Side 24 af 144 FørsteFørste ... 14212223242526273474124 ... SidsteSidste
Viser resultater 346 til 360 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #346
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Roerslev er på papiret en ok backup for Varela.
    Håber og tror at vi henter en backup for Varela. Roerslev har haft et skidt lejeophold, og det er ærgeligt for hans udvikling - men den bør trods alt ikke gå i stå nu ved at han skal varme bænken for Varela. Kunne godt forestille mig at han får en chance mere med et nyt lejeophold, hvorefter vi henter en ny Bergdølmo/Høgli eller anden gammel "ræv" til at skabe balance i hierakiet.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #347
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Kvist stopper, så vi mangler helt oplagt en CM. I så fald hedder midten Zeca, Falk, Mudrazija (skadet i starten af sæsonen) og så den nye spiller. Kanterne hedder Fischer, Skov, Daramy og Thomsen, hvilket også lyder rigtig godt i mine ører. Ryger Skov, henter vi en kant af høj kaliber.

    I angrebet tror jeg, at vi sælger Pieros og henter en anden spiller ind. Her hedder den så Doye, Wind, ny spiller og Fischer.
    Jeg er ret sikker på, at Daramy primært skal tælles med i angrebsregnestykket. Det er der, han har spillet mest (og bedst), og han er i øvrigt listet som angriber på fck.dk. Men han kan selvfølgelig vikariere på kanten.

    Så jeg mener stadig, at vi godt kunne bruge en kant mere - også selv om Skov ikke bliver solgt. Også fordi Thomsen jo må forventes at skulle spille mere centralt næste sæson, mens Mudrazija er skadet - også selv om der kommer en Kvist-afløser ind. Hvis Daghim rykkes op til sommer, hvilket jeg gætter på, er kantproblemet måske løst.

    I angrebet håber jeg også på, at Sotiriou bliver skiftet ud med en ny, og gerne en rigtigt god angriber med nogle klare spidskompetencer (hej Pieros). Dels fordi Wind - uanset hvor meget jeg elsker ham og hans fantastiske spil uden for feltet - stadig mangler at vise, at han er den store målscorer, og vi derfor er sårbare på den front, når N'Doye er skadet.

    Dels fordi vi er nødt til at have med i overvejelserne, at den kommende sæson meget vel kan være N'Doyes sidste. Og den nuværende sæson kan - gud forbyde det - jo godt vise sig at være hans sidste på det høje niveau, han viser lige nu. Alderen trykker, og jeg er lidt spændt på, hvordan hans motivation har det, når vi er røget ud af CL/EL næste år. Jeg håber, han fortsætter sit utrolige veteranspil længe endnu, men vi bør nok have en backup klar, hvis han ikke gør.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #348
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så jeg mener stadig, at vi godt kunne bruge en kant mere - også selv om Skov ikke bliver solgt. Også fordi Thomsen jo må forventes at skulle spille mere centralt næste sæson, mens Mudrazija er skadet - også selv om der kommer en Kvist-afløser ind. Hvis Daghim rykkes op til sommer, hvilket jeg gætter på, er kantproblemet måske løst.
    Den kantspiller får vi jo ganske "gratis" i form af Carlo Holse, der må siges at have fortjent chancen som (første)reserve på kantpladserne efter et glimrende forår i Esbjerg.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    I angrebet håber jeg også på, at Sotiriou bliver skiftet ud med en ny, og gerne en rigtigt god angriber med nogle klare spidskompetencer (hej Pieros). Dels fordi Wind - uanset hvor meget jeg elsker ham og hans fantastiske spil uden for feltet - stadig mangler at vise, at han er den store målscorer, og vi derfor er sårbare på den front, når N'Doye er skadet.


    Jeg kan i og for sig godt forstå ønsket, men når også Fischer er en mulighed i angrebet, er der også en risiko for, at man kommer til at skubbe Daramy unødigt bagud i køen ved at hente en erstatning for Pieros (der må ventes at smutte). Vi skal selvfølgelig have en bred trup, men hentes både en kantspiller og en angriber, bliver der pludselig meget langt til spilletid for vores - formentlig - største talent i årevis, og det harmonerer bare ikke særligt godt med klubbens ambitioner om i højere grad at udvikle og bruge egne spillere. Men det er selvfølgelig en balancegang.
    Sidst redigeret af Dane : 08.05.19 kl. 16:11
    Mvh.
    Dane

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #349
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg synes at en central midtbanespiller vil løse alle vores problemer. Falk kan bruges på kanten og Fischer i angrebet - vi vil have en meget større brede og flexibilitet. En ny kantspiller giver i mine øjne meget lidt mening og jeg tror faktisk Skov bliver.... lige før at jeg tror Ankersen overveje at blive

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #350
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Midt bedste bud på den profil hedder Stefan Johansen.

    Iøvrigt enig i denne:

    Så opsummeret: En CB , en CM, en kant i tilfælde af Robert Skov salg og en angriber.

    Jeg foretrækker sådan ca
    CB: Frederik Sørensen (så den nye CB også kan dække højre back)
    Cm Stefan Johansen
    Angriber: Cornelius

    Og så en helt vild kant, hvis vi sælger Skov. Måske den anden Skov fra FCN?
    Frederik Sørensen er et interessant bud til CB, som du siger, fordi han også kan spille højre back. Så vil være dækket godt ind på to pladser i forsvaret, der er sårbare for skader pt.
    Jeg har dog ingen ide om hvor god han er til den rolle, og som en stor type på 1.94 kan man godt have sin tvivl om hvor godt han passer ind i den måde vores backs skal kunne løbe op og ned af linien, og lave indlæg.

    Han var jo virkelig interessant, da han for nogle år tilbage fik spilletid i Juventus, men han har godt nok ikke spillet meget i denne sæson med kun fire indhop på 3" 12" 11" og 12" min. Han har heller ikke været meget i truppen, og været udenfor i 19 kampe, mens han har været på bænken i 13 kampe. Det ser også noget besynderligt ud, da hans tid udenfor truppen har været i to længere perioder, så det kunne godt tyde på han også har været en del skadet?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  9. #351
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Frederik Sørensen er et interessant bud til CB, som du siger, fordi han også kan spille højre back. Så vil være dækket godt ind på to pladser i forsvaret, der er sårbare for skader pt.
    Jeg har dog ingen ide om hvor god han er til den rolle, og som en stor type på 1.94 kan man godt have sin tvivl om hvor godt han passer ind i den måde vores backs skal kunne løbe op og ned af linien, og lave indlæg.

    Han var jo virkelig interessant, da han for nogle år tilbage fik spilletid i Juventus, men han har godt nok ikke spillet meget i denne sæson med kun fire indhop på 3" 12" 11" og 12" min. Han har heller ikke været meget i truppen, og været udenfor i 19 kampe, mens han har været på bænken i 13 kampe. Det ser også noget besynderligt ud, da hans tid udenfor truppen har været i to længere perioder, så det kunne godt tyde på han også har været en del skadet?
    Altså helt ærligt, så aner jeg intet om hans nuværende niveau. Det var mere det, at han engang spillede på højere niveau, ligner han er lidt i unåde mere end bare pga hans niveau isoleret og så fordi han kan dække begge pladser.
    Jeg er med på, at det er en meget mere defensiv back end vi normalt har, men jeg frygter lidt Roerslevs defensive evner skal han spille en stor kamp. Feks i Europa kan vi bedre leve med en kedelig back, end en usikker back.

  10. #352
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg synes egentligt det ser ganske godt ud, hvis vi formår at holde på spillerne. En spiller til den centrale midt og måske højre back ville dog være godt.

    Mads Roerslev kommer tilbage efter et meget skuffende ophold i Vendsyssel hvor han ikke har formået at få fast spilletid. Spørgsmålet er om han er god nok til FCK, eller vi skal hente en ny højre back som backup til Varela. Jeg er lidt bekymret over kun at have en uprøvet Varela og en vendsyssel reserve til højre backen...

    Carlo Holse kommer tilbage efter et godt udlejningsophold i Esbjerg og ser ud til at være blevet en bedre spiller. Han giver noget mere bredde i offensiven. Det er helt fint.

    Der skal findes en erstatning for William Kvist. Keita ser ikke ud til at være løsningen og der står ikke nogle unge spillere på spring.


    Der skal selvfølgelig findes erstatninger hvis Skov og/eller Vavro sælges

  11. #353
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    ja så bliver det ihvertfald ikke Keita som der satses på:
    https://www.fck.dk/nyhed/keita-solgt-til-oh-leuven

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #354
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    ja så bliver det ihvertfald ikke Keita som der satses på:
    https://www.fck.dk/nyhed/keita-solgt-til-oh-leuven
    Øv. Sgu lidt trist, som det er gået. Bliver spændende at følge ham og se, om han kan forløse det utvivlsomt store potentiale.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #355
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://ronaldo.com/dk/fodboldnyhede...riansk-talent/
    Aboubakar Keita, er endelig fortid i klubben.


  16. #356
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi har vel også Matic som render rundt nede i Østrig lige nu. Han er CM og er IKKE solgt endnu. Ikke at jeg håber han bliver en del af truppen igen, men han er stadig FCK spiller.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  17. #357
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Vi har vel også Matic som render rundt nede i Østrig lige nu. Han er CM og er IKKE solgt endnu. Ikke at jeg håber han bliver en del af truppen igen, men han er stadig FCK spiller.
    Spillede Matic og Zeca nogensinde sammen? Tror faktisk godt det kunne fungere og han kunne være en udemærket breddespiller, men altså det er ikke en stor drøm, bare et worse case scenarie. Nu er Keita solgt, Kvist løn er væk, hvis Matic også bliver solgt - så må vi altså have plads til en rimelig vild midtbanespiller

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #358
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Spillede Matic og Zeca nogensinde sammen? Tror faktisk godt det kunne fungere og han kunne være en udemærket breddespiller, men altså det er ikke en stor drøm, bare et worse case scenarie. Nu er Keita solgt, Kvist løn er væk, hvis Matic også bliver solgt - så må vi altså have plads til en rimelig vild midtbanespiller
    Jeg tror, at den vilde midtbanespiller hedder Stefan Johansen. Og ja, det håber jeg faktisk også
    ����
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #359
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    God pointe, det virker som om der tyndes ud i flokken for at få plads til en lidt større kaliber.
    Købte øl da Zuma lavede saksesparket...

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #360
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg tror, at den vilde midtbanespiller hedder Stefan Johansen. Og ja, det håber jeg faktisk også
    ����
    Er Stefan Johansen så vild? Jeg kender ikke meget til ham, indrømmet, men jeg tænker mere et solidt og bestemt fornuftigt indkøb, men ikke et, der ligefrem får den til at gå i bukserne på mig. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •