Side 92 af 144 FørsteFørste ... 428289909192939495102142 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,366 til 1,380 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1366
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bt.dk/superligaen/efter-...litetsspillere

    Nu skal der tolkes. Ståles smil da Tykkesen taler om Sisto er skævt og skælmsk i interviewet. Jeg overfortolker og kalder, at man allerede har forhandlet på plads med Celta, og nu skal bruge tid på at overbevise Sisto og co.

  2. #1367
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Nu ved jeg ikke hvordan det er sagt, men betyder det at en person uden videresalgs potentiale ikke skulle kunne handles ind for en høj pris?

    Altså jeg håber da man er villig til at smide en pæn sum for en spiller ala Grønkjær, som er over hvad vi kan forvente de fleste af vores spillere har af niveau.
    Jeg ved ikke, hvad øvre grænse er for en ældre spiller. Men jeg tænker ikke, at man f.eks. lægger 3. mio euro som med Nelsson, hvis ikke der er mulighed for videresalg. Om man er villig til at lægge 2 mio euro ved jeg ikke. Betalte man ikke en pæn sjat for Zeca dengang?

  3. #1368
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/efter-...litetsspillere

    Nu skal der tolkes. Ståles smil da Tykkesen taler om Sisto er skævt og skælmsk i interviewet. Jeg overfortolker og kalder, at man allerede har forhandlet på plads med Celta, og nu skal bruge tid på at overbevise Sisto og co.
    Jeg tolkede det i øjeblikket som om, at ingen af de nævnte var interessante :)

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1369
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg ved ikke, hvad øvre grænse er for en ældre spiller. Men jeg tænker ikke, at man f.eks. lægger 3. mio euro som med Nelsson, hvis ikke der er mulighed for videresalg. Om man er villig til at lægge 2 mio euro ved jeg ikke. Betalte man ikke en pæn sjat for Zeca dengang?
    Jo, men jeg husker også Ståle sige, at visse pladser har mere værdi i FCK end andre. Zecas plads er vel samlen med Ndoyes den vigtigste i Ståles system.

  6. #1370
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tolkede det i øjeblikket som om, at ingen af de nævnte var interessante :)

    Han ændre jo klart udtryk, da de to andre bliver nævnt. Og ja, jeg i overfortolker helt vildt.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #1371
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Han ændre jo klart udtryk, da de to andre bliver nævnt. Og ja, jeg i overfortolker helt vildt.
    Hvem er de to andre, der bliver nævnt?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #1372
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvem er de to andre, der bliver nævnt?
    Alexander Bah
    og
    Anders Dreyer
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1373
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg er godt nok lidt lunken overfor Sisto. Der er ingen tvivl om at hans fodboldmæssige topniveau vil være en kæmpe forstærkning af holdet (selvom han er højrekant?). Men jeg er da godt nok i tvivl om hans generelle mentale tilstand: Hvis man som seriøs topatlet kan hoppe på "frugttar"-toget, så kan jeg godt blive lidt nervøs for, hvad fremtiden ellers kan komme til at byde på for ham. Jeg bliver bange for om vi har set hans topniveau og at han nu bare kommer til at falde i niveau og skifte klubber i en nedadgående spiral indtil han ender med at føre Ishøj op i SL om 4 sæsoner.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #1374
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg ser Bassel Jradi som en fremragende afløser for Skov. Københavner med international erfaring. God teknik, blik for spillet og målfarlig.

    https://www.transfermarkt.com/bassel.../spieler/95737
    Se skills fra 1:43
    https://www.youtube.com/watch?v=He8b...Y7tvHG&index=2

  14. #1375
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg ser Bassel Jradi som en fremragende afløser for Skov. Københavner med international erfaring. God teknik, blik for spillet og målfarlig.

    https://www.transfermarkt.com/bassel.../spieler/95737
    Se skills fra 1:43
    https://www.youtube.com/watch?v=He8b...Y7tvHG&index=2
    Med international erfaring mener du tre landskampe for Libanon, seks Europa League-kvalkampe samt én Europa League-kamp?

    Og med målfarlig henviser du til de 20 mål for Strømsgodset eller de otte mål for AB?

  15. De følgende 13 brugere er enige:

  16. #1376
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Med international erfaring mener du tre landskampe for Libanon, seks Europa League-kvalkampe samt én Europa League-kamp?

    Og med målfarlig henviser du til de 20 mål for Strømsgodset eller de otte mål for AB?
    Glem ikke at manden spiller primært centralt.

    Nogle gange fatter jeg simpelthen ikke hvad folk får af ideer herinde.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1377
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Med international erfaring mener du tre landskampe for Libanon, seks Europa League-kvalkampe samt én Europa League-kamp?

    Og med målfarlig henviser du til de 20 mål for Strømsgodset eller de otte mål for AB?
    Jeg mener at han har prøvet at spille i udlandet, og måske hellere vil spille hjemme på Østerbro. 20 mål for Strømgodset er vel også målfarligt? Regner du med at vi køber en der har scoret 29 på en sæson???
    Så tror jeg du bliver skuffet.

  19. #1378
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Glem ikke at manden spiller primært centralt.

    Nogle gange fatter jeg simpelthen ikke hvad folk får af ideer herinde.
    Nu skal jeg ikke gøre mig til dommer over din fatteevne, men jeg vil da gerne skære det ud i pap.
    Med den slags kanter Ståle spiller med, skal de kunne udfordre en mod en, og søge ind i banen til afslutninger.
    Det virker til at det er en af Jradis spidskompetencer, derfor synes jeg han virker vældig oplagt.
    Han var et stort talent, da han spillede på Danmarks U21 landshold, hvor han scorede 2 mål i syv kampe.
    Siden er han blevet libaneser, og lidt sværere at følge i landskampregi.

    Jeg tror også at prisen på ham er i et leje, hvor vi godt kan være med. Transfermarkt vurderer ham 750.000 €.

  20. #1379
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg mener at han har prøvet at spille i udlandet, og måske hellere vil spille hjemme på Østerbro. 20 mål for Strømgodset er vel også målfarligt? Regner du med at vi køber en der har scoret 29 på en sæson???
    Så tror jeg du bliver skuffet.
    Det med at score mål i Norge, synes jeg vi har prøvet før, og det er ikke ligefrem fordi han er speciel målrig i den nuværende klub.

    Og så er jeg noget nysgerrig med hvad info du har med god teknik og blik for spillet? Er det ud fra en fin youtube video? Specielt når han nu primært spiller centralt, så https://www.youtube.com/watch?v=9CTCY_0cqdM så må jeg sige jeg heller så ham her!

    Og til sidst, så har vi vist en lidt forskellig holdning til international erfaring.

    Men lad os lige skære det ud i pap her. Du foreslår en spiller, som ikke er fast man i en liga som ikke er bedre end den danske, som så vidt jeg kan se ikke har vist meget. Manden er 26 år, så ikke ligefrem noget talent. Jeg kan virkelig ikke se det store i det her, andet end en fin youtube video, som man kan lave på samtlige spillere.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #1380
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Det med at score mål i Norge, synes jeg vi har prøvet før, og det er ikke ligefrem fordi han er speciel målrig i den nuværende klub.

    Og så er jeg noget nysgerrig med hvad info du har med god teknik og blik for spillet? Er det ud fra en fin youtube video? Specielt når han nu primært spiller centralt, så https://www.youtube.com/watch?v=9CTCY_0cqdM så må jeg sige jeg heller så ham her!

    Og til sidst, så har vi vist en lidt forskellig holdning til international erfaring.

    Men lad os lige skære det ud i pap her. Du foreslår en spiller, som ikke er fast man i en liga som ikke er bedre end den danske, som så vidt jeg kan se ikke har vist meget. Manden er 26 år, så ikke ligefrem noget talent. Jeg kan virkelig ikke se det store i det her, andet end en fin youtube video, som man kan lave på samtlige spillere.
    Han har scoret 4 mål i 34 kampe for Hajdjuk Split, som plejer at være på niveau med os. Han scorede 18 og lagde op til 11 i 91 kampe i Norge for mindre gode hold.
    Hvis han kom på et boldbesiddende hold, tror jeg han vil befinde sig bedre.

    MHT. international erfaring har han spillet 23 landskampe medregnet ungdomslandshold. Han har spillet de sidste 4 år i udlandet. Der er ikke mange danske spillere, indenfor vores rækkevidde, der har mere international erfaring. Han er trods alt kun 26 år.
    https://www.transfermarkt.com/bassel.../spieler/95737

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •