Side 7 af 24 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 353

Emner: Danske hold i Europa 19/20

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og vi er helt sikre på det ikke er hvis vi taber til Røde Stjerne?

    Troede vi var helt ude af alt, skulle vi tabe til TNS.

    Zan
    Det er et par år siden, det var sådan. I Champions League-kvalen har alle, helt fra begyndelsen, altid en chance til i EL-kvalen, når de bliver slået ud af CL-kvalen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/roede-stjer...alrunde-til-cl

    "Hvis vi taber til The New Saints F.C. og ryger ud i 2. kval.runde til Champions Leauge, træder vi i stedet ind i 3. kval.runde til Europa League. Her skal vi møde enten Valur Reykjavik (Island) eller Ludogorets (Bulgarien)."
    Super. Tak.

    Til tider kan det være en rar ting at tage fejl.

    Zan

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Røde Stjerne mod os burde være ret 50/50. De har en god akse op gennem holdet med rutineret målmand, en stabil centerforsvarer, Marin på midten der "spillede" i Chelsea, samt et par gode afrikanske centerforwards.

    Bliver spændende. Frygter mest deres hjemmebane
    FORZA L'EQUIPE FC

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hehe hovmod står for fald.

    Jeg er nu fint optimistisk. Lad os nu være ærlige. Hvis vi vil i CL så skal vi jo også kunne klare Røde stjerne. vores europæisk meritter taget i betragtning så burde Røde stjerne sgu da ikke juble over denne lodtrækning.

    Igen bliver det store spørgsmål. Har Ståle tid når til at få forsvaret på plads inden de kampe?. Angrebs mæssigt ser vi gode ud.

    igen det bliver en 50/50 kamp..
    Selvfølgelig er det en svær lodtrækning, men så er det heller ikke et bedre hold.. Og et eller andet sted er det måske bedre at møde Røde Stjerne, som uanset hvad de kommer med af diplomatiske udtalelser op mod kampen, ser ud til at undervurdere os, frem for et næsten lige så dygtigt hold som vil se sig selv som underdogs.. Det passer mig sgu rigtig fint hvis de jubler over at have trukket os, det tror jeg bestemt vi kan bruge positivt.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Selvfølgelig er det en svær lodtrækning, men så er det heller ikke et bedre hold.. Og et eller andet sted er det måske bedre at møde Røde Stjerne, som uanset hvad de kommer med af diplomatiske udtalelser op mod kampen, ser ud til at undervurdere os, frem for et næsten lige så dygtigt hold som vil se sig selv som underdogs.. Det passer mig sgu rigtig fint hvis de jubler over at have trukket os, det tror jeg bestemt vi kan bruge positivt.
    Jeg er ganske enig.

  8. #96
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Lad os nu lige slå TNS først..

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Lad os nu lige slå TNS først..
    Jinxed jeg den for hårdt :D ?

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jinxed jeg den for hårdt :D ?
    Jep. Zeus sidder deroppe og gør klar til at straffe dig. Men Røde Stjernes fans' hovmod skal også straffes, så det bliver TNS vs. HJK i næste runde af CL-kvalen. Tak for lort, Eraz!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Lodtrækningen til 3. runde var generelt hård for de danske hold.
    Vinder FCK samlet over TNS, venter enten HJK Helsinki eller Røde Stjerne Beograd. Vinderen af det opgør starter hjemme i 3. runde.
    FC Midtjylland møder vinderen af Glasgow Rangers og Luxembourgske Progrès Niederkorn. Første kamp spilles i Herning.
    Går Brøndby videre mod Lechia Gdansk, starter de 3. runde hjemme mod portugisiske Braga. Returkampen i Braga kommer til at være uden Brøndby-fans på endetribunen (fordi den består af en lodret klippevæg..)
    Går Esbjerg videre mod Soligorsk, venter enten ungarske Debrecen eller italienske Torino FC. Dette opgørs vinder starter på hjemmebane.

    Går FCK videre til play-off, er man pga. lodtrækningsdatoerne garanteret at undgå PAOK, selv hvis de slår Ajax ud i 3. runde. Det skyldes, at PAOK i så fald overtager Ajax' seedning i play-off runden.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Ej, spis nu lige brød til. Hvis vores hold, med svagere sæsonstart sidste år, kunne slå Atalanta ud, så bør Røde Stjerne også være til at håndtere. Med Fischer, Doye, Skov og defensiven oppe i gear, så hedder det vel minimum 60-40 i vores favør.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #101
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Nu hvor vi er i gang med at bedømme holds styrke ud fra ét opgør, så vandt Røde Stjerne jo sådan set over Liverpool og spillede 0-0 med Napoli. Begge hold er bedre end Atalanta - så derfor må de jo være 70-30 favoritter! ;-)

    Ej, spørg til side. I min optik er det en udpræget 50/50 kamp - og det kan nemt afgøres på marginaler. Flere steder har jeg læst folk fortælle om at Røde Stjerne har solgt ud af deres spillere - og det er da også korrekt at de har solgt en angriber til Frankfurt og en back til Fiorentina. Men de er unge talenter, og ikke en fast del af førsteholdet. Tilsammen spillede de fx 48 minutter i Champions League - derfor har Røde Stjerne ikke, endnu, mistede spillere der bar holdet sidste sæson. Så argumentet med "At ligesom os selv, så falder Røde Stjerne jo i niveau året efter en stor præstation, fordi de sælger deres spillere og er mætte" altså ikke rigtigt i min bog. Men det kan selvfølgelig nå at ændre sig.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #102
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    22

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Det skal lige siges at Helsinki er ubesejret 8 kampe i streg (6 sejre, 2 uafgjorte) siden deres trænerskifte. Lad os nu se om vi slår TNS og Røde Stjerne slår HJK før vi begynder at diskutere favoritværdigheden..

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #103
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby09s Se meddelelser
    Nu hvor vi er i gang med at bedømme holds styrke ud fra ét opgør, så vandt Røde Stjerne jo sådan set over Liverpool og spillede 0-0 med Napoli. Begge hold er bedre end Atalanta - så derfor må de jo være 70-30 favoritter! ;-)

    Ej, spørg til side. I min optik er det en udpræget 50/50 kamp - og det kan nemt afgøres på marginaler. Flere steder har jeg læst folk fortælle om at Røde Stjerne har solgt ud af deres spillere - og det er da også korrekt at de har solgt en angriber til Frankfurt og en back til Fiorentina. Men de er unge talenter, og ikke en fast del af førsteholdet. Tilsammen spillede de fx 48 minutter i Champions League - derfor har Røde Stjerne ikke, endnu, mistede spillere der bar holdet sidste sæson. Så argumentet med "At ligesom os selv, så falder Røde Stjerne jo i niveau året efter en stor præstation, fordi de sælger deres spillere og er mætte" altså ikke rigtigt i min bog. Men det kan selvfølgelig nå at ændre sig.
    Af hvad jeg kunne snuse mig frem til tidligere, så har de da mistet deres CM nr 7 Krsticic og CB’eren Savic, og de var da begge fast i deres start 11er sidste sæson? Correct me if im wrong :-)
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #104
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Af hvad jeg kunne snuse mig frem til tidligere, så har de da mistet deres CM nr 7 Krsticic og CB’eren Savic, og de var da begge fast i deres start 11er sidste sæson? Correct me if im wrong :-)
    Helt korrekt, de har også lige købt deres gamle CB Milos Degenek tilbage efter et halvt år i udlandet, han
    er en australsk landsholdsspiller.
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  25. #105
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    886

    Re: Danske hold i Europa 19/20

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby09s Se meddelelser
    Nu hvor vi er i gang med at bedømme holds styrke ud fra ét opgør, så vandt Røde Stjerne jo sådan set over Liverpool og spillede 0-0 med Napoli. Begge hold er bedre end Atalanta - så derfor må de jo være 70-30 favoritter! ;-)
    Kan jeg ikke tage mig af; det er 2 opgør :-)
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

Side 7 af 24 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 2018/19
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 172
    Sidste Meddelelse: 08.03.19, 11:20
  2. Danske hold i Europa 2016/17
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 237
    Sidste Meddelelse: 06.06.17, 14:07
  3. Danske hold i Europa 2013/14
    By Fulle in forum De lange linier
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 31.05.14, 18:02
  4. Danske hold i Europa 2010/11
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 135
    Sidste Meddelelse: 25.02.11, 05:17
  5. Danske hold i Europa 2008/09
    By Cambiasso in forum De lange linier
    Svar: 278
    Sidste Meddelelse: 25.05.09, 20:41

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •