Side 70 af 144 FørsteFørste ... 20606768697071727380120 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,036 til 1,050 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1036
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg er helt vild med Vavro, trods de fejl han stadig har i sig til tider. Men hvis man ms. Få omkring de 10m euros for ham, og han samtidig gerne vil væk, så burde man nok sælge. Selvom det er ærgerligt, især lige nu med cl kval og Boilesens skade.

    Vi bør have en liste af interessante forsvars spillere, som der er gennem scoutet og klar til at blive budt på.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1037
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg tror det er fint at hive pengene hjem mens der er interesse. Han har et fysisk kæmpepotentiale men er mentalt som en 5 årig. Herudover er han teknisk ikke noget større talent og laver mange fejl i det etablerede spil og burde være til at erstatte :)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1038
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    De sidste kampe - ukoncentreret. Som i de kampe hvor vi allerede havde sikret mesterskabet og hvor al historik viser at vores dygtige trænerstab og professionelle spillere endelig får luft og skruer ned for tempoet, risikoen osv. i modsætning til FCM og andre som choker når presset er højest.

    Vavro er en legende i København på linje med Brede, Gravgaard, etc. og at han i de sidste tre/fire ubetydningsløse kampe havde koncentrationssvigt - det bør ifølge min mening ikke fylde så meget som det gør herinde.

    Tillykke til ham med et kæmpeskifte og jeg håber virkelig at vi hurtigt får en ny mand ind på CB og gerne én som er god til at løfte spillere.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #1039
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af JRoos15 Se meddelelser
    De sidste kampe - ukoncentreret. Som i de kampe hvor vi allerede havde sikret mesterskabet og hvor al historik viser at vores dygtige trænerstab og professionelle spillere endelig får luft og skruer ned for tempoet, risikoen osv. i modsætning til FCM og andre som choker når presset er højest.

    Vavro er en legende i København på linje med Brede, Gravgaard, etc. og at han i de sidste tre/fire ubetydningsløse kampe havde koncentrationssvigt - det bør ifølge min mening ikke fylde så meget som det gør herinde.

    Tillykke til ham med et kæmpeskifte og jeg håber virkelig at vi hurtigt får en ny mand ind på CB og gerne én som er god til at løfte spillere.
    Er Vavro ligefrem en legende på linje med Brede, Gravgaard etc...?

    Skulle vi nu ikke liiiiiige...

    Zan


  8. #1040
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Søren Sorgenfri melder på Twitter, at Vavro erstattes med Victor Nelsson.

    https://mobile.twitter.com/SSorgenfr...06637353652225

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #1041
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Okay, okay - point taken. Mit mancrush på Vavro løb måske lidt af med mig. Han har trods alt ingen CL-kampagne på CV'et, men jeg synes godt nok ikke at midterforsvaret har været prangende med Papa G som afløser og han har trods sin unge alder taget meget ansvar og også virket som en god person at have i omklædningsrummet.

    Og så synes jeg virkelig ikke at de sidste par kampe skal være det man husker Vavro for - det ville være synd.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #1042
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Han havde trods alt også et par andre meget dårlige kampe som er nemme at komme på. Men ja, synes han er fantastisk, og kommer nok mere til at huske ham for det her:











    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


  13. #1043
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis det er rigtigt ender vi jo op med 4-5 U21 landsholdsspillere

    Wind, Stage, Skov, (Holse) og Nelsson

  14. #1044
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Søren Sorgenfri melder på Twitter, at Vavro erstattes med Victor Nelsson.

    https://mobile.twitter.com/SSorgenfr...06637353652225
    Jeg håber det er sandt. Jeg syntes Victor Nelsson er et kæmpe talent og har altid spillet godt i mod os. Lige nu har vi brug for stabilitet i forsvaret og en som kender ligaen. Derudover har han stort videresalgs potentiale. Vi har simpelthen ikke råd til at købe en ny Vavro som først skal til at vende sig til ligaen og tempoet.

    Ja vi har Bjelland som har et højt top niveau, men han er jo desværre kendt for at være Mr. Glasben :(

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #1045
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvor er det dog uambitiøst hvis man henter Victor Nelsson. Synes hans fysiske mangler blev udstillet ved u21 EM. Det vidner også om dårlig scouting at man ikke har andre spillere på radaren, uden for suppen. Der må være væsentlig billigere spillere derude der mindst er på hans niveau. Kigger vi slet ikke ud over landets grænser ?
    Andre her i forummet har nævnt Michael Ngadeu-Ngadjui fra Slavia Prag og han vil uden tvivl løfte holdets niveau i modsætning til Victor Nelsson.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  17. #1046
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Hvor er det dog uambitiøst hvis man henter Victor Nelsson. Synes hans fysiske mangler blev udstillet ved u21 EM. Det vidner også om dårlig scouting at man ikke har andre spillere på radaren, uden for suppen. Der må være væsentlig billigere spillere derude der mindst er på hans niveau. Kigger vi slet ikke ud over landets grænser ?
    Andre her i forummet har nævnt Michael Ngadeu-Ngadjui fra Slavia Prag og han vil uden tvivl løfte holdets niveau i modsætning til Victor Nelsson.
    Jeg husker nu ret tydeligt et par kampe hvor Nelsson lukkede Santander fuldstændigt ned, også i luftduellerne.. Jeg synes virkelig at det er en ambitiøs transfer, hvis der er noget i det, og krydser i den grad fingre for, at det enten bliver ham eller Sanneh, som erstatter Vavro.
    Sidst redigeret af Falkengulle : 03.07.19 kl. 22:32


  18. #1047
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Der er meget løse rygter om at Lazio som en del af Vavro-handlen skulle sende Durmizi den anden vej..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1048
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Der er meget løse rygter om at Lazio som en del af Vavro-handlen skulle sende Durmizi den anden vej..
    Det har jeg svært ved at se ske - har du et link? Der er jo stor forskel på om det er fans der spekulerer i det, eller om det er folk, journalister, der har reelle kilder, der kan give et indblik i det.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1049
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Så skulle det være en 1-årig lejeaftale, men tvivler stærkt på Durmizi er interesseret i det, han må have bedre tilbud i Sydeuropa.

    Ellers så smider jeg lige 2 interessante sydamerikanere ind:

    Brian Cufré 22 årig venstreback fra Velez Sarsfield (Start 11 i år)

    Ricardo Marquez 21 årig angriber fra Union Magdalena i Columbia (Breddespiller i år). Link til en klassisk video med highlights: https://www.youtube.com/watch?v=fyxr4R8r_ew&t=2s

  23. #1050
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg husker nu ret tydeligt et par kampe hvor Nelsson lukkede Santander fuldstændigt ned, også i luftduellerne.. Jeg synes virkelig at det er en ambitiøs transfer, hvis der er noget i det, og krydser i den grad fingre for, at det enten bliver ham eller Sanneh, som erstatter Vavro.
    Jeg husker tydeligt hvor nemt det var at klaske FCN uden ham... If you can't beat them, buy them!

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •