Side 141 af 144 FørsteFørste ... 4191131138139140141142143144 SidsteSidste
Viser resultater 2,101 til 2,115 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #2101
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Mit håb for dette vindue ser således ud:
    1. Man finder en fjerdemand til midterforsvaret. Jeg tror det er ret usandsynligt at man opsiger med Bjelland, men det er sgu snart ved at være et ret stort ønske herfra. Tænk sig hvor mange lønkroner der kun spiller hver 4. Kamp. Nå, men jeg anser det som sagt som urealistisk at vi opsiger hans kontrakt. Derfor ønsker jeg mig er ungt talent ala Vavro/Amartey. Det bedste bud på nuværende tidspunkt må være Winther fra Lyngby.
    2. Min vådeste drøm er lige nu, at man arbejder på at sende Thomsen og en pose penge til Aalborg og de så går med til at sende Lucky Lucas den anden vej. Thomsen er en udemærket backup at have, men efter Mudri er tilbage og viser meget spændene takter, så synes jeg Thomsen kommer i overskud. LA ville så kunne spille højrekanten indtil dagen hvor Fisher skydes afsted. Herfra må man håber at Biel er blevet integreret og er klar til at fylde de sko ud, som han er købt for.

    Boblerne:
    Holse udlejes igen. Måske Esbjerg kunne tænke sig en dans mere med ham?
    Hvad sker der på venstre back? Oviedo er nærmest blevet gemt væk og det virker ikke som om at nogen rigtig ved hvorfor. Han fik en tæmmelig lang kontrakt, men når Boilesen er tilbage engang i foråret, så er vi i den grad overbemandet på den plads. Jeg læste også at PB flirtede lidt med at komme hjem til Sverige. Jeg personligt, ville bestemt ikke have noget imod det, men det forudsætter at Oviedo er tiltænkt en rolle.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2102
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi skulle kigge på angriber fra Polen: https://wspolczesna.pl/jagiellonia-b...ar/c2-14665281

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #2103
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Alvaromarciosantos Se meddelelser
    Vi skulle kigge på angriber fra Polen: https://wspolczesna.pl/jagiellonia-b...ar/c2-14665281
    Spændende. Ifølge artiklen startede han på bænken denne sæson men slog så klubbens normale førsteangriber af. Han har startet inde som ene angriber for Polens U21-landshold de seneste 5 kampe. Han kaldes hurtig og forholdsvist træfsikker. Baseret på hans udtalelser er han interesseret i et skifte til Danmark og virker 'positivt arrogant'. Umiddelbart virker han lidt som en Santos-type.

    EDIT: Og så er der en frikøbsklausul i hans kontrakt på 4 millioner euro. Men mon ikke han kan erhverves for mindre end det på nuværende tidspunkt. Han har trods alt kun en halv god sæson bag sig.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #2104
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Alvaromarciosantos Se meddelelser
    Vi skulle kigge på angriber fra Polen: https://wspolczesna.pl/jagiellonia-b...ar/c2-14665281
    Ung, uprøvet angriber fra øst-europa som kun har præsteret i en halvsæson med 7 mål i 17 kampe for en mindre klub.. Det lugter ikke bare, men STINKER langt væk af endnu et Kodro/Pavlovic-flop..

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #2105
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ung, uprøvet angriber fra øst-europa som kun har præsteret i en halvsæson med 7 mål i 17 kampe for en mindre klub.. Det lugter ikke bare, men STINKER langt væk af endnu et Kodro/Pavlovic-flop..
    Bare lige for at forstå dig ret: Er dit argument, at vi aldrig skal købe unge spillere fra europæiske klubber udenfor Nord- og Vesteuropa?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #2106
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    EDIT: Og så er der en frikøbsklausul i hans kontrakt på 4 millioner euro. Men mon ikke han kan erhverves for mindre end det på nuværende tidspunkt. Han har trods alt kun en halv god sæson bag sig.
    Det er præcis det der gør mig anelse nervøs! Vi har ikke ligefrem fantastisk held med at hente spillere som kun har shinet en enkelt halvsæson..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #2107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Det er præcis det der gør mig anelse nervøs! Vi har ikke ligefrem fantastisk held med at hente spillere som kun har shinet en enkelt halvsæson..
    Enig. Men så er vi tilbage i gammel og relevant diskussion. Er spillere der har shinet mere end 1/2-1 sæson overhovedet realistiske for os at hente? Eller er de allerede på vej til en større liga/flere penge?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #2108
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    75

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    De kære folk fra EB har også opsnappet artiklen.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...piller/7925165

  16. #2109
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Bare lige for at forstå dig ret: Er dit argument, at vi aldrig skal købe unge spillere fra europæiske klubber udenfor Nord- og Vesteuropa?
    Nej, men jeg siger at sporene i den grad skræmmer.. Jeg er bestemt fortaler for at hente uprøvede talenter, for det er her chancen for Jackpot er størst.. Men måske vi skulle optimere scouting-afdelingen først, inden vi sender flere millioner afsted mod spillere, som dårligt har niveau til midten af superligaen.. Lige nu og her har vi akut brug for kvalitet, og ikke endnu en spiller med et muligt stort potentiale.. Spillere (typemæssigt) som Lukas Andersen, Marcus Berg (uden at tage stilling til om de overhovedet er realistiske) står højest på min ønskeliste i det her vindue.. Den anden type spillere er interessante tilføjelser når man har et hold som i forvejen fungerer.

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #2110
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau85 Se meddelelser
    Enig. Men så er vi tilbage i gammel og relevant diskussion. Er spillere der har shinet mere end 1/2-1 sæson overhovedet realistiske for os at hente? Eller er de allerede på vej til en større liga/flere penge?
    Ja det er jo det der er problemet.

    Jeg har samme bekymring som Jons, men jeg er ikke af den holdning, at man helt skal holde sig fra den slags køb (og det er Jons jfr indlægget ovenover heller ikke). Selvfølgelig skal man af og til hente en yngre meget talentfuld spiller ind og selvfølgelig kan det gå galt (det kan også godt godt som med Verbic). Ideen med Pavlovic den gang var imo egentlig ok, da man også havde Santander og Corner og dermed stadig en solid duo, hvis Pavlovic kiksede. Men lige netop nu med en NDoye som synger på sidste vers, en Wind som måske/måske ikke rammer topniveau igen, en Pieros som trods noget succes nok aldrig brænder den helt af og en Santos som jeg ikke kan blive helt klog på, så virker et sats med den type lidt tåbelig. Skal vi endelig have en angriber ind, så ville det i mine øjne være meget klogere med en ældre solid spiller (måske uden det store videresalgspotentiale) som man ved med stor sandsynlighed kan præstere.

    Når det er sagt, så tror jeg slet ikke, at vi er i markedet efter en angriber pt. og ser egentlig dette som en and eller måske rettere en "sondering af terræn". Så skulle det da lige være, hvis vi kunne sælge Pieros dette vindue.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #2111
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jagiellonias sidste fire store salg er alle slået til i deres nye klubber (Fiorentina, Chicago, PAOK og Ludogorets). Swiderski havde præcis samme profil som Klimala, da han skiftede til PAOK som pt. fører ligaen, hvor han er deres topscorer. Han har været en kæmpe succes og havde også blot en god halvsæson bag sig i Polen.

    Som Lau påpeger er vi tilpas langt nede i fødekæden, at vi ikke kan vente og se, om en spiller kan holde niveauet over en længere periode.

    Desuden er mange jo også utilfredse med de ældre køb - Bjelland, Oviedo, Bengtsson, Bendtner osv. Så jeg kan simpelthen ikke se en tydelig tendens over de seneste år ift. at ældre profiler er bedre køb end yngre talenter.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #2112
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    441

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg kan slet ikke se at Klimała er den rette for FC. Jeg har boet de seneste tre år i Polen pga. mit arbejde, og følger en del med i polsk fodbold. Den nævnte pris er også alt for høj i forhold til polsk transferniveau.
    skal FCK gå efter en god polsk angriber kan han findes i Pogon Szczecin. Adam Buksa. 23 årig angriber som rygtes til MSL. 191cm høj flittigt scorende. Godt hovedstød og god på dødbolde.
    FCK since 1992 - Love lasts forever🤍💙🤍💙🤍

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #2113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Desuden er mange jo også utilfredse med de ældre køb - Bjelland, Oviedo, Bengtsson, Bendtner osv. Så jeg kan simpelthen ikke se en tydelig tendens over de seneste år ift. at ældre profiler er bedre køb end yngre talenter.
    Det kommer nok an på, hvad status er på de ældre spillere. Når jeg efterlyser en ældre profil til angrebet i stedet for et ungt talent, så tænker jeg en NDoye-type som er i nogenlunde form, og som man ved vil gøre en forskel fra dag et. Selvfølgelig skal vi ikke have en Oviedo, Bendtner eller anden ældre spiller total ude af form ind som næste profil-køb. I så fald er jeg helt enig i, at man lige så godt kan tage et ungt talent.

    Bjelland vil jeg forøvrigt betegne som en succes, da han blev købt. Han kom ind og spillede en masse kampe første sæson og var ifølge de fleste eksperter en kæmpe faktor i bl.a. Vavros vilde udvikling. Det er præcis den type, som jeg efterlyser....selvfølgelig gerne uden alle skaderne i sæson to. Men de hænger nok ikke på træerne.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #2114
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af DaddySallE Se meddelelser
    Jeg kan slet ikke se at Klimała er den rette for FC. Jeg har boet de seneste tre år i Polen pga. mit arbejde, og følger en del med i polsk fodbold. Den nævnte pris er også alt for høj i forhold til polsk transferniveau.
    skal FCK gå efter en god polsk angriber kan han findes i Pogon Szczecin. Adam Buksa. 23 årig angriber som rygtes til MSL. 191cm høj flittigt scorende. Godt hovedstød og god på dødbolde.
    Kender overhovedet ikke Klimala, men jeg er altid skeptisk når det handler om en "lille" spiller. Jeg ser også langt hellere, at man erhverver sig en fysisk større spiller, da spillestillen passer langt bedre til deres (fysiske)profil.

  27. #2115
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Kender overhovedet ikke Klimala, men jeg er altid skeptisk når det handler om en "lille" spiller. Jeg ser også langt hellere, at man erhverver sig en fysisk større spiller, da spillestillen passer langt bedre til deres (fysiske)profil.
    Hvor høj tror du egentlig, at Ndoye er?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •