Se afstemningsresultater: Hvem skal med i slutspillet

Stemmeafgivere
258. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Esbjerg

    199 77.13%
  • BØF

    20 7.75%
  • Randers

    81 31.40%
  • AGF

    168 65.12%
  • Horsens

    46 17.83%
  • AaB

    151 58.53%
  • FC Nordsjælland

    67 25.97%
  • OB

    218 84.50%
  • SønderjyskE

    42 16.28%
Multiple Choice Poll.
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 63

Emner: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    dagens overspringshandling og kæmpe omgang jinx ;)

    Inden mandagskampen og sidste runde er der stadig 7 hold der kæmper om de sidste 4 pladser. Så vidt jeg kan se er det umuligt for AC Horsens at nå medaljeslutspillet på grund af deres målscore på -12.

    FC København og FC Midtjylland har kvalificeret sig for længst. OB kan med mindst uafgjort i dag sikre sig en plads og lad os håbe på det, så de kan tillade sig at tabe til Randers FC i sidste runde.

    I sidste runde er der 5 kampe som har betydning for hvilke hold som kommer i medaljeslutspillet.

    AaB - AGF
    Vendsyssel - FC Nordsjælland
    OB - Randers FC
    Esbjerg fB - Vejle Boldklub
    AC Horsens - Brøndby IF

    Et (ønske)scenarie kan være 1, 1, 2, 1 og 1 i de 5 kampe samt OB får minimum uafgjort i aften.

    Det vil betyde at Esbjerg fB, Randers FC og AaB kvalificerer sig på bekostning af Brøndby IF, FC Nordsjælland og AGF.

    FC København og FC Midtjylland har i grundspillet vundet samtlige hjemmekampe mod alle de andre 5 modstandere. På udebane har FC København vundet 3 kampe (OB, Esbjerg fB og Randers FC), uafgjort mod AaB og tabt til FC Midtjylland, mens FC Midtjylland har vundet mod Randers FC, 2 uafgjorte (OB og Esbjerg fB) og tabt 2 kampe (FC København og AaB).


    ---

    OB er sikker på medaljeslutspillet med sejren ;)
    Sidst redigeret af tor340 : 12.03.19 kl. 08:01
    Øvre C'er

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    dagens overspringshandling og kæmpe omgang jinx ;)

    ...

    I sidste runde er der 5 kampe som har betydning for hvilke hold som kommer i medaljeslutspillet.

    AaB - AGF
    Vendsyssel - FC Nordsjælland
    OB - Randers FC
    Esbjerg fB - Vejle Boldklub
    AC Horsens - Brøndby IF

    Et (ønske)scenarie kan være 1, 1, 2, 1 og 1 i de 5 kampe samt OB får minimum uafgjort i aften.

    Det vil betyde at Esbjerg fB, Randers FC og AaB kvalificerer sig på bekostning af Brøndby IF, FC Nordsjælland og AGF.

    ...

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    Citat Oprindeligt indsendt af Butch Se meddelelser
    Intet slår den fryd det er at vinde over bif, så hvorfor frasige sig muligheden for at klaske dem
    Butch
    Forstår dig virkelig heller ikke.

    Alt peger på at mesterskabskampen bliver vanvittigt tæt til det sidste...

    BIF vil altid være absurd opsatte imod FCK de to kampe, og dermed får FCM i den grad en ganske stor fordel.

    Siger jeg at BIF lader sig tabe imod FCM? Nej!
    Siger jeg at FCM får nemmere kampe imod BIF end os? Ja!

    Så nej, selvfølgelig skal BIF ikke i top 6. Af den grund, og 10 andre....

    Zan


  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Forstår dig virkelig heller ikke.
    ...

    Siger jeg at BIF lader sig tabe imod FCM? Nej!

    ...
    Zan
    De leverer nok en indsat på niveau med den vi leverede mod Midtjylland sidste år i slutspillet.

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    De leverer nok en indsat på niveau med den vi leverede mod Midtjylland sidste år i slutspillet.
    Altså den hvor vi bombarderede dem i en times tid, vandt skudstatistikken 21-5, og skulle have haft et klokkerent straffespark – men gudskelov ikke fik det? :-)

    Den indsats er de velkomne til at efterligne. Det går næppe godt for FCM ret mange gange ...


  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Altså den hvor vi bombarderede dem i en times tid, vandt skudstatistikken 21-5, og skulle have haft et klokkerent straffespark – men gudskelov ikke fik det? :-)

    Den indsats er de velkomne til at efterligne. Det går næppe godt for FCM ret mange gange ...
    Sjovt, jeg må have været fuld den dag, for min hukommelse siger mig at vi tabte fortjent.

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Sjovt, jeg må have været fuld den dag, for min hukommelse siger mig at vi tabte fortjent.
    Mellem os, så havde jeg også drukket smerten meget effektivt væk og registrerede ikke alverden af det hele ;-)

    Men sammendraget er fuldt af uhyggelige "hvad nu hvis"-øjeblikke.

    Tænk tanken til ende om at Horsenskampen senere samme aften var foregået på nøjagtig samme måde ... men vi havde fået x mod Midtjylland eller måske vundet. Det giver kuldegysninger helt ned i tæerne.

  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Sjovt, jeg må have været fuld den dag, for min hukommelse siger mig at vi tabte fortjent.
    Gad vide om det er den samme kamp du tænker på.
    I den omtalte kamp havde vi 70% boldbesiddelse, 13 skud heraf 7 på mål.
    https://www.sofascore.com/da/fc-midt...obenhavn/JAsOA

    mvh
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Mellem os, så havde jeg også drukket smerten meget effektivt væk og registrerede ikke alverden af det hele ;-)

    Men sammendraget er fuldt af uhyggelige "hvad nu hvis"-øjeblikke.

    Tænk tanken til ende om at Horsenskampen senere samme aften var foregået på nøjagtig samme måde ... men vi havde fået x mod Midtjylland eller måske vundet. Det giver kuldegysninger helt ned i tæerne.
    Efter at have set highlights, må man jo komme frem til den konklussion, at ståle er verdens bedste træner, når diciplinen hedder “At lave en SønderjyskE”.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    Jeg kan virkelig ikke forstå, at der er nogen, der kan ønske sig at møde BØF i slutspillet. Faktisk kan jeg ikke forstå, at et menneske kan ønske noget som helst positivt for den klub. Jo dårligere det går for dem, jo bedre er verden.


  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    dagens overspringshandling og kæmpe omgang jinx ;)

    Inden mandagskampen og sidste runde er der stadig 7 hold der kæmper om de sidste 4 pladser. Så vidt jeg kan se er det umuligt for AC Horsens at nå medaljeslutspillet på grund af deres målscore på -12.

    FC København og FC Midtjylland har kvalificeret sig for længst. OB kan med mindst uafgjort i dag sikre sig en plads og lad os håbe på det, så de kan tillade sig at tabe til Randers FC i sidste runde.

    I sidste runde er der 5 kampe som har betydning for hvilke hold som kommer i medaljeslutspillet.

    AaB - AGF
    Vendsyssel - FC Nordsjælland
    OB - Randers FC
    Esbjerg fB - Vejle Boldklub
    AC Horsens - Brøndby IF

    Et (ønske)scenarie kan være 1, 1, 2, 1 og 1 i de 5 kampe samt OB får minimum uafgjort i aften.

    Det vil betyde at Esbjerg fB, Randers FC og AaB kvalificerer sig på bekostning af Brøndby IF, FC Nordsjælland og AGF.

    FC København og FC Midtjylland har i grundspillet vundet samtlige hjemmekampe mod alle de andre 5 modstandere. På udebane har FC København vundet 3 kampe (OB, Esbjerg fB og Randers FC), uafgjort mod AaB og tabt til FC Midtjylland, mens FC Midtjylland har vundet mod Randers FC, 2 uafgjorte (OB og Esbjerg fB) og tabt 2 kampe (FC København og AaB).


    ---

    OB er sikker på medaljeslutspillet med sejren ;)
    Den kupon spiller jeg lige på, 100 kr på Oddset giver 23.777 kr i pay out 😁

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    5,217

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    Nu hvor OB har sikret sig top 6 vil jeg gerne se:

    FCN - der er altid en fed stemning på udebane sektionen på Farum Park og ikke så langt derop med toget eller bil.
    AGF - fordi jeg godt kan lide David Nielsen både som tidligere spiller og træner og det er DK's næststørste by, de hører med i toppen af dansk fodbold, selvom de gør meget selv for ikke at opnå det.
    Og er sikkert uenig med mange nu, men må sige BIF....vi har brug for de derby opgør hver sæson, og der er altid en speciel følelse i kroppen på kampdagen af nervøsitet og spænding.
    \m/ (^_^) \m/

    Having an offday ??? Metal is the best cure !!!

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    Og er sikkert uenig med mange nu, men må sige BIF....vi har brug for de derby opgør hver sæson, og der er altid en speciel følelse i kroppen på kampdagen af nervøsitet og spænding.
    Hvis man troede på at bøf ville have interesse i at tage bare ét point fra FCM, så kunne du måske ha' ret. Da jeg er sikker på at de med glæde forærer FCM de 6 point og jeg samtidig er lollelsesparat i tilfælde af at de misser top 6, så ser jeg helst et hvilket som helst andet hold.


  19. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    Citat Oprindeligt indsendt af -Altid FC København- Se meddelelser
    Nu hvor OB har sikret sig top 6 vil jeg gerne se:

    FCN - der er altid en fed stemning på udebane sektionen på Farum Park og ikke så langt derop med toget eller bil.
    AGF - fordi jeg godt kan lide David Nielsen både som tidligere spiller og træner og det er DK's næststørste by, de hører med i toppen af dansk fodbold, selvom de gør meget selv for ikke at opnå det.
    Og er sikkert uenig med mange nu, men må sige BIF....vi har brug for de derby opgør hver sæson, og der er altid en speciel følelse i kroppen på kampdagen af nervøsitet og spænding.
    At man vægter "spændende oplevelser/sjove kampe" højere end vigtigheden af at blive mestre, kommer jeg nok aldrig til at forstå - men hver mand, sin smag :-)


  20. #45
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvem vil du helst se i medaljeslutspillet 18/19?

    Inden sidste spillerunde er der kun 4 hold, som fortsat kan overhale BØF:
    Esbjerg, Randers, AaB og FCN.
    Ingen af holdene mødes indbyrdes. Spiller BØF uafgjort (f. eks. 2-2...), kan de andre hold overhale BØF, hvis de vinder deres respektive kampe. AaB skal vinde med mindst 2 overskydende mål over AGF, mens de andre hold "bare" skal vinde.
    3 af disse hold skal gå forbi BØF, hvis de blå-gule skal ende uden for medaljeslutspillet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvem vil du helst møde?
    By Andreas in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 18.12.09, 13:24
  2. Hvem vil du helst slå??
    By Superdam in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 29.09.06, 19:26
  3. Hvem så du helst i FCK?
    By FCK 1/1-1991 in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 09.06.05, 05:28
  4. Hvem ser du helst i pokalfinalen?
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.05.04, 14:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •