Viser resultater 1 til 14 af 14

Emner: Hyldesttråd til Robert Skov

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Hyldesttråd til Robert Skov

    Jeg kunne ikke lige se, at vi havde en sådan, så lad os da give vores ydmyge Silkeborg-dreng en tråd. Der bliver forhåbentlig rigeligt at fylde i den, når han jagter den ene rekord efter den anden i dette forår. Og måske bliver han et rekordsalg til sommer, men jeg håber nu stadig på, at han bliver en sæson mere. Han har trods alt kun været her et års tid i skrivende stund, og han hygger sig jo tilsyneladende godt i KBH.

    Efter dagens hattrick er han rykket op i top 10 i Golden Shoe-stillingen, og hvis han fortsætter formen, kan han blive den første dansker i toppen af den konkurrence i moderne tid (dvs. efter at ligaernes styrke blev vægtet): https://www.transfermarkt.com/statistik/goldenerschuh
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Hyldesttråd til Robert Skov

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kunne ikke lige se, at vi havde en sådan, så lad os da give vores ydmyge Silkeborg-dreng en tråd. Der bliver forhåbentlig rigeligt at fylde i den, når han jagter den ene rekord efter den anden i dette forår. Og måske bliver han et rekordsalg til sommer, men jeg håber nu stadig på, at han bliver en sæson mere. Han har trods alt kun været her et års tid i skrivende stund, og han hygger sig jo tilsyneladende godt i KBH.

    Efter dagens hattrick er han rykket op i top 10 i Golden Shoe-stillingen, og hvis han fortsætter formen, kan han blive den første dansker i toppen af den konkurrence i moderne tid (dvs. efter at ligaernes styrke blev vægtet): https://www.transfermarkt.com/statistik/goldenerschuh
    Der er jo i hvert fald en del rekorder efterhånden. Vi kan jo tage dem lidt ad gangen :-)

    Robert Skov er første man i superligaens historie til at score 11 mål på 4 kampe. Det er hele 2 flere end 2. pladsen, som deles af Ebbe Sand, Steffen Højer g Aron Johannsson, som alle har scoret 9 mål på 4 kampe.

    Robert Skov er også første mand til at score 12 mål på 5 kampe. Ebbe Sand ligger alene på 2. pladsen her med 11 scoringer.

    Hvis Robert skal slå flere rekorder i den kategori, så skal han ikke sætte farten ned. 6 kamps-rekorden vil kræve 2 mål i næste runde (eller 1 for tangering). Rekorden for 7 kampe vil kræve 5 mål i de næste 2 kampe (eller 4 for en tangering).

    For de meget interesserede: Fra 6 kampe og frem til 52 kampe, der indehaves samtlige rekorder af Ebbe Sand. Ved 53 kampe når Dame N'Doye op på siden af Ebbe Sand, og fra 59 kampe overtager N'Doye føringen i så lang tid, som jeg gad at lade scriptet køre :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Hyldesttråd til Robert Skov

    Hvem har scoret henholdsvis 13 mål på 6 kampe og 16 mål på 7 kampe?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Hyldesttråd til Robert Skov

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvem har scoret henholdsvis 13 mål på 6 kampe og 16 mål på 7 kampe?
    Tænkte præcis det samme, men det kan vel kun være Ebbe Sand eller - gys en fejl i Ougars script...

    /Jesper
    cossie's Avatar

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hyldesttråd til Robert Skov

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Tænkte præcis det samme, men det kan vel kun være Ebbe Sand eller - gys en fejl i Ougars script...
    Der er vel ikke så meget at være i tvivl om? Citat Ougar:

    "Fra 6 kampe og frem til 52 kampe, der indehaves samtlige rekorder af Ebbe Sand."
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Hyldesttråd til Robert Skov

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der er vel ikke så meget at være i tvivl om? Citat Ougar:

    "Fra 6 kampe og frem til 52 kampe, der indehaves samtlige rekorder af Ebbe Sand."
    Det er helt korrekt.

    Ebbe Sand havde bl.a. en stime på 8 kampe med 3,2,2,1,1,4,3,1 mål, så Robert skal lægge sig i selen de næste kampe også, hvis han skal nuppe flere "flest mål på x kampe" rekorder :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Hyldesttråd til Robert Skov

    Flere tal her. Udover Ebbe Sand, så har Skov også mulighed for at distancere folk som Kasper Dalgas og Erik Bo Andersen, hvis han fortsætter målformen - så gør venligst det, Robbie :-)

    Efter de tre kasser i søndags, så vil jeg faktisk tillade mig at sige, at med mindre han render ind i en længerevarende skade (knock on wood, 7-9-13 etc.), så vil det faktisk være en skuffelse, hvis han ikke passerer de 28 mål i denne sæson. At det så meget vel kan betyde, at han er tabt for os til sommer, må man jo så leve med.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Hyldesttråd til Robert Skov

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kunne ikke lige se, at vi havde en sådan, så lad os da give vores ydmyge Silkeborg-dreng en tråd. Der bliver forhåbentlig rigeligt at fylde i den, når han jagter den ene rekord efter den anden i dette forår. Og måske bliver han et rekordsalg til sommer, men jeg håber nu stadig på, at han bliver en sæson mere. Han har trods alt kun været her et års tid i skrivende stund, og han hygger sig jo tilsyneladende godt i KBH.

    Efter dagens hattrick er han rykket op i top 10 i Golden Shoe-stillingen, og hvis han fortsætter formen, kan han blive den første dansker i toppen af den konkurrence i moderne tid (dvs. efter at ligaernes styrke blev vægtet): https://www.transfermarkt.com/statistik/goldenerschuh
    Værd at bemærke er helt sikkert også, at på mål pr. kamp der ligger han nr. 6 i hele Europa.

    Der kan vist ikke være meget tvivl om, at han nok skal vippe Ebbe Sand af pinden, han har 12 kampe til at score 8 mål. Har svært ved at se, hvordan det ikke skal kunne ske. (Og jaja, ligaen er længere end 33 kampe med det nye format, men en fair sammenligning kræver samme antal kampe imo)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Hyldesttråd til Robert Skov

    Samme antal kampe er selvfølgelig en mere fair sammenligning. Men vi møder jo altså bedre hold pga. slutspillet som alt andet lige gør det vanskeligere at score mange basser. Hvordan trade-off'et derimellem skal afgøres er ikke ligetil. Måske Robert bare skal score 29 på 33, og så er der ikke noget at rafle om.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Hyldesttråd til Robert Skov

    Apropos hyldest:

    "Rooobert Sko-ov - klap-klap-klapklap-klap" - det må altså kunne gøres bedre.

    Der findes en sang på Kim Larsens "Hvis din far gi'r dig lov", men den er ikke rigtig slået igennem, så tænker der er brug for en mere catchy tune.

    Jeg er ikke selv den store digter, men har kogt et hurtigt bud sammen på melodien fra "Her kommer København, vi synger byens navn" etc.

    "Det er Robert Skov, han scorer kun for sjov, og hvis han ik' får lov, så går han amok, det er Robert Skooov"

    Ja ja, ikke stor lyrik, og amok rimer ikke på resten osv., men nu ruller bolden.

    Lad os få nogle flere (og gerne bedre) forslag på tavlen - det har han squ fortjent (også inden han er røget videre til Bundesligaen/Ajax/whatever).

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    120

    Re: Hyldesttråd til Robert Skov

    Vi har også stået de sidste mange gange og tænkt at der manglede en god sang til Skov.

    Den nemme kunne være "LÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅLÅ Forza Robert Skov" på "This Girl" (https://www.youtube.com/watch?v=2Y6Nne8RvaA) som vi alligevel bruger for lidt...3 stavelser i København også f.eks.

    Man kan også rime away, "lålålålålålålålå Det er Robert Skov" "lålålålålålålålå Han spørger ikke om lov" "lålålålålålålålå Hvis du sad og sov" "lålålålålålålålå Robert er på rov"...men jeg er ikke så god til de forcerede rim som hærger, ellers havde jeg flettet "benovet" ind også med vold og magt.


    /kalif - som desværre ikke kan spille på trompet

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Hyldesttråd til Robert Skov

    https://www.youtube.com/watch?v=gvYkm6gvQdY

    Lalalala lalalalalala ÅH ÅH ÅÅH ROBERT SKOOOOV osv.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hyldesttråd til Robert Skov

    (Melodi: Baby shark)
    Robert Skov doo doo do-do-do-do
    Robert Skov doo doo do-do-do-do
    Robert Skov doo doo do-do-do-do
    Robert Skov..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Robert Skov - kan han blive fast mand?
    By vagn16 in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 17:03
  2. Martin Scorsese & Robert De Niro
    By Thor#4862 in forum Kultur
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 10.12.05, 21:25
  3. Peter-Skov til FCK...?
    By Zkinke in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 04.11.04, 09:12

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •