Side 99 af 144 FørsteFørste ... 498996979899100101102109 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,471 til 1,485 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1471
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Her hæfter jeg mig så ved Ståles udtalelser på fck.dk efter kampen i Horsens hvor han til aller sidst i artiklen, hvor der snakkes om at truppen er for smal, udtaler: “det må vi se om ikke vi kan gøre noget ved i løbet af de næste par dage”... Det lyder ikke som om man venter til et gruppespil er på plads...
    Oviedo er som bekendt ankommet, og nu mangler vi den nok mest spændende spiller: En erstatning for Skov. Hvem tror I, det bliver? Lucas Andersen har været nævnt, og AaB's sportsdirektør Allan Gaarde virker som om han vil malke koen - men han afviser ikke en evt. handel kategorisk. Ifølge TV-interview med ham ifm. kampen AaB-Silkeborg har der ikke været nogen henvendelse fra FCK.

    Har selv svært ved at nævne kvalificerede emner.

    Håber, I andre har et bedre scoutingkendskab end undertegnede. Skriv som vinden.. :)
    Sidst redigeret af Ståle : 30.07.19 kl. 12:42

  2. #1472
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Oviedo er som bekendt ankommet, og nu mangler vi den nok mest spændende spiller: En erstatning for Skov. Hvem tror I, det bliver? Lucas Andersen har været nævnt, og AaB's sportsdirektør Allan Gaarde virker som om han vil malke koen - men han afviser det ikke kategorisk. Ifølge TV-interview med ham ifm. kampen AaB-Silkeborg har der ikke været nogen henvendelse fra FCK.

    Har selv svært ved at nævne kvalificerede emner.

    Håber, I andre har et bedre scoutingkendskab end undertegnede. Skriv som vinden.. :)
    Efter først at have været lidt skeptisk, bliver jeg faktisk mere og mere hooked på Saba fra Randers... Nuvel, han er primært venstrebenet venstrekant, men med hans flair-niveau tror jeg godt at han vil kunne omstille sig til at gøre sig gældende på vores højrekant - i hvert fald i Superligaen, hvor han efterhånden har bevist sit værd ret eftertrykkeligt. Europæisk vil hans defensive uskolethed og klejne fysik nok blive et problem, og derfor vil han ikke blive starter her, men vil (qua sin fart) kunne bruges som kontraspiller hvis vi eksempelvis skal stå lavt og forsvare en føring eller en uafgjort. Kender man Ståle ret, vil den startende midtbane i en sådan kamp hedde noget i retning af Falk-Stage-Zeca-Thomsen..

    Hvis vi sammenligner Saba direkte med en anden pt hyped kandidat, Lucas Andersen, så har de begge ovenstående problemer - indadvendt højremidt er ikke som udgangspunkt yndlingspositionen og manglende fysik/skoling kan blive et problem i Europa. Et sted hvor der til gengæld er forskel på de to, er på prisen hvor Saba antageligvis ligger en god del under Gaardes 100 millioner.. :D

    IMO:
    Saba til 10M > Lucas Andersen til (realistisk set) 30-40M

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #1473
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Oviedo er som bekendt ankommet, og nu mangler vi den nok mest spændende spiller: En erstatning for Skov. Hvem tror I, det bliver? Lucas Andersen har været nævnt, og AaB's sportsdirektør Allan Gaarde virker som om han vil malke koen - men han afviser ikke en evt. handel kategorisk. Ifølge TV-interview med ham ifm. kampen AaB-Silkeborg har der ikke været nogen henvendelse fra FCK.

    Har selv svært ved at nævne kvalificerede emner.

    Håber, I andre har et bedre scoutingkendskab end undertegnede. Skriv som vinden.. :)
    De klassiske fangæt (som i lige præcist dette vindue har været ret præcise) peger på Sisto, Duelund, Lucas Andersen, Saba og Sabbi.

    Jeg er ikke hooked på nogen af dem, og håber på noget sjovt. En vi ikke allerede kender som Sten, Victor, Jens, Kalle og Bryan. Det er et godt, men også rimeligt kedsommeligt vindue.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #1474
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis vi absolut skal finde Skov's afløser i Superligaen? Så foretrækker jeg Emmanuel Sabbi - han har et stort potentiale.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1475
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Hvis vi absolut skal finde Skov's afløser i Superligaen? Så foretrækker jeg Emmanuel Sabbi - han har et stort potentiale.
    relevant artikel af i dag..ganske vist set med partiske øjne..men svært ikke at være enig.

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...med-sabbi-salg

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #1476
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi kan og bør se stadigvæk se på en cb, en kantspiller med kompetencer på højresiden og en angriber.

    En cb da Bjelland sandsynligvis ikke kan spille alle kampe i en hård efterårssæson, og Papa mangler niveau.

    Bubacarr Sanneh, Anderlecht udløb i 23. Ståle og resten af teamet kender Sanneh's styrker og svagheder, han er nu ikke længere ønsket i Anderlecht, som på rygte basis er klar til, at tage et massivt tab på ham, lige nu rygtes han til tyrkiske bundklubber for en slik omkring 1-2 mio euro.

    Frederik Winther, Lyngby. Jeg har kun set ham i en enkelt kamp, men hvis talentet er der, så køb ham nu og lej ham tilbage til Lyngby for en masse spilletid.

    Højre midt:
    Saif-Eddine Khaoui, Marseille udløb 21. Han ligner på mange måder Robert Skov med et fantastisk venstreben, min vurdering er han er en bedre dribler, men mangler defensive ift Skov. Sidste år var han udlejet til Caen og han ligner ikke en, der er sikker på en trupplads i Marseille. Vurderet til 3,5 mio euro på transfermarkt.

    Romulo Otero, Atletico Mineiro udløb dec 20. Otero er højrebenet med et helt vanvittigt skud og dertil hørende dødbolde, han kan gøre sig på begge kanter. Han spiller for Venezuela's landshold, se og nyd hans mål her, især 14-17 hvor 17 er helt vanvittigt sparket ind https://www.youtube.com/watch?v=NwtP4gCGT4k. Vurderet til 3,5 mio euro på transfermarkt.

    Bruno Tabata, Portimonense udløb 23. En venstrebenet spiller, hvis styrke er fart og udfordringer 1vs1. Fast mand for Portimonense i sidste sæson. Han er vurderet til 3 mio euro på transfermarkt.

    Matheus Pereira, Sporting Lissabon udløb 22. En venstrebenet spiller der sidste sæson var udlånt til Nürnberg med 19 kampe 3 mål 2 assist, han ligner ikke en der indgår i Sportings planer, så kan med god sandsynlighed lejes med en købsoption. Vurderet til 5,5 mio på transfermarkt.

    Aleksandru Chipciu, Anderlecht udløb 20. En højrebenet spiller der kan dække hele højresiden pg alle de offensive positioner, han er 30 så ikke noget videresalgspotentiale. Ligner ikke en med en fremtid i Anderlecht. Han er vurderet til 2 mio eurp på transfermarkt.

    Central midt så Falk ryger ud på højrekanten igen.

    Mateus Vital, Corinthians udløb 21. Primært offensiv midtbanespiller men kan også gøre sig på kanterne, klassisk brasiliansk med godt overblik, gode pasninger og god teknik. Vurderet til 2,5 mio på transfermarkt.

    Igor Gomes, Sao Paulo udløb 23. Han er ved at slå igennem på Sao Paulo's hold, en god 8'er med største kvaliteter offensivt. Vurderet til 250.000 euro på transfermarkt.

    Angriber til at rotere med Wind og N'Doye.

    Majeed Waris, Porto udløb 22. En lidt mindre og hurtigere angriber end vores andre, har før været i svensk fodbold. Han er 4-5 valget i Porto så burde kunne lejes med en købsoption eller erhverves billigt. Vurderet til 3,5 mio på transfermarkt.

    Richmond Boakye, Røde Stjerne udløb dec 20. Kun aktuel hvis vi går videre. Vurderet til 3,5 mio på transfermarkt.

    Et par frække og ja nok urealistiske:

    Yassine Benzia, Lille udløb 21. Tidligere kæmpetalent der var udset som afløseren for Benzema i Lyon, hans karriere har taget en deroute og senest blev han sat af holdet i Fenerbache grunder discplinære problemer. Vurderet til 1,5 mio euro på transfermarkt.

    Lazar Markovic, fri transfer. Samme historie som med Benzia, har før i år været meldt til belgisk fodbold, men kunne ikke blive enig om lønnen. Er han blevet ydmyg og nok omkring sin karriere til 2 år i FCK?

    Omar Abdulrahman, fri transfer. Asiens Messi eller hvad de nu kalder ham, det er jo svært at vurdere hvad han har niveau til efter en karriere i Mellemøsten, men der er han et kæmpe navn. Vil han prøve sig af i Europa så kunne vi godt være 1. skridt i 1-2 år også videre.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #1477
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Tja, der kan jo være flere ting som gør at en fodboldspiller i karrierens efterår fravælger en vellønnet bænkplads til fordel for fx spilletid, familiehensyn, barndomsklub etc. Kvist gad heller ikke sidde tiden ud som afdanket supersub..
    Bestemt, vi kan være heldige. Grundlæggende gør jeg mig dog den - synes jeg - rimelige antagelse, at jo ældre en fodboldspiller bliver, jo mindre betyder fast spilletid og sportslige udfordringer. Og jo mere betyder økonomi eller mere personlige faktorer (ønsket om at vende "hjem", familie, ønsket om et eventyr etc.). Ikke i alle tilfælde, men generelt vil jeg påstå, at det er en ret veldokumenteret trend.

    Indtil vi så bliver klogere på, hvad Bengtssons ønsker og prioriteter er, vil jeg blot konstatere, at klubben sidder i en sløj forhandlingsposition, hvis man gerne vil af med en løntung, 32-årig trupspiller med to år tilbage af sin kontrakt.

    Nu kan det dog også være, at man ikke ser noget problem i at have tre spillere til venstreback. Boilesen kan regnes med som fjerdevalg i midterforsvaret og Oviedo som andetvalg på venstrekanten. Hvis man gør det, kan det måske godt retfærdiggøres at have de tre spillere i truppen samtidig.

  13. #1478
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Yassine Benzia, Lille udløb 21. Tidligere kæmpetalent der var udset som afløseren for Benzema i Lyon, hans karriere har taget en deroute og senest blev han sat af holdet i Fenerbache grunder discplinære problemer. Vurderet til 1,5 mio euro på transfermarkt.
    .oO(Skulle man starte en kampagne på sociale medier med "Come from Fenerbahce!"?)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #1479
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Omar Abdulrahman, fri transfer. Asiens Messi eller hvad de nu kalder ham, det er jo svært at vurdere hvad han har niveau til efter en karriere i Mellemøsten, men der er han et kæmpe navn. Vil han prøve sig af i Europa så kunne vi godt være 1. skridt i 1-2 år også videre.
    Frækt bud :-) Lidt sjov historie om den gode Omar. Han er blevet lidt af en posterboy for Saudi Arabisk fodbold, da han oprindeligt ikke havde Saudisk statsborgerskab. Det fik han så, og så tog karrieren fart i Al-Ain. Flere større klubber fra både Europa og Asien var efter ham da han var yngre, men Al-Ain var slet ikke til at tale med.

    Han er som du selv nævner transferfri, og uden at skulle kloge mig som marketingsekspert, så må der altså være dollars i at få et så stort arabisk navn til Danmark. Lige før jeg vil kalde ham Arabiens özil, som jo er gigantisk i Tyrkiet. Kunne dog ikke forestille mig, at der ikke var andre klubber rundt omkring Europa, som havde haft samme tanker.

  16. #1480
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-back-loebepas

    Roerslev har åbenbart fået lov til at smutte. En lille del af mig håber det er et lån - eller at vi giver ham væk med en tilbagekøbsklausul. Jeg synes han er SÅÅÅ fed en spillertype og da han var talent var jeg sikker på han ville blive en kæmpe spiller for os.
    Det gør mig helt ked af det.
    Sidst redigeret af Something : 31.07.19 kl. 09:31

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #1481
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-back-loebepas

    Roerslev har åbenbart fået lov til at smutte. En lille del af mig håber det er et løn - eller at vi giver ham væk med en tilbagekøbsklausul. Jeg synes han er SÅÅÅ fed en spillertype og da han var talent var jeg sikker på han ville blive en kæmpe spiller for os.
    Det gør mig helt ked af det.
    Lød som om, at Ståle ikke var helt tilfreds med, at man udlejede ham til Vendsyssel, hvor han så ikke fik spilletid. Han talte i ret kraftige vendinger om det i et interview i slutningen af sidste sæson.

    Men lidt ekstrem udvikling, når man tænker på, hvilke ord han fik med på vejen, da man gav ham kontrakt i sin tid. Men han har nok bare ikke kunnet tage de nødvendige skridt.

  19. #1482
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-ikke-er-alt

    Ifølge artiklen er Ståle citeret for, at Oviedo går kraftigt, kraftigt, kraftigt, kraftigt ned i løn for at komme til FC København. Det luner da en del, det lyder jo nærmest som om, at han har skåret 75% af sin løn.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1483
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ge-ikke-er-alt

    Ifølge artiklen er Ståle citeret for, at Oviedo går kraftigt, kraftigt, kraftigt, kraftigt ned i løn for at komme til FC København. Det luner da en del, det lyder jo nærmest som om, at han har skåret 75% af sin løn.
    Han tjente Premier League løn hos Sunderland, den her artikel siger 250.000 om ugen. Små 12 millioner om året er alligevel en slat.

  22. #1484
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Han tjente Premier League løn hos Sunderland, den her artikel siger 250.000 om ugen. Små 12 millioner om året er alligevel en slat.
    Mon ikke han har mere end halveret sin løn. Han er næppe blevet den bedst betalte spiller i truppen, men han må formodes at ligge i toppen. Viktor ligger på omkring 5 mio om året - mon ikke Oviedo ligger omkring 4 - altså 1/3 af hvad han fik i Sunderland hvis kilderne er pålidelige.

    Mvh
    Frederik

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1485
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Mon ikke han har mere end halveret sin løn. Han er næppe blevet den bedst betalte spiller i truppen, men han må formodes at ligge i toppen. Viktor ligger på omkring 5 mio om året - mon ikke Oviedo ligger omkring 4 - altså 1/3 af hvad han fik i Sunderland hvis kilderne er pålidelige.

    Mvh
    Frederik
    Mon ikke også der ligger lidt sign-on fee, givet Oviedo blev fristillet?

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •