Side 143 af 144 FørsteFørste ... 4393133140141142143144 SidsteSidste
Viser resultater 2,131 til 2,145 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #2131
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg er en simpel mand - jeg ønsker mig kun dette i vinterens vindue:

    1) Vi sælger Pieros, nu hvor han peaker midlertidigt

    2) Hjælper AaB lidt med deres økonomi ved at aftage Lucas Andersen og sende 15-20M + Thomsen den modsatte vej

    3) Hiver Lüftner hjem fra lån og lader ham få en sidste chance til at tilkæmpe sig en plads



    Kalle/Grytebust/(Stephan)

    Varela/Bartolec --- Nelsson/Lüftner --- Bjelland/Papa --- Bengtsson/Oviedo/(Boile)

    L.Andersen/Biel --- Falk/Mudražija --- Zeca/Stage --- Fischer/Holse

    N'Doye/(Wind) --- Santos/Daramy



    Looks good to me..


  2. #2132
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg er en simpel mand - jeg ønsker mig kun dette i vinterens vindue:

    1) Vi sælger Pieros, nu hvor han peaker midlertidigt

    2) Hjælper AaB lidt med deres økonomi ved at aftage Lucas Andersen og sende 15-20M + Thomsen den modsatte vej

    3) Hiver Lüftner hjem fra lån og lader ham få en sidste chance til at tilkæmpe sig en plads



    Kalle/Grytebust/(Stephan)

    Varela/Bartolec --- Nelsson/Lüftner --- Bjelland/Papa --- Bengtsson/Oviedo/(Boile)

    L.Andersen/Biel --- Falk/Mudražija --- Zeca/Stage --- Fischer/Holse

    N'Doye/(Wind) --- Santos/Daramy



    Looks good to me..
    Den er jeg også helt med på!
    Selvom jeg ikke har den store tiltro til Łüftner

  3. #2133
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Den er jeg også helt med på!
    Selvom jeg ikke har den store tiltro til Łüftner
    Jeg tror til gengæld nok, at Luftner har et ok niveau, når han spiller med en god spiller ved siden af. Jeg tror så til gengæld ikke på, at der er penge til Lucas Andersen. Jeg tror sådan set heller ikke på, at vi efter købet af Biel overhovedet tænker de retninger, ligesom Lucas Andersen sikker heller ikke er interesseret i turen herover, hvis han ikke er temmelig sikker på en fast plads.

    Men vi har da alle lov at drømme, så jeg har trykket enig i det oprindelige indlæg :-)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #2134
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvad mener folk om de øvrige profiler i Superligaen? Det er vel noget i stil med disse, der har niveau til FCK (uagtet om vi mangler folk på de positioner):

    Mål:
    Rinne, AaB
    Christensen, OB

    Forsvar:
    Winther, Lyngby

    Midtbane:
    Kuddus, Nordsjælland
    Damsgaard, Nordsjælland
    Andersen, AaB
    Saba, Randers (udløb 6.2020)

    Angreb:
    Sabbi, Hobro (udløb 6.2020)
    Bundu, AGF

    Plus muligvis en håndfuld af de unge Nordsjællandspillere.

    Rinne er kun aktuel, hvis vi får et kæmpebud på Johnsson og/eller Grytebust søger væk. Christensen er nok ikke god eller erfaren endnu, men bør helt sikkert være på klubbens radar over de kommende år. Winther er oplagt, og Lyngby har netop hentet Gregor på hans plads. Mon ikke de planlægger et salg senest til sommer? Jeg tror egentligt, at Sabbi kan udvikle sig meget i et bedre træningsmiljø. Han er stadig ung og usleben. Problemet er, at han er lidt for klejn til angrebet og for offensiv/udisciplineret til kanten. Saba har igen i år været en stor profil for Randers og er i mine øjne en oplagt kandidat som breddespiller til venstrekanten. Bundu og Kuddus er nok for dyre.

    Er der andre?

  6. #2135
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    En som Backman fra AGF kunne også pynte som breddespiller i vores forsvar. Kæmpe fighter og en god leder. Jeg er dog usikker på hans kvaliteter i opspillet, hvor han ikke har skildt sig ud hverken godt eller skidt i de kampe, jeg har set. Hans 31 år taler dog imod, så der er intet videresalgspotentiale, og medmindre AGF, hvilket jeg også tvivler på, vil slippe ham billigt, bliver det næppe relevant.

    Sabbi tror jeg, som okoronkwo selv nævner, er for offensiv i sit mindset, og jeg tror han skal ændre sit spil så meget, at det tager for lang tid end hvad vi kan vente på.

  7. #2136
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er der andre?
    Ham Mpindi fra Sønderjyske virkede også ret god mod os i Parken, men jeg ser ikke så mange Sønderjyske kampe, så jeg har ingen anelse om, om han holder højt niveau generelt. Guldglenn har udtalt noget i retning af at han har talent til en meget større liga men havde lidt problemer med mentaliteten. Han er nok ikke en der kan forstærke os her og nu, men spillede jeg manager ville jeg nok adde ham til min shortlist;-) Der er også en spiller som Tochi i FCN, men han har ikke bidt sig fast ved dem endnu og kan heller ikke forstærke os nu og her. Han er dog et af de største talenter i hans årgang og jeg tror han går en stor fremtid i møde.

    Kudus tror jeg desværre er fuldstændig urealistisk, men han ville virkelig være en drømmesigning og en spiller der med sikkerhed ville slå igennem ved os. Engang imellem kunne jeg godt håbe at vi, istedet for at købe tre fire spillere som i nogle tilfælde groft sagt kan betegnes som lottokuponer til 15-20 mio, smed en større sjat for fx en spiller som Kudus, der kan slå til fra dag et og samtidig har et enormt videresalgspotentiale. Der er dog også nogle af de billigere spillere vi køber, som ender med at slå fint igennem, så det er svært at sige om det ville give pote på lang sigt at ændre strategi på det område.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #2137
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ere-paa-banen/

    Vi kommer nok ikke til at købe meget her i januar medmindre vi sælger noget mere...

    .- Lige nu er vi lidt over budgettet. På af skaderne investerede vi i Bryan Oviedo og Michael Santos, og derfor skal budgettet også helst lidt ned.
    Ståle har det med at underspille vores rolle i starten af transfervinduer, så jeg tror (og håber) ikke at vi skal lægge for meget i den udtalelse. Ledelsens klare mål er mesterskabet og vi er med hiv og sving lige p.t. 4 point efter FCM. Hvis vi får mulighed for at hente en eller to spillere, der vil være af så stor kvalitet, at det vurderes til at være afgørende for mesterskabet, så tror jeg også at vi investere yderligere i truppen.

    Når det så er sagt, så tror jeg også at vi forsøger, at trimme truppen. Fx Holse og Thomsen.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #2138
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ståle har det med at underspille vores rolle i starten af transfervinduer, så jeg tror (og håber) ikke at vi skal lægge for meget i den udtalelse. Ledelsens klare mål er mesterskabet og vi er med hiv og sving lige p.t. 4 point efter FCM. Hvis vi får mulighed for at hente en eller to spillere, der vil være af så stor kvalitet, at det vurderes til at være afgørende for mesterskabet, så tror jeg også at vi investere yderligere i truppen.

    Når det så er sagt, så tror jeg også at vi forsøger, at trimme truppen. Fx Holse og Thomsen.
    De spillere kommer til at hedde :

    Mudrazija
    Biel
    Santos
    Boilesen
    Wind ( lidt senere )
    Doye
    Oviedo (måske )

  12. #2139
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    De spillere kommer til at hedde :

    Mudrazija
    Biel
    Santos
    Boilesen
    Wind ( lidt senere )
    Doye
    Oviedo (måske )
    Arh hva? Mudrazija er først lige kommet tilbage fra skade og har vist rigtig lovende takter og er ovenikøbet ung. Biel skal lige have lov at vise hvad en fuld januartræning kan gøre ved præstationerne.. Wind er vores mest lovende angriber i mange mange år og besidder et uhyre stort potentiale, så han får mindst 1,5 år til at genfinde formen.. Boilesen er selvfølgelig et spørgsmålstegn, Doye ligeså mens Oviedo ligner en mand man gerne vil af med senest til sommer, men mon ikke man får brug for ham i starten af forårssæsonen..

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #2140
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Backmann fra GF er da én af de mere hovedløse transfer jeg længe har hørt om...

    At Mudri, Biel, Boile, Wind mm. Skulle være færdige er helt væk! Sikke en gang...

    Unge talenter hentet dyrt skal da have mere end én halvsæson til at vise potentialet!

    Og kulterbærere som Boile og Wind der kæmper sig tilbage og har svoret troskab til
    KBH og når de er klar er kæmpe profiler - smider man da heller ikke på porten...

    Oviedo måske hvis han ikke kommer i form over vinteren - resten er sort snak..!

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #2141
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Arh hva? Mudrazija er først lige kommet tilbage fra skade og har vist rigtig lovende takter og er ovenikøbet ung. Biel skal lige have lov at vise hvad en fuld januartræning kan gøre ved præstationerne.. Wind er vores mest lovende angriber i mange mange år og besidder et uhyre stort potentiale, så han får mindst 1,5 år til at genfinde formen.. Boilesen er selvfølgelig et spørgsmålstegn, Doye ligeså mens Oviedo ligner en mand man gerne vil af med senest til sommer, men mon ikke man får brug for ham i starten af forårssæsonen..
    Du misforstår mit indlæg : den jeg nævner anser jeg for nye spillere til foråret og at det bliver de forstærkninger vi får ;-)

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #2142
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Du misforstår mit indlæg : den jeg nævner anser jeg for nye spillere til foråret og at det bliver de forstærkninger vi får ;-)
    Beklager, det gik vidst lige stærkt nok :-)

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #2143
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg sidder og savner lidt at FCK også tænker lidt i de Afrikanske baner som FCM gør.... hente et eller 2 talenter op til ungsomsholdet og få prøvet dem lidt af og give dem en chance.... nogle hurtige og høje unge mænd der vil tage chancen. Kan slet ikke forstå
    at man ikke prøver sig frem der. Personligt syntes jeg FCM har gjort det kanont på det område, og der må da være en god sjat penge at tjene ved at hente spillerene op til klubber og forme dem lidt, ikke sikkert de når at komme på førsteholdet men så sælge dem og tjene lidt på den måde. Har jo set med en del af de spillere der bliver hentet til klubben ikke er gode nok eller falder i gennem og det er enda spillere som er pænt dyre. Jeg savner at FCK er mere farlige oppe foran målet... det er som om at spillet på banen knækker over fra midten til angrebet, så forgår spillet meget nede i hastighed og løber tit ud i sandet. Saver lidt vildskab oppe foran.

    Syntes spillet er blevet en del langsommer på det sidste, de små hold kan enda volde FCK en del problemer i kampene, vild skabet og gejsten er lidt væk til tider. Spillet er for nemt at læse.

  21. #2144
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,303

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Jeg sidder og savner lidt at FCK også tænker lidt i de Afrikanske baner som FCM gør.... hente et eller 2 talenter op til ungsomsholdet og få prøvet dem lidt af og give dem en chance.... nogle hurtige og høje unge mænd der vil tage chancen. Kan slet ikke forstå
    at man ikke prøver sig frem der. Personligt syntes jeg FCM har gjort det kanont på det område, og der må da være en god sjat penge at tjene ved at hente spillerene op til klubber og forme dem lidt, ikke sikkert de når at komme på førsteholdet men så sælge dem og tjene lidt på den måde. Har jo set med en del af de spillere der bliver hentet til klubben ikke er gode nok eller falder i gennem og det er enda spillere som er pænt dyre. Jeg savner at FCK er mere farlige oppe foran målet... det er som om at spillet på banen knækker over fra midten til angrebet, så forgår spillet meget nede i hastighed og løber tit ud i sandet. Saver lidt vildskab oppe foran.

    Syntes spillet er blevet en del langsommer på det sidste, de små hold kan enda volde FCK en del problemer i kampene, vild skabet og gejsten er lidt væk til tider. Spillet er for nemt at læse.
    Vi har jo haft et akademi i Sydafrika, endda før FCM etablerede deres i Nigeria. Derudover har FCM nu kun en enkelt spiller fra deres nigerianske akademi i truppen. I øvrigt skal spillerne være fyldt 18 år, før de må hentes.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #2145
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jo jo det er også fint nok... men evt kikke den vej når der kikkes på talenter... evt købe billigt og så prøve dem af..... det kunne jo være man kunne finde en spiller til de 4-5 mill frem for at betale kassen for at hende spillere i norge sverige eller i den danske liga... Vi mangler bare en masse power i mine øjne...især i angrebet.
    Om det så er spillernes holdning der skal ændres på ved jeg ikke... men de virker sku ikke særlig gearet nogle gange når de spiller kampe. Og med den løn de får så burde de sku løbe solen sort :-) jeg ved godt alt med måde og træthed osv..men FCK er lang fra hvor de var sidste år. spillet er blevet langsomt og lidt kedeligt... man overløber ikke modstanderne mere, og spillet kan være et plejehjem værdigt nogle gange. Det virker som en flok humørspillere, nogle gange. Kunne være fedt at få indpisket lidt gejst i truppen, især op til kampene.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •