Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    74 90.24%
  • Uafgjort!

    4 4.88%
  • Vendsyssel Sejr!

    4 4.88%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 79

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Det var unægteligt noget lort. Da Bengtsson kommer ind tænker jeg ellers, at I DAG kommer gennembruddet for stirrefinten. Og der var sgu også nogle rigtig kompetente udførelser, men alligevel slår den ikke RIGTIG til. Den mangler lige det aller sidste for at blive afgørende...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Jeg er stadig rasende og trist her i dag.


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det var unægteligt noget lort. Da Bengtsson kommer ind tænker jeg ellers, at I DAG kommer gennembruddet for stirrefinten. Og der var sgu også nogle rigtig kompetente udførelser, men alligevel slår den ikke RIGTIG til. Den mangler lige det aller sidste for at blive afgørende...
    Jeg tænker, at han kunne forbedre den markant ved at gøre den mere foruroligende, forskelligtfarvede kontaktlinser, eller hysterisk blinken med det ene øje eller sådan noget. Måske blink og en trutmund?

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    En af de største taktiske brølere fra Ståles side i går var at isolere Bengtsson alene på kanten og smide en ekstra angriber ind. Det var helt sikkert tiltænkt således, at Bengtsson skulle smide en masse bolde ind i boksen, hvor vi med 3 store angribere skulle komme til et hav af afslutninger, men med den et-benede og langsomme Bengtsson alene på kanten blev det alt for nemt for Vendsyssel at forsvare mod indlæg fra venstresiden. Det havde hjulpet gevaldigt med en hurtig, driblestærk, højrebenet type (ja Daramy) som kunne give Bengtsson pladsen til at komme rundt om forsvaret og slå sine indlæg. Det er så svært at acceptere her dagen derpå at vi i en livsvigtig og tæt guldduel mod kvalmende Herning smider point på hjemmebane mod Jens Bertel fucking Askou og co. Det er utilgiveligt, og jeg får svært ved at sove frem til søndag, hvor denne skamfulde plet forhåbentligt vaskes bort!

    Og så er det tankevækkende hvor mange skader der konstant regner ned over holdets bærende profiler og lederskikkelser.. Desværre er holdet bygget op omkring dygtige fodboldspillere med notoriske glasben... Det kan blive dyrt, når truppen er så smal som den er..

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    1 point i 2 kampe mod en en oprykker.... argh. Hvis det er det, der koster guldet....

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Det værste er næsten at hvis du er stille - sådan HELT stille - så kan du høre de griner i Herning :-(
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Da Bengtsson kommer ind tænker jeg ellers, at I DAG kommer gennembruddet for stirrefinten.
    På denne lortemorgen har jeg nu grint i en time af den sætning. Tak for den.

    Bengtsson er præcis lige så god/dårlig i dag, som han var i sin tid. Uanset om han er blevet en smule langsommere, eller om han stirrer mere.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Sjældent har jeg været så ked af at få ret ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det var unægteligt noget lort. Da Bengtsson kommer ind tænker jeg ellers, at I DAG kommer gennembruddet for stirrefinten. Og der var sgu også nogle rigtig kompetente udførelser, men alligevel slår den ikke RIGTIG til. Den mangler lige det aller sidste for at blive afgørende...
    Det er selvfølgelig meget sjovt at gøre grin med hans manglende evner i at sætte en mand. Det største problem mht Pierre i går var næppe stirrefinten, men 1) at hans medspillere spillede ham dårligt - han skal have den i medløb foran sig så han kan lægge indlægget og ikke lige i fødderne så han først skal drible sig fri og 2) at når den endelig blev spillet rigtigt, så lagde han (som mange andre) af en eller anden grund ikke indlægget. Begge dele var et kæmpe problem i går med hamrende dårlige afleveringer og manglende indlæg generelt.

    Jeg håber virkelig, at dette var en offday. Ellers kan vi godt glemme alt om guld i år.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er selvfølgelig meget sjovt at gøre grin med hans manglende evner i at sætte en mand. Det største problem mht Pierre i går var næppe stirrefinten, men 1) at hans medspillere spillede ham dårligt - han skal have den i medløb foran sig så han kan lægge indlægget og ikke lige i fødderne så han først skal drible sig fri og 2) at når den endelig blev spillet rigtigt, så lagde han (som mange andre) af en eller anden grund ikke indlægget. Begge dele var et kæmpe problem i går med hamrende dårlige afleveringer og manglende indlæg generelt.

    Jeg håber virkelig, at dette var en offday. Ellers kan vi godt glemme alt om guld i år.
    Og netop pga. Bengtssons tekniske begrænsninger var det dybt mærkværdigt, at Ståle lod Bengtsson have Wind som sin nærmeste makker efter udskiftningerne. Selv set ud fra den taktiske idé med at fylde boksen med store angribere, der skulle have indlæg hældt i hovedet, gav det ingen mening, at venstresiden på den måde blev de facto skamskudt. Og helt bizart var det, at Ståle lod det fortsætte hele halvlegen uden fx at sætte Daramy ind.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Jeg er stadig rasende og trist her i dag.
    Undskyld til alle medtrafikanter i København, som jeg har råbt og skreget af i dag. Jeg ved, at I (herinde i det mindste) forstår følelsen man stadig har i dag.
    Men ikke undskyld til dig din f'ing cyklist, der kom fra venstre, som jeg pænt holdt tilbage for og som svingede til højre uden at give tegn. Må du brænde op i helvede! Det kostede næsten min siderude.

    P.S. Jeg har taget fri resten af dagen...
    Sidst redigeret af DaneX : 26.02.19 kl. 12:59

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jo, men jeg synes nu også, det er dejligt, at Ståle er begyndt at bruge små, hurtige teknikere som Fischer og Daramy helt oppe foran igen. :-)
    Værd at bemærke er det, at Daramy starter på kanten i dag, og ikke på toppen, i reserveholdskampen mod FCN.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Det er svært ikke at være en smule rystet efter gårsdagens kamp. Det er helt basale ting i spillet, vi mangler. Manglende bevægelse og manglende energi.

    Kampen var også et klart bevis på, hvor Robert Skovs begrænsninger ligger. Når ikke han kan komme i de rette positioner med sit skud, bidrager han ikke med meget.

    Derudover må det være årets fedeste opgave at spille over for Pierre Bengtsson. Han er så vanvittig et-benet, at man bare kan skærme ham af. Man behøver ikke engang at presse. Så tager Pierre et træk mod baglinjen, stopper bolden og triller den tilbage. Og hvis der endelig kommer et indlæg, rammer den med garanti ikke nogen. Alle modstanderhold burde juble, hver gang han bliver skiftet ind.

    Men i det mindste er det i sådan en kamp, man kan se, hvor holdets begrænsninger er. Pieros har ikke niveauet. Hans førsteberøringer er for dårlige, og han fylder for lidt. Thomsen er ikke god nok til at være starter. Han er god til at skubbe bolden rundt, men derudover bidrager han ikke med noget. Sotte har et problem med sin tænding. Han tror konstant, han kan slippe af sted med at spille fysisk - og ofte for fysisk.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Pierre var dårlig.
    JJ var dårlig og koster kampen.
    Sotte var overtændt første halvlej men spiller faktisk fint efterfølgende.

    Ud over det, så skaber vi det der skal til for vinde den kamp. De forsvarede heroisk og Tørnes stod en kanon kamp.

    Jeg er pisse sur og øv i dag. Hvis jeg kigger nøgternt på det så skabt vi nok, vi eksekverede bare pissedårligt.

    Så jeg er fortrøsningsfuld frem til næste kamp, hvis vi scorer på expected goals så vinder vi også kampen igår..... Jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen, men det hjælper mig at vi skaber nok til at vinde....

    /Jacob - øv øv øv.

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Er det bare mig men var Wind ikke helt væk i den kamp?

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 01.10.18, 17:50
  2. Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.04.17, 22:34
  3. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 06.03.17, 10:30
  4. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (12.05.16 kl.20)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 14.05.16, 11:15
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •