Side 142 af 144 FørsteFørste ... 4292132139140141142143144 SidsteSidste
Viser resultater 2,116 til 2,130 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #2116
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Kender overhovedet ikke Klimala, men jeg er altid skeptisk når det handler om en "lille" spiller. Jeg ser også langt hellere, at man erhverver sig en fysisk større spiller, da spillestillen passer langt bedre til deres (fysiske)profil.
    Marcus Allbäck er ifølge Wikipedia 1.8 og han fungeret nu meget godt i København. Højde er vel desideret underordnet hvis de er spil intelligente og bliver spillet rigtigt.

  2. #2117
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Hvor høj tror du egentlig, at Ndoye er?
    Hele 3 cm højere end polakken med sine 186 cm

  3. #2118
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Hvor høj tror du egentlig, at Ndoye er?
    Min pointe var, at fysiske stærke spillere er at foretrække i vores system. Vi er ihvertfald meget afhængige af, at have mindst én på toppen, som kan rage bolde til sig.

  4. #2119
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.dagbladet.no/sport/far-bytte-klubb/71954187

    Markus Henriksen har fået lov at forlade Hull til januar, og prisen de forlanger er ikke gigantisk. Jeg håber faktisk Ståle slår til her. Han vil være god ved siden af Zeca, og så vil han kun bidrage til ledelsen af holdet.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #2120
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.dagbladet.no/sport/far-bytte-klubb/71954187

    Markus Henriksen har fået lov at forlade Hull til januar, og prisen de forlanger er ikke gigantisk. Jeg håber faktisk Ståle slår til her. Han vil være god ved siden af Zeca, og så vil han kun bidrage til ledelsen af holdet.
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ere-paa-banen/

    Vi kommer nok ikke til at købe meget her i januar medmindre vi sælger noget mere...

    .- Lige nu er vi lidt over budgettet. På af skaderne investerede vi i Bryan Oviedo og Michael Santos, og derfor skal budgettet også helst lidt ned.

  7. #2121
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.transfermarkt.com/markus...spieler/122011 - mon ikke han er for dyr Devil ?

  8. #2122
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Hull krævede 36 mio for ham i sommer, men kræver langt mindre til januar. Han har tilmed kontraktudløb næste sommer, så kunne jo endda komme på en lejeaftale det næste halve år.

    Dog tror jeg at Mudrazija er tiltænkt pladsen ved siden af Zeca. Men Henriksen har vi vist alle drømt om længe.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #2123
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.dagbladet.no/sport/far-bytte-klubb/71954187

    Markus Henriksen har fået lov at forlade Hull til januar, og prisen de forlanger er ikke gigantisk. Jeg håber faktisk Ståle slår til her. Han vil være god ved siden af Zeca, og så vil han kun bidrage til ledelsen af holdet.
    Altså købe en ved siden af Zeca hvor vi har Mudrazija, Falk, Thomsen og Stage ? Det lyder, mildest talt, usandsynligt...….Langt vigtigere at få balnace i holdet ift tre venstrebacks,tre midterforsvarere osv i dette vindue...

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #2124
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Altså købe en ved siden af Zeca hvor vi har Mudrazija, Falk, Thomsen og Stage ? Det lyder, mildest talt, usandsynligt...….Langt vigtigere at få balnace i holdet ift tre venstrebacks,tre midterforsvarere osv i dette vindue...
    Nej da, vi skal have en Venstre back eller 2 mere. Og et par til central midt. Måske også et par i front.

  13. #2125
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Altså købe en ved siden af Zeca hvor vi har Mudrazija, Falk, Thomsen og Stage ? Det lyder, mildest talt, usandsynligt...….Langt vigtigere at få balnace i holdet ift tre venstrebacks,tre midterforsvarere osv i dette vindue...
    Enig. Og selvom det altid kilder lidt de rigtige steder, når man tænker over potentielle transfers, så er det bedste for holdet lige nu et fokus på at få gruppen spillet bedre sammen samt at få de bærende profiler tilbage i form. Selvom jeg hellere end gerne ser Lucas Andersen i FCK :-) :-) :-) :-)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #2126
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Altså vi mangler akut kvalitet til minimum højrekanten. Og selvom vi har masser af dyre spillere oppe foran, må vi også bare erkende at der mangler kvalitet her. Hvis ikke vi henter en angriber, så giver det simpelthen INGEN mening at man ikke har forlænget Bendtner frem til sommer. Der SKAL købes kvalitet hertil, ellers bliver det samme surdej som her i efteråret, hvor vi har slæbt os igennem stort set hver kamp. Og selvfølgelig er en stor del af opgaven samtidig at få skilt sig af med noget af den løntunge dødvægt.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #2127
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså vi mangler akut kvalitet til minimum højrekanten. Og selvom vi har masser af dyre spillere oppe foran, må vi også bare erkende at der mangler kvalitet her. Hvis ikke vi henter en angriber, så giver det simpelthen INGEN mening at man ikke har forlænget Bendtner frem til sommer. Der SKAL købes kvalitet hertil, ellers bliver det samme surdej som her i efteråret, hvor vi har slæbt os igennem stort set hver kamp. Og selvfølgelig er en stor del af opgaven samtidig at få skilt sig af med noget af den løntunge dødvægt.
    Jeg forstår simpelthen ikke kritikken af angrebssituationen. Vi havde Doye, Wind, Pieros og Daramy. Doye og Wind passer fantastisk sammen og spillede fremragende sidste forår og indtil de blev skadet dette efterår. Pieros er en pålidelig angriber og et ideelt tredjevalg. Daramy er et kæmpe talent. Man hentede så Santos ind som erstatning pga. skaderne, og han har efter omstændighederne gjort det fint (og var ikke specielt dyr). Bendtner stødte så også til. Naturligvis er Pieros, Santos, Bendtner og Daramy ikke godt nok. Men det er jo ikke de fire, vi skal vurdere angrebet udfra.

    Nu er Doye langsomt ved at komme op i omdrejninger, og det bliver spændende at se, om han kan genfinde niveauet i foråret. Hvis ikke har han allerede kontraktudløb ved slutningen af sæsonen, og vi hænger derfor ikke på en massiv løn i flere år. Bendtner er væk. Pieros er ikke specielt dyr og har scoret godt med mål i efteråret. Santos bliver nok kun bedre. Daramy har været svingende, men er jo klart fremtidens mand. Hvis Wind kommer tilbage på sit gamle niveau (og tilmed kan lægge mere på), så er han selvskrevet til startopstillingen.

    Altså kan næste sæson se således ud: Wind, Daramy, Santos, Pieros. Det synes jeg egentligt er ganske fint? Selvfølgelig ønsker jeg mig også en topangriber, men det er for mig at se ikke en kritisk position lige pt. Med mindre Wind nærmest ikke bliver klar før til efteråret og man i løbet af de næste uger vurderer, at Doye er færdig på topniveau. Så skal der hentes en ny hovedstødsstærk angriber ind. Indtil da burde vi slå koldt vand i blodet.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #2128
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg forstår simpelthen ikke kritikken af angrebssituationen. Vi havde Doye, Wind, Pieros og Daramy. Doye og Wind passer fantastisk sammen og spillede fremragende sidste forår og indtil de blev skadet dette efterår. Pieros er en pålidelig angriber og et ideelt tredjevalg. Daramy er et kæmpe talent. Man hentede så Santos ind som erstatning pga. skaderne, og han har efter omstændighederne gjort det fint (og var ikke specielt dyr). Bendtner stødte så også til. Naturligvis er Pieros, Santos, Bendtner og Daramy ikke godt nok. Men det er jo ikke de fire, vi skal vurdere angrebet udfra.

    Nu er Doye langsomt ved at komme op i omdrejninger, og det bliver spændende at se, om han kan genfinde niveauet i foråret. Hvis ikke har han allerede kontraktudløb ved slutningen af sæsonen, og vi hænger derfor ikke på en massiv løn i flere år. Bendtner er væk. Pieros er ikke specielt dyr og har scoret godt med mål i efteråret. Santos bliver nok kun bedre. Daramy har været svingende, men er jo klart fremtidens mand. Hvis Wind kommer tilbage på sit gamle niveau (og tilmed kan lægge mere på), så er han selvskrevet til startopstillingen.

    Altså kan næste sæson se således ud: Wind, Daramy, Santos, Pieros. Det synes jeg egentligt er ganske fint? Selvfølgelig ønsker jeg mig også en topangriber, men det er for mig at se ikke en kritisk position lige pt. Med mindre Wind nærmest ikke bliver klar før til efteråret og man i løbet af de næste uger vurderer, at Doye er færdig på topniveau. Så skal der hentes en ny hovedstødsstærk angriber ind. Indtil da burde vi slå koldt vand i blodet.
    Du siger det jo lidt selv: "Det bliver spændende at se om N'Doye kan finde sit gamle niveau i løbet af foråret". Det bliver i så fald en neglebidder af de helt store, for hvis ikke han gør, har vi 0! ud af 2 angribere, som har det fornødne niveau. Vi havde da sæsonen startede to klasseangribere i Wind og Doye, men Wind tror jeg ikke vi kan/skal regne med før efter sommmerferien. En ting er at han fysisk er klar i april, men derfra og til at han kan levere på 100% i kampe, er der godt nok langt. Og inden han finder det niveau (krydser fingre) er sæsonen formentlig ovre. Santos har vist sig at være udmærket i de kampe, hvor vi i superligaen dominerer, men han er umiddelbart ikke god nok til at sætte sig igennem på europæisk niveau eller når vi møder de bedste i superligaen. Det samme med Pieros.. Derfor vil det give fin mening at få en klasseangriber ind allerede nu, og så gøre status over angrebssituationen til sommer, hvor det selvfølgelig vil være nødvendigt at skille sig af med 1-2 af dem, når Wind er tilbage i forhåbentlig fulde omdrejninger. Vi står altså foran et sindsygt vigtigt forår, hvor vi er bagud fra start. Hvis ambitionen er at hente mesterskab, så SKAL der optimeres på de parametre hvor det er muligt. En ting er CL, men EL-gruppespil bliver jo også umanerligt meget nemmere via champions path, end hvis vi indtræder direkte i EL-kvalifikationen. Og i modsætning til sidste forår, ser der ud til at være masser af kampe på programmet i foråret. Santos eller Pieros bliver nok sorteper i det spil, men sådan er gamet.


    Edit: Iøvrigt forstår jeg slet ikke du regner Daramy med i ligningen. Selvom jeg er enig i at han burde prøves af på top i mangel af bedre, så synes Ståle jo ikke at dele det synspunkt.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #2129
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.dagbladet.no/sport/far-bytte-klubb/71954187

    Markus Henriksen har fået lov at forlade Hull til januar, og prisen de forlanger er ikke gigantisk. Jeg håber faktisk Ståle slår til her. Han vil være god ved siden af Zeca, og så vil han kun bidrage til ledelsen af holdet.
    Jeg forstår til gengæld slet ikke at der overhovedet tænkes i forstærkninger til CM. Det ville være spild af ressourcer at bruge penge på forstærkninger til den position. Vi har en klasse-konstellation i Zeca-Falk, som forhåbentlig får lov at spille fast gennem foråret, med Mudri som alternativ til Falk og Stage som alternativ til Zeca.. At Zeca og Falk for lov til at spille kontinuerligt er én af nøglerne til succes i foråret. Ikke noget ondt om Stage, men forsøget på at spille ham ind ved siden af Zeca i starten af sæsonen, kostede meget på holdets præstationer og var medvirkende til at Falk først rigtig fandt rytmen i de sidste kampe af sæsonen. Derfor håber jeg ikke foråret bliver med for meget rotation på lige de to pladser, selvom både Stage og Mudri har potentiale til at være en del af start 11'eren her.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #2130
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså vi mangler akut kvalitet til minimum højrekanten. Og selvom vi har masser af dyre spillere oppe foran, må vi også bare erkende at der mangler kvalitet her. Hvis ikke vi henter en angriber, så giver det simpelthen INGEN mening at man ikke har forlænget Bendtner frem til sommer. Der SKAL købes kvalitet hertil, ellers bliver det samme surdej som her i efteråret, hvor vi har slæbt os igennem stort set hver kamp. Og selvfølgelig er en stor del af opgaven samtidig at få skilt sig af med noget af den løntunge dødvægt.
    Hørekanten hvor vi har ligaens dyreste spiller og ligaens største talent i hhv Biel og Daramy? Jeg tror at forventningerne til netop de 2 er så store, at man ikke sætter dem på bænken, selvom de stadig mangler et gennembrud.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •