Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
102. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    83 81.37%
  • Uafgjort

    11 10.78%
  • OB vinder

    8 7.84%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 85

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

  1. #61
    martinpagh er offline Martin Pagh Ludvigsen, CA
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    147

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    ... PS pinlige handling til sidst. Jeg er med på at han gerne vil score mål som angriber men Skov er vores ubetinget 1 valg på alle dødbolde. ...
    Straffesparket blev begået mod ham. Vi var foran 5-1, så sejren var sikker. Jeg synes, det havde været pinligt, hvis en angriber i den situation ikke insisterer på at sparke straffesparket. En angriber skal være sulten efter at lave mål.


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Straffesparket blev begået mod ham. Vi var foran 5-1, så sejren var sikker. Jeg synes, det havde været pinligt, hvis en angriber i den situation ikke insisterer på at sparke straffesparket. En angriber skal være sulten efter at lave mål.
    Synes der er en kæmpe forskel på at prøve at opføre sig som et forkælede barn der bliver sur og går sin vej fordi han ikke får sin vilje også være sulten efter at score mål.

    Skov er blevet udpeget af Ståle til at sparke også kunne PS spørge Skov om han måtte tage sparket også kunne Skov sagt jay or nay.

    Men den opførsel han viste høre ingen steder hjemme uanset hvor målliderlig han er eller hvor mange mål han mangler for at få udløst hans bonus....


  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    Straffesparket blev begået mod ham. Vi var foran 5-1, så sejren var sikker. Jeg synes, det havde været pinligt, hvis en angriber i den situation ikke insisterer på at sparke straffesparket. En angriber skal være sulten efter at lave mål.
    Men til gengæld stod Skov på spring til endnu et hattrick. En topscorer skal også være sulten efter at lave mål – og er han så samtidig udset til at skyde, må man bare overgive sig i stedet for at lave en større scene. Det var jo tåkrummende at se Pieros gå fornærmet væk mens de andre fejrede Skov.


  4. #64
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Men til gengæld stod Skov på spring til endnu et hattrick. En topscorer skal også være sulten efter at lave mål – og er han så samtidig udset til at skyde, må man bare overgive sig i stedet for at lave en større scene. Det var jo tåkrummende at se Pieros gå fornærmet væk mens de andre fejrede Skov.
    I det mindste har vi da fået konstateret, at Pieros rent faktisk gerne vil score. Man begyndte at komme helt i tvivl...

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    I det mindste har vi da fået konstateret, at Pieros rent faktisk gerne vil score. Man begyndte at komme helt i tvivl...
    Måske havde han en helt anden dagsorden end at score...? :-)

  7. #66
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Men til gengæld stod Skov på spring til endnu et hattrick. En topscorer skal også være sulten efter at lave mål – og er han så samtidig udset til at skyde, må man bare overgive sig i stedet for at lave en større scene. Det var jo tåkrummende at se Pieros gå fornærmet væk mens de andre fejrede Skov.
    Pieros er helt sikkert frustreret over ikke at være bedre. Han har på halvandet år som angriber med 48 kampe (langt de fleste fra start) scoret 16 mål i superligaen, hvilket drukner totalt i forhold til, hvad Robert Skov har høvlet ind i denne sæson allerede. Samtidig har han brændt et utal af chancer, så manden han ikke undgå at vide, at han langtfra er nogen publikumsfavorit. I går, hvor han i øvrigt ellers gjorde det OK, kommer der så oveni købet en grønskolling som Darami ind og på 10 minutter får hele Parken til at juble i en grad, som Pieros kun kan drømme om. Jeg tror simpelthen ikke på, at han overhovedet fik glædet sig over sejren i går. Dertil var han for indebrændt.

    Pieros bliver aldrig nogensinde en succes hos os. Der er for meget Pavlovic/Kodro- og alt for lidt N'Doye/Cornelius over ham. Han må videre til sommer, og så må vi se, om ikke vi kan finde os en angriber med træfsikkerhed som spidskompetence. Det er risikabelt i længden at satse på, at alle mål skal scores af forsvars- eller midtbanespillere, når N'Doye er skadet.
    Sidst redigeret af giggs : 11.02.19 kl. 21:21
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #67
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Pieros er helt sikkert frustreret over ikke at være bedre. Han har på halvandet år som angriber med 48 kampe (langt de fleste fra start) scoret 16 mål i superligaen, hvilket drukner total i forhold til, hvad Robert Skov har høvlet ind i denne sæson allerede. Samtidig har han brændt et utal af chancer, så manden han ikke undgå at vide, at han langtfra er nogen publikumsfavorit. I går, hvor han i øvrigt ellers gjorde det OK, kommer der så oveni købet en grønskolling som Darami ind og på 10 minutter får hele Parken til at juble i en grad, som Pieros kun kan drømme om. Jeg tror simpelthen ikke på, at han overhovedet fik glædet sig over sejren i går. Dertil var han for indebrændt.

    Pieros bliver aldrig nogensinde en succes hos os. Der er for meget Pavlovic/Kodro- og alt for lidt N'Doye/Cornelius over ham. Han må videre til sommer, og så må vi se, om ikke vi kan finde os en angriber med træfsikkerhed som spidskompetence. Det er risikabelt i længden at satse på, at alle mål skal scores af forsvars- eller midtbanespillere, når N'Doye er skadet.
    Jævnfører vores cheftræner, så var pieros udsat for en fejloperation sidste sommer og har kæmpet med at komme over denne i hele efteråret. Nu er håbet at han reelt kan spille sig i form. Han har haft et sløjt efterår, men bedømt på de 16 mål han trods alt lavede sidste år, er det for tidligt at lave ham til den nye syndebuk der skal skippes væk. Ståle udstråler i hvert fald stor tålmodighed.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

    Hvis I gennemser højdepunkterne på FCK.dk, så læg mærke til hvor meget Pieros jubler med hver gang. Han ser oprigtigt glad ud og han bliver ved med at komme i feltet og søge chancerne, så bliver han skuffet over ikke at måtte sparke et straffe og det er vel også ok. I går synes jeg han opførte sig barnligt, men helt ærligt - det er vel bare den ægerighed vi gerne vil se hos en angriber. Han vil bare scorer og hvem kan klandre ham det. Naturligvis håber jeg på, at han siger undskyld og det ikke gentager sig... men se lige de første 5 mål. Pieros er der hver gang


  12. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvis I gennemser højdepunkterne på FCK.dk, så læg mærke til hvor meget Pieros jubler med hver gang. Han ser oprigtigt glad ud og han bliver ved med at komme i feltet og søge chancerne, så bliver han skuffet over ikke at måtte sparke et straffe og det er vel også ok. I går synes jeg han opførte sig barnligt, men helt ærligt - det er vel bare den ægerighed vi gerne vil se hos en angriber. Han vil bare scorer og hvem kan klandre ham det. Naturligvis håber jeg på, at han siger undskyld og det ikke gentager sig... men se lige de første 5 mål. Pieros er der hver gang
    Enig. Og når man ser billederne efter kampen, så "klasker han hånd" med Skov kort efter slutfløjt (efter at være hentet af Zeca/Ståle), så værre er det nok ikke.
    Forøvrigt var det godt at se, at Bjelland træder i karakter ved straffet. Vi har manglet en chef på holdet sidste sæson.

    Jeg har desuden lagt mærke til, hvor ofte Pieros tager antyder og tager de første meter til dybdeløb, når vi har bolden, men han bliver yderst sjældent forsøgt spillet. Der er simpelthen noget som ikke stemmer - enten vil medspillerne ikke spille ham, eller de ser det ikke, eller de må ikke for Ståle. Jeg synes i hver fald, at det er underligt at man ikke af og til forsøger stikningen, da jeg umiddelbart tænker, at disse løb er en af hans forcer. En spiller som Falk må kunne lægge nogle fantastiske bolde til ham, hvis de to kommer i sync.

    Jeg forstår også godt hans frustrationer, og hans opførsel i går er selvfølgelig dum. Han spiller forøvrigt en helt fornuftig kamp, hvor han som altid kæmper glimrende, han deltager ok i spillet og kommer frem til et par muligheder. Jeg tror stadig på, at han har mere i sig.

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jævnfører vores cheftræner, så var pieros udsat for en fejloperation sidste sommer og har kæmpet med at komme over denne i hele efteråret. Nu er håbet at han reelt kan spille sig i form. Han har haft et sløjt efterår, men bedømt på de 16 mål han trods alt lavede sidste år, er det for tidligt at lave ham til den nye syndebuk der skal skippes væk. Ståle udstråler i hvert fald stor tålmodighed.
    Ja det var det samme, som Ståle nævnte i efteråret, nemlig at Pieros ikke havde tid til at komme i form til forskel for f.eks. Wind, der fik rigeligt med tid (og mere til), før han kom i kamp igen oven på sin skade. Hvis det er rigtigt (og der er vel ingen grund til at betvivle dette), så bør Pieros nok også blive væsentlig bedre nu i foråret. Kampen i går viste fremskridt uden at være virkelig godt. Jeg krydser fingre. Synes egentlig han er en fed type.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes der er en kæmpe forskel på at prøve at opføre sig som et forkælede barn der bliver sur og går sin vej fordi han ikke får sin vilje også være sulten efter at score mål.

    Skov er blevet udpeget af Ståle til at sparke også kunne PS spørge Skov om han måtte tage sparket også kunne Skov sagt jay or nay.

    Men den opførsel han viste høre ingen steder hjemme uanset hvor målliderlig han er eller hvor mange mål han mangler for at få udløst hans bonus....
    Jeg er ret sikker på at 'reglen' generelt er at man ikke spørger om den slags. Sparkeren skal selv give udtryk for hvis han ikke magter opgaven. Det er forstyrrende hvis andre spillere selv byder ind.

    Noget andet er at jeg slet ikke kan hidse mig op over 'konflikten', når vi smadre dem 6-1 og det omhandler scoringen til 6-1....

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. OB (10/02-2019 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på at 'reglen' generelt er at man ikke spørger om den slags. Sparkeren skal selv give udtryk for hvis han ikke magter opgaven. Det er forstyrrende hvis andre spillere selv byder ind.

    Noget andet er at jeg slet ikke kan hidse mig op over 'konflikten', når vi smadre dem 6-1 og det omhandler scoringen til 6-1....
    Tror også godt at vi kan blive enige om at havde Robert kun scoret en enkelt pind, så havde Pieros nok fået lov (Ståle kender også vigtigheden af at få en angriber igang, og så med et straffe på et "gratis" tidspunkt). MEN vores topscorer står overfor at lave et hattrick og komme endnu tættere på at snuppe all-time rekorden fra en tidligere Brøndby-spiller. Derfor skulle Robert klart tage det straffe. Ingen tvivl.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    5

    Pieros undskyldning til Robert

    Pieros har lagt ud på insta, hvorfor han reagerede som han gjorde mod OB.
    Kan personligt godt selv forstå hvorfor han gerne ville have taget straffet, men godt at se han erkender sin fejl.

    https://ronaldo.com/dk/fodboldnyhede...mig-en-assist/

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Pieros undskyldning til Robert

    Direkte link til Pieros' Instagram her:

    https://www.instagram.com/p/Bt0M5kjBLCP/

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #75
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Pieros undskyldning til Robert

    I anledning af Pieros-bataljen og hans undskyldning i dag så lad os da lige gense, hvordan det så ud, da Santander stjal noget så helligt som et FRISPARK fra Skov for under et år siden: https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...skovs-frispark

    Jeg tror ikke, Santander havde insisteret på at sparke frispark mere, hvis han stadig var i klubben...

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 26.02.18, 22:54
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 18.07.17, 19:25
  3. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (11.12.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 15.12.16, 22:18
  4. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 00:26
  5. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (13.09.14 kl.20.35)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 16.09.14, 09:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •