Side 139 af 144 FørsteFørste ... 3989129136137138139140141142 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,071 til 2,085 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #2071
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af slef12 Se meddelelser
    Jeg forstår argumentet, men synes, at i tager sorgerne på forskud.
    Målmandsskader er generelt væsentligt mere sjældne end for markspillere. Det siger jeg samtidig med at vi (muligvis) har to målmænd med længere skader, i know, men sandsynligheden for at have tre målmænd skadede på en gang vil være helt vild.
    I en trup der i forvejen er i ubalance, bl.a. pga. mange nye spillere, mener jeg ikke, at vi står i en situation hvor det vil være en fordel at gå ud og hente Haugaard.

    Så du er tryg ved kun at have Kalle J og en målmand de helt sikkert ikke stoler på fordi Haugaard vil forstyrre truppen med mange nye ? Javel ja .... der er jeg ikke enig ...

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2072
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg synes det er værd, at satse på, at vi ikke er så uheldige at få vores tredje målmandsskade på et halvt år, ja.
    Hvis man ingen tillid har til Ibsen, kan jeg desuden heller ikke se, hvorfor han overhovedet skulle være i truppen.

  4. #2073
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nu falder sandsynligheden for, at Johnsson får en skade jo ikke, fordi at både Grytebust og Andersen har skader. Den sandsynlighed er kun påvirket af hans spilletid, og den vil trods alt kun stige.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #2074
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af MorganF Se meddelelser
    Nu falder sandsynligheden for, at Johnsson får en skade jo ikke, fordi at både Grytebust og Andersen har skader. Den sandsynlighed er kun påvirket af hans spilletid, og den vil trods alt kun stige.
    Ja faktisk så stiger sandsynligheden en lille smule, da der med alle de skader er en større sandsynlighed for at Det er faktorer som bane, træning, lægestab osv som giver stor risiko for skader

  7. #2075
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af slef12 Se meddelelser
    Jeg synes det er værd, at satse på, at vi ikke er så uheldige at få vores tredje målmandsskade på et halvt år, ja.
    Hvis man ingen tillid har til Ibsen, kan jeg desuden heller ikke se, hvorfor han overhovedet skulle være i truppen.
    Ibsens rolle i FCK er vel mere eller mindre som træningskegle, så vi er sikre på altid at have målmænd nok til øvelserne og så vi har en målmand i truppen ved landsholdssamlinger. Manden kunne jo ikke engang komme på 1. holdet i Vendsyssel, så selvfølgelig vil man ikke risikere at skulle spille ham i en betydende kamp. Er Grytebust ude længere tid og kan man få en rimelig kompetent målmand ind som back up indtil nytår, så skal man selvfølgelig gøre det. Også selvom mængden af penge bundet op i målmænd nærmer sig absurde højder. Det er for øvrigt samme situation på venstre back og i angrebet.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #2076
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af slef12 Se meddelelser
    Jeg synes det er værd, at satse på, at vi ikke er så uheldige at få vores tredje målmandsskade på et halvt år, ja.
    Hvis man ingen tillid har til Ibsen, kan jeg desuden heller ikke se, hvorfor han overhovedet skulle være i truppen.
    Ibsen er vel udelukkende tænkt som en nødløsning, såfremt vi bliver ramt af pludselige skader.

    Er Grytebust ude med en længerevarende skade, så giver det god mening at hente en ny målmand ind som midlertidig gardering for Johnsson, således at Ibsen forbliver 3. valget.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2077
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af slef12 Se meddelelser
    Jeg forstår argumentet, men synes, at i tager sorgerne på forskud.
    Målmandsskader er generelt væsentligt mere sjældne end for markspillere. Det siger jeg samtidig med at vi (muligvis) har to målmænd med længere skader, i know, men sandsynligheden for at have tre målmænd skadede på en gang vil være helt vild.
    I en trup der i forvejen er i ubalance, bl.a. pga. mange nye spillere, mener jeg ikke, at vi står i en situation hvor det vil være en fordel at gå ud og hente Haugaard.
    A coin has no memory - så chancen for at få 3 skadede målmænd, når man allerede har 2, er den samme som at få en målmand skadet, når man ikke har nogen på skadeslisten.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #2078
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    A coin has no memory - så chancen for at få 3 skadede målmænd, når man allerede har 2, er den samme som at få en målmand skadet, når man ikke har nogen på skadeslisten.
    Jeg har engang været ved at få på munden i Århus, fordi jeg fremførte den sætning (i fed). Om man taler om "chancen" eller "sandsynligheden" må handle om, hvorvidt man er FC eller ej.

  14. #2079
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Så risikoen da - og i øvrigt kan jeg godt se, at det ikke er helt korrekt, for man kan jo blive skadet i andet end førsteholdskampe, en skade kan ramme en reserve, så risikoen for en skade til en hvilken som helst af sine målmænd (bare en af dem) er selvfølgelig større, når man har 3, det kan ramme, end når man kun har en - men for den enkelte førstemålmand er chanc... fuck ... risikoen den samme, hvad enten der sidder kvalificeret backup på bænken eller ej :-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #2080
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Hvem køber vi til den fysiske stab?

    *host*
    Stephan (langtidsskade)
    Mudrazija (langtidsskade)
    Boilesen (langtidsskade)
    Bjelland
    Dame (langtidsskade)
    Wind (langtidsskade)
    *host*
    Tilføj selv flere til listen :)
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  17. #2081
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Stage udtaler selv til FCK.dk efter kampen at han har fået et slag og måske et vrid, så forhåbentlig er det ikke endnu en langtidsskade truppen skal døje med. Hvis det dog ser værre ud end man kan håbe, kan døren for den kære Birkir måske være åbnet?

  18. #2082
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Stage udtaler selv til FCK.dk efter kampen at han har fået et slag og måske et vrid, så forhåbentlig er det ikke endnu en langtidsskade truppen skal døje med. Hvis det dog ser værre ud end man kan håbe, kan døren for den kære Birkir måske være åbnet?
    Skal vi så ikke sige at sommerens transfervindue er lukket nu, så vi kan diskutere, hvad der skal ske til vinter?
    Er der en venlig sjæl, der har tid til at tage hul på det.-)

  19. #2083
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Skal vi så ikke sige at sommerens transfervindue er lukket nu, så vi kan diskutere, hvad der skal ske til vinter?
    Er der en venlig sjæl, der har tid til at tage hul på det.-)
    Der er allerede oprettet en tråd til det
    Øvre C'er

  20. #2084
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Læg dertil, at Bjelle plejer at sidde udenfor med småskader i en betragtelig del af kampene.
    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Siden kampene mod Stjarnan, hvor han nok ikke var behøvet, har han misset fem kampe inkl kampen mod Viby hvor han heller ikke var behøvet. Fire kampe på en sæson med europæisk gruppespil er vist ikke en "betragtelig del" af kampene.
    Det må være et eksempel på, at statistik kan misbruges til at supportere ethvert udsagn. Nej, Bjelland er da aldrig skadet... :-)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #2085
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    En evaluering af transfervinduet må være på sin plads efter halvsæsonens afslutning. Vurderingerne er på 12-skalaen.

    - Grytebust: 4. Fik chancen fra sæsonstart, men har ikke grebet chancen. Har leveret okay, men har ikke leveret kampafgørende redninger, og har ikke domineret feltet, som en FCK-målmand forventes at gøre.
    - Bartolec: 4. Har ikke leveret samme topniveau som han havde i FCN. Har i glimt vist potentialet, men har ikke leveret stabilt.
    - Stage: 7. Har bidraget med mere fysisk styrke på midtbanen, og har givet flere defensive muligheder. Har dog været ramt lidt både af det højere tempo og af skader.
    - Nelsson: 10. Har fungeret godt i midterforsvaret sammen med Papagiannopoulos, og er ikke faldet igennem i de europæiske kampe. Har dog haft enkelte fejl pga. manglende rutine, og skal arbejde med sit opspil.
    - Johnsson: 12. Klart det bedste indkøb i sommerens vindue. Har leveret med et stabilt højt niveau, og har haft nogle vigtige redninger på straffespark i alle tre turneringer. Tænk hvis han havde startet inde mod Røde Stjerne..
    - Oviedo: 02. Hentet ind som afløser for Boilesen, men har slet ikke grebet chancen overhovedet. Har dog presset Bengtsson til at levere sit bedste niveau siden hans comeback.
    - Pep Biel: 02. Prisskiltet fraregnet, har han ikke leveret meget. Skal arbejde med relationerne i vinterpausen.
    - Michael Santos: 7. Har leveret et par vigtige mål, og har leveret godt i presspillet. Løber dog for meget offside, og mangler en del i relationerne.
    - Bendtner: 02. Har opført sig eksemplarisk i sin tid i København, så det er heldigvis kun det fodboldmæssige, man skal forholde sig til. Har ikke leveret nok på banen, men har bidraget fint på træningsbanen, og har givet erfaringer videre til de unge spillere.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •