Side 69 af 144 FørsteFørste ... 19596667686970717279119 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,021 til 1,035 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1021
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Så gerne man købte Pierre fri af sin kontrakt. Hvis vi siger han har en kontrakt af 250.000 om måneden, med kontrakt udløb 2022. Samlet løn 9mio. Burde man vel kunne betale ham halvdelen af hans løn, og så kan han komme til en klub for han kan spille fast.

  2. #1022
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Så gerne man købte Pierre fri af sin kontrakt. Hvis vi siger han har en kontrakt af 250.000 om måneden, med kontrakt udløb 2022. Samlet løn 9mio. Burde man vel kunne betale ham halvdelen af hans løn, og så kan han komme til en klub for han kan spille fast.
    Hvem har du så tænkt dig skal spille venstreback for os?

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #1023
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Så køber man selvfølgelig en spiller, som har et niveau som er FCK værdigt.

  5. #1024
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Så gerne man købte Pierre fri af sin kontrakt. Hvis vi siger han har en kontrakt af 250.000 om måneden, med kontrakt udløb 2022. Samlet løn 9mio. Burde man vel kunne betale ham halvdelen af hans løn, og så kan han komme til en klub for han kan spille fast.
    Jeg må formode, at du ikke synes Pierre er god nok. Fair nok, jeg er så ret uenig. Jeg synes, at Pierre er en solid reserve, men han bør ikke være førstevalg.

    Jeg kan så undre mig over timingen for dit indlæg. Det er da i endnu højere grad en fordel at beholde Pierre nu, hvor Boilesen er blevet skadet.

  6. De følgende 13 brugere er enige:

  7. #1025
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Så gerne man købte Pierre fri af sin kontrakt. Hvis vi siger han har en kontrakt af 250.000 om måneden, med kontrakt udløb 2022. Samlet løn 9mio. Burde man vel kunne betale ham halvdelen af hans løn, og så kan han komme til en klub for han kan spille fast.
    Lige nu er vi hårdt ramt i forsvaret. Ankersen er væk, det er Vavro formentlig også meget snart og Boile er skadet. Vi har kun Bjelland og Bengtsson, som har solid erfaring med at spille i Ståles lidt anderledes fire-back-zone-forsvar. At skille sig af med Pierre nu, virker helt forkert set i det lys.

    Pierre er på Superliga niveau en rigtig fin reserve. Skal vi skille os af med ham, som du foreslår, så har vi et tab på 9 mio. (løn plus resterende afskrivninger på kontrakten). Så meget skal vi bare ikke betale for at skille os af med en meget fin reserve. Læg dertil transfersum og/eller sign on-fee for en ny spiller.

    Løsningen vil give et stort økonomisk hul og lige nu også nogle store forsvarsmæssige problemer. Pierre er vel - uanset hvordan folk føler for ham - et absolut nødvendigt alternativ, som vi skal være glade for i situationen.
    Goldbæks Højrefod


  8. #1026
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Der er jo en grund til, at man har to spillere på hver position, nemlig at andetvalget tager over, når førstevalget er skadet.

    Det er selvfølgelig tæt på en kæmpekatastrofe, at Boilesen - måske - er ude i længere tid i en situation, hvor forsvaret i forvejen står over for mest udskiftning. Det er noget værre juks og endnu en markant forringelse af vores chancer i CL-kvalifikationen (HVIS vi altså taler om en længere skade).

    Men så er Bengtsson altså heller ikke værre, end at det kan vise som et meget større arbejde at finde en ny venstreback, formentlig kun på leje, som inden for få uger er køreklar til at spille i Ståles system og i nogle top-top-vigtige CL-kampe. Slet ikke når vi formentlig sælger Vavro, inden ugen er omme og derefter vil stå med et væsentligt større problem: nemlig at finde og indkøre en ekstra midterforsvarer, og det skal gå stærkt.

    Derudover skal vi nok også lige huske, at vi i skrivende stund har intet mindre end FIRE højrebacks i truppen, hvoraf flere eller de fleste godt kan spille en hæderlig venstreback. Før vi fyrer flere backs ind i truppen, skal en eller to af dem nok først væk. Ankersen er jo offentligt til salg, men heller ikke mere på vej væk, end at der ikke rigtig er nogle rygter pt., og han da træner med på fuld blus i træningslejren.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1027
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Der er jo en grund til, at man har to spillere på hver position, nemlig at andetvalget tager over, når førstevalget er skadet.

    Det er selvfølgelig tæt på en kæmpekatastrofe, at Boilesen - måske - er ude i længere tid i en situation, hvor forsvaret i forvejen står over for mest udskiftning. Det er noget værre juks og endnu en markant forringelse af vores chancer i CL-kvalifikationen (HVIS vi altså taler om en længere skade).

    Men så er Bengtsson altså heller ikke værre, end at det kan vise som et meget større arbejde at finde en ny venstreback, formentlig kun på leje, som inden for få uger er køreklar til at spille i Ståles system og i nogle top-top-vigtige CL-kampe. Slet ikke når vi formentlig sælger Vavro, inden ugen er omme og derefter vil stå med et væsentligt større problem: nemlig at finde og indkøre en ekstra midterforsvarer, og det skal gå stærkt.

    Derudover skal vi nok også lige huske, at vi i skrivende stund har intet mindre end FIRE højrebacks i truppen, hvoraf flere eller de fleste godt kan spille en hæderlig venstreback. Før vi fyrer flere backs ind i truppen, skal en eller to af dem nok først væk. Ankersen er jo offentligt til salg, men heller ikke mere på vej væk, end at der ikke rigtig er nogle rygter pt., og han da træner med på fuld blus i træningslejren.
    Jeg går meget stærkt ud fra Ståle har en meget klar plan omkring CB positionen NÅR Vavro ryger. Det har han vidst længe.
    Jeg tror desværre også vi kommer til at spille med en Stryger-type på VB, når Pierre bliver træt. Med tanke på hvor lidt kampe han har spillet det seneste års tid, har jeg meget svært ved at tro han kan spille de fleste kampe. Der var engang hvor han kunne spille hele tiden, men den tid er nok forbi..

  11. #1028
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Jeg går meget stærkt ud fra Ståle har en meget klar plan omkring CB positionen NÅR Vavro ryger. Det har han vidst længe.
    Jeg tror desværre også vi kommer til at spille med en Stryger-type på VB, når Pierre bliver træt. Med tanke på hvor lidt kampe han har spillet det seneste års tid, har jeg meget svært ved at tro han kan spille de fleste kampe. Der var engang hvor han kunne spille hele tiden, men den tid er nok forbi..
    Ja ... det er den tid på sæsonen, hvor man let bliver bekymret, når man sidder på lang af afstand af beslutningerne ...

    Forsvaret, det ser skrøbeligt ud. Jeg håber vi erstatter med Viktor N eller Schviachenko. Jeg havde håbet, at al fokus havde kunne ligge på, hvordan vi får de internationale mål tilført. Sidste år scorede vi kun i to ud af de sidste otte internationale kampe. Vi scorede tre mål i alt og havde i tillæg hertil, utrolig svært ved at komme frem til chancer.

    Mit håb var i første omgang, at vi havde købt en central midt der kunne styrke os der ... type Lasse schöne ... og ikke en alt for dyr udviklingsspiller, der ingen international erfaring har overhovedet ...Eller endnu bedre, vi havde købt en stærk international angriber .. type Santander.

    Det er stadig meget tidligt i vinduet, så der kan sagtens være meget på tegnebrættet. Lige nu sidder jeg bare med en rigtig usikker fornemmelse af vores niveau som hold. Ikke mindst set i lyset af, at cl-kval allerede fra 3. Runde kan gå hen og blive en ordentlig mundfuld, selv med sidste sæsons stærkeste opstilling... og med mindre der kommer to-tre markante indkøb, en i hver kæde - og ikke på stage-niveau - så skal vi nok som minimum spille op til vores topniveau bare for at komme i 4. Kvalrunde.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 03.07.19 kl. 16:23
    Goldbæks Højrefod

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1029
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Truppens aktuelle formbarometer


    Som jeg ser det er der flere stamspillere der har været sløje siden mesterskaber kom i hus. Nederlag på stribe inkl. kampen igår bør være et wakeup call. hænderne skal ned og der er flere af de såkaldte stamspillere der skal steppe op ASAP. De mest presserende formdyk som jeg ser det er : Fischer -Zeca - Thomsen - Bjelland - Bengtsson -Boilesen (før skade) Jeg har prøvet at gennemgå formbarometeret i truppen som jeg ser de sidste par måneder og der er nogle røde lamper specielt hos stamspillerne.


    Angreb.
    Jonas Wind - Forrygende forår og falder næsten aldrig igennem. Formkurve op
    Damen Doye - Har spillet skuffende siden mesterskaber og var neutral i sidste træningskamkampen i - Formkurve ned
    Daramy - Har et endnu ikke forløst kæmpe potentiale en er ikke pt. specielt iøjenfaldende - form op
    Soiterio - Spillet sløjt i længere periode - virker til at være i svag bedring - form flad


    Midtbane
    Victor Fischer - Har været en skygge af sig selv i hele foråret og decideret ringe i træningskampen form ned
    Thomsen - Flittig og dygtig pasningspiller der mangler de sidste 10% og mister bolde dumme steder - form ned-
    Zeca - har siden mesterskabet været neutral og spillede ikke overbevisende i træning - form ned
    Falk - har været forrygende længe og spillede super i træningskamp og hele 2019 form op
    Skov - Spillet i marken er bedret men ikke prangende - dødbolde verdensklasse - formkurve op
    Calro Holse - Har spillet stærkt i 2019 og var super i træningskampen. form op


    Forsvar
    Pierre Bengtsson - Syntes han har været bedre de sidste måneder uden at være super - form op
    Boilesen - Har ikke været prangende i 2019 og desuden nu skadet - Formkurve ned
    Bjelland - Spille mæssigt ikke prangende men gør de andre bedre - fromkurve ned
    Vavro - Fysisk monster - usikkerhed i pasningspil - form OP / SOLGT
    Papa - Neutral med stor fejl i 2018 bedre i 2019 vil væk men virker til at være på vej form op
    Ankersen - forrygende i 2019 - formkurve op på vej ud form op
    Varela - Ldit lala i 2019 men var bedste mand i mine øjne i træningskamp og er på vej. form op
    Bartolec - har været stærkt spillende længe og var god i træningskamp - form op

    Jeg håber derfor på at der kommer min. 1 midterforvarer fra aller øverste hylde samt gerne 1 klasse spiller mere til venstre midt / back der kan presse hierakiet .
    Sidst redigeret af Malbæk : 03.07.19 kl. 16:24

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1030
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Med Boilesen ude i 9 mdr. er jeg ret sikker på, at Ståle pludselig kom i markedet efter en venstre back.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1031
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.fck.dk/nyhed/boilesen-langtidsskadet

    6-9 måneder som frygtet. Av.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1032
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Mit bud på et ideelt resterende transfervindue:

    Første handel: Enten Skov eller Vavro sendes afsted til 90+ mio. Det ligner pt mest Vavro.

    Anden handel: Ankersen afsted til et beløb omkring de 15 mio

    Tredje handel: Joronen til Brescia for de nævnte 25+ mio, hvis ikke ny målmand falder ind under handel fire, så 1) Frederik Rönnow, Frankfurt 2) Kalle Johnsson, Guingamp

    Fjerde handel (Oprydning og 2. keeper): Papagiannoupoulos + Pierre sendes til AIK, vi får et lille beløb og målmanden Oscar Linner retur

    Femte handel (Startende CB+reserve CB): 1) Victor Nelsson, FCN 2) Filip Dagerstal, Norrköping 3) Frederik Sørensen, FC Köln 4) Bozhidar Chorbadzhiyski, CSKA Sofia 5) Tilbagekald Lüftner som 3.valg

    Sjette handel (Startende + reserve VB): 1) Kristian Pedersen, Birmingham 2) Haitam Aleesami, uden kontrakt 3) Simen Jukleröd, Antwerpen 4) Birger Meling, Rosenborg 5) Bryan Oviedo, Sunderland 6) Geferson CSKA Sofia 7) Andreas Poulsen Mönchengladbach (Leje med købsoption) 8) Martin Olsson, uden kontrakt

    Syvende handel (Startende angriber til en pris på 5+ mio Euro) 1) Richmond Boakye, Røde Stjerne, 2) Michael Krmencik, Plzen 3) Abel Hernandéz, uden kontrakt 4) Pedro, Fluminense (en drømmer)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    wiu

  21. #1033
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    For mig at se vil det være decideret tåbeligt at sælge både Vavro og Papagiannopoulos, når vores fjerdevalg til midterforsvaret er ude 6-9 måneder. Det er i forvejen risikabelt kun at have tre dedikerede midterforsvarere i truppen til vores mange kampe, når den ene er Andreas Bjelland, som ikke spiller alle kampe.

    I min verden har vi behov for en ny venstreback og to midterforsvarere mere end noget andet, idet jeg antager, at Vavro og Ankersen sælges. De øvrige forsvarsspillere, bør vi holde fast i, så vi sikrer blot et minimum af kontinuitet.


  22. #1034
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://gianlucadimarzio.com/it/lazi...etras-formello

    Så skulle den være god nok med Vavro. Til en pris på 10,5 mio. euro. Jeg har det noget ambivalent med handlen. Vavro har et kæmpe potentiale, der gjorde, at jeg drømte om endnu større penge. Men samtidig så vi i de sidste kampe, at hans fejlprocent stadig er for høj. Derfor er han måske ikke umulig at erstatte - eller hvad?

  23. #1035
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Beløbet bliver mindre og mindre 9mio og 1,5 i klausuler

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •