Side 23 af 144 FørsteFørste ... 13202122232425263373123 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas Stage Se meddelelser
    Er jeg den eneste som bedre kan lide Jesse? Men selvfølgelig altid fint med lidt konkurrence.
    Hvad er aftalen med Stephan?
    Kan egentlig godt se ideen. To forskellige målmænd til to forskellige opgaver. Måske vi vil se en "rotation", hvor Jesse spiller mod FCM, Horsens og andre dødboldshold, mens Gryte står mod de spillende hold... Eller ville det ligne Ståle dårligt. Måske vi har fået et bud på Jesse og han smutter... Who knows

  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Grytebust skal da have chancen, men jeg har ikke været blæst bagover i de kampe, jeg har set. Synes bl.a. ikke at han virker meget stærkere med fødderne end Joronen.

  3. #333
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas Stage Se meddelelser
    Er jeg den eneste som bedre kan lide Jesse? Men selvfølgelig altid fint med lidt konkurrence.
    Hvad er aftalen med Stephan?
    Stephan Andersen har kontraktudløb til Vinter, men rygterne siger at han er interesseret i et sidste udlandseventyr i fx USA.

    Iøvrigt synes jeg at Jens Stage fra AGF kunne være en meget interessant spiller. Jeg synes han har gjort det rigtig godt i superligaen (var kaptajn imod AaB) og på U21. Han er defensiv midtbanespiller som erstatning for William Kvist, men er en meget alsidig spiller der har spillet mange forskellige positioner hos AGF. Det kunne være en perfekt breddespiller til flere positioner og har en god alder (22 år).

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #334
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas Stage Se meddelelser
    Hvad er aftalen med Stephan?
    Jeg tolker det her, som at Stephan Andersen har fået lov til at smutte gratis nu, hvis han kan finde en interessant klub at flytte til. Andet ville heller ikke give nogen mening, nu hvor han bliver tredje/fjerde-valg: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...it-til-sommer/
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #335
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Stephan Andersen har kontraktudløb til Vinter, men rygterne siger at han er interesseret i et sidste udlandseventyr i fx USA.

    Iøvrigt synes jeg at Jens Stage fra AGF kunne være en meget interessant spiller. Jeg synes han har gjort det rigtig godt i superligaen (var kaptajn imod AaB) og på U21. Han er defensiv midtbanespiller som erstatning for William Kvist, men er en meget alsidig spiller der har spillet mange forskellige positioner hos AGF. Det kunne være en perfekt breddespiller til flere positioner og har en god alder (22 år).
    Slet ikke uenig, men vil han være interesseret i at sidde på bænken en stor del af tiden?
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  8. #336
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kunne måske være ok at sende Papa retur til Sverige - og få en bedre spiller ind? Men hvis Vavro ryger, så skal Papa jo nok spille. Er i tvivl!

  9. #337
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Kan egentlig godt se ideen. To forskellige målmænd til to forskellige opgaver. Måske vi vil se en "rotation", hvor Jesse spiller mod FCM, Horsens og andre dødboldshold, mens Gryte står mod de spillende hold... Eller ville det ligne Ståle dårligt. Måske vi har fået et bud på Jesse og han smutter... Who knows
    Det vil ikke ligne Ståle dårligt set ud fra den her sæson. Stephan stod Europa (hvor vi havde brug for erfaring og mere ro), mens Joronen fik superligaen. I virkeligheden skiftede de jo også lidt mere i starten af sæsonen, som jeg husker det (stod Stephan egentlig ikke den første kamp?)

  10. #338
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det vil ikke ligne Ståle dårligt set ud fra den her sæson. Stephan stod Europa (hvor vi havde brug for erfaring og mere ro), mens Joronen fik superligaen. I virkeligheden skiftede de jo også lidt mere i starten af sæsonen, som jeg husker det (stod Stephan egentlig ikke den første kamp?)
    Vi har plads til både Grytebust og Jesse. Der skal være hård konkurrence på keeper posten som på alle andre positioner på banen - det er jo netop det der holder os skarpe.... Må den bedste mand vinde startpladsen.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #339
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Kunne måske være ok at sende Papa retur til Sverige - og få en bedre spiller ind? Men hvis Vavro ryger, så skal Papa jo nok spille. Er i tvivl!
    I følge Ståle er målet at sende Lüftner ud på en lejeaftale, så et eller andet kommer der i hvert fald nok til at ske. Selv om Papageno har spillet sig lidt op på det seneste, kunne jeg også godt tænke mig, at vi forstærkede os her, så det ikke virkede som så markant en svækkelse, når Bjelland går i stykker, hvilket man jo ved, at han gør ind i mellem. Og så kunne jeg til gengæld godt leve med, hvis Haahr blev hevet op som fjerdevalg i midterforsvaret. Men måske bliver det bare Haahr op i truppen i stedet for Lüftner, og så må man bare bede til, at Bjellands glasben kan holde. Hvis Vavro bliver solgt, er jeg til gengæld ikke i tvivl om, at der bliver brugt penge på en kvalitetsforsvarer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #340
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg synes godt nok, at vurderingen af Sotte er hård herinde. Jeg er enig i, at han så noget usikker ud i sine kampe i efteråret, men her trådte han ind på et nyt hold, som stadig var i opbygning efter sidste års katastrofer. Efter nytår har han været rigtig god i hvert eneste indhop og passer desuden perfekt ind taktisk, når vi skifter til en 3 eller 5 back kæde. Endvidere har han ikke fået kontinuerlig spilletid på noget tidspunkt, hvilket trods alt plejer at hjælpe på de fleste spillere.

    Umiddelbart tror jeg, at Ståle og co er rigtigt godt tilfredse med Sotte og meget gerne vil beholde ham. Jeg har i hvert fald meget svært ved at se, at vi skal kunne hente en markant bedre spiller som reserve for Bjelland/Vavro, som nogen foreslår. Men det bliver da spændende at se, hvad der skal ske, hvis Luftner udlånes. Jeg vil tro, at man tror så meget på unge Jacob Haahr, at han bliver 4 valget (med Boile som backup i nødstilfælde), men jeg indrømmer gerne at jeg finder dette en smule satset med et forhåbentlig travlt efterårsprogram.

    Anyway, så bliver vi alle en smule mere sikre på Sottes kvaliteter (eller manglende på samme) i kommende weekend. Jeg er ret sikker på, at han og Pierre (og måske andre marginalspillere) spiller mod FCM. Det mener jeg, at Ståle sagde i et interview.


  15. #341
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Anyway, så bliver vi alle en smule mere sikre på Sottes kvaliteter (eller manglende på samme) i kommende weekend. Jeg er ret sikker på, at han og Pierre (og måske andre marginalspillere) spiller mod FCM. Det mener jeg, at Ståle sagde i et interview.
    Jep, Papageno og Bengtsson nævnte han som nogen, der spiller mod FCM, og det vil også være oplagt at give Varela, Daramy og måske Daghim en fuld kamp i Herning.

    Du har ret i, at Papageno har gjort det bedre, og det er selvfølgelig for tidligt at afskrive ham. Det, jeg blot er blevet lidt bekymret over, er, at jeg synes, han ser tungere ud, end han gjorde, da han lige var kommet til klubben. Han virker langsommere nu, hvilket jeg synes er problematisk. Men jo, det er for tidligt helt at afskrive ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #342
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kan virkelig ikke dreje, hvad vi kommer til at hente i år.

    Lüftner ryger, men Haar tager vel hans plads, hvis Ståles ord omkring, at de unge talenter fremover skal sidde på truppens yderste mandater, står ved magt. Hvis Vavro ryger, bliver der hentet. Jeg tror, at Papagiannopoulos har en fin stjerne i Ståles bog, men omvendt er han også i sin bedste fodboldalder, så jeg kan godt forstå, hvis han vil et sted hen, hvor han spiller. I så fald erstattes han.

    Roerslev er på papiret en ok backup for Varela. Og på den anden back henter vi kun, hvis Bengtsson tager hjem til Sverige.

    Kvist stopper, så vi mangler helt oplagt en CM. I så fald hedder midten Zeca, Falk, Mudrazija (skadet i starten af sæsonen) og så den nye spiller. Kanterne hedder Fischer, Skov, Daramy og Thomsen, hvilket også lyder rigtig godt i mine ører. Ryger Skov, henter vi en kant af høj kaliber.

    I angrebet tror jeg, at vi sælger Pieros og henter en anden spiller ind. Her hedder den så Doye, Wind, ny spiller og Fischer.

    Så opsummeret: En CB, en CM, en kant i tilfælde af Robert Skov salg og en angriber.

    Eller hva?

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #343
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Med afgangen af Kvist, Stephan og Ankersen så forsvinder der meget erfaring, lederegenskaber og “dna”. Jeg kunne godt tænke mig at man fandt en skandinavisk landsholdsspiller med lederegenskaber til den centrale midt. Mit bedste bud er Lukas Lerager som er på lån i Genoa.

  20. #344
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Med afgangen af Kvist, Stephan og Ankersen så forsvinder der meget erfaring, lederegenskaber og “dna”. Jeg kunne godt tænke mig at man fandt en skandinavisk landsholdsspiller med lederegenskaber til den centrale midt. Mit bedste bud er Lukas Lerager som er på lån i Genoa.
    Der er flere ting, der gør det komplet urealistisk, at Lukas Lerager skulle komme til København i denne sommerpause.

    1. Lukas Lerager skifter fast fra Bordeux til Genoa per 1. juli i år i en transfer, der eftersigende har en værdi af 50 mio kr.
    2. Hvorfor skulle landsholdsspilleren Lukas Lerager, fast mand i først Ligue 1 og derefter Serie A, dog tage til København som 25-årig?
    Sidst redigeret af Søren Q : 08.05.19 kl. 14:25

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #345
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Med afgangen af Kvist, Stephan og Ankersen så forsvinder der meget erfaring, lederegenskaber og “dna”. Jeg kunne godt tænke mig at man fandt en skandinavisk landsholdsspiller med lederegenskaber til den centrale midt. Mit bedste bud er Lukas Lerager som er på lån i Genoa.
    Midt bedste bud på den profil hedder Stefan Johansen.

    Iøvrigt enig i denne:

    Så opsummeret: En CB , en CM, en kant i tilfælde af Robert Skov salg og en angriber.

    Jeg foretrækker sådan ca
    CB: Frederik Sørensen (så den nye CB også kan dække højre back)
    Cm Stefan Johansen
    Angriber: Cornelius

    Og så en helt vild kant, hvis vi sælger Skov. Måske den anden Skov fra FCN?

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 8 users browsing this thread. (0 members and 8 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •