Side 88 af 144 FørsteFørste ... 38788586878889909198138 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,306 til 1,320 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1306
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes klubben allerede nu skulle erklærer en større tillid og tilbyde ham en længere kontrakt. Ståle har jo selv sagt at Damen har en ekstremt stor betydning både på og uden for banen. Hvorfor ikke bare give ham en 3 årige kontrakt. Jeg er med på at han måske ikke udfylder den, Men måske man også burde se på at finde en position til N'Doye til efter han stopper med at spille bold.

    Kunne han ikke være interessant som en "angribstræner" i FCK til den tid ?. Jeg så ham gerne i den rolle så vi kan bevar kulturen. Javel Det skal selvfølgelig også være noget N'doye selv har lyst til.

    I mine øjne er han allerede en stor legende i FCK så beløn ham dog :)
    Husk lige at N’Doye selv også har noget skulle have sagt;-)

    Eksempelvis har han en søn og en kone i USA. Noget som gjorde at han rent faktisk overvejede at skrive under på eksisterende kontrakt. Der ligger jo også en fin mulighed for ham i at slutte karrieren dér.

    Så ro på; tror roligt du kan regne med at N’Doye godt ved at vi (FCK) elsker ham meget højt;-).

    Zan

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1307
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Husk lige at N’Doye selv også har noget skulle have sagt;-)

    Eksempelvis har han en søn og en kone i USA. Noget som gjorde at han rent faktisk overvejede at skrive under på eksisterende kontrakt. Der ligger jo også en fin mulighed for ham i at slutte karrieren dér.

    Så ro på; tror roligt du kan regne med at N’Doye godt ved at vi (FCK) elsker ham meget højt;-).

    Zan
    Ofc, det understreger jeg også "Javel Det skal selvfølgelig også være noget N'doye selv har lyst til" :). Men, hvis vi leger med tanken at han gerne fremover vil være en del af klubben, så skal man da slå til.

    Jeg kan lige se det for mig at N'doye træner fremtidige stærke super angribere. Kæft det kunne blive godt :)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1308
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Og ifølge rygterne betaler Parma 55 mio for Corner.. Her kan vi jo slet slet ikke være med...
    Men det luner da hvis vi har noget videresalgsklausul.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #1309
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg tror ikke, at en person, der skal bruge en særlig oppasser på ferien, og som kører egen tidszone, er god for kulturen (det er jo noget andet at være træner).
    Jeg elsker Damen, men jeg tror ikke nødvendigvis jeg ville være tryg ved at have ham som træner.
    Og lad os bare køre 1 års så længe vi kan. Ingen grund til at binde længere. Jeg er fan af nuværende konstellation.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk


  8. #1310
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes klubben allerede nu skulle erklærer en større tillid og tilbyde ham en længere kontrakt. Ståle har jo selv sagt at Damen har en ekstremt stor betydning både på og uden for banen. Hvorfor ikke bare give ham en 3 årige kontrakt. Jeg er med på at han måske ikke udfylder den, Men måske man også burde se på at finde en position til N'Doye til efter han stopper med at spille bold.

    Kunne han ikke være interessant som en "angribstræner" i FCK til den tid ?. Jeg så ham gerne i den rolle så vi kan bevar kulturen. Javel Det skal selvfølgelig også være noget N'doye selv har lyst til.

    I mine øjne er han allerede en stor legende i FCK så beløn ham dog :)
    Tror også vi skal passe på de store kontrakter til allerede aldrende spillere. Vi har tidligere brændt nallerne, og Pierre (og til dels Kvist) er jo gode eksempler på dette.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1311
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Tror også vi skal passe på de store kontrakter til allerede aldrende spillere. Vi har tidligere brændt nallerne, og Pierre (og til dels Kvist) er jo gode eksempler på dette.
    Jaja, men det er Legenden N'doye vi snakker om. giv ham en 10 års kontrakt :)

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #1312
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Tror også vi skal passe på de store kontrakter til allerede aldrende spillere. Vi har tidligere brændt nallerne, og Pierre (og til dels Kvist) er jo gode eksempler på dette.
    Arh jeg håber da ikke at du undervurderer Kvists betydning i hans sidste sæson. Jeg nød sku at have ham som indskifter...


  13. #1313
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Arh jeg håber da ikke at du undervurderer Kvists betydning i hans sidste sæson. Jeg nød sku at have ham som indskifter...
    Jamen bestemt, det var også derfor jeg sagde "til dels Kvist". Vi var dog også så heldige at Kvist selv sagde tak for denne gang og vi ses, efter sidste sæson.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #1314
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1315
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det ville være fedt at skrive lidt om artiklen. Vh Klik-bate politiet.

    FCK får 1-2 millioner, hvis Atalanta sender Corner til Parma for 50-55 mill


  18. #1316
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Fik ikke set interview med Ståle i går , afviste han vi har interesse i Højer ?

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1317
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Fik ikke set interview med Ståle i går , afviste han vi har interesse i Højer ?
    Ståle roste Højer og sagde noget i stil med at det nok ikke blev i denne omgang.

  21. #1318
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ståle siger at vi skal have en ny venstreback:
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...y-venstreback/
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1319
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ved ikke om den har været skrevet herinde.

    Michael Ngadeu-Ngadjui (28år) fra Slavia Prag er skiftet til Jess Thorups GENT for 4,5mio euro (34mioDK) Det var åbenbart en klausul i hans kontrakt.

    Han var en af dem som mange så var kommet til FCK. Kæmpe bæst, som vi selv har haft bekendtskab med.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1320
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ståle siger at vi skal have en ny venstreback:
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...y-venstreback/
    Er det så ikke fordi Ståle har noget mere eller mindre på plads? Ellers siger han vel ikke sådan?

  26. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •