Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 22 af 22

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (17/02-19 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (17/02-19 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Ok stærk fightene indsats af drengene idag på en til tidee svær udebane, men hvor er det dog irriterende og skuffende at se på vi bare spiller den rundt de sidste 15min med en mand i overtal og en 2-0 føring, istedet for at gå efter flere mål...
    Jeg er for så vidt enig - særligt i forhold til den sult, vi så mod OB sidst. Men når det er sagt, så var det også tydeligt en dag, hvor vi ikke ramte topniveauet og bare havde brug for at køre den hjem i stedet for at risikere at lukke Randers ind i kampen - i overtal eller ej. Det var en dag, hvor forsvaret bare ikke havde en god dag. Og der er det nogen gange bare bedst at spille lidt mindre med foden på speederen. Havde dog i den grad solgt den her på forhånd for 2-0. Nu har vi bottom three i de næste fire kampe. Så mon ikke vi får en del kasser på kontoen dér?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (17/02-19 kl. 16:00)

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...dt-roedt-kort/

    OK det er så et hårdt dømt rødt kort ifølge Randers kaptajnen. Jeg synes så, det er en aktion, der bør takseres til mere end tre karantænedage. Jeg er faktisk lidt overrasket over at det ikke er et tema. Det er klart det grummeste frispark jeg har set meget meget længe. Sgu heldigt der ikke røg et krageben eller det der var værre. Pu bad for en svinetackling.

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (17/02-19 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...dt-roedt-kort/

    OK det er så et hårdt dømt rødt kort ifølge Randers kaptajnen. Jeg synes så, det er en aktion, der bør takseres til mere end tre karantænedage. Jeg er faktisk lidt overrasket over at det ikke er et tema. Det er klart det grummeste frispark jeg har set meget meget længe. Sgu heldigt der ikke røg et krageben eller det der var værre. Pu bad for en svinetackling.
    “Emil vender sig rundt med knæet oppe og rammer så Vavro. Jeg synes ikke, det er med strakt ben“

    Lad os bare konstatere at han ikke har set situationen...
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (17/02-19 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    “Emil vender sig rundt med knæet oppe og rammer så Vavro. Jeg synes ikke, det er med strakt ben“

    Lad os bare konstatere at han ikke har set situationen...
    Måske refererer han til, at Vavros ene ben ikke er strakt? ;-)

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (17/02-19 kl. 16:00)

    Hvor er Kenneys analyse, når man ikke selv så hele kampen!?

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (17/02-19 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...dt-roedt-kort/

    OK det er så et hårdt dømt rødt kort ifølge Randers kaptajnen. Jeg synes så, det er en aktion, der bør takseres til mere end tre karantænedage. Jeg er faktisk lidt overrasket over at det ikke er et tema. Det er klart det grummeste frispark jeg har set meget meget længe. Sgu heldigt der ikke røg et krageben eller det der var værre. Pu bad for en svinetackling.
    Det er taget ud fra et interview kort efter slutfløjtet. Han sagde ret klart, at han skulle passe på, da han ikke havde set situationen på TV, men mente ikke det var til rødt og beskriver så frisparket på en måde, så det er re tydeligt at han ikke rigtigt har set hvad der er sket.
    Randers har også været stille lige siden - i øvrigt så tror jeg hellere ikke dommeren er sikker på det røde, han bliver underlig passiv efterfølgende og dømmer helst ikke noget FCK`s vej. Indtil da, mente jeg at han havde dømt fint.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (17/02-19 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Hvor er Kenneys analyse, når man ikke selv så hele kampen!?
    Tiden har desværre været knap her på det seneste. Om ikke andet, så var det en forholdsvis lige kamp, hvor Randers var ret uskarpe, men ellers udførte deres taktik ret fint. De undgik at stå for passivt og forsøgte hele tiden at lukrere på boldtab og omstillinger og især vores midterforsvar så noget usikkert ud. Kvist kom ind og stabiliserede fint, men hele Randers' spil blev ødelagt da angriberen, der skulle give dem ny energi, slagtede Vavro. Før det synes jeg ellers, at kampen var på vej til at vende til Randers' fordel. Derudover var det ret sjovt, at Randers for alt i verden ikke ville begå frispark lige uden for feltet.
    Falk var klart banens bedste spiller og Zeca var lige efter. De to gør det rigtig godt inde centralt. Til gengæld er det ikke meget Boilesen og Thomsen får skabt på venstrekanten.
    Dommeren gjorde det også ganske fint. Det var ikke en særlig svær kamp at dømme, hvilket understreges af, at der kun blev uddelt en advarsel (som måske var lige hård nok). Derfor var det også en overraskende voldsom aktion af Randers angriberen, der jo virkelig kom ud af det blå. Dommeren fangede den til gengæld ikke, da han var på vej til at uddele en advarsel, men heldigvis fik han input fra sidelinjen og gav en korrekt udvisning.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 114
    Sidste Meddelelse: 13.02.18, 11:16
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (01.11.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 03.11.15, 23:16
  3. Svar: 65
    Sidste Meddelelse: 20.09.15, 20:40
  4. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (16.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 18.05.13, 08:41
  5. Optakts- kamptråd F.C. København - Randers FC
    By thimhj in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 01.06.09, 10:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •