Side 87 af 144 FørsteFørste ... 37778485868788899097137 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,291 til 1,305 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1291
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ifølge Lobshanidzes (Randers) agent er der interesse fra FCK...

    https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...perliga-profil

    »Det er svært at sige noget om FC København lige nu, men de har vist interesse, uden at der ligger noget konkret. Mere ved jeg ikke lige nu noget om deres interesse, så der er ikke andet at sige om dem.«

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1292
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Ifølge Lobshanidzes (Randers) agent er der interesse fra FCK...

    https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...perliga-profil

    »Det er svært at sige noget om FC København lige nu, men de har vist interesse, uden at der ligger noget konkret. Mere ved jeg ikke lige nu noget om deres interesse, så der er ikke andet at sige om dem.«
    Jeg er ret sikker på, at han skifter til BIF og at dette lige er et forsøg på at presse lønnen lidt op.


  4. #1293
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    I følge Di Marzio køber Parma Roberto Inglese hvilket kan betyde at Corner-handlen er gået i vasken. https://twitter.com/dimarzio/status/...057439233?s=21

  5. #1294
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sektion12 Se meddelelser
    I følge Di Marzio køber Parma Roberto Inglese hvilket kan betyde at Corner-handlen er gået i vasken. https://twitter.com/dimarzio/status/...057439233?s=21
    Forstår virkelig ikke, hvordan folk overhovedet kan tro det mindste på, at Cornelius til København skulle være en mulighed. Der er absolut intet der taler for det, udover håbet fra fansene. Hvis vi skal købe noget til angrebet, så vil det være et ungt talent eller en backup. Cornelius vil sprænge lønloftet og være dyr i indkøb, og det er der intet som helst overhovedet der taler for. Læg dertil, at han ikke ønsker endnu et hak i tuden ved at måtte vende tilbage til København for 2. gang allerede.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #1295
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Forstår virkelig ikke, hvordan folk overhovedet kan tro det mindste på, at Cornelius til København skulle være en mulighed. Der er absolut intet der taler for det, udover håbet fra fansene. Hvis vi skal købe noget til angrebet, så vil det være et ungt talent eller en backup. Cornelius vil sprænge lønloftet og være dyr i indkøb, og det er der intet som helst overhovedet der taler for. Læg dertil, at han ikke ønsker endnu et hak i tuden ved at måtte vende tilbage til København for 2. gang allerede.
    Enig mht løn og at han er dyr i indkøb - men vi ved jo i realiteten ikke om han ser det som værende et hak i tuden...

    Omvendt kan han i stedet se det som en gylden mulighed for at komme i spil til EM pladserne til næste sommer....

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1296
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg synes nok 18 mio. i sig selv er lidt på den friske side, men hvis vi kommer i CL og vinder DM, så kan der være flere enkeltspillere, som har spillet en betydelig rolle, men det mest sandsynlige er, at Stage ikke er en af dem og alligevel vil vi honorere sådan nogle klubpræstationer med en check til Århus.
    Jeg tror bestemt at Stage kommer til spille en stor rolle, hvis vi kommer i nærheden af CL eller i EL gruppespil. Han virker som det oplagte valg ved siden af Zeca i en Ståle Europa Classic formation, der sender Falk på venstre kanten og Fischer op bag Damen.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar


  10. #1297
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Enig mht løn og at han er dyr i indkøb - men vi ved jo i realiteten ikke om han ser det som værende et hak i tuden...

    Omvendt kan han i stedet se det som en gylden mulighed for at komme i spil til EM pladserne til næste sommer....
    Og ifølge rygterne betaler Parma 55 mio for Corner.. Her kan vi jo slet slet ikke være med...

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1298
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Og ifølge rygterne betaler Parma 55 mio for Corner.. Her kan vi jo slet slet ikke være med...
    Behøver vi vel heller ikke nødvendigvis være. Corner har kun et år tilbage af sin kontrakt, hvis han virkelig ville til FCK ville Atlanta være tvunget til at finde en løsning. Tvivler dog på at han vil lige nu, men håber da.

  13. #1299
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af domanyi Se meddelelser
    Behøver vi vel heller ikke nødvendigvis være. Corner har kun et år tilbage af sin kontrakt, hvis han virkelig ville til FCK ville Atlanta være tvunget til at finde en løsning. Tvivler dog på at han vil lige nu, men håber da.
    Nej, men hvis en serie A klub er parat til at smide 55 mio for ham, så kan vi ikke være med, længere er den vel ikke? Det er naivt at tro at Corner skulle vælge det fra, fordi han VIL hjem til fck og forsøge at tvinge Atalanta til at sælge til os for det halve.. Det sker jo ikke, uanset hvor meget man ville ønske det!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...fter-til-parma

    Når det er sagt virker det helt vildt med en pris på 55 mio..

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #1300
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nej, men hvis en serie A klub er parat til at smide 55 mio for ham, så kan vi ikke være med, længere er den vel ikke? Det er naivt at tro at Corner skulle vælge det fra, fordi han VIL hjem til fck og forsøge at tvinge Atalanta til at sælge til os for det halve.. Det sker jo ikke, uanset hvor meget man ville ønske det!

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...fter-til-parma

    Når det er sagt virker det helt vildt med en pris på 55 mio..
    55 mil virker højt. Kender nu ikke vildt meget til troværdigheden på italienske medier, men bliver spændende og se om den går igennem og i så fald hvad prisen er. Parma er vist ved at shoppe en angriber i Napoli, så spørgsmålet er om handlen sker eller om det er en and.

    Derudover siger jeg heller ikke at Corner skulle vælge Serie A fra til fordel for FCK, men kan jo være at han er træt af ikke at spille. Der er vel ligeså meget garanti for spilletid i Parma som der er i Cardiff, Atalanta og Bordeaux - groft sagt.

    Han har et sidste skud på en succesfuld udlandskarriere hvis han vælger at blive i udlandet nu, men hvis han flopper i Parma eller andre steder det næste et-to år, tvivler jeg kraftigt på at han kan blive i de store ligaer. Hvis han derimod tager et år eller to i FCK og bliver bygget op igen (især efter den skade han vel stadig døjer med), så har han stadig et forsøg mere i udlandet.

    Derudover plejer italienske medier vist nok også at tælle samtlige klausuler med når de værdsætter transfers. Mon ikke at de 55 millioner i så fald kun er hvis Cornelius og Parma for kæmpe succes de næste 3-4 år? Det er ikke umuligt at forestille sig at meget af prisen er præstationsbetinget (især når vi taler om en mand som ikke har formået at slå igennem i ligaen). Derudover er den sidste del af pengene sikkert betalt i rater.

    Mon ikke HVIS Corner virkelig gad til FC nu, og HVIS ovenstående er sandt, at Atalanta vil acceptere en pris på 25-30mil betalt upfront, hvis Ståle altså mente at det også var en god idé? Atlanta ved vel hvor vigtigt likviditet kan være, især i en fodboldklub.

    Jeg håber det bedste for ham, og at han vælger rigtigt.

    Edit: kan læse mig frem til at han står til en løn på 1 mil. Euro om året i Parma.

    Corner er et urealistisk emne, men økonomisk er vi ikke milevidt fra. Jeg holder dog fast i min påstand at det primært er op til hvad han vil. Ville være ærgerligt at se ham floppe i Parma, selvom jeg egentlig synes han har niveauet til at blive en succes.
    Sidst redigeret af domanyi : 15.07.19 kl. 23:29

  16. #1301
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Sådan som Dame N’ Doye fortsat spilller, bør man overveje at forlænge med ham i endnu en sæson.
    Det er set før at aldrende angribere med stor kvalitet kan fortsætte et godt stykke op i 30’erne.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1302
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Sådan som Dame N’ Doye fortsat spilller, bør man overveje at forlænge med ham i endnu en sæson.
    Det er set før at aldrende angribere med stor kvalitet kan fortsætte et godt stykke op i 30’erne.
    Mon ikke aftalen er, at man ser på det til vinter (ligesom sidst)


  19. #1303
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    I følge hans agent, så er det interesse fra FCK for Saba Lobjanidze. Randers skulle kræve 1 million, men mangler vi en venstrefløj? https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...perliga-profil
    "This long hair shit with a man is a bunch of motherfuckin' shit, and any sonofabitchin' man wears his hair like a woman has got a fuckin' weakness he'd better get rid of!" Jerry Lee Lewis.

  20. #1304
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lyder mest som en agent der prøver at presse BIF til at handle ;-)

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1305
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Mon ikke aftalen er, at man ser på det til vinter (ligesom sidst)
    Jeg syntes klubben allerede nu skulle erklærer en større tillid og tilbyde ham en længere kontrakt. Ståle har jo selv sagt at Damen har en ekstremt stor betydning både på og uden for banen. Hvorfor ikke bare give ham en 3 årige kontrakt. Jeg er med på at han måske ikke udfylder den, Men måske man også burde se på at finde en position til N'Doye til efter han stopper med at spille bold.

    Kunne han ikke være interessant som en "angribstræner" i FCK til den tid ?. Jeg så ham gerne i den rolle så vi kan bevar kulturen. Javel Det skal selvfølgelig også være noget N'doye selv har lyst til.

    I mine øjne er han allerede en stor legende i FCK så beløn ham dog :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •