, medmindre vi havner i CL.
    Stage er en anden gardering.

  3. #1593
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg deler din bekymring omkring forsvaret. En skade kan ødelægge alt...der kan jo komme en skade mere og karantæner. Mht Luftner så tror jeg det handlede om, at han simpelthen skal bruge kampe for at komme i omdrejninger. Og det kan vi ikke give her. Med til regnestykket (udover Stage som du selv nævner) har Ståle uden tvivl også talt Boilesen. Så havde vi (hvis vi lige lægger diskussionen om spillernes niveau til side) stået med 3 rigtige centrale forsvarerer (Bjelland, Nelsson og Sotte), et ungt talent (Haahr) og to andre fornuftige muligheder i Stage og Boilesen.
    Nu er Boilesen så skadet og jeg er enig i din bekymring. Ståle nævnte også da vi ledte efter en venstre back, at man måske ville kigge på en som kan spille både til venstre og centralt, så problematikken må også være oppe at vende internt. Det bliver interessant at se, om vi henter en forsvarer mere, da vi til venstre side hentede Oviedo som ikke kan spille centralt. Jeg kan næsten ikke tro, at der er flere penge at bruge, men det er lidt af et sats uden. Jeg kunne forestille mig, at et gruppespil som minimum skal i hus (eller være tæt på) før vi rykker på den plads.
    Det er svært ikke at være bekymret ved udsigt til Bjellands skade. Hans betydning er større end en spiller i backkæden.

    Jeg synes så alligevel, at Stage ser ud som et rigtig fornuftigt alternativ. Den træningskamp vi spillede med ham ved siden af VN, synes jeg han gjorde det godt. En skarpt defineret plads på holdet, hvor han har spillet foran sig, så ud til at komme lettere til ham, end den centrale midt gør lige nu. Han har fysik, hovedspil, fart og et rimeligt afspil frem i banen.

    Skulle vi stå uden Bjelland på tirsdag, vil jeg klart foretrække Stage frem for Sotte. Så i morgen er jeg spændt på, om Ståle giver Stage chancen i forsvaret.
    Goldbæks Højrefod

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1594
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Tror bare man (igen) sparer Bjelle for at han kan være klar til cl-kval kampen.
    PS: Mener Haahr er ca. 185 cm men klart en ung spiller på 17 år ligner sjældent et muskelbundt ala Damen.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #1595
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Tror bare man (igen) sparer Bjelle for at han kan være klar til cl-kval kampen.
    PS: Mener Haahr er ca. 185 cm men klart en ung spiller på 17 år ligner sjældent et muskelbundt ala Damen.
    Det er sgu lidt bekymrende med Bjelland set over en hel sæson. Javel vi vidste hvad vi købte da det jo var kendt at Bjelland var mr. Glasben, men i det lange løb kan det koste os dyrt at han på den måde konstant er inde og ude af holdet pga. småskader på den gamle krop :)

    Man kan jo håbe at Pappa stepper up nu.

  8. #1596
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg kan tage fejl, men Roerslev lignede en mand, der sagde farvel efter dagens træning.

    Der er jo forholdsvis lang til at transfervinduet lukker (2. september, 23:59) og mon ikke at der kommer til at ske lidt mere?:

    * Peter Ankersen sælges
    * Mads Roerslev sælges

    Andre mulige ændringer til truppen:
    * Sotirios Papagiannopoulos sælges og en erstatning hentes
    * Stephan Andersen indstiller sin karriere
    Mere tvivlsomme:
    * Nicolaj Thomsen sælges og en erstatning hentes
    * Pieros Sotiriou sælges og en erstatning hentes

    Vi kommer i gruppespil og har behov for en bredere trup:
    * Der hentes x-antal nye spillere

    Det er selvfølgelig også muligt, at Ståle og co fx alligevel henter Lucas Andersen uden at sælge.

    Jeg tror fortsat at vi kommer til at se et nogle ændringer og min. en tilgang.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  9. #1597
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg kan tage fejl, men Roerslev lignede en mand, der sagde farvel efter dagens træning.

    Der er jo forholdsvis lang til at transfervinduet lukker (2. september, 23:59) og mon ikke at der kommer til at ske lidt mere?:

    * Peter Ankersen sælges
    * Mads Roerslev sælges

    Andre mulige ændringer til truppen:
    * Sotirios Papagiannopoulos sælges og en erstatning hentes
    * Stephan Andersen indstiller sin karriere
    Mere tvivlsomme:
    * Nicolaj Thomsen sælges og en erstatning hentes
    * Pieros Sotiriou sælges og en erstatning hentes

    Vi kommer i gruppespil og har behov for en bredere trup:
    * Der hentes x-antal nye spillere

    Det er selvfølgelig også muligt, at Ståle og co fx alligevel henter Lucas Andersen uden at sælge.

    Jeg tror fortsat at vi kommer til at se et nogle ændringer og min. en tilgang.
    Optimalt har vi 2 til hver plads og hvis Boilesen dækker centralt, så er det netop hvad vi har. Derudover har vi 2 talenter tæt på i Daghim og Haahr. Det er tydeligt at Roerslev og Ankersen ryger, men ellers forstår jeg ikke folk bliver ved med at nævne:

    - Stephan, han har kontraktudløb om 4 mdr og er skadet, hvorfor skulle han rive sin kontrakt i stykker.
    - Papa, pladsen hvor vi er tyndest besat. Han er ikke min favorit, men han er en fin breddespiller og han kender systemet. Med Boilesen skadet og Bjellands start med skader, så giver det ingen mening at skille sig af med ham
    - Thomsen hænger måske lidt yderligt i truppen, men vi har lige netop 8 spillere til midten (plus Daramy og Daghim) og Thomsen skal vi nok få brug for. Især med skaden til Mudrazija
    - Sotiriou, han passer fint ind i truppen og vi skal altså bruge 4 angribere. Han er hårdtarbejdende og skal nok få puttet en ind i kassen nu og da. Vi har haft kæmpe udskiftning allerede og jeg synes det er på tide at holde lidt igen.

    Det er problematisk at vi har lange skader til Boilesen og Mudrazija, men de er dækket ind. Mudrazija. Jeg tvivler bestemt på at vi skal hente flere, der skal ikke være alt for langt til spilletid, truppen er nogenlunde bred og vi har i virkeligheden sindsyg god kvalitet på alle pladser. Når det er sagt - så kan et talent til det centrale forsvar forsvares, men vi burde klare os indtil vinter. Her kan Thomsen, Holse, Sotiriou, Papa, Bengtsson så komme i spil til udskiftning.

    Check lige vores B hold med de skader vi har:

    Johnsson
    Bartolec-Papa-Haahr-Bengtsson
    Holse-Stage-Thomsen-Daghim
    Daramy-Sotiriou

    Det skulle nok få en del point og nyd lige A-holdet med vores skader...

    Gryte
    Varela-Nelsson-Bjelland-Oviedo
    Biel-Zeca-Falk-Fischer
    N’Doye-Wind

    Det er sku meget vildt
    Sidst redigeret af superestrella : 02.08.19 kl. 22:02 Årsag: 2. Hold

  10. De følgende 12 brugere er enige:

  11. #1598
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg kan tage fejl, men Roerslev lignede en mand, der sagde farvel efter dagens træning.
    Men Ståle har jo også givet ham løbepas for nogle dage siden, så desværre ikke så overraskende (jeg formoder, at han ikke bliver udlejet igen).

    Nu da du overværede træningen, kan du måske fortælle, om der var pep i den nye biel? :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1599
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg tvivler bestemt på at vi skal hente flere, der skal ikke være alt for langt til spilletid, truppen er nogenlunde bred og vi har i virkeligheden sindsyg god kvalitet på alle pladser. Når det er sagt - så kan et talent til det centrale forsvar forsvares, men vi burde klare os indtil vinter. Her kan Thomsen, Holse, Sotiriou, Papa, Bengtsson så komme i spil til udskiftning.
    Det er, som om du slet ikke læser, hvad du svarer på. Zebos skriver jo netop, at Papagiannopoulos, Thomsen og Sotirou kunne skiftes ud med en erstatning. Så tanken er ikke at gøre truppen større, men at hæve kvaliteten.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1600
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er, som om du slet ikke læser, hvad du svarer på. Zebos skriver jo netop, at Papagiannopoulos, Thomsen og Sotirou kunne skiftes ud med en erstatning. Så tanken er ikke at gøre truppen større, men at hæve kvaliteten.
    Jeg læser det, jeg er ikke enig. Jeg synes man skal passe på med at tro vi kan få meget bedre reservespillere og samtidig har udskiftningen allerede været stor nok. Vi kan jo ikke spille 10 nye ind ad gangen. Det vil være ufornuftigt at skifte yderligere ud, hvis det kan undgås. Desuden så er de nævnte spillere hellere ikke dårligere!

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #1601
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg læser det, jeg er ikke enig. Jeg synes man skal passe på med at tro vi kan få meget bedre reservespillere og samtidig har udskiftningen allerede været stor nok. Vi kan jo ikke spille 10 nye ind ad gangen. Det vil være ufornuftigt at skifte yderligere ud, hvis det kan undgås. Desuden så er de nævnte spillere hellere ikke dårligere!
    Det er jo et rimeligt synspunkt, men du afviste med argumentet om, at truppen ikke skulle blive større - og det er der ikke nogen, der har argumenteret for.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #1602
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - Stephan, han har kontraktudløb om 4 mdr og er skadet, hvorfor skulle han rive sin kontrakt i stykker.
    Jeg skriver intet om at han evt. vil rive sin kontrakt i stykker, for selvfølgelig gør han ikke det. Men det kan jo være at FCK udbetaler de 4 måneder, som en god gestus eller andet i den dur. Eller en trænerrolle fx.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1603
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lucas Andersen sagde åbenbart vej til FCK:
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...n-afviste-fck/
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  21. #1604
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Optimalt har vi 2 til hver plads og hvis Boilesen dækker centralt, så er det netop hvad vi har. Derudover har vi 2 talenter tæt på i Daghim og Haahr. Det er tydeligt at Roerslev og Ankersen ryger, men ellers forstår jeg ikke folk bliver ved med at nævne:

    - Stephan, han har kontraktudløb om 4 mdr og er skadet, hvorfor skulle han rive sin kontrakt i stykker.
    - Papa, pladsen hvor vi er tyndest besat. Han er ikke min favorit, men han er en fin breddespiller og han kender systemet. Med Boilesen skadet og Bjellands start med skader, så giver det ingen mening at skille sig af med ham
    - Thomsen hænger måske lidt yderligt i truppen, men vi har lige netop 8 spillere til midten (plus Daramy og Daghim) og Thomsen skal vi nok få brug for. Især med skaden til Mudrazija
    - Sotiriou, han passer fint ind i truppen og vi skal altså bruge 4 angribere. Han er hårdtarbejdende og skal nok få puttet en ind i kassen nu og da. Vi har haft kæmpe udskiftning allerede og jeg synes det er på tide at holde lidt igen.

    Det er problematisk at vi har lange skader til Boilesen og Mudrazija, men de er dækket ind. Mudrazija. Jeg tvivler bestemt på at vi skal hente flere, der skal ikke være alt for langt til spilletid, truppen er nogenlunde bred og vi har i virkeligheden sindsyg god kvalitet på alle pladser. Når det er sagt - så kan et talent til det centrale forsvar forsvares, men vi burde klare os indtil vinter. Her kan Thomsen, Holse, Sotiriou, Papa, Bengtsson så komme i spil til udskiftning.

    Check lige vores B hold med de skader vi har:

    Johnsson
    Bartolec-Papa-Haahr-Bengtsson
    Holse-Stage-Thomsen-Daghim
    Daramy-Sotiriou

    Det skulle nok få en del point og nyd lige A-holdet med vores skader...

    Gryte
    Varela-Nelsson-Bjelland-Oviedo
    Biel-Zeca-Falk-Fischer
    N’Doye-Wind

    Det er sku meget vildt
    Super stærk A-kæde, men den B-kæde imponerer mig ingenlunde.. Den spiller ikke med i top 6 seks i hvert fald.. Der er 4-5 spillere som har fck-niveau/potentiale, resten er ligegyldigt fyld..

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1605
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg skriver intet om at han evt. vil rive sin kontrakt i stykker, for selvfølgelig gør han ikke det. Men det kan jo være at FCK udbetaler de 4 måneder, som en god gestus eller andet i den dur. Eller en trænerrolle fx.
    Nej, selvfølgelig gør de ikke det før tid. Ved at Stephan bliver her kontrakten ud, får han via klubben adgang til den bedst mulige genoptræning efter sin skade indtil nytår. Stephan har en ambition om at spille igen efter sin skade, og jeg er ret sikker på at klubben vil give ham de bedste muligheder for at kunne det efter 5,5 års tro tjeneste for FCK. At skille sig af med ham ved bare at udbetale hans tilgodehavende, det er reelt set det samme som en fyring. Og jeg tror simpelthen ikke, socialdemokraten (i den klassiske forstand, ikke DF-likehunter-udgaven, som pt. ses i Danmark) Ståle kan få sig selv til at fyre en loyal medarbejder for at være kommet til skade på arbejde. Det er ekstremt usselt, når virksomheder gør sådan noget. Har selv prøvet det (Fuck jer, Disney).
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •