Side 51 af 144 FørsteFørste ... 414849505152535461101 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    DK-Tyskland ved U21 EM her til aften: Skov klart DK’s bedste spiller. Wind rimelig god, da han langt om længe kom på banen.

    Mads Valentin (Mini) Pedersen, som af nogle er foreslået til klubben, var uhørt ringe.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #752
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    ...Satte og Vavro...Vavro og Satte...Vavro og Sotte...Sotiriou
    Satte? Sotte? Sotiriou? Hvem er hvem her? *<totalt forvirret>-emoji*

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Det ligner lidt at Joronen, Satte og Vavro forlader os her til sommer. Der er vedvarende rygter om Vavro og Satte + de virker begge opsatte på at komme afsted. Rygterne om Joronen kommer fra anerkendte kilder , og der snakkes allerede om en kontraktlængde på 3 år.

    Jeg håber godt nok man kan spille et forsvar sammen inden CL-kvallen...

    Personligt er jeg ikke så ked af afgangen af Joronen. Hvis man kan få 25 millioner er det fint nok. Han har gjort det OK men vi kan finde noget bedre tror jeg for den pris og vi har allerede Grytebust - måske Grabara?

    Afgangen af Vavro og Sotte, tvinger os ud i markedet efter to stoppere. Lidt bekymrende.

    Skov kan også forsvinde og bliver meget svær at erstatte. En afgang af Vavro + Skov giver dog 150-200 millioner i kassen.

    Sotiriou afgang kan åbne op for tilgang af en bedre spiller, så det er fint.

    Spændende vindue vi har gang i
    Læg dertil, at Ankersen er garanteret en afgang. Det bliver et helt nyt forsvar.

    Nu skal vi (læs: jeg) ikke være pessimister fra starten af, men hvis truppen ikke er både bredere og mindst lige så stærk på papiret, når den nye sæson går i gang, så er jeg maksimalt skuffet. Jeg frygter virkelig et centralt forsvar, der hedder Bjelland / NY / Lüftner / Haar. Én skade til den konstellation og så består forsvaret af Bjelland og Lüftner, som tilsammen har mindre fart i benene end min mormor.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #754
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Læg dertil, at Ankersen er garanteret en afgang. Det bliver et helt nyt forsvar.

    Nu skal vi (læs: jeg) ikke være pessimister fra starten af, men hvis truppen ikke er både bredere og mindst lige så stærk på papiret, når den nye sæson går i gang, så er jeg maksimalt skuffet. Jeg frygter virkelig et centralt forsvar, der hedder Bjelland / NY / Lüftner / Haar. Én skade til den konstellation og så består forsvaret af Bjelland og Lüftner, som tilsammen har mindre fart i benene end min mormor.
    HVIS der kommer en skade i den forsvarskonstellation, så tilfalder den nok med større sandsynlighed enten Bjelland eller Lüftner, så ovenstående behøver du ikke være så bange for. ;-)

    Jeg vil så i øvrigt mene, at der skal hentes to nye centrale forsvarsspillere, hvis vi vinker farvel til både Vavro og Papagiannopoulos, og det selvom Boilesen jo som bekendt også kan tage en tørn derinde. Er der noget med, at Huddersfield rykkede ned?
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #755
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    HVIS der kommer en skade i den forsvarskonstellation, så tilfalder den nok med større sandsynlighed enten Bjelland eller Lüftner, så ovenstående behøver du ikke være så bange for. ;-)

    Jeg vil så i øvrigt mene, at der skal hentes to nye centrale forsvarsspillere, hvis vi vinker farvel til både Vavro og Papagiannopoulos, og det selvom Boilesen jo som bekendt også kan tage en tørn derinde. Er der noget med, at Huddersfield rykkede ned?
    Enig. Der skal vel enten hentes to, eller hentes een plus et nyt førstevalg på venstrebacken.

    Uanset hvad skal der i hvert fald hentes en klassespiller - jeg tror, vi får et dyrt indkøb at se i midterforsvaret. Bubacarr Sanneh skal sandsynligvis væk fra Anderlecht, da de får Kompany ind (som er tildelt Sannehs trøjenummer 4). Plus Sanneh mistede sin startplads henover vinterpausen. Måske er han for dyr, men han er et godt bud. Han kostede 60 mio. kroner, så vi skal nok ned i det halve, før jeg tror, Ståle vil være med. Det er sikkert urealistisk lavt.

    Ellers en af Slavias to store midterforsvarere - Ngadeu er nok udenfor rækkevidde, da han er anfører for Cameroun til AFCON og næsten røg til Fulham i vinter. Men kostede ellers kun 4 mio. pund. Hans makker Simon Deli kunne være en mulighed, der nok er lidt mere realistisk.

    Frederik Sørensen har Køln ifølge tyske medier ikke fået tilfredsstillende bud på, men han går tilsyneladende efter et skifte til Italien (han har bl.a. italiensk kæreste). Han tjener 1,2 mio. euro om året, så han skal nok være rimelig desperat (og vi skal sent hen i vinduet), før den kan lade sig gøre. Derfor tror jeg ikke, han bliver erstatningen for Vavro, for ham skal vi helt sikkert have på plads indenfor de næste par uger. CL-kvalen starter allerede 23./24. juli, og hvis vi skal op i mod f.eks. et genrejst Rosenborg-hold eller et godt spillende AIK-hold - som begge er i kampform - så går det altså ikke med samme situation som mod Kups sidste år.
    Sidst redigeret af okoronkwo : 18.06.19 kl. 12:59

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #756
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...italien-onsdag

    Joronen skal angiveligt til lægetjek i Brescia onsdag, og Papagiannopoulos er angiveligt tæt på at blive solgt til AIK.

  11. #757
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Ellers en af Slavis to store midterforsvarere - Ngadeu er nok udenfor rækkevidde, da han er anfører for Cameroun til AFCON og næsten røg til Fulham i vinter. Men kostede ellers kun 4 mio. pund. Hans makker Simon Deli kunne være en mulighed, der nok er lidt mere realistisk.
    Jeg bliver stadig våd i trussen af at tænke på Ngadeu-Ngadjuis magtdemonstration i Parken sidste år. Ham måtte ståle godt geninvestere en god del af indtægten fra et Vavro-salg i!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  12. #758
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Han var et fucking bæst. N'Doye fik ikke et ben til jorden i deres dueller i de to kampe, og det siger næsten alt om hans fysiske råstyrke. Han har et år tilbage af sin kontrakt, og han står til at være 3,5 mio. euro værd ifølge transfermarkt. Eneste anke omkring ham er, at han bliver 29 år i år, og så er der nok næppe meget videresalgspotentiale i ham. Måske det ville være bedre at få en yngre forsvarsspiller, så han kan blive lært op af Bjelland, inden den gamle morfar bliver for langsom til at kunne spille med fast.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #759
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Næsten 29 er da perfekt. Vi ville få en kanon stærk forsvarsspiller til at lede bagkæden i 6 sæsoner. Vi skal jo helst balancere vores køb-og-sælg-ungt strategi med kontinuitet og erfaring på nøglepladser.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #760
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Emilo Se meddelelser
    Næsten 29 er da perfekt. Vi ville få en kanon stærk forsvarsspiller til at lede bagkæden i 6 sæsoner. Vi skal jo helst balancere vores køb-og-sælg-ungt strategi med kontinuitet og erfaring på nøglepladser.
    Nu er der jo ingen der kender hans rigtige alder.... Han kan så vi ved jo sagtens være 35 år allerede :D

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #761
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Nu er der jo ingen der kender hans rigtige alder.... Han kan så vi ved jo sagtens være 35 år allerede :D
    Men hvor om alting er, så er han jo nok desværre ikke realistisk - af årsager, der nævnes længere oppe. Men det kunne da være vildt :)

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #762
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Joronen indbringer ifølge Ekstra Bladets oplysninger 4,5-5 mio. mio. euro (33,5-37 mio. kr.). Det er fandeme en god handel af FCK, så lad os krydse fingre for, at den går igennem uden problemer!


  21. #763
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Joronen indbringer ifølge Ekstra Bladets oplysninger 4,5-5 mio. mio. euro (33,5-37 mio. kr.). Det er fandeme en god handel af FCK, så lad os krydse fingre for, at den går igennem uden problemer!
    Horsens skal givetvis have en sjat af de penge, men ja, det er da en fin handel, for Joronen har vel været habil, men ikke meget mere end det. Så er det blot spændende, hvem der hentes ind i stedet.

    Nu skal Ståle formentlig hente spillere til alle kæder - og muligvis mere end en til flere af dem - så det bliver sgu en travl tid med under en måned til sæsonstart.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #764
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Horsens skal givetvis have en sjat af de penge, men ja, det er da en fin handel, for Joronen har vel været habil, men ikke meget mere end det. Så er det blot spændende, hvem der hentes ind i stedet.

    Nu skal Ståle formentlig hente spillere til alle kæder - og muligvis mere end en til flere af dem - så det bliver sgu en travl tid med under en måned til sæsonstart.
    På keeperposten er der dog en del oplagte muligheder, der ikke koster kassen, så der tror jeg ikke, vi skal være så nervøse:

    Jacob Haugaard og Anders Lindegaard står begge uden kontrakt. Jakob Busk, Martin Hansen (...) og Frederik Rønnow (...) har alle varmet bænk en hel sæson og skal sikkert alle sælges. Svenske Johannes Hopf har stået uden kontrakt efter at have brudt med Ankaragücü i foråret - han var førstemålmand for Hammarby i 5,5 sæsoner og har siden spillet over 100 kampe i den tyrkiske liga. Han er dermed tilgængelig på fri transfer. Karl-Johan Johnsson er rykket ned med Guingamp. Peter Abrahamsson er førstemålmand i Häcken med kontraktudløb til december.

    Jacob Rinne er sikkert dyr, men ikke urimeligt dyr. Patrik Carlgren er en habil keeper, der ikke kan være voldsomt dyr.

    Det er alene blandt danske og svenske keepere.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #765
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Gigi Buffon er transferfri, men nok ret løntung..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •