Side 125 af 144 FørsteFørste ... 2575115122123124125126127128135 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,861 til 1,875 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1861
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi har 5 spillere, der kan dække positionerne inde centralt: Zeca, Falk, Stage, Mudrazija og Thomsen. Jeg tror ikke, man går ud og kigger efter en spiller på positionen foreløbig. Til vinter kan man måske sende Thomsen videre, og lede efter en ny kantspiller, men der bliver næppe købt ind centralt foreløbig, medmindre der bliver solgt fra positionen.
    Derudover er jeg enig i at det er underligt, der ikke bliver talt meget om en ny forsvarer. Så længe Bjelland er skadet, så låser det holdets muligheder for at lave taktiske ændringer, hvis Stage starter på banen. For man kan ikke lave en taktisk udskiftning, hvor man piller Stage ud efter 60 minutter for at satse offensivt, for hvad nu hvis enten Papagiannopoulos eller Nelsson ryger ind i en skade eller en udvisning?
    Aproposde Mudrazija, gad vide hvornår han så er klar? Synes det seneste forlød, at han var klar til efter landskampspausen.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1862
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Yes, enig. Den eneste logiske forklaring, jeg kan finde på, er, at Ståle ikke selv bringer det op for at have arbejdsro på det punkt. Bjelland skulle være tilbage i fuld sving efter landsholdspausen, hvilket giver os tre stærke stoppere. Men ja - det er da bestemt én for lidt.
    Det ser ud til, at du har helt ret mht Bjelland: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...odt-ud/7766401

    Han er ved at være klar

  4. #1863
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Aproposde Mudrazija, gad vide hvornår han så er klar? Synes det seneste forlød, at han var klar til efter landskampspausen.
    Godt spørgsmål. Jeg har ikke hørt noget om landsholdspausen, men da han blev opereret primo maj lød meldingen 3-4 måneder, så det bør egentlig snart være. Dertil skal så nok lægges en længere periode, hvor han skal i fysisk og spillemæssig form, men det vil godt nok løse en del udfordringer for holdet, hvis han inden alt for længe står til rådighed i en rimelig form.

  5. #1864
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Yes, enig. Den eneste logiske forklaring, jeg kan finde på, er, at Ståle ikke selv bringer det op for at have arbejdsro på det punkt. Bjelland skulle være tilbage i fuld sving efter landsholdspausen, hvilket giver os tre stærke stoppere. Men ja - det er da bestemt én for lidt.
    Jeg er ikke nødvendigvis enig i at tre stoppere er for lidt.. Modsat angriberpositionen, så er stopperen ikke en man skifter ud i læbet af kampen for at få vendt kampbilledet, ligesom den fysiske belastning på lige netop den position nok også er den mindste af alle positioner på banen, bortset fra målmandsposten.. Derfor spiller stopperne også meget ofte alle 90 mens udskiftningerne bliver foretaget på øvrige positioner.. Derfor skal vi op på hele 2 skader før vi står med et reelt problem.. Og i nædstilfælde kan Stage spille positionen.. Jeg ser et langt større og mere akut behov for forstærkning på en af de offensive positioner, og håber det lykkes at lukke en kort aftale med et skur, som kan præstere fra dag 1. Jeg håber alle ressourcer sættes ind på sådan en signing, fremfor et 4. valg til centerforsvaret, som formentlig i bedste fald vil kunne komme i spil i en pokalkamp..

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1865
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er ikke nødvendigvis enig i at tre stoppere er for lidt.. Modsat angriberpositionen, så er stopperen ikke en man skifter ud i læbet af kampen for at få vendt kampbilledet, ligesom den fysiske belastning på lige netop den position nok også er den mindste af alle positioner på banen, bortset fra målmandsposten.. Derfor spiller stopperne også meget ofte alle 90 mens udskiftningerne bliver foretaget på øvrige positioner.. Derfor skal vi op på hele 2 skader før vi står med et reelt problem.. Og i nædstilfælde kan Stage spille positionen.. Jeg ser et langt større og mere akut behov for forstærkning på en af de offensive positioner, og håber det lykkes at lukke en kort aftale med et skur, som kan præstere fra dag 1. Jeg håber alle ressourcer sættes ind på sådan en signing, fremfor et 4. valg til centerforsvaret, som formentlig i bedste fald vil kunne komme i spil i en pokalkamp..
    Ståle valgte flere gange sidste sæson at spille en 3-5-2/5-3-2. Den mulighed har han ikke haft i denne sæson da Stage er den eneste power spiller vi har på midten. Så skal vi forsvare et resultat hjem ala Røde Stjerne har gjort i cl kvalen i ovennævnte opstilling, skal vi have minimum 3 forsvarsspillere og Stage på banen i min mening. Ellers skal vi forsvares os med bolden men europæisk er vi bare ikke gode nok teknisk synes jeg

  8. #1866
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Ståle valgte flere gange sidste sæson at spille en 3-5-2/5-3-2. Den mulighed har han ikke haft i denne sæson da Stage er den eneste power spiller vi har på midten. Så skal vi forsvare et resultat hjem ala Røde Stjerne har gjort i cl kvalen i ovennævnte opstilling, skal vi have minimum 3 forsvarsspillere og Stage på banen i min mening. Ellers skal vi forsvares os med bolden men europæisk er vi bare ikke gode nok teknisk synes jeg
    Det er godt nok uhyre sjældent vi er gået over til en 3-backkæde for at forsvare et resultat hjem.. Jeg husker at vi engang imellem er vi gået over til 3-5-2 når vi har haft behov for at vende kampbilledet ved blandt andet at få en ekstra mand på midten.. Personligt hader jeg alle systemer med en 3-mands bagkæde, men det er da rigtigt, at hvis vi kun har 2 spilleklar centerbacks, så bliver det vanskeligere at gå over til det system. Jeg kan dog ikke se at Stage på midten er et must i 3-5-2, tværimod vil vi med en ekstra mand på midten nemmere kunne bære at have 3 boldspillere med lidt mindre fysik, hvis der bagved står tre klipper.

    Jeg synes generelt det er et lille problem at vi ikke kan praktisere 3-5-2, hvis en af vores centerbacks bliver skadet i forhold til at hele vores normale måde at bygge spillet op på skal revurderes, fordi vi ikke længere har en stor angriber at spille bolden op på.. Derfor holder jeg fast i at topprioriteten absoulut bør være at få fingre i en dygtig angriber.

  9. #1867
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er ikke nødvendigvis enig i at tre stoppere er for lidt.. Modsat angriberpositionen, så er stopperen ikke en man skifter ud i læbet af kampen for at få vendt kampbilledet, ligesom den fysiske belastning på lige netop den position nok også er den mindste af alle positioner på banen, bortset fra målmandsposten.. Derfor spiller stopperne også meget ofte alle 90 mens udskiftningerne bliver foretaget på øvrige positioner.. Derfor skal vi op på hele 2 skader før vi står med et reelt problem.. Og i nædstilfælde kan Stage spille positionen.. Jeg ser et langt større og mere akut behov for forstærkning på en af de offensive positioner, og håber det lykkes at lukke en kort aftale med et skur, som kan præstere fra dag 1. Jeg håber alle ressourcer sættes ind på sådan en signing, fremfor et 4. valg til centerforsvaret, som formentlig i bedste fald vil kunne komme i spil i en pokalkamp..
    Men altså, hvis Mudrizija er tilbage efter landskampspausen er der bedre mulighed for udelukkende at bruge Fischer og Daramy i front. Jeg synes kun, vi skal hente noget, hvis det rent faktisk bliver en klar forstærkning. Altså et stort navn. Ellers er det bedre at vente.

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Ståle valgte flere gange sidste sæson at spille en 3-5-2/5-3-2. Den mulighed har han ikke haft i denne sæson da Stage er den eneste power spiller vi har på midten. Så skal vi forsvare et resultat hjem ala Røde Stjerne har gjort i cl kvalen i ovennævnte opstilling, skal vi have minimum 3 forsvarsspillere og Stage på banen i min mening. Ellers skal vi forsvares os med bolden men europæisk er vi bare ikke gode nok teknisk synes jeg
    Beklager hvis jeg er en lyseslukker, men da der ikke står CL på menuen denne sæson, giver det ikke meget mening at opbygge truppen på kort sigt efter, hvad vi kunne bruge af taktik i CL. Vi står med tre rigtig gode stoppere pt., og mon ikke der er fint med spilletid til dem alle nu. Henter vi en fjerde mand, er det meget svært at se, hvor han skulle få sine minutter fra. Derfor giver det i mine øjne kun mening, hvis det er en spiller, der er indstillet på ikke at få noget spilletid hele efteråret. Altså enten en der er ude af kampform eller et ungt talent.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1868
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Og få så skudt Ankersen af!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #1869
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Og få så skudt Ankersen af!
    Det er næppe klubben, som er på tværs her. Man vil hellere end gerne have ham afsted hurtigst muligt. Men enten vil ingen have ham, eller han gider ikke de muligheder, der har været.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1870
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Og få så skudt Ankersen af!
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ig-hoejreback/

    Han ryger nok heller ikke til Celtic. Så er sidste skud i bøssen ifølge rygterne Italien.

    Hvordan tror I at Ståle vil forholde sig til Ankersen hvis han stadig er i klubben efter 2 september?

  16. #1871
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ig-hoejreback/

    Han ryger nok heller ikke til Celtic. Så er sidste skud i bøssen ifølge rygterne Italien.

    Hvordan tror I at Ståle vil forholde sig til Ankersen hvis han stadig er i klubben efter 2 september?
    Han skal bare videre! Så må vi sætte prisen ned. Tænker der er en del at spare på løn også... Afsted skal han. Hvem mangler ellers en HB? BIF har hentet ;-)

  17. #1872
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Han skal bare videre! Så må vi sætte prisen ned. Tænker der er en del at spare på løn også... Afsted skal han. Hvem mangler ellers en HB? BIF har hentet ;-)
    Jeg tror ærlig talt ikke, at prisen er noget problem for de klubber, som Ankersen er interesseret i. De udmeldinger jeg mindes at have hørt er, at vi ikke vil stå i vejen for et skifte, men samtidig at han selv gerne vil sælges for et pænt beløb, så klubben viser at de vil bruge ham.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #1873
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror ærlig talt ikke, at prisen er noget problem for de klubber, som Ankersen er interesseret i. De udmeldinger jeg mindes at have hørt er, at vi ikke vil stå i vejen for et skifte, men samtidig at han selv gerne vil sælges for et pænt beløb, så klubben viser at de vil bruge ham.
    Jeg tvivler også på, at det klubben, der står i vejen. Jeg frygter, han er ved at lave en Toutouh og går rundt og tror, han kan få noget endnu bedre, end hvad han har i hånden lige nu. Men mon ikke, der sker noget de kommende dage. Ellers må man håbe, han er med på at rive sin kontrakt i stykker, så han kan skifte, efter vinduet er lukket, og vi ikke skal betale løn til en spiller, der i den grad er i overskud.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #1874
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Wind er nærmest først klar til næste sæson! https://www.fck.dk/nyhed/jonas-wind-...ndoye-opereret

    N'Doye er til gengæld tilbage om 4-6 uger.

    Det lugter desværre af en glasbenskarriere til Wind...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1875
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Wind er nærmest først klar til næste sæson! https://www.fck.dk/nyhed/jonas-wind-...ndoye-opereret

    N'Doye er til gengæld tilbage om 4-6 uger.

    Det lugter desværre af en glasbenskarriere til Wind...
    Trist trist nyhed med Wind. Udover skadespausen, så skal der nok lægges en længere periode oveni, før han er spillemæssigt på toppen igen.

    Til gengæld en virkelig god nyhed med NDoye. Holder man øje med ham som i sommers, så må han rimelig hurtigt kunne være i omdrejninger. Det må også samtidig betyde, at sandsynligheden for at vi henter flere angribere er lille.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •