Side 8 af 144 FørsteFørste ... 5678910111858108 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/rygter...-i-robert-skov

    45 mio for Skov! Jeg vil da også gerne sætte priserne på min nye bil og det nye hus, efter hvad der kunne være hyggeligt at betale, og ikke efter hvad det rent faktisk koster. Men Ståle får sikkert “an offer he can’t refuse.”
    De kan da hoppe i havet ... En højre midtbane, der scorer i hveranden kamp for 45 mio.? At glemme ...
    Sidst redigeret af ErikB : 20.03.19 kl. 06:29
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Bevares. Men det er sjovere at bruge 20 mio i transfer på en som kan sælges videre dyrt efter nogle år, som Robert Skov. Bjellands alder og situation er en helt anden.

    Men vi lavede jo nogenlunde samme stunt med Ulrik Laursen dengang.
    Bare fordi vi ikke sælger en spiller, så betyder det ikke, at han ikke er med til at genere et overskud, vi ikke ville have haft uden ham. Vi er netop ikke “kun” en udviklingsklub a la FCN, men. I er en mesterskabsklub, som lever af at vinde titler og naturligvis også udvikle spillere til større ligaer. Lige netop dette mix gør os så stærke. Bjelland ville ha` gjort den vildeste forskel sidste sæson og i år gør han også en forskel - men han er dyr og han er umiddelbart pengene værd.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvad med Mathias Jensen?

    Celta rykker med al sandsynlighed ned, han har været skadet det meste af sæsonen, og efter et par startpladser er han nu røget af holdet, med et mindre mediecirkus til følge. Vi kunne sagtens bruge en central midt mere, da Falk så kan frigøres til kanten, hvor vi ser lidt tynde ud. Især når Nicolaj Thomsen har været så undervældende både centralt og på kanten.

    Måske er det for tidligt for Jensen at "give op" i udlandet, og det er nok mere sandsynligt, at han prøver sig af i en anden spansk klub. Men rykker Celta ned, ville de formentlig være interesserede i at sælge til en pris, der ligger lidt under, hvad de i sin tid gav - dvs. omkring 25-30 mio. kr. Jeg kan virkelig godt lide Jensen som spillertype og han ville passe rigtig godt ind i spillestilen.


  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...bedste/7563142

    FCK er ifølge EB ude efter Sten Grytebust, der er transferfri til sommer.

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...bedste/7563142

    FCK er ifølge EB ude efter Sten Grytebust, der er transferfri til sommer.
    Det kan ikke komme bag på mig og han har være diskuteret ivrigt. Jeg siger ja tak fordi Stephan fylder 38 og Joronen er jeg ikke helt sikker på. Fin konkurrence med Gryte og Joronen

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det kan ikke komme bag på mig og han har være diskuteret ivrigt. Jeg siger ja tak fordi Stephan fylder 38 og Joronen er jeg ikke helt sikker på. Fin konkurrence med Gryte og Joronen
    Vi skal vel under alle omstændigheder ud og finde en ny målmand til sommer/vinter, Stephan stopper, så vidt jeg ved(kontraktudløb næste vinter), og så ville vi stå tilbage med Joronen og Ibsen.

    Mht til Ibsen, er han egentlig god? Vi hentede ham tilbage fra Vendsyssel, som en 3. mand? Eller nogen vi ser en fremtid i?

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-helsingborgs-if-3

    To lånespillere med til kampen imod Helsingborg. Der er ikke tale om decideret prøvetræning men fordi vi mangler spillere til forsvaret. Men lur mig om ikke det er spillere man har et godt øje til. De er begge 18 år og hedder Edvin Kurtulus (Halmstad) og Antonio Romeo (HB Køge/Toronto).

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Der er ikke tale om decideret prøvetræning men fordi vi mangler spillere til forsvaret.
    Har du en kilde til den oplysning? Altså at de er med, fordi vi mangler spillere til forsvaret? Hvis det er sandt, synes jeg, det lyder absurd. Hvorfor så ikke tage et par ungdomsspillere med i stedet? Jeg håber virkelig, at de er med, fordi man er interesseret i at se, hvad de kan.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvad med Mathias Jensen?
    Jeg tror, det er helt usandsynligt, at Mathias Jensen allerede skulle vende næsen hjemad igen. Måske om et år, hvis han roder rundt i La Liga2 eller sidder permanent på bænken et eller andet sted. Men en god playmaker ville bestemt være en fin tilføjelse til truppen, så man bør da forsøge. Ikke mindst fordi vi sov i timen mht. Evander.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Yay, det ligner en lang kontrakt til Daramy! Så kan vi godt sende Sotiriou videre i systemet.

    https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...om-ny-kontrakt
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...om-ny-kontrakt

    Ifølge BT forlænger klubben kontrakten med Daramy, hvor man “spiller med musklerne” for at holde udenlandske bejlere væk.


  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Super. Hvad tror I, han får i løn og sign on fee? Lønnen matcher, efter BTs oplysninger, de udenlandske bejleres og hvis Daramys markedsværdi er på 35 millioner med godt et år tilbage på kontrakten, burde han vel have krævet min 35 mil i sign on fee?

  19. #118
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Har du drukket af "natpotten" Vivid :-)


  20. #119
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Super. Hvad tror I, han får i løn og sign on fee? Lønnen matcher, efter BTs oplysninger, de udenlandske bejleres og hvis Daramys markedsværdi er på 35 millioner med godt et år tilbage på kontrakten, burde han vel have krævet min 35 mil i sign on fee?
    Det vil da i hvert fald være interessant at finde ud af. Mon ikke vi snakker måske maks 1-2 mio i sign-on og en månedsløn på 100-150k? Og hvis han får det, så ligger han nok højt i forhold til, hvad de andre unge er startet på.

    Til sammenligning skulle Wind få omkring 250k om måneden, men han er trods alt lidt længere i karrieren og gik nok ret meget op i lån i vinters ved forlængelsen.

    Det jeg er måske mest spændt på (ud over om og evt. hvornår han skriver under) er, om Ståle bliver ved med at bruge ham i slutspillet, eller om spilletiden mest var for at få underskriften i hus.

  21. #120
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Har du drukket af "natpotten" Vivid :-)
    Fortæl mig gerne, hvori praksis ikke følger teori? :) Ved du noget konkret eller er det FM empiri?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det vil da i hvert fald være interessant at finde ud af. Mon ikke vi snakker måske maks 1-2 mio i sign-on og en månedsløn på 100-150k? Og hvis han får det, så ligger han nok højt i forhold til, hvad de andre unge er startet på.

    Til sammenligning skulle Wind få omkring 250k om måneden, men han er trods alt lidt længere i karrieren og gik nok ret meget op i lån i vinters ved forlængelsen.

    Det jeg er måske mest spændt på (ud over om og evt. hvornår han skriver under) er, om Ståle bliver ved med at bruge ham i slutspillet, eller om spilletiden mest var for at få underskriften i hus.
    Hvorfor skulle han vælge at skrive under på en lang (fem år) kontrakt, hvis er 35 mil værd allerede nu med en kontrakt, der snart udløber? Virker det ikke optimalt selv at cashe de 35 millioner?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •