Side 46 af 144 FørsteFørste ... 36434445464748495696 ... SidsteSidste
Viser resultater 676 til 690 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #676
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ygtes-til-roma

    Klubben forhandler angiveligt med Roma om Denis Vavro.
    90 millioner ?!? Lyder meget voldsomt hvis det er rigtigt at vi kræver så meget ... måske kan vi lave endnu en Robin Olsen

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #677
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Er det helt urealistisk at Zanka måske kunne finde på at vende hjem, hvis Vavro bliver skudt afsted for 90 mill, Zanka har jo fået en dansk kæreste, så man kunne håbe han laver en Erik Johansson, og gerne vil hjem til København igen.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #678
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Er det helt urealistisk at Zanka måske kunne finde på at vende hjem, hvis Vavro bliver skudt afsted for 90 mill, Zanka har jo fået en dansk kæreste, så man kunne håbe han laver en Erik Johansson, og gerne vil hjem til København igen.
    Zanka kommer 100 % ikke hjem endnu. Han er 29 år og har lige haft en ganske okay sæson i Premier League. Det er nu han skal hente sin sidste store kontrakt og opfylde sine ambitioner som fodboldspiller. Der skulle også være rigelig interesse fra de store ligaer


  6. #679
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Zanka kommer 100 % ikke hjem endnu. Han er 29 år og har lige haft en ganske okay sæson i Premier League. Det er nu han skal hente sin sidste store kontrakt og opfylde sine ambitioner som fodboldspiller. Der skulle også være rigelig interesse fra de store ligaer
    Zanka skulle blandt andet stå på Celtics ønskeseddel, og som du selv nævner bør der også være interesse fra nogle af de større ligaer. Kan vi skyde Vavro afsted for 90 mio vil det derimod være helt oplagt at vi henter Victor Nelsson, selvom han formentlig er ganske dyr. Alternativt kunne man forhøre sig på Sanneh i Anderlecht, evt. forsøge sig med en lejeaftale med option på køb, da man nok gerne vil være helt sikker på hans kvaliteter inden man springer banken for ham (koster nok min. 25-35 mio)..

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #680
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Zanka skulle blandt andet stå på Celtics ønskeseddel, og som du selv nævner bør der også være interesse fra nogle af de større ligaer. Kan vi skyde Vavro afsted for 90 mio vil det derimod være helt oplagt at vi henter Victor Nelsson, selvom han formentlig er ganske dyr. Alternativt kunne man forhøre sig på Sanneh i Anderlecht, evt. forsøge sig med en lejeaftale med option på køb, da man nok gerne vil være helt sikker på hans kvaliteter inden man springer banken for ham (koster nok min. 25-35 mio)..
    Hvor er Lüftner henne i denne sammenhæng. Ved godt han ikke har spillet siden hans ACL skade samt at Ståle har udtalt at han skal udlejes. Men hvis Vavro bliver solgt er det vel ikke utænkeligt at han bliver i klubben samt vokser ved at spille sammen med en voksen i AB. Så kan vi jo håbe at han udvikler sig på samme måde som Vavro har gjort. Sotte må vi gerne sende retur til Sverige.

  9. #681
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvor er Lüftner henne i denne sammenhæng. Ved godt han ikke har spillet siden hans ACL skade samt at Ståle har udtalt at han skal udlejes. Men hvis Vavro bliver solgt er det vel ikke utænkeligt at han bliver i klubben samt vokser ved at spille sammen med en voksen i AB. Så kan vi jo håbe at han udvikler sig på samme måde som Vavro har gjort. Sotte må vi gerne sende retur til Sverige.
    Det er da alt for satset at håbe på, at Lüftner kan gå direkte ind som førstevalg ved siden af Bjelland, efter han har ligget brak i et år. Og omvendt vil det også være håbløst at have ham siddende på bænken som tredje-/fjerdevalg, hvis man gerne vil have en fodboldspiller ud af ham igen på et tidspunkt, så en udlejning virker da som en oplagt løsning.

    Hvis Vavro ryger, kunne Frederik Sørensen måske også være en mulig afløser. Jeg ved ikke, hvorfor han har været ude i kulden i Köln i denne sæson, men med oprykningen må man formode, at han skal videre i dette vindue. En bonus vil være, at han er Biffernes våde drøm, efter der gik rygter om, at Brøndby var interesseret for et halvt år siden.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #682
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019


  12. #683
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Og Nelsson for 30.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #684
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Jeg vil hellere beholde Robert Skov til sommeren 2020, og til den tid hente Skov Olsen hjem fra et mislykket udlandsophold.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #685
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Måske er jeg totalt alene med den her holdning, men jeg synes faktisk, Papagiannopoulos leverede et par fine præstationer i foråret. Jeg synes derfor, det er for tidligt at afskrive ham. Ryger Vavro, er det kun, hvis vi kan hente en markant profil til midterforsvaret, at jeg foretrækker det frem for at bruge Papagiannopoulos. Gider ikke have en eller anden halvdårlig ny erstatning, der skal bruge en evindelighed på at lære systemet og falde på plads. Så virker det måske som et lidt mindre sats at give Papagiannopoulos chancen.


  17. #686
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Måske er jeg totalt alene med den her holdning, men jeg synes faktisk, Papagiannopoulos leverede et par fine præstationer i foråret. Jeg synes derfor, det er for tidligt at afskrive ham. Ryger Vavro, er det kun, hvis vi kan hente en markant profil til midterforsvaret, at jeg foretrækker det frem for at bruge Papagiannopoulos. Gider ikke have en eller anden halvdårlig ny erstatning, der skal bruge en evindelighed på at lære systemet og falde på plads. Så virker det måske som et lidt mindre sats at give Papagiannopoulos chancen.
    Jeg er sådan set enig, men hvis Vavro ryger skal vi have noget nyt, mest af alt fordi vi ville stå tilbage med Bjelland, Papa og Haahr, som er alt for tyndt. Her regner jeg ikke med Luftner, som har været væk et år, og tror mest af alt, han skal væk. Og ja Boilesen kan godt dække af centralt, men det er de fleste vel enige om ikke er optimalt.

    Og specielt med Ståle som brugte den 3-5-2 eller 5-3-2 opstilling, så er det slet ikke optimalt.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #687
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis man kører disse kommentarer fra Vavros agent gennem Google Translate, virker det altså som om, det er ret sikkert, at han bliver solgt. Roma, Sampdoria, Atalanta og Genoa er interesserede, plus klubber fra andre af de største ligaer. Men med især Skriniars succes i Italien giver det god mening, at det er der, han ender.

    Måske er det en upålidelig oversættelse, men i den artikel lyder det til, at Roma er klar til at smide de 12 mio. euro, nærmere end at det er det, som FCK kræver. Så ift. de 12-15 mio. euro, der tidligere var nævnt, kan det godt være, at de 15 er hvad FCK går efter, og at prisen så ender et sted midt i mellem.

    Agentens udtalelse:

    "I can confirm it. Denis Vavro is particularly interested [tror dette faktisk betyder 'tiltrækker sig interesse', ikke at Vavro mest er interesseret i] in Italy. These clubs followed him in several matches, and in our opinion he should do the next step in his career again after these two years. He has played more than 85 percent of the matches in Copenhagen, has been playing regularly and now needs to step into a better league. Interest is not only from Italy but also from other countries. Copenhagen is aware of the quality in Denis, and the aforementioned amount is true, ” said former Slovak football player Petras.

  20. #688
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg har altid været fan af Vavro, OGSÅ da han spillede ved siden af Luftner. Han er ung og fuld af potentiale, men 90 mio.? Det er en vanvittig pris hvis vi får det for ham.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #689
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Fra dagens BT transferpodcast

    Paulo Fonseca blev præsenteret som ny træner i Roma for under 24 timer siden, og de er stadig ved at finde en sportsdirektør. Derfor er det usikkert hvor meget man skal tro rygtet om Denis Vavro (eller hvor tæt på det er)

    FCK går eftersigende efter en markant forstærkning, så derfor skal man ikke regne med en ny spiller før senere i transfervinduet. De går efter spillere, som kun er muligt hvis større klubber springer fra.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #690
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    FCK går eftersigende efter en markant forstærkning, så derfor skal man ikke regne med en ny spiller før senere i transfervinduet. De går efter spillere, som kun er muligt hvis større klubber springer fra.
    Den gode gamle CV-doktrin... Det skal jo nok blive godt... :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •