Side 7 af 144 FørsteFørste ... 456789101757107 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg føler mig ikke overbevist om, at Vavros udvikling kan tilskrives Bjelland. Vavro kom til FCK for 1,5 år siden i det, der skulle blive en historisk ringe sæson for FCK. Han var 21 år og kunne ikke kommunikere med sine medspillere. Det er ikke så underligt, at han ikke strålede. Det til trods kunne man til tider se potentialet. Så mon ikke hans udvikling snarere afspejler det forløb, man kan forvente for et ungt talent under de givne omstændigheder?
    Ståle har i hvert fald nævnt, at hovedårsagen til at Vavro ser god ud i år er de mange kampe (og dermed erfaring), som man (af nød) gav ham sidste sæson.

    Jeg er dog også enig med andre i, at det selvfølgelig er lettere at se god ud som forsvarer, hvis ens makker også er på et vist niveau. Og her har vi da opgraderet fra en til tider panisk Luftner til en (tung men) meget rolig Bjelland. Så mon ikke svaret på Vavros udvikling skal findes i både ham personligt og i Bjelland.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Med Bjelland ude igen i morgen med en skade, synes jeg faktisk, vores midterforsvar efterhånden er blevet et kritisk punkt for forstærkninger til sommer.

    Efter en så lang skadesperiode, som Lüftner er inde i, tvivler jeg meget på, om han nogensinde bliver relevant for startopstillingen.

    Vavro bliver vel solgt senest sommeren 2020. Vi er hvertfald heldige, hvis vi kan holde på ham så længe.

    Papagiannopoulos virker usikker og er helt klart ikke en mand, vi skal sætte vores lid til i CL-sammenhæng. Måske kunne han fungere fint sammen med en rolig type som Bjelland, men han virker dårligt skolet og max. et 3.valg, også i fremtiden.

    Jeg ved så ikke, hvem der er af oplagte kandidater. Der er hvertfald ikke mange skandinaver.
    Zanka. Huddersfield ryger ud af PL i år. Kontrakt udløb 2020, de sidste par kampe på bænken.

    Frederik Sørensen. Spiller ikke i Köln, skal ikke kunne sige hvorfor, og om han er god nok.

    Sebastian Holmén har kontrakt udløb denne sommer. Igen jeg kender ikke kvaliteten.

    Jacob Rasmussen, får ikke spilletid i bunden af Serie A, måske lidt tidligt for Fiorentina at afskrive ham, men det ser ud som om det er en anden de har på låns der har slået ham af, evt et lån med købsoption.

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Zanka. Huddersfield ryger ud af PL i år. Kontrakt udløb 2020, de sidste par kampe på bænken.

    Frederik Sørensen. Spiller ikke i Köln, skal ikke kunne sige hvorfor, og om han er god nok.

    Sebastian Holmén har kontrakt udløb denne sommer. Igen jeg kender ikke kvaliteten.

    Jacob Rasmussen, får ikke spilletid i bunden af Serie A, måske lidt tidligt for Fiorentina at afskrive ham, men det ser ud som om det er en anden de har på låns der har slået ham af, evt et lån med købsoption.
    Zanka må være at betragte som komplet urealistisk.. Hans pris er formentlig på den gode side af 100 mio.. Han har præsteret aldeles fremragende på landsholdet ved siden af Kjær, og at han har været bænket i et par kampe for Huddersfield siger mere om deres nye træner end om Zanka.. Der må være et hav af klubber fra top 5 ligaerne som slikker sig om munden ved udsigterne til at Huddersfield er på vej ud af PL.. Zanka bliver først aktuel igen her i fck når/hvis han i karrierens efterår beslutter at karrieren skal sluttes af i DK..


  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Zanka må være at betragte som komplet urealistisk.. Hans pris er formentlig på den gode side af 100 mio.. Han har præsteret aldeles fremragende på landsholdet ved siden af Kjær, og at han har været bænket i et par kampe for Huddersfield siger mere om deres nye træner end om Zanka.. Der må være et hav af klubber fra top 5 ligaerne som slikker sig om munden ved udsigterne til at Huddersfield er på vej ud af PL.. Zanka bliver først aktuel igen her i fck når/hvis han i karrierens efterår beslutter at karrieren skal sluttes af i DK..
    Jeg skal blankt erkende jeg slet ikke har set deres kampe, og kun har fra landsholdet, men gik kun efter bænkpladsen, som måske viste han var røget af. Men jeg vil nu stadig blive overrasket over hvis hans pris skulle ende på 100+, han er 29 i næste vindue, og forsvarsspiller.

  6. #95
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Jeg skal blankt erkende jeg slet ikke har set deres kampe, og kun har fra landsholdet, men gik kun efter bænkpladsen, som måske viste han var røget af. Men jeg vil nu stadig blive overrasket over hvis hans pris skulle ende på 100+, han er 29 i næste vindue, og forsvarsspiller.
    Nej, hans pris ender givetvis ikke deroppe. Han har formentlig en nedrykningsklausul, så han kan smutte billigere. Men det ændrer ikke på, at der nok skal være klubber fra sjove ligaer, der gerne vil overtage ham, så han rykker helt sikkert ikke til FCK igen lige nu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg var selv fortaler for at hente Bjelland. Midterforsvaret kaldte på forstærkninger efter sidste sæson, og Bjelland har da også vist sig som styrkelse. Desværre var udgangspunktet også så horribelt ringe, at det dårligt kunne blive meget værre. Bjellands bidrag skal også ses i det lys. Jeg synes ikke, at han har været så god, som man kunne håbe. Han er ekstremt langsom, hvilket til tider volder ham store problemer. Endda i en en liga som Superligaen, hvor der generelt ikke spilles specielt hurtigt og ikke er mange vanvittig hurtige spillere. Dertil kommer de mange skader. Manden er 30 år. Det bliver næppe bedre, og jeg frygter en deroute, der får William Kvists forestående exit fra fodbold til at ligne en glorværdig afslutning til sammenligning.
    Jeg er meget enig.

    I situationen vi var i så var jeg også en fortaler for at hente Bjelland. Men efter at have set ham over en længere periode i FCK så er er ikke synderlig imponeret af de samme årsager du nævner.

    Det der bekymrer mig mest er dog hans tendens til altid at blive småskadet. Nu har pappa gjort det udmærket de sidste par kampe så vi må da håbe han stepper op fordi vi skal nok ikke regne med Bjelland holder 10 kampe i slutspillet.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er meget enig.

    I situationen vi var i så var jeg også en fortaler for at hente Bjelland. Men efter at have set ham over en længere periode i FCK så er er ikke synderlig imponeret af de samme årsager du nævner.

    Det der bekymrer mig mest er dog hans tendens til altid at blive småskadet. Nu har pappa gjort det udmærket de sidste par kampe så vi må da håbe han stepper op fordi vi skal nok ikke regne med Bjelland holder 10 kampe i slutspillet.
    Til gengæld koster han os kun 9 mio om året... ;-)

    Zan

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Stærk kontrakt i DK - Bjelle!

  13. #99
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Til gengæld koster han os kun 9 mio om året... ;-)

    Zan
    Men kom på en fri transfer, og hans sign on fee er inkluderet i de 9 mio. Dvs. et alternativt scenario til samme pris havde været:
    20 mio. kr. transfer
    4 mio. kr. i årsløn.

    Det regnestykke ser lige pludselig mere attraktivt ud. Altså, Bjelland får jo kun 9 mio. kr. om året, fordi han var transferfri. Så selvom han er dyr, er han ikke SÅ dyr.

    Derudover har han altså ikke misset voldsomt mange kampe. Fra han fik fuld spilletid imod AaB i 3. spillerunde, har han misset 4 hele kampe, udgået i pausen 3 gange, og udgået i første halvleg to gange. Han har dermed stadig spillet fuld tid i 25 kampe i sæsonen indtil videre. Det er ikke perfekt, men kunne have været meget værre.

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Men kom på en fri transfer, og hans sign on fee er inkluderet i de 9 mio. Dvs. et alternativt scenario til samme pris havde været:
    20 mio. kr. transfer
    4 mio. kr. i årsløn.
    Bevares. Men det er sjovere at bruge 20 mio i transfer på en som kan sælges videre dyrt efter nogle år, som Robert Skov. Bjellands alder og situation er en helt anden.

    Men vi lavede jo nogenlunde samme stunt med Ulrik Laursen dengang.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Bevares. Men det er sjovere at bruge 20 mio i transfer på en som kan sælges videre dyrt efter nogle år, som Robert Skov. Bjellands alder og situation er en helt anden.

    Men vi lavede jo nogenlunde samme stunt med Ulrik Laursen dengang.
    Kostede Ulle ikke omkring 15 mio? Eller det var måske hele transferen?

  17. #102
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    9

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Kostede Ulle ikke omkring 15 mio? Eller det var måske hele transferen?
    Ulle fulgte med fra B1903.


  18. #103
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Kostede Ulle ikke omkring 15 mio? Eller det var måske hele transferen?
    https://www.fyens.dk/sport/Laursen-t...artikel/931358

    Mellem 17-20 mio. Men selvom det havde været 15, er pointen den samme, nemlig at man køber en dyr midtback som ikke kan sælges videre.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  19. #104
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    https://www.fyens.dk/sport/Laursen-t...artikel/931358

    Mellem 17-20 mio. Men selvom det havde været 15, er pointen den samme, nemlig at man køber en dyr midtback som ikke kan sælges videre.
    Ved ikke lige hvad der skete, men jeg læste det som at Laursen var gratis. Beklager :-)

  20. #105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bt.dk/superligaen/rygter...-i-robert-skov

    45 mio for Skov! Jeg vil da også gerne sætte priserne på min nye bil og det nye hus, efter hvad der kunne være hyggeligt at betale, og ikke efter hvad det rent faktisk koster. Men Ståle får sikkert “an offer he can’t refuse.”

  21. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •