Side 114 af 144 FørsteFørste ... 1464104111112113114115116117124 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,696 til 1,710 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1696
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Av.. det kræver unægteligt en ny angriber.
    Kæmpe katastrofe. Læderet må for alvor op af lommen nu og hans afløser må købes i dette vindue. Der er stor risiko for, at N'Doye aldrig kommer tilbage til topniveau, så der er ingen grund til at vente, hvis den rigtige spiller er mulig.

    Ufatteligt trist, hvis N'Doyes karriere (på højt niveau) skal ende sådan.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1697
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Claus1985 Se meddelelser
    Av.. det kræver unægteligt en ny angriber.
    Noget af det værste der kunne ske. Heldigvis har vi fået en god start på sæsonen. Vi er i den grad tyndt besat i angrebet. Hvis vi kommer i EL så er jeg sikker på at Ståle henter en angriber. Måske også med tanke på at N'doye måske er væk til næste sommer så ville det måske være en god investering at hente en angriber allerede nu så han langsomt kan blive indkørt.

    Pieros må meget gerne LIGE nu bevise, hvorfor vi købte ham og scorer nogle mål. Jonas Wind gør det godt, men vi må forvente der kommer en Down periode, hvis hans niveau falder, som jo er meget naturligt

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1698
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    For helvede... Det er jo præcis derfor, at mange herinde har skreget på en udskiftning af Sotiriou. Vi har ingen i truppen, der kan erstatte N'Doye.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1699
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Av, av, av. Sammen med Zeca var N'Doye den eneste spiller, der ikke måtte blive skadet. Men ville endda måske kunne spille fint videre uden Zeca, fordi vi så havde Falk og Stage. Her har vi ingen til at tage over.

    Det har været så vanvittig tydeligt i de kampe, hvor N'Doye ikke har været med, hvor vigtig han er for hele vores spil. Han er manden, der header alle defensive dødbolde væk. Han er manden, man altid kan losse bolden op på, når man er presset. Han er manden, der går forrest i de store kampe. Øv!

    Samtidig har jeg svært ved at se, hvordan man på så kort tid vil kunne finde en spiller, der bare tilnærmelsesvis har N'Doyes klasse. Især i betragtning af hvor mange penge Ståle allerede har brugt i transfervinduet. Lad os håbe, at han ikke laver en ny Pusic, men rent faktisk har en liste med nogle navne, der alligevel ville skulle tage over, når N'doye lagde støvlerne på hylden. Han får i hvert fald travlt nu.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1700
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis vi henter Bendtner så brænder jeg sammen.

    Han er den sidste jeg vil se i en FCK trøje.

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #1701
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Efter kampen mod Randers udtalte Ståle til TV, at man - såfremt man kvalificerede sig til EL - ville se på mulighederne for at hente nye spillere. Intervieweren spurgte ind til forsvaret, hvorefter Ståle selv antydede, at man måske ville hente til angrebet. Jeg kan desværre ikke finde tv-interviewet længere på tipsbladet.dk

  12. #1702
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lidt rendyrket sladder: Jeg kommer i tanke om, at en af mine bekendte følger en af Onuachus agenter på Twitter eller Instagram og så, at han og Onuachu var i Parken til en af vores første kampe (det må have været mod AGF eller TNS). Han spurgte ham, hvad de lavede i Parken, og fik et kryptisk svar om, at Ståle vist prøvede at charme dem. Hvor meget man skal lægge i det, aner jeg ikke, og det ville uden tvivl blive en dyr/umulig omgang. Men han ville ikke være nogen dårlig erstatning for N'Doye...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #1703
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Så er det nu Lars Seier Christensen agerer julemand, med et spændende og eksklusivt 'lejemål'
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1704
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Her er afløseren for Ndoye. Han er hvert fald i samme klasse ;)

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sse-som-ndoye/

  16. #1705
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvis vi henter Bendtner så brænder jeg sammen.

    Han er den sidste jeg vil se i en FCK trøje.
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-henter-nicklas-bendtner

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #1706
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nu skal vi ikke male fanden på væggen, men det åbner desværre for en hel flodbølge af ærgerlige dispositioner, som jeg tror vil gå ud over spillet. Som nævnt oven for er det mest oplagte i den kommende tid nok at rykke Fischer op i angrebet ved siden af Wind, men det betyder formentlig, at Falk rykkes ud på kanten, så den centrale midt udgøres af Zeca og Stage = i mange kampe en masse lange bolde fra forsvaret op til... et angreb, der ikke vinder de dueller.

    Jeg håber VIRKELIG, at Falk får lov til at spille centralt, og så må spillestilen lægges om til teknisk bold og nipserier mellem Fischer, Wind, Falk, Pep og Daramy/Oviedo/Holse/Thomsen.

    Uanset hvad kan jeg dog ikke se os komme gennem en halvsæson uden et køleskab oppe foran, vi kan smide ind, når der skal satses, eller det bare viser sig, at vi skal bruge indlæggene til noget. Men hvem? Jeg har ikke en masse bud på hånden. Dominic Vinicius er nu helt ude i kulden i Kina, og jeg synes, han var lovende, da han var i Vejle. Lejemål i et halvt år siger jeg ja tak til - og så kender han jo ligaen, som vist er det allervigtigste kriterie, når vi er på markedet :-)
    HIC SUNT LEONES

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #1707
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nogle forslag til mulige erstatninger for N'Doye på markedet:

    Paul Onuachu - de belgiske klubber har efterhånden alle fået handlet ind på angriberpositionen, så Steinlein kan snart stå uden bejlere.
    Emmanuel Adebayor - transferfri efter udløb i Basaksehir, men sikkert for dyr i løn.
    Wilfried Bony - transferfri efter udløb i Swansea, men sikkert alt, alt for dyr i løn.
    Maurides - fremragende mod os for CSKA Sofia sidste sæson og er røget helt ud i kulden i sin kinesiske klub.
    Dominic Vinicius - tidligere Vejleangriber der er røget helt ud i kulden i sin kinesiske klub.
    Bjørn Johnsen - stort norsk låg, der ikke får spilletid i AZ Alkmaar. Rygtes til Kayserispor på lån, så her kan vi helt klart godt være med.
    Nicklas Bendtner (...)
    Seydou Doumbia - transferfri efter udløb i Girona
    Sidst redigeret af okoronkwo : 19.08.19 kl. 13:08

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ace

  22. #1708
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis ikke vi kan lande en erstatning som er meget tæt på en 1-til-1-erstatning, så vil jeg næsten hellere have at Fischer ryger på toppen i det håb at han blomstrer op igen, og bliver brandvarm sammen med Wind. Men jeg tvivler desværre på, at Ståle deler den idé med mig.


    Da vi allerede har ret løntunge angribere i truppen, tvivler jeg desværre på at de går ud og investerer i en der kan gå direkte ind i start-11'eren og gøre det godt. I hvert fald ikke, hvis vi ikke kommer i EL.


    På torsdag hedder den nok Pieros Wind, desværre - men jeg håber inderligt, at den hedder Fischer Wind på toppen, Pep Biel og Falk på kanterne, Zeca og Stage midt midt. Det er i mine øjne vores klart stærkeste opstilling, med dem vi har til rådighed pt., indtil der (måske) kommer en ny angriber ind. Og kommer Fischer op i gear på toppen, så er det altså ik' så ring' endda. :-)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1709
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    42

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Hvis ikke vi kan lande en erstatning som er meget tæt på en 1-til-1-erstatning, så vil jeg næsten hellere have at Fischer ryger på toppen i det håb at han blomstrer op igen, og bliver brandvarm sammen med Wind. Men jeg tvivler desværre på, at Ståle deler den idé med mig.


    Da vi allerede har ret løntunge angribere i truppen, tvivler jeg desværre på at de går ud og investerer i en der kan gå direkte ind i start-11'eren og gøre det godt. I hvert fald ikke, hvis vi ikke kommer i EL.


    På torsdag hedder den nok Pieros Wind, desværre - men jeg håber inderligt, at den hedder Fischer Wind på toppen, Pep Biel og Falk på kanterne, Zeca og Stage midt midt. Det er i mine øjne vores klart stærkeste opstilling, med dem vi har til rådighed pt., indtil der (måske) kommer en ny angriber ind. Og kommer Fischer op i gear på toppen, så er det altså ik' så ring' endda. :-)
    Har Pep Biel ikke karantæne?

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #1710
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    På torsdag hedder den nok Pieros Wind, desværre - men jeg håber inderligt, at den hedder Fischer Wind på toppen, Pep Biel og Falk på kanterne, Zeca og Stage midt midt. Det er i mine øjne vores klart stærkeste opstilling, med dem vi har til rådighed pt., indtil der (måske) kommer en ny angriber ind. Og kommer Fischer op i gear på toppen, så er det altså ik' så ring' endda. :-)
    Problemet med den opstilling er jo blot - som Ace også pointerer - at den indebærer, at vi spiller med en central midtbane, der skaber meget lidt. Og hvor den ene af dem (Stage) har en tendens til at sparke høje bolde fremad. Det er i forvejen frustrerende at se på, men hvis vi ikke engang har N'Doye til at vinde nogle af de bolde, kan det blive rigtigt strengt.

    Hvis vi ikke kan få en habil afløser, håber jeg, Ståle er parat til at omtænke strategien og spille hurtig, bevægelig bold i jordhøjde med alle de teknikere, han har til rådighed.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 8 users browsing this thread. (0 members and 8 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •