Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    48 75.00%
  • Uafgjort

    10 15.63%
  • Vejle vinder

    6 9.38%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 49

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    ... og FC Københavns målscorere var Wind og Skæv...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Vejles forsvar slap en Wind ...
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Lidt blandede observationer fra i går:

    1)
    Jeg har været kritisk overfor Wind i de sidste par kampe, så han fortjerner selvfølgelig stor ros efter i går. Jeg synes stadig, at der mangler lidt power og han falder lidt for meget ud af kampen til tider, men hold da op hvor var han teknisk stærk i går. Og hvor var han god til at skille sig af med bolden

    2)
    Jeg synes igen, at vi mangler energi. Især i 2. halvleg halser vi inden indskiftningerne efter Vejlespillerne. Især Zeca virker tydeligt mærket og rammer dårligt en medspiller efter pausen. Dette er en smule bekymrende

    3)
    Vi manglede generelt vilje og løbevillighed efter 1-0 målet. Presspillet fungerer også dårligt i går.

    4)
    Dejligt at have Fischer tilbage, men der mangler en del inden han rammer topform. I 1. halvleg så han tung og langsom ud. Det var lidt bedre efter pausen, men han har brug for mere kamptræning. Godt at have ham i gang, godt at bentøjet ser ud til at holde, og godt at der er nogle kampe endnu inden hold som FCM venter.

    Ellers er det selvfølgelig meget positivt at vi på en lidt tynd kamp stadig vinder forholdsvist komportabelt. Næste uge venter FCN på plasticbanen og det kan blive helt anerledes svært. Selvom jeg synes, at feks Sotte og Pierre gør det godt defensivt i går (der var nogle problemer med at skille sig af med bolden, men de lukker Sousa tæt på 100% ned), så kan jeg godt blive lidt bekymret for de to på Farums latterligt hurtige bane.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Og så hans evne til at deltage i det opbyggende spil. Det bliver rigtig godt om en sæson eller to.
    Helt sikkert. Jeg må indrømme, at jeg først lagde mørke til det efter at være kommet hjem og havde set højdepunkterne, men Wind kunne have fået to assists, hvis Fischer havde været skarpere, og han har også en god stikning til Skov umiddelbart før N'Doyes store chance.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Selvom jeg synes, at feks Sotte og Pierre gør det godt defensivt i går (der var nogle problemer med at skille sig af med bolden, men de lukker Sousa tæt på 100% ned), så kan jeg godt blive lidt bekymret for de to på Farums latterligt hurtige bane.
    Er det bare mig, eller ser Rastapopoulus ikke en hel del tungere og langsommere ud, end da han kom til klubben. I begyndelsen mindede han mig ikke om Ole Tobiasen, når jeg så ham løbe...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af vinter Se meddelelser
    Hvis du skulle have misset det, skiftes græsset FYI i kommende uge.

    (Forresten en fin artikel om bla.a. mine ungers klub, Østerbro IF og dengang, der var op til 100 kampe i Idrætsparken om året)

    Det er jeg udemærket klar over og det er lang tid siden, den har set så ringe ud. Qua timing kan jeg blot konstatere at de skulle ha` planlagt en udskiftning lidt før (ved ikke om det var muligt BTW). Om man har planlagt en udskiftning eller ej ændre bare ikke på, at banen så virkelig ringe ud, bolden hoppede forvirret rundt og mange gled rundt.


  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Og i forhold til Pieros-debatten, er denne meget interessant at læse.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...iDSlYAovP7HqpE

    Zan

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Og i forhold til Pieros-debatten, er denne meget interessant at læse.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...iDSlYAovP7HqpE

    Zan
    Tja, der er vel egentlig ikke rigtig noget nyt.. Vi er en del fans som anbsolut ikke synes Pieros er god, men vi har hele tiden anerkendt hans konpetencer uden bold, hvilket også er præcis den egenskab Ståle fremhæver.. Hvis det er sådan en type der skal spille 3. angriber i fck, kunne man dog overveje at ringe ringe til Jesper Lange, han er nok også en del billigere i løn end Pieros...

    Pieros har i sine snart 2 år her intet vist, som berettiger til en forhåbning om, at han kan blibe en stor angrober for os.. At han er en god presspiller er bare ikke nok, langt fra endda..

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Heller ikke de 14 mål i den rædselsfulde sidste sæson med et historisk dårligt FCK hold. Pieros har været igennem en dum tid med skader i efteråret og er vel først rigtig klar nu..... Og pt. spiller Wind bare før Pieros.... Hvis der nogensinde er nogen der kan forklare mig hvorfor vi i fankredse ALTID skal have en vi hater på , så er jeg klar til at lytte....


  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Har lige genset de sidste 15 minutter af kampen i går og har meget svært ved at se Pieros levere et 'kanon godt indhop'. Generelt er vores pres ikke-eksisterende i den fase af kampen, og Vejle spiller sig enkelt igennem gang på gang - særligt i Ankersens side. Det virker som ren nonsens at påstå, at vi fik greb om presspillet, efter Pieros kom på banen.

    Pieros' primære værdi for holdet i går består i at gå med hjem i feltet på dødbolde. Han redder Ankersens røv en enkelt gang på en dødbold fra højre, hvor Ankersen lader sin mand løbe. Han header ligeledes godt væk på et hjørne. Men han taber også en luftduel til Louati efter et hjørne, og det fører til en meget farlig situation ved modsatte stolpe.

    Fremme på banen leverer Pieros ingenting, bortset fra et sindssygt angreb på deres målmand med knopperne forrest - det kunne let have givet gult. Desuden står han nærmest konstant offside, når vi endelig har bolden. Derudover trækker Pieros et frispark og har 5-6 boldberøringer, hvoraf han (som sædvanligt) smider bolden væk på halvdelen.

    Jeg hverken hader den gode cypriot eller prøver at køre hetz mod ham. Men de nøgne fakta er imod ham og har været det længe. Uagtet at Ståle har betalt 20 mio. kroner for ham og sikkert drømmer om at kunne få nogle af dem igen ved et videresalg.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er helt i orden at tænke og diskutere alternativer. Jeg forstår bare ikke, at man seriøst kan mene, at nærmest alt andet en Pierre er en bedre løsning - så dårlig er han da ikke. Men fair nok, der kan man jo have forskellige holdninger.

    Jeg kan dog ikke lige følge dig i, at han ligefrem har en destruktiv attitude. Hvori ligger den? Der er da imo ingen stjernenykker eller slåen ud med armene.

    Og jo, Pierre og især Sotte ser lidt usikre ud. Umiddelbart tænker jeg, at det handler meget om manglende spilletid og noget rust, som skal bankes af.
    Pierre havde en hel del løb uden bold igår, hvor han ikke bliver spillet. Hvilket var ret ærgerligt, da han faktisk var ret udækket flere gange.
    Jeg synes han gjorde det fint igår. Både offensivt og defensivt.
    BAH!
    SYKE's Avatar

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Dommeren havde ingen store fejlkendelser og havde en fin præstation til trods for enkelte fejl og besynderlige kendelser.
    Var der ikke et par fejlagtige off side kendelser, som fratog os pæne målchancer?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Tja, der er vel egentlig ikke rigtig noget nyt.. Vi er en del fans som anbsolut ikke synes Pieros er god, men vi har hele tiden anerkendt hans konpetencer uden bold, hvilket også er præcis den egenskab Ståle fremhæver.. Hvis det er sådan en type der skal spille 3. angriber i fck, kunne man dog overveje at ringe ringe til Jesper Lange, han er nok også en del billigere i løn end Pieros...

    Pieros har i sine snart 2 år her intet vist, som berettiger til en forhåbning om, at han kan blibe en stor angrober for os.. At han er en god presspiller er bare ikke nok, langt fra endda..
    Ikke voldsomt nyt, nej, men dog en udtalelse fra vores manager om et af de pt mest debatterede emner herinde...

    Jeg har det - i øvrigt - selv ganske svært med Pieros, af de samme årsager du nævner. b
    Omvendt elsker jeg "de lange snore" i ligeså høj grad, som jeg hader dem; det er nemmere at sige farvel til en spiller, når man virkelig ved hvor langt der er til succes... Gregus er (i min optik) et godt eksempel på dette.
    Bliver Pieros det næste...?

    Zan

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Lad os håbe det zan. Jeg synes sgu det er ærgerligt han ikke vælger indskiftning af en coming man som Daramy i stedet. Knægten er en fornøjelse at se på, hvilket på ingen måde kan siges om 20 mill manden Pieros!!!

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Var der ikke et par fejlagtige off side kendelser, som fratog os pæne målchancer?
    Ikke hvad jeg lige kan huske. I øvrigt synes jeg ikke, man kan klandre linjedommeren for, at enkelte marginale offsides ikke bliver kaldt korrekt - dette er bare ikke fysisk muligt.

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 27.10.16, 08:58
  3. Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 26.05.15, 16:16
  4. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby Boldklub
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 25.05.08, 20:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •