Side 32 af 144 FørsteFørste ... 22293031323334354282132 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg siger stadig "nej tak". Manden gider ikke tage helhjertede defensive løb, og gider ikke bruge backen som opspilsstation. Så enten smider vi Boilesens kombinationsstyrke ud af vinduet, fordi han vil være bundet af at holde defensiven, eller også hænger vi på Bengtsson som venstre back.

    Og cybamercs link er blot endnu et tegn på en spiller, som har svært ved at indordne sig, og som gør, hvad der passer ham. Noget, man tidligere har kunnet se i andre interviews og artikler. Det lyder bare som et dårligt match ift. Ståles taktiske organisation og struktur, og det mindset der skal til for at fungere i organisationen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #467
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg siger stadig køb. Hvis der nogen der kan få en forvirret ung mand på ret køl igen så er det Ståle.
    Hvis man har sagt nej til 100+ mio for et år siden for Sisto, som EB også skriver i dag, så tvivler jeg på, at prisen på nuværende tidspunkt er faldet så meget, at vi har råd. Også selvom karrieren er gået ned af bakke.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #468
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvad med en Lazar Markovic har udløb her 30/6-19?

  6. #469
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis man har sagt nej til 100+ mio for et år siden for Sisto, som EB også skriver i dag, så tvivler jeg på, at prisen på nuværende tidspunkt er faldet så meget, at vi har råd. Også selvom karrieren er gået ned af bakke.
    Totalt enig. At Sisto kan være så stort et emne herinde forstår jeg virkelig ikke. Det forekommer mig da helt urealistisk at vi skulle kunne følge med på hverken transfer, løn eller spillerens ønsker. Stortset alle parametre.

    Zan

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #470
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-fck-stopper/

    De svenske mestre fra AIK Stockholm jagter angiveligt Sotirios Papagiannopoulos, og FC København er ifølge Fotbolldirekt klar til at sælge forsvarsspilleren.

    For ti dage siden sagde FC Københavns Sotirios Papagiannopoulos, at han savnede spilletid, og at flere Allsvenskan-klubber er interesserede i ham.

    Nu skriver det svenske medie Fotbolldirekt, at mestrene fra AIK Stockholm jagter den 28-årige midterforsvarer.

    Mediet skriver også, at FCK er klar til at sælge Papagiannopoulos, der i denne sæsons Superliga har fået 17 kampe i FCK-trøjen.

    Sotirios Papagiannopoulos kom til FCK fra Östersund i sommeren 2018.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #471
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg har ingen ide om, hvor (u)troværdig denne kilde er, men her er vi åbenbart interesseret i en italiensk kantspiller:
    https://www.vivafutbol.es/getafe-y-c...alladolid-1311

    Jeg kender spilleren lige så lidt som kilden :)

    Edit: Kan også ses her: https://www.goal.com/it/notizie/il-s...41qjy00lfb5rbo

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #472
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...fri-berggreen/

    Så er Berggreen gratis. Selvom jeg har stor respekt for den sundhedssektoren i København tror jeg ikke de kan rette op på hans skrøbelige Holmegårdske fysisk.

  13. #473
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...fri-berggreen/

    Så er Berggreen gratis. Selvom jeg har stor respekt for den sundhedssektoren i København tror jeg ikke de kan rette op på hans skrøbelige Holmegårdske fysisk.
    Jeg synes at han giver ganske fin mening. Vi har altså rigtig stærke angribere - så man kan godt tage denne chance. Ellers så begynder der st blive frigjort interessante navne. I samme klub ryger Donati - nu 29, men et kæmpe italiensk talent til højre back, Swansea sender også nogle interessante navne på gaden. Bony og Martin Olsson (venstre back og svensk landshold - kan spiller venstre midt) og Routledge.

    https://da.m.wikipedia.org/wiki/Wayne_Routledge

    Det bliver er rigtig langt vindue med rigtig mange gætterier :)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #474
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-fck-stopper/

    De svenske mestre fra AIK Stockholm jagter angiveligt Sotirios Papagiannopoulos, og FC København er ifølge Fotbolldirekt klar til at sælge forsvarsspilleren.

    For ti dage siden sagde FC Københavns Sotirios Papagiannopoulos, at han savnede spilletid, og at flere Allsvenskan-klubber er interesserede i ham.

    Nu skriver det svenske medie Fotbolldirekt, at mestrene fra AIK Stockholm jagter den 28-årige midterforsvarer.

    Mediet skriver også, at FCK er klar til at sælge Papagiannopoulos, der i denne sæsons Superliga har fået 17 kampe i FCK-trøjen.

    Sotirios Papagiannopoulos kom til FCK fra Östersund i sommeren 2018.

    Mens der skrives om et muligt salg af Sotte har der været stille om Jonas Knudsen som dog primært spiller VB men han er transferfri og skal finde ny klub. Fck og Fcm blev i dec meldt int. i ham.
    Kan man forestille sig at vi henter ham og evt rokerer på pladserne bagerst?

  16. #475
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Både Saba Lobjanizde og Mustapha Bundu er outstanding i Europa playoff kampen mellem Randers og Ågf. De kan umuligt koste mere end 1,- mil € hver og ville være en billig løsning til noget mere bredde på kanterne. Oven i med godt udviklingspotentiale (hhv. 22 og 24 år)

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #476
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sektion12 Se meddelelser
    Både Saba Lobjanizde og Mustapha Bundu er outstanding i Europa playoff kampen mellem Randers og Ågf. De kan umuligt koste mere end 1,- mil € hver og ville være en billig løsning til noget mere bredde på kanterne. Oven i med godt udviklingspotentiale (hhv. 22 og 24 år)
    Der er ingen tvivl om, at de begge er blandt ligaens bedste offensive spillere. Udfordringen / forhindringen hos os er, at Ståle kun køber spillere som han ser har potentiale til at begå sig internationalt og ikke kun til at være god i superligaen. Nu kan jeg sagtens tage fejl, men her ser jeg begrænsning for Saba. Bundu derimod kunne got have fysikken og teknikken til mere, men om han er skolen godt nok til at passe i Ståles systemer det ved jeg ikke. Jeg ser ham dog som værende et bedre bud end Saba.....igen med forbehold for, at jeg kun er mandagstræner.

    Saba er vel den type, som hold som BIF, OB eller AGF typisk går efter. Nogen der vil være gode i Superligaen, men som næppe kan rykke det længere. Et prima eksempel på dette er Fisker i BIF.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #477
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Håber virkelig vi henter en højreback med et højt niveau. Varela imponere ihvertfald ikke så langt.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #478
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ståle har ikke lagt op til den store udskiftning, men jeg håber alligevel, at der sker en del. Ibsen virker ikke som fremtidens målmand, så,jeg kunne godt tænke mig, at man prøver at hente en rutineret målmand på et fornuftigt Superliga-niveau, som stadig har et par år i sig. Ankersen skal sælges, og Ståle lader ikke til at have meget fidus til Roerslev pt., så en ny højreback vilnok være en god ide. Jeg er ikke klar til at afskrive Varela endnu, men føler mig på ingen måde overbevist af ham heller. Lüftner skal udlejes, så vi skal som minimum have en ny centerforsvarer - måske to, hvis Papagiannopoulos sælges. Jeg ved ikke, om Jakob Haahr er klar til at indgå fast i Superligatruppen endnu. Endelig kunne vi være bedre besat på venstre back, men det er trods alt ikke her, vi har den største udfordring pt.

    Kvist stopper, og mon ikke man finder en permament løsning med Uros Matic? Kvist har ikke spillet meget, men det vil alligevel være lovlig risikabelt at gå ind til en ny sæson uden en ny centralt midt. Jeg kan egentlig meget godt lide kombinationen Zeca og Falk, så er jeg lidt usikker på, om man skal gå efter en profil til positionen. Jeg kunne godt tænke mig, at man solgte Thomsen og hentede en dygtig ventrekant.

    Jeg synes ikke, at vi skal hente en ny angriber for enhver pris, men Sotiriou må gerne blive solgt. Den største udfordring i angrebet er, at vi er vildt afhængige af N’Doye.

  23. #479
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Ståle har ikke lagt op til den store udskiftning, men jeg håber alligevel, at der sker en del. Ibsen virker ikke som fremtidens målmand, så,jeg kunne godt tænke mig, at man prøver at hente en rutineret målmand på et fornuftigt Superliga-niveau, som stadig har et par år i sig.
    Vi skal simpelthen have en 3. målmand på højt niveau?

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #480
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Ståle har ikke lagt op til den store udskiftning, men jeg håber alligevel, at der sker en del. Ibsen virker ikke som fremtidens målmand, så,jeg kunne godt tænke mig, at man prøver at hente en rutineret målmand på et fornuftigt Superliga-niveau, som stadig har et par år i sig. Ankersen skal sælges, og Ståle lader ikke til at have meget fidus til Roerslev pt., så en ny højreback vilnok være en god ide. Jeg er ikke klar til at afskrive Varela endnu, men føler mig på ingen måde overbevist af ham heller. Lüftner skal udlejes, så vi skal som minimum have en ny centerforsvarer - måske to, hvis Papagiannopoulos sælges. Jeg ved ikke, om Jakob Haahr er klar til at indgå fast i Superligatruppen endnu. Endelig kunne vi være bedre besat på venstre back, men det er trods alt ikke her, vi har den største udfordring pt.

    Kvist stopper, og mon ikke man finder en permament løsning med Uros Matic? Kvist har ikke spillet meget, men det vil alligevel være lovlig risikabelt at gå ind til en ny sæson uden en ny centralt midt. Jeg kan egentlig meget godt lide kombinationen Zeca og Falk, så er jeg lidt usikker på, om man skal gå efter en profil til positionen. Jeg kunne godt tænke mig, at man solgte Thomsen og hentede en dygtig ventrekant.

    Jeg synes ikke, at vi skal hente en ny angriber for enhver pris, men Sotiriou må gerne blive solgt. Den største udfordring i angrebet er, at vi er vildt afhængige af N’Doye.
    Synes Ibsen er et fint 3 valg. Unfair kamp at bedømme ham på i går. Forsvaret var jo helt væk. Lige før jeg ønskede en skadet Lüftner på banen i stedet for Vavro for han satte ikke mange fødder rigtigt i går. Men i bund og grund er Ibsen en glorificeret træningskegle....

    Synes vi skal kigge efter en ny angriber også omskole Wind til CM da han har alle værktøjerne til at spille den position. Han er god i de små rum, godt overblik og teknisk stærk. Stærk på hovedet også vil han være god til at komme ind i boksen.

    Varela skal nok blive god, han har bare endnu ikke helt forstået at Ståle værdsætter et stærkt forsvar....

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •