Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    74 90.24%
  • Uafgjort!

    4 4.88%
  • Vendsyssel Sejr!

    4 4.88%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 79

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Værd at bemærke er det, at Daramy starter på kanten i dag, og ikke på toppen, i reserveholdskampen mod FCN.
    Håber dælme ikke vi stiller i en særlig stærk start 11'er i de reserveholdskampe.

    Bliver helt nervøs når vi taber 6-1 til BIF, og pt er bagud til FCN. Og vi snakker i øvrigt ikke bare om at være bagud, men 0-3 efter 23 minutter!?!?

    Er der taget hul på et kollektivt break-down hos FCK her i slut-februar. Jesus Christ!!

    Zan

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bumme Se meddelelser
    Pierre var dårlig.
    JJ var dårlig og koster kampen.
    Sotte var overtændt første halvlej men spiller faktisk fint efterfølgende.

    Ud over det, så skaber vi det der skal til for vinde den kamp. De forsvarede heroisk og Tørnes stod en kanon kamp.

    Jeg er pisse sur og øv i dag. Hvis jeg kigger nøgternt på det så skabt vi nok, vi eksekverede bare pissedårligt.

    Så jeg er fortrøsningsfuld frem til næste kamp, hvis vi scorer på expected goals så vinder vi også kampen igår..... Jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen, men det hjælper mig at vi skaber nok til at vinde....

    /Jacob - øv øv øv.
    Stod Tørnes egentlig en god kamp? Han havde nogle gode redninger på Skov's frispark, men ellers husker jeg ikke store redninger. Kun håbløse afslutninger fra FCK's side.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Værd at bemærke er det, at Daramy starter på kanten i dag, og ikke på toppen, i reserveholdskampen mod FCN.
    Og han gjorde det fremragende i de første 45 min hvor han skiftevis spillede på højre og venstre midt.. Det er en stjerne i svøb, som allerede nu har niveauet til vores 1. hold, hvorfor det igen må undre, at han ikke fik så meget som et minut i gårsdagens kamp.. Til sammenligning spiller Pieros i dag 45 rædderlige og anonyme minutter, mens Fischer har meget svært ved at få sat sig igennem.. Havde i øvrigt et vågent øje på Mudri, og må sige at det så ganske sløjt ud det han leverede.. Er i tvivl om han rendte ind i en mindre skade efter få minutter, og om det var det som hæmmede ham i resten af halvlegen, men han lignede bestemt ikke en spiller som er klar til at spille med om pladserne i start 11’eren.. Det er selvfølgelig et voldsomt tyndt grundlag at bedømme ud fra og det skal også nævnes at han i det første kvarter så ud til at være placeret på venstrekanten, men han virkede nærmest overmatchet og smed mange bolde væk..

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Værd at bemærke er det, at Daramy starter på kanten i dag, og ikke på toppen, i reserveholdskampen mod FCN.
    Men det var vist en sidsteøjebliksændring, fordi Daghim ikke kunne spille alligevel. Daramy skulle oprindeligt have spillet på toppen:

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Er jeg helt fra den, hvis jeg ikke forstår, hvordan det der hold kan være bagud 3-0 ved pausen?

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Er jeg helt fra den, hvis jeg ikke forstår, hvordan det der hold kan være bagud 3-0 ved pausen?
    For en god ordens skyld var det det her hold, der startede, men det er stadig lidt bekymrende:

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    For en god ordens skyld var det det her hold, der startede, men det er stadig lidt bekymrende:

    For god ordens skyld, skal det også nævnes at FCN kun havde to spillere med over 10 kampe for førsteholdet - modsat vores spillere, som blev skamferet 3-0. I begge halvlege.

    Wow, hvor er FCN bare miles away på talentfronten sammenlignet med os.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Voldsomt pinligt at tabe 6-0 til FCN også selvom det "blot" var en træningskamp. Nu så jeg ikke kampen, men indtrykket fra twitter er, at vi slap billigt. Skal man lave et lille forsvar af præstationen, så spillede vi (går jeg ud fra) på plasticbanen, hvor FCN's spillere træder deres barnsben og de gør det i et så fasttømret system, hvor alle kender deres rolle ud og ind i systemet. Der er derfor ikke et chok for mig, at vores hold bestående af talenter af større eller mindre grad, nye spillere i Mudri og Varela og 3 etablerede spillere, hvoraf Fischer først lige er kommet tilbage og Kvist jo ikke kan følge med, har det meget svært. Men 6-0 (og vi slap billigt) er bare ikke i orden. Også selvom kampbilledet nok havde været ret meget anerledes på græs.

    Jeg ved ikke, om man ud fra én kamp kan konkludere, at FCN er miles away på talentfronten. Måske skal de lige uddanne en spiller eller to (eller ti) som kan begå sig andre steder end på en plasticbane i Farum. Ydermere er det måske ikke helt galt at påstå, st vores u19 hold havde klaret sig bedre end vores reservehold i dag. Og det er i sig selv ganske pinligt.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Mohammed Kudus gjorde det til 2-0 efter knap en halv times spil, da han generobrede bolden lige udenfor FCK-feltet, og kort før pausen øgede Ibrahim Sadiq til 3-0 efter en halvleg, der burde være endt 8-2 til FCN. Kun FCK’s lynhurtige dribler Mohamed Daramy voldte FCN kvaler. Han var to gange igennem, men blev hver gang tacklet i sidste øjeblik af det påpasselige FCN-forsvar, der spillede klogt og sikkert hele kampen igennem.

    Sakset fra FCN.dk

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    For god ordens skyld, skal det også nævnes at FCN kun havde to spillere med over 10 kampe for førsteholdet - modsat vores spillere, som blev skamferet 3-0. I begge halvlege.

    Wow, hvor er FCN bare miles away på talentfronten sammenlignet med os.
    Ikke, at det bliver mindre pinligt, men jeg forstår ikke helt den pointe?

    Så vidt jeg kan se, så havde vi da kun tre spillere med over 10 kampe for vores førstehold, hvoraf Fischer ikke har spillet siden september. De to nye har selvfølgelig spillet på andre førstehold, men de er næppe ret indspillet i vores system.

  17. #71
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Iht. Reserverne kan vi jo tilføje at de tabte 6–1 til bøf sidste uge.

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Iht. Reserverne kan vi jo tilføje at de tabte 6–1 til bøf sidste uge.
    Det var nok ikke den start i Kbh., som Robert og Guillermo havde drømt om.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det var nok ikke den start i Kbh., som Robert og Guillermo havde drømt om.
    At tabe to komplet ligegyldige træningskampe ?

    Mvh
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #74
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Lidt sent med denne pointe, men alligevel kommer den, i bagklogskabens liderlige lys...

    Pieros brænder den store chance til sidst mod Vendsyssel... Gad vide, om det havde gjort en forskel, hvis man havde ladet ham tage det straffespark mod OB, og ad den vej lade ham få hul på bylden? Angribere lever jo af selvtillid, og måske det havde flyttet de små marginaler, der skulle til for at bolden gik i mål, over på den rigtige side, når nu han skulle sparke til bolden med sit dårligere venstreben.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    53

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    At tabe to komplet ligegyldige træningskampe ?

    Mvh
    Hvis man har den indstilling til træningskampe - så kan det for alvor gå galt.
    De er professionelle og hver kamp skal tages alvorligt - det gælder også træningskampe.
    Ser man reservekampe som en samlet vurdering af truppen (specielt med hensyn til brede) - så er det bekymrende at vi taber to træningskampe i streg med tenniscifre.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 01.10.18, 17:50
  2. Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.04.17, 22:34
  3. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 06.03.17, 10:30
  4. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (12.05.16 kl.20)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 14.05.16, 11:15
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •