Side 3 af 144 FørsteFørste 1234561353103 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Bliver Skov den første Superliga spiller som i fast sum bliver den første solgt over de 100 mill.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Når vi sælger Robert Skov burde vi købe Andreas Skov Olsen for FCN. 12 mål som 19 årige er meget godt gået. Han har selvfølgelig ikke de samme spidskompetencer som vores Skov men han ser vild ud. Kæmpe potentiale. Jeg siger KØB til sommer også selv om han koster 15-20 millioner
    Der tror jeg desværre du undervurderer hans pris.

    FCN har en ganske stabil forretning kørende; de sælger deres spillere dyrt, og køber billigt ind. Hvis de overhovedet køber. Nok mest af alt kører de jo egen avl, hvorfor lønningerne også er lave.

    Andreas Skov sælger de ikke til FCK for 20 mio. No way.

    Har de ikke lige smidt en 16-årig til Ajax for cirka 20?

    Tvivler på vi har midlerne til ham.

    Zan

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Bliver Skov den første Superliga spiller som i fast sum bliver den første solgt over de 100 mill.
    Det er jo rent faktisk ikke helt utænkeligt. 21 mål i 21 kampe (and counting) for en midtane er vanvittigt.

    Og så er der spidskompetencerne, som jeg ikke behøver nævne. Hans alder, landsholdsspiller osv osv.

    Han skal måske lige sætte sig lidt mere igennem europæisk...

    Men jo, vil være meget overrasket hvis der ikke sættes Superliga-rekord-salg til sommer.

    Selvom det gør lidt ondt;-)

    Zan

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Daramy bør være førsteprioritet lige nu. Hvis man var i tvivl, så synes jeg, at de aktioner, han havde i går, viste et talent af så stor kvalitet, at man simpelthen bør bryde med klubbens standarder for kontrakter til unge spillere, og tilbyde ham en uhørt god løn, en stor bonus og en god karriereplan.

    Jeg ved godt, at han kun lige er fyldt 17, men i de få minutter han var på banen i går viste han fart, fysik, teknik og spilforståelse, der har fået mig til at tænke på, at skulle han sammenlignes med en anden spiller, så kan det næsten kun være Mbappe, og her ser jeg endda bort fra alder og kulør.

    Der var en situation 2 min efter han kom ind, hvor han jagter en tilbagelægning til Grytebust. Den sprint han satte i, er noget af det vildeste jeg har set en spiller løbe i suppen. Kombineret med tempoet og retningsskiftene i driblingerne, boldfornemmelsen og den fysik han kunne bruge i nærkampen med OB's voksne forsvarsspillere gør, at vi har et unikt talent rendende i FCK. Han mangler bare for alvor at vise, at han også kan afslutte, så har han hele pakken.

    Skal man være hård ved Pieros, så viste Daramy mere positivt i den tid han var på banen i går, end Pieros har vist i opstarten og første kamp i foråret, og kun erfaringen tæller i min bog for, at cyprioten skal stå foran Daramy til en plads i angrebet. Daramy bør reelt få den spilletid Pieros får nu, så udviklingen fortsætter, og tilknytningen til klubben bliver endnu stærkere.

    Det bør derfor i min bog være Ståles absolut fornemste opgave at sikre Daramy hurtigst muligt. Selv en stor investering i ham nu bør kunne forsvares, da Daramy i mine øjne vil kunne sætte helt nye standarder for salg af superligaspillere, og på sigt gøre, at de største talenter i FCK ikke søger mod udlandet når de er 16-17 år gamle, men i stedet tager de første 2-3 år i Parken, for så at smutte afsted til udlandet til summer der gør det muligt at udvide forretningen endnu mere.
    Sidst redigeret af Devil : 11.02.19 kl. 12:14


  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Daramy bør være førsteprioritet lige nu. Hvis man var i tvivl, så synes jeg, at de aktioner, han havde i går, viste et talent af så stor kvalitet, at man simpelthen bør bryde med klubbens standarder for kontrakter til unge spillere, og tilbyde ham en uhørt god løn, en stor bonus og en god karriereplan.

    Jeg ved godt, at han kun lige er fyldt 17, men i de få minutter han var på banen i går viste han fart, fysik, teknik og spilforståelse, der har fået mig til at tænke på, at skulle han sammenlignes med en anden spiller, så kan det næsten kun være Mbappe, og her ser jeg endda bort fra alder og kulør.

    Der var en situation 2 min efter han kom ind, hvor han jagter en tilbagelægning til Grytebust. Den sprint han satte i, er noget af det vildeste jeg har set en spiller løbe i suppen. Kombineret med tempoet og retningsskiftene i driblingerne, boldfornemmelsen og den fysik han kunne bruge i nærkampen med OB's voksne forsvarsspillere gør, at vi har et unikt talent rendende i FCK. Han mangler bare for alvor at vise, at han også kan afslutte, så har han hele pakken.

    Skal man være hård ved Pieros, så viste Daramy mere positivt i den tid han var på banen i går, end Pieros har vist i opstarten og første kamp i foråret, og kun erfaringen tæller i min bog for, at cyprioten skal stå foran Daramy til en plads i angrebet. Daramy bør reelt få den spilletid Pieros får nu, så udviklingen fortsætter, og tilknytningen til klubben bliver endnu stærkere.

    Det bør derfor i min bog være Ståles absolut fornemste opgave at sikre Daramy hurtigst muligt. Selv en stor investering i ham nu bør kunne forsvares, da Daramy i mine øjne vil kunne sætte helt nye standarder for salg af superligaspillere, og på sigt gøre, at de største talenter i FCK ikke søger mod udlandet når de er 16-17 år gamle, men i stedet tager de første 2-3 år i Parken, for så at smutte afsted til udlandet til summer der gør det muligt at udvide forretningen endnu mere.
    Det kan man absolut kun være enig i. Jeg frygter bare lidt, at løbet måske er kørt. For mon ikke man har kendt til Daramys talent i meget længere tid, end os som måske først for alvor så det i glimt i går? Og at klubben således har været ivrig for at sikre kontrakten og være villig til at betale pænt for det?

    Hvis alt gik, som det skulle, tror jeg senest, at vi denne vinter havde set den helt rituelle kontraktforlængelse og oprykning til førsteholdstruppen. Især i en situation hvor vi er særdeles tyndt besat på de offensive pladser rent antalsmæssigt, og hvor Daramy med sit niveau kunne forvente en rimelig mængde spilletid her i foråret. Derfor ser jeg som lidt et skidt tegn, at vi nu har taget hul på foråret, og Daramy hverken er at finde i førsteholdstrup eller har skrevet under på ny kontrakt.

    Man kan ikke lade være med at tænke, at den manglende oprykning til førsteholdstruppen kan være FCK's modspil i en situation, hvor Daramy og/eller hans rådgivere trækker kontraktforlængelsen i langdrag og spiller hårdt spil mod Ståle og co.

    Måske vi bare er ude en umulig kamp. Hvis talentet er stort nok, og talentfabrikker som Ajax, Leipzig m.fl. står i kø for at skrive kontrakt, så bliver vi som en mindre klub nemt den lille i spillet.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Det kan man absolut kun være enig i. Jeg frygter bare lidt, at løbet måske er kørt. For mon ikke man har kendt til Daramys talent i meget længere tid, end os som måske først for alvor så det i glimt i går? Og at klubben således har været ivrig for at sikre kontrakten og være villig til at betale pænt for det?

    Hvis alt gik, som det skulle, tror jeg senest, at vi denne vinter havde set den helt rituelle kontraktforlængelse og oprykning til førsteholdstruppen. Især i en situation hvor vi er særdeles tyndt besat på de offensive pladser rent antalsmæssigt, og hvor Daramy med sit niveau kunne forvente en rimelig mængde spilletid her i foråret. Derfor ser jeg som lidt et skidt tegn, at vi nu har taget hul på foråret, og Daramy hverken er at finde i førsteholdstrup eller har skrevet under på ny kontrakt.

    Man kan ikke lade være med at tænke, at den manglende oprykning til førsteholdstruppen kan være FCK's modspil i en situation, hvor Daramy og/eller hans rådgivere trækker kontraktforlængelsen i langdrag og spiller hårdt spil mod Ståle og co.

    Måske vi bare er ude en umulig kamp. Hvis talentet er stort nok, og talentfabrikker som Ajax, Leipzig m.fl. står i kø for at skrive kontrakt, så bliver vi som en mindre klub nemt den lille i spillet.
    Ikke at det på nogen måde er optimalt, men så kan vi i det mindste sætte ham i en betydelig udbudsrunde til sommer.

    Derfor ville det også undre mig at spille "reserve-holdskortet". Vi må jo så bare få det bedste ud af ham, og håber at han vise et heftigt talent der starter en indbringende budkrig.

    Zan

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Måske er der andre emner end Andreas Skov Olsen: https://www.forza.dk/nyhed/tipsblade...med-nigerianer
    Sidst redigeret af Luffe : 12.02.19 kl. 17:23

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Måske er der andre emner end Andreas Skov Olsen: https://www.forza.dk/nyhed/tipsblade...med-nigerianer
    I den oprindelige artikel står der, at han koster 6.5 millioner euro.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    I den oprindelige artikel står der, at han koster 6.5 millioner euro.
    Uanset prisen vil jeg hellere have en ny kontrakt til Daramy.


  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Uanset prisen vil jeg hellere have en ny kontrakt til Daramy.
    Jeg tror ikke nødvendigvis, at det ikke udelukker det andet. Altså ikke at vi henter Okereke, men at vi henter en angriber, selvom vi skulle forlænge med Daramy.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Tvivler desværre på daramy forlænger når det ikke er sket endnu..

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af mashis Se meddelelser
    Tvivler desværre på daramy forlænger når det ikke er sket endnu..
    Tror dog ikke han har sagt nej til forlængelse siden Ståle giver ham spilletid. Så tror at enten er der ikke forhandlinger igang, eller også er de ikke afsluttet.
    Frygter dog stadig at han forlader os når han har fået sit danske statsborgerskab

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Tror dog ikke han har sagt nej til forlængelse siden Ståle giver ham spilletid. Så tror at enten er der ikke forhandlinger igang, eller også er de ikke afsluttet.
    Frygter dog stadig at han forlader os når han har fået sit danske statsborgerskab
    Jeg ser også den megen positive omtale og spilletid som et tegn på, at man stadig forsøger at forlænge med ham. Hvis sagen var helt lukket, så var der næppe nogen grund til at bruge meget krudt på ham mere, da han har fået debut. Jeg synes i den grad, at det ligner en "se her min dreng, hvor kort du har til 1. holdet - vi tror på dig" ting, som vi har kørende på. Selvom han er god, så er han stadig en lille dreng imod mænd i superligaen, og jeg tror helt ærligt ikke, at han mod andre end et opgivende OB-hold ved 5-1 lige pt kan gøre den store forskel. Så hvorfor bruge ham, hvis han har meldt sit farvel.

    Jeg er også meget tvivlende på, at han vil forlænge, for ellers ville det (som andre nævner) nok være sket. Men jeg håber da virkelig meget på, at han nu med spilletid og forholdsvis fast træning med 1.holdet kan se udviklingspotentialet, ligesom man forhåbentlig lægger en god karriere plan og er villig til at betale ham en pæn hyre. Han kan jo bare skæve over til Skov og se, hvordan han er gået til at være en 1 mio Euro spiller som kunne sælges til en mellemgod klub i Belgien eller 2. Bundesliga til nu at være på tale om et skifte til de store ligaer med en pris på måske over 100 mio kr.

    Jeg har svært ved at se, hvordan klubben kan gære så meget mere for at overtale Daramy. Og jeg håber, at han træffer det rigtige valg, som selvfølgelig er at blive :0)

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    I den oprindelige artikel står der, at han koster 6.5 millioner euro.
    Uagtet snakken om Daramy er det da virkelig spændende og positivt, at der rygtes spillere af den kaliber og prisklasse til FCK!

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg ser også den megen positive omtale og spilletid som et tegn på, at man stadig forsøger at forlænge med ham. Hvis sagen var helt lukket, så var der næppe nogen grund til at bruge meget krudt på ham mere, da han har fået debut. Jeg synes i den grad, at det ligner en "se her min dreng, hvor kort du har til 1. holdet - vi tror på dig" ting, som vi har kørende på. Selvom han er god, så er han stadig en lille dreng imod mænd i superligaen, og jeg tror helt ærligt ikke, at han mod andre end et opgivende OB-hold ved 5-1 lige pt kan gøre den store forskel. Så hvorfor bruge ham, hvis han har meldt sit farvel.

    Jeg er også meget tvivlende på, at han vil forlænge, for ellers ville det (som andre nævner) nok være sket. Men jeg håber da virkelig meget på, at han nu med spilletid og forholdsvis fast træning med 1.holdet kan se udviklingspotentialet, ligesom man forhåbentlig lægger en god karriere plan og er villig til at betale ham en pæn hyre. Han kan jo bare skæve over til Skov og se, hvordan han er gået til at være en 1 mio Euro spiller som kunne sælges til en mellemgod klub i Belgien eller 2. Bundesliga til nu at være på tale om et skifte til de store ligaer med en pris på måske over 100 mio kr.

    Jeg har svært ved at se, hvordan klubben kan gære så meget mere for at overtale Daramy. Og jeg håber, at han træffer det rigtige valg, som selvfølgelig er at blive :0)
    Én af grundende til at bruge meget krudt på ham, er vel netop at presse hans pris gevaldigt op - og ligeledes tiltrække yderligere opmærksomhed, så der kan startes den før-omtalte budkrig til sommer.

    Men han spiller selvfølgelig ikke, hvis han ikke leverer. Det har han så til gengæld bare gjort i de par kampe man har set ham... Og at han ikke skulle kunne levere imod andre end OB's lammetævede drenge, virker ulogisk.
    Hvis han har talentet kan han selvfølgelig det.

    Jeg håber da også han forlænger, og det kan sagtens være agenten bare trækker den, for at få lønnen op. En strategi a ala: "Jo mere du får lov at vise dig frem, jo større opmærksomhed udefra, jo mere desperate (læs: gavmilde) bliver FCK for at holde på dig...Så sætter vi os til forhandlingsbordet."
    Sååå, bjørnen er ikke skudt før den gamle dame selv har boet i et glashus, som man siger.

    Zan

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •