Side 68 af 144 FørsteFørste ... 18586566676869707178118 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,006 til 1,020 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1006
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det ville da være fjollet at købe en tredje venstreback blot pga. en skade. Et lejemål ville derimod give fin mening, hvis Boile meldes ude i 3-4 måneder.

    Men lad os nu lige afvente en melding. Vi har da før set ham falde om skrigende i smerte blot for at vise sig at være fit for fight til næste spillerunde.

  2. #1007
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg tror ikke bare folk vil have det pga en skade, jeg tror lige så meget det er fordi det gør ondt at se Pierre Bengtsson være så meget en skygge af sig selv. Han har ikke det samme power offensivt mere, og defensivt ligner han ofte en trafikkegle.
    Der er langt ned fra NB, og han er ikke et reelt alternativ hvis man ønsker at spille med en mere offensiv back, ala den type vi tidligere har haft i Pierre. Det kunne være fedt at gå all in med 5-3-2 i de kampe hvor det bliver formationen, og hvor vi faktisk har to seriøse wingbacks, med udgangspunkt i den rigtige fod så man kan lave indlæg i løb.

    Pierre skal videre...

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1008
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg tror ikke bare folk vil have det pga en skade, jeg tror lige så meget det er fordi det gør ondt at se Pierre Bengtsson være så meget en skygge af sig selv. Han har ikke det samme power offensivt mere, og defensivt ligner han ofte en trafikkegle.
    Der er langt ned fra NB, og han er ikke et reelt alternativ hvis man ønsker at spille med en mere offensiv back, ala den type vi tidligere har haft i Pierre. Det kunne være fedt at gå all in med 5-3-2 i de kampe hvor det bliver formationen, og hvor vi faktisk har to seriøse wingbacks, med udgangspunkt i den rigtige fod så man kan lave indlæg i løb.

    Pierre skal videre...
    Jeg er meget enig.

    Problemet med Pierre er også at han er super let at læse. Man skal bare dække hans venstre ben indtil han vender om og spiller den tilbage. Aldrig har jeg set en mere en benet spillere end ham... Hans samarbejde med sin medspiller er hellere ikke særlig godt. Se bare forskellen på ham, og hvordan Skov og Ankersen arbejder sammen.

    Vi står med et kæmpe problem nu, hvor Boilesen formentlig står foran en lang pause.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1009
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    En længere skade til Boilesen er også problematisk ift. midterforsvaret, hvor han er fjerdevalg. Det vil blot gøre behovet for en ekstra midterforsvarer endnu større.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1010
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvad med en Marc Dal Hende til venstre back? Han er gammel KBer. Han har sagt at han vil skifte til noget større denne sommer. Han har 2 år tilbage af sin kontrakt.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1011
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Hvad med en Marc Dal Hende til venstre back? Han er gammel KBer. Han har sagt at han vil skifte til noget større denne sommer. Han har 2 år tilbage af sin kontrakt.
    Jeg så rigtig gerne Dal Hende i den hvide trøje, han har nogle offensive kvaliteter, som vi i høj grad ville få gavn af. Dog tror jeg at det er ret urealistisk, da jeg forestiller mig han gerne vil prøve udlandet, og da han snart bliver 29 år, så tror jeg han mister den mulighed, hvis han vælger at skifte til os.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1012
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes om Dal Hende. Min umiddelbare holdning er, at han ikke er god nok. På den anden side, så må man tage hatten af for hans målfarlighed og for den impact han har haft for FCM. Vi skal dog bare lige være opmærksomme på en ting, når vi bringer ham i spil, og det er prisen. Godt nok er han vist lovet at blive solgt i dette vindue, men hvis man herinde synes vi betalte overpris for Pusic, så tør jeg da slet ikke tænke på, hvad FCM forlanger for Dal Hende, hvis vi er køberen.

    Et andet alternativ kunne måske være Kurzawa, som FCM desperat forsøgte at forhandle ned i pris (ifølge tipsbladet hed prisen 7,5 mio kr), men som de opgav. Selvom Dal Hende endte med at slå ham af, så synes jeg langt hen af vejen, at han var virkelig god. Jeg synes faktisk godt, at han kunne ligne en FCK-back med god teknik og indlæg.

    Jeg antager forøvrigt, at FCK's totale stilhed omkring Boilesens skade er et rigtigt skidt tegn. Havde der været håb om en mindre skade, så tror jeg vi havde hørt det. Jeg tror det var sæsonen (forhåbentlig ikke karrieren) som røg for ham, og at vi allerede nu er ude i at lede efter erstatning.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1013
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes om Dal Hende. Min umiddelbare holdning er, at han ikke er god nok. På den anden side, så må man tage hatten af for hans målfarlighed og for den impact han har haft for FCM. Vi skal dog bare lige være opmærksomme på en ting, når vi bringer ham i spil, og det er prisen. Godt nok er han vist lovet at blive solgt i dette vindue, men hvis man herinde synes vi betalte overpris for Pusic, så tør jeg da slet ikke tænke på, hvad FCM forlanger for Dal Hende, hvis vi er køberen.

    Et andet alternativ kunne måske være Kurzawa, som FCM desperat forsøgte at forhandle ned i pris (ifølge tipsbladet hed prisen 7,5 mio kr), men som de opgav. Selvom Dal Hende endte med at slå ham af, så synes jeg langt hen af vejen, at han var virkelig god. Jeg synes faktisk godt, at han kunne ligne en FCK-back med god teknik og indlæg.

    Jeg antager forøvrigt, at FCK's totale stilhed omkring Boilesens skade er et rigtigt skidt tegn. Havde der været håb om en mindre skade, så tror jeg vi havde hørt det. Jeg tror det var sæsonen (forhåbentlig ikke karrieren) som røg for ham, og at vi allerede nu er ude i at lede efter erstatning.
    Enig langt hen af vejen.
    Tavsheden kan skyldes flere ting. De har ikke fået ham scannet endnu og derfor ikke kender omfanget af skaden. De må ikke udtale sig om skaden pga GDPR reglerne medmindre Boilesen selv udtaler sig/giver lov.

    Men håber ikke det var en alvorlig skade meeeeen uanset hvad er Pierre ikke god nok til at være 1. valg på VB i denne sæson i København. Så uanset skadens omfang skal vi omskole/spille med HB på VB eller købe/leje en ny VB i min mening

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #1014
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det er ikke alt man kan se på en scanning, og kikkertundersøgelser er vanskelige at foretage så længe der er hævelse i knæet (såfremt knæet er problemet). Dertil kommer rigtigt nok GDPR.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #1015
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Dal Hende kommer ikke til at ske(gudskelov) FCM vil med statsgaranti have 1 mio mia for ham, og jeg tror ikke Ståle har lyst til at hælde penge i de jyske kreglere.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1016
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Enig mht. Kurzawa. Han har en cremefod af et indlæg, og virker til at have en teknik, der minder om Boilesen's - Dog tror jeg han om muligt er endnu langsommere.
    Dal Hende er en sympatisk gut, der uden tvivl skaber god stemning i omklædningsrummet. Men jeg håber vi sigter højere!
    Oviedo var fantastisk for os, men som jeg hører det, er han langt fra det niveau nu. Spændene bliver det.

  21. #1017
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Er Dal Hende sympatisk ? ...... wow


  22. #1018
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det synes jeg faktisk ja. Selvom han driller os.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1019
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg så Haitam Aleesami nævnt på bolddk. SerieB kampe for Palermo, norske landskampe og kontraktfri. Det kunne vel være en meget fin løsning på venstreback, hvis Bolie er ude i lang tid.

    Men på den anden side er der jo kontrakt på både ham og Pierre - så jeg tror nærmere man forsøger at leje en spiller for sæsonen - eller henter en ung spiller.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #1020
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •