Side 22 af 144 FørsteFørste ... 12192021222324253272122 ... SidsteSidste
Viser resultater 316 til 330 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #316
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg finder det til gengæld mærkeligt, at du er i stand til at fortrænge det faktum, at Kvist stopper, og at Mudrazija er skadet i de første måneder af den kommende sæson. Ja, vi er godt besat i første kæde med Zeca og Falk, men der er jo reelt ingen gardering for dem efter sommerferien.
    Mudrazija er væk indtil omkring landskamppausen i september. Imens må Thomsen gardere for Falk centralt, og Daramy må så træde et skridt op i sin udvikling, hvis han skal gardere for venstre kant, hvis Fischer er ukampdygtig samtidigt. Men nej, vi har pt. ingen gardering for Zeca. Så det skal vi have uanset hvad

    Derudover vil en hurtig anskaffelse af en forstærkning centralt kunne frigøre Falk til en af begge kanter igen, hvilket både kan være godt ift. hvis vi skal spille en meget kompakt og disciplineret europæisk kvalkamp mod en stærkere modstander, i tilfælde af vi bliver useedede i CL-play-off runden, og hvor det er bedre at have Fischer på toppen, men også hvis der kommer et stort bud på Skov sent i vinduet, og vi ikke kan skaffe en erstatning lige med det samme inden en kvalkamp.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #317
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jonas Lössl forlader Huddersfield på en fri transfer. Vil han være interessant for os i stedet for eksempelvis Grytebust? Må indrømme, at jeg ikke mindes at have set ham spille.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. #318
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jonas Lössl forlader Huddersfield på en fri transfer. Vil han være interessant for os i stedet for eksempelvis Grytebust? Må indrømme, at jeg ikke mindes at have set ham spille.
    Hvis det er en mulighed, så ville jeg langt hellere have Lössl.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  5. #319
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jonas Lössl forlader Huddersfield på en fri transfer. Vil han være interessant for os i stedet for eksempelvis Grytebust? Må indrømme, at jeg ikke mindes at have set ham spille.
    Jonas Lössl har spillet fast i Premier League og gjort det OK. Derfor skifter han selvfølgelig ikke til FCK. Marseille og Monaco skulle forresten være interesseret.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #320
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Efter kampen igår var Ståle ude at røbe at man forsøger at leje Luftner ud
    Derudover sagde han også at vi kigger efter en ny midtbanespiller som muligvis kan gardere for Zeca
    Hvem kunne det være? Nogen der ved noget?

  8. #321
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ld-koebsoption

    Austria Wien forsøger at presse prisen på Matic ned.

  9. #322
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ld-koebsoption

    Austria Wien forsøger at presse prisen på Matic ned.
    Det bør de simpelthen ikke få lov til, han kan umuligt have skuffet? Han har spillet 27 kampe ud af 29 og spillet 2282 minutter (maks er 2430 min på 27 kampe) samtidig har han lavet 4 mål for en def midtbane spiller - ved godt at stats ikke er alt og må indrømme at jeg ikke har set en eneste kamp. Men man bruger ikke en spiller SÅ meget hvis man ikke mener han er god nok.

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #323
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Det bør de simpelthen ikke få lov til, han kan umuligt have skuffet? Han har spillet 27 kampe ud af 29 og spillet 2282 minutter (maks er 2430 min på 27 kampe) samtidig har han lavet 4 mål for en def midtbane spiller - ved godt at stats ikke er alt og må indrømme at jeg ikke har set en eneste kamp. Men man bruger ikke en spiller SÅ meget hvis man ikke mener han er god nok.
    Jeg er meget enig, men lige med ham er jeg også okay hvis klubben taber nogle penge på ham for han er slet ikke god nok til København. Så heller sælge ham billigt men få nogle klausuler med i handlen også siger vi tak for denne gang til Matic!!!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #324
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg er meget enig, men lige med ham er jeg også okay hvis klubben taber nogle penge på ham for han er slet ikke god nok til København. Så heller sælge ham billigt men få nogle klausuler med i handlen også siger vi tak for denne gang til Matic!!!
    Har selv en bekendt der arbejder som scout. Som jeg kan forstå det, så vil klubberne i 9/10 tilfælde aldrig betale hvad de indledende har aftalt med den udlejende klub. Det er selvfølgelig rent forretning.

    En anden ting man skal bide mærke i, er at lønnen ofte kan blive et problem. Får Matic fx 7 mio. kr. om året, men Wien kun vil/kan betale 5 mio. kr. om året, så skal pengene ofte findes i den indledende lejeaftale. Vil Matic endda have en lønforhøjelse, så bliver det endda mere kompliceret.

    Taget Matics spilletid i betragtning, så kan jeg næsten ikke forestille mig, at der ikke er en klub i Holland/Belgien/Schweitz eller lignende, som ikke kunne være interesseret til de 10 mio. kr., som er nævnt. Er der ikke mulighed for det, så må vi lige ringe til Farum engang, og hører om CV ikke kan hjælpe os med at få nogle klausuler i købsaftalen.
    Sidst redigeret af Sreq : 06.05.19 kl. 14:11

  14. #325
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg er meget enig, men lige med ham er jeg også okay hvis klubben taber nogle penge på ham for han er slet ikke god nok til København. Så heller sælge ham billigt men få nogle klausuler med i handlen også siger vi tak for denne gang til Matic!!!
    Det er muligt at Matic og måske Keita ikke er gode nok på sigt, men med Robert M. (#24) skade in mente, mener jeg godt vi kan holde på en af de to som back-up på Zeca pladsen. Ellers kan man måske ringe til Leicester og spørge om vi skal spille Amartey i form for dem efter hans langvarige skade på. (lejeaftale).
    Jeg vil hellere bruge pengene på en spiller, der har sandsynlighed for at gå direkte i startopstillingen.

    Ståle nævnte at Ankersen var sikker på ikke at være hos os til næste år, og derudover at der kan komme bud på bl.a. Vavro og Skov, som man ikke kan sige nej til.
    Sker det, at vi sælger Skov, skulle vi have rigeligt med kontanter til at købe nyt til kanten. Den billige løsning kunne være en Bundu i AGF til at konkurrere med Holse.
    Lüftner prøver man at komme af med, hvilket efterlader det største tomrum i forsvaret i min optik.
    Pieros har vel også brug for ny inspiration, og lønkronerne kunne vi bruge et bedre sted. Min drøm er at få Cornelius tilbage på lån med købsoption.

    Så ud over at vi nok får en ny nummer mand med nummer 1 på trøjen, håber jeg at vi signer en ny hurtig spillende forsvarspiller, eller et fysisk monster (Tingager) https://www.agf.dk/holdet/truppen/frederik-tingager/
    Kort sagt:
    #1 Grytebust, Lössl, Jakob Haugaard, etc.
    #12 Tingager, Victor Nelsson etc.
    #9 Cornelius, Jørgensen, (Lord?), Alexander Isak,
    #6 Matic, Keita, Amartey
    #11 Bundu, Amon (FCN), Mathias Kristensen (EfB), Emil Hansson (Feyenoord).

  15. #326
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Havde håbet vi hente en 1-2 Klasse spillere mere , men virker som om vi ikke henter til start 11 ? Også svært efter en suverænt DM selvfølgelig :)

  16. #327
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg håber, vi primært henter til bredden på en sådan måde, at de kan træde nemt ind, når de store profiler fra det her hold bliver solgt om et års tid. Så slipper vi for de formnedgange, som rammer efter de store sæsoner.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #328
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Men man bruger ikke en spiller SÅ meget hvis man ikke mener han er god nok.
    Hmm, har du glemt Michael Lüftner i sidste sæson?

  19. #329
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019



  20. #330
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Er jeg den eneste som bedre kan lide Jesse? Men selvfølgelig altid fint med lidt konkurrence.
    Hvad er aftalen med Stephan?

  21. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •