Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    48 75.00%
  • Uafgjort

    10 15.63%
  • Vejle vinder

    6 9.38%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 49

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Jagten på mesterskabet fortsætter denne weekend, hvor Vejle kommer på besøg.

    Boilesen er ude resten af grundspillet, Lüftner er også skadet, mens Bjelland er tvivlsom. Om Fischer føler sig fit for fight og bliver udtaget til kampen er stadig uvist.

    Vejle medbringer sidste sæsons store frelser, Kjartan Finnbogason, som i denne anledning passende kan hyldes for sin betydningsfulde indsats.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jagten på mesterskabet fortsætter denne weekend, hvor Vejle kommer på besøg.

    Boilesen er ude resten af grundspillet, Lüftner er også skadet, mens Bjelland er tvivlsom. Om Fischer føler sig fit for fight og bliver udtaget til kampen er stadig uvist.

    Vejle medbringer sidste sæsons store frelser, Kjartan Finnbogason, som i denne anledning passende kan hyldes for sin betydningsfulde indsats.
    Chancen for mindst 1 point burde være til stede.

    Vejle har gang i en ret imponerende stime, med foreløbigt 27 kampe i træk på udebane uden sejr. Statistikken siger (0-11-16) og 15-46 i målscore. Det er imponerende flot, og det betyder jo desværre også, at BØF ikke længere sidder på Superliga all-time rekorden i at være lortede på udebane. BØF nåede fra april '06 til september '07 op på (ellers også ganske imponerende) 24 udekampe i streg uden sejr.

    Derudover er der ikke ret mange rekorder på højkant - de røg i mandags sammen med de 2 point.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Ståle Solbakken melder, at Fischer er med i truppen på søndag.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ståle Solbakken melder, at Fischer er med i truppen på søndag.
    Dejligt!
    Man skal dog nok ikke forvente det helt store output fra hans side her i starten, men bare hans tilstedeværelse bør løsne lidt op hos andre. Og så skal han i de kommende kampe have alt det kamptræning, som hans krop kan klare, så han er så skarp som muligt, når FCM, BIF mfl venter i slutspillet.

    Det bliver spændende at se, om han får lov til at starte inde, eller om kroppen endnu kun tillader et indhop.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Truppen er udtaget:
    01. Stephan Andersen
    21. Jesse Joronen

    02. Guillermo Varela
    03. Pierre Bengtsson
    04. Sotirios Papagiannapoulous
    19. Denis Vavro
    22. Peter Ankersen

    06. William Kvist
    07. Viktor Fischer
    08. Nicolaj Thomsen
    10. Carlos Zeca
    24. Robert Mudražija
    29. Robert Skov
    33. Rasmus Falk

    14. Dame N'Doye
    23. Jonas Wind
    28. Pieros Sotiriou
    40. Mohamed Daramy

    Bud på startopstilling:
    Jesse Joronen
    Peter Ankersen – Denis Vavro – Sotirios Papagiannapoulous – Pierre Bengtsson
    Robert Skov – Carlos Zeca – Rasmus Falk – Nicolaj Thomsen
    Jonas Wind – Dame N'Doye
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 02.03.19 kl. 16:39

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Jeg nægter simpelthen at poste den i "Den store tråd om tidligere FCK-spillere", så den kommer hér:

    Carlo Holse til 1-0 for Esbjerg

    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Skal William i centerforsvaret ved skade? :-0

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Havde Boile spillet havde jeg ønsket Daramy på kanten, med tanke på der intet offensivt godt kommer fra Pierre håber jeg på Falk derude, så vores kroatiske ven kan få sin debut også.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Jeg nægter simpelthen at poste den i "Den store tråd om tidligere FCK-spillere", så den kommer hér:

    Carlo Holse til 1-0 for Esbjerg

    Den skulle nok have været i denne tråd
    Sidst redigeret af tor340 : 03.03.19 kl. 10:49
    Øvre C'er

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Det er lige før, man burde prøve Ankersen på venstre back og Varela på højre.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det er lige før, man burde prøve Ankersen på venstre back og Varela på højre.
    ...ja eller omvendt
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Vi er simpelthen nået til et tidspunkt mht Pierre, hvor vi hellere vil spille med Ankersen eller Varela som venstre back fremfor Pierre. Man tror simpelthen at de to vil kunne byde mere offensivt med det forkerte ben, og man er åbenbart slet ikke nervøs over rent defensivt, at de skal spille ude af position og så endda ved siden af Sotte?

    Jeg tror bare, at jeg vælger Pierre ligegyldigt hvor middelmådig man må finde ham herinde. Og så må de offensive spillere selv klare sagerne og ikke stole for meget på hans evner til at sætte en mand. Sotte og ham skal nok have deres problematiske situationer i løbet af kampen, men jeg tør da slet ikke tænke på en Varela som er ny i systemet og ude af position, eller Ankersen i stedet på den position.

    Jeg synes måske nok, at vi har en tendens til at gøre visse spillere ringere end de reelt er.....


  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi er simpelthen nået til et tidspunkt mht Pierre, hvor vi hellere vil spille med Ankersen eller Varela som venstre back fremfor Pierre. Man tror simpelthen at de to vil kunne byde mere offensivt med det forkerte ben, og man er åbenbart slet ikke nervøs over rent defensivt, at de skal spille ude af position og så endda ved siden af Sotte?

    Jeg tror bare, at jeg vælger Pierre ligegyldigt hvor middelmådig man må finde ham herinde. Og så må de offensive spillere selv klare sagerne og ikke stole for meget på hans evner til at sætte en mand. Sotte og ham skal nok have deres problematiske situationer i løbet af kampen, men jeg tør da slet ikke tænke på en Varela som er ny i systemet og ude af position, eller Ankersen i stedet på den position.

    Jeg synes måske nok, at vi har en tendens til at gøre visse spillere ringere end de reelt er.....
    Pierre havde i min optik nogle uheldige optrædener i Europa tidligere på sæsonnen, men har vel været middel i suppen- hvilket på ingen måde er godt nok til Fck - dog skal han da uden tvivl spille når Boile er ude..

    Sotte derimod har set skidt ud både nationalt og internationalt - igen i min optik mest fordi hans timing er elendig kombineret med at han hverken er hurtig eller forudseende... har han reelt spillet rigtig gode kampe siden de første træningskampe hvor han virkelig lignede en super forstærkning (har han egentligt ikke været skidt siden ankomsten af Bjelland???)

    Nå men de skal starte inde begge to og spillede vel også en fornuftig 2. halveg på en billig baggrund mod Vensyssel.. puha vi har brug for Robert/Fischer/Falk mirakler og at Joronen tager med hænder...!!!!!!

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi er simpelthen nået til et tidspunkt mht Pierre, hvor vi hellere vil spille med Ankersen eller Varela som venstre back fremfor Pierre. Man tror simpelthen at de to vil kunne byde mere offensivt med det forkerte ben, og man er åbenbart slet ikke nervøs over rent defensivt, at de skal spille ude af position og så endda ved siden af Sotte?

    Jeg tror bare, at jeg vælger Pierre ligegyldigt hvor middelmådig man må finde ham herinde. Og så må de offensive spillere selv klare sagerne og ikke stole for meget på hans evner til at sætte en mand. Sotte og ham skal nok have deres problematiske situationer i løbet af kampen, men jeg tør da slet ikke tænke på en Varela som er ny i systemet og ude af position, eller Ankersen i stedet på den position.

    Jeg synes måske nok, at vi har en tendens til at gøre visse spillere ringere end de reelt er.....
    Vi er nået derhen, hvor det begynder at blive legitimt at tænke over alternativerne, ja. Jeg siger ikke, at Ankersen/Varela nødvendigvis er en bedre løsning, men det er da en mulighed, der så småt er værd at overveje. Pierre er virkelig ringe, og hans attitude er destruktiv for hele holdet. Derudover mener jeg faktisk, at det er yderligere et problem at have både Pierre og Sotte i bagkæden, da de begge virker skræmte. Mit indtryk af Varela er, at han er noget mere arrogant og selvsikker.

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Vejle Boldklub (03/03 kl. 16:00)

    Jeg har en billet til nedre c i overskud til dagens kamp. Skriv hvis du kan bruge den.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.10.18, 17:52
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 27.10.16, 08:58
  3. Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 26.05.15, 16:16
  4. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby Boldklub
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 25.05.08, 20:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •