Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    74 90.24%
  • Uafgjort!

    4 4.88%
  • Vendsyssel Sejr!

    4 4.88%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 79 af 79

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Lidt sent med denne pointe, men alligevel kommer den, i bagklogskabens liderlige lys...

    Pieros brænder den store chance til sidst mod Vendsyssel... Gad vide, om det havde gjort en forskel, hvis man havde ladet ham tage det straffespark mod OB, og ad den vej lade ham få hul på bylden? Angribere lever jo af selvtillid, og måske det havde flyttet de små marginaler, der skulle til for at bolden gik i mål, over på den rigtige side, når nu han skulle sparke til bolden med sit dårligere venstreben.
    Jeg tror ikke det er mangel på selvtillid. Det er mangel på kvalitet.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Lidt sent med denne pointe, men alligevel kommer den, i bagklogskabens liderlige lys...

    Pieros brænder den store chance til sidst mod Vendsyssel... Gad vide, om det havde gjort en forskel, hvis man havde ladet ham tage det straffespark mod OB, og ad den vej lade ham få hul på bylden? Angribere lever jo af selvtillid, og måske det havde flyttet de små marginaler, der skulle til for at bolden gik i mål, over på den rigtige side, når nu han skulle sparke til bolden med sit dårligere venstreben.
    Det er et meget tænkt scenarie, og jeg tvivler på, at Pieros havde sparket den ind med venstre fra den afstand uanset hvor meget selvtillid han potentielt kunne have tanket ved en straffesparksscoring. Desuden kunne han jo også have brændt det straffespark, hvilket ville have påvirket både selvtillid og vores målscore i negativ retning.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Jeg tror ikke det er mangel på selvtillid. Det er mangel på kvalitet.
    Jeg tror du har ret. Men ingen af vores angribe pt, havde sparket den ind.

    Der er ingen tvivl om, at Pieros er helt vildt ramt på selvtilliden. Ligesom der ikke er nogen tvivl om, at det var en kæmpe bjørnetjeneste som vi gjorde ham i efteråret, da han blev kastet ind i kampe langt inden han var i ordentlig fysisk forfatning. I al den snak som kører pt om, at Pieros intet kan, så synes jeg lidt man glemmer, hvor god han egentlig så ud afslutningsmæssigt i de første måneder i klubben. Han svigtede lidt i de helt frie positioner, men så ellers god ud. Jeg har lidt svært ved at se, hvorfor han ikke skulle kunne finde de takter frem igen. Det kræver selvfølgelig en god fysisk forfatning (det burde han have nu) og tillid. Og det sidste bliver nok det største problem med FCM i den form de nu en gang er i.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Vendsyssel (25.02.19 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Længe siden, jeg har forladt Parken så hidsig. Hvilken fadæse! Rigtigt mange underpræsterer i dag, men Ståle tager alligevel prisen for at se handlingslammet til i en hel halvleg, mens verdens mest bovlamme belejring udspillede sig. Hvorfor bruger han ikke den sidste udskiftning, når 1) halvdelen af holdet skriger "skift mig ud!" med deres dårlige spil? og 2) det tydeligvis ikke virkede med mosetaktikken? Hvis Daramy tænker, "lad mig bare komme videre i karrieren" efter at have siddet og gloet på den gang lort, kan man i hvert fald ikke fortænke ham i det.
    Copenhagen Sunday's har i dag et interview med Ståle, hvor han forklarer præcis det du efterlyser. Man ville gerne have givet Daramy det sidste kvarter, men NDoye var småskadet, og man ville ikke risikere at skulle spille 10 mod 10, hvis han gik i stykker.

    Så kan man selvfølgelig være uenig i den disposition, men nu har vi i hvert fald forklaringen på den manglende udskiftning.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 01.10.18, 17:50
  2. Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.04.17, 22:34
  3. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 06.03.17, 10:30
  4. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (12.05.16 kl.20)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 14.05.16, 11:15
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – BIF (21.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 03.11.12, 11:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •