Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
81. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCN vinder

    24 29.63%
  • Uafgjort

    29 35.80%
  • FCK vinder

    28 34.57%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 75

Emner: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Har en fidus til at Varela starter inde, om det er VB eller HB ved jeg ikke
    ;-)
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Hvad bygger du det på? Noget du har set på træningsbanen - eller er det rent gætværk?

    Jeg ville blive meget overrasket, hvis han startede ind. Da Varela kom til, sagde Ståle, at uruguayaneren nok kun ville få nogle sporadiske indhop i foråret. Så jeg kan ikke se, hvad der skulle have ændret sig. Og jeg kan slet ikke se, hvorfor Ståle skulle tage det sats mod en modstander, vi har haft det særdeles svært mod i de senere år.

    Derudover er der netop lagt et interview med Pierre Bengtsson på FCK.dk som optakt til kampen mod FCN. (https://www.fck.dk/nyhed/bengtsson-i...og-hoejt-tempo). Det plejer at være en meget fin indikator på, at det er meningen, at han har en rolle i kampen.
    Men her må du bare bøje dig i støvet.

    Det er satme godt kaldt af Neymar:-D

    Zan

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Spændende med Varela og Daramy!!!

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men her må du bare bøje dig i støvet.

    Det er satme godt kaldt af Neymar:-D

    Zan
    Verdensklasse. Intet mindre end verdensklasse!

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Er der nogle der har set Varela til træning eller for B holdet der kan berette lidt om hvordan han har spillet? Vores B hold har jo virkelig været sløjt siden årsskiftet, så jeg havde ikke regnet med at se nogle af dem på A holdet.

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Dæleme spændende. Måske ikke overraskende, at det lige er Farum Daramy starter inde mod, når nu det skal være, da han her matcher dem meget godt aldersmæssigt (!) og fysisk. Varela derimod havde jeg ikke ventet at se fra start i foråret overhovedet, og det må skyldes, at trænerteamet ikke har den store tillid til Pierre på plasten i Farum.

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Skidt skidt indstas i dag, men heldigvis slipper vi alligevel afsted med et enkelt point.. Synes efterhånden vi nærmer os en spillemæssig krise, det er virkelig ikke kønt det der bliver leveret.. I dag var det usammenhængende hele vejen rundt.. Sybes ellers det var godt set af Ståle og teamet og bringe hurtige folk som Fischer og Daramy, så vi kunne true deres bagrum, desværre lykkedes planen langt fra.. Måske en stor del af skylden skal ligges i Falks pludselige afbud, ingen tvivl om at han har ufattelig stor betydning for vores hold, og hans to afløsere i dag leverede begge deciderede skammelige præstationer..

    Vi må også snart til at se nærmere på den sundhedssektor.. Det regner konstant ned over os med skader, og mange af disse er muskelskader.. At de så skal ramme vores vigtigste og mest formstærke spillere hver gang er en anden snak..

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Jeg forstår ikke helt hvorfor Robert Skov ikke får målet. Skov får bolden til at bevæge sig imod målet, at den bliver berørt undervejs giver jo ikke normalt selvmål?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Guld betyder åbenbart ikke noget for spillerne.... Av

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Guld betyder åbenbart ikke noget for spillerne.... Av
    Underlig konklusion. Jeg så da ikke noget hold, som slog op i banen eller ikke kæmpede. Jeg så et hold med flere nye (bla en helt ny venstreside) som til tider havde det svært imod et rigtigt godt FCN på en bane, som notorisk volder os store problemer.
    Sidst redigeret af k@sper : 10.03.19 kl. 19:29


  14. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Skidt skidt indstas i dag, men heldigvis slipper vi alligevel afsted med et enkelt point.. Synes efterhånden vi nærmer os en spillemæssig krise, det er virkelig ikke kønt det der bliver leveret.. I dag var det usammenhængende hele vejen rundt.. Sybes ellers det var godt set af Ståle og teamet og bringe hurtige folk som Fischer og Daramy, så vi kunne true deres bagrum, desværre lykkedes planen langt fra.. Måske en stor del af skylden skal ligges i Falks pludselige afbud, ingen tvivl om at han har ufattelig stor betydning for vores hold, og hans to afløsere i dag leverede begge deciderede skammelige præstationer..

    Vi må også snart til at se nærmere på den sundhedssektor.. Det regner konstant ned over os med skader, og mange af disse er muskelskader.. At de så skal ramme vores vigtigste og mest formstærke spillere hver gang er en anden snak..
    Zeca og Robert leverede da langt fra skammelige præstationer på den centrale midtbane. Alt var ikke perfekt, men vores nye kroat ser ud til at have nogle spændende ting i sig, når han kommer helt op i omdrejninger. Jeg rev mig mere i håret over Fischers mange dårlige beslutninger, bl.a. den kæmpe chance i starten af kampen, hvor han skal sende Daramy afsted, samt Varelas måde at forsvare på. Slutteligt synes jeg at vi får alt for lidt ud af vores offensive standarder, selvom vores mål kommer fra dette. Der er meget mere at hente på dem.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Zeca og Robert leverede da langt fra skammelige præstationer på den centrale midtbane. Alt var ikke perfekt, men vores nye kroat ser ud til at have nogle spændende ting i sig, når han kommer helt op i omdrejninger. Jeg rev mig mere i håret over Fischers mange dårlige beslutninger, bl.a. den kæmpe chance i starten af kampen, hvor han skal sende Daramy afsted, samt Varelas måde at forsvare på. Slutteligt synes jeg at vi får alt for lidt ud af vores offensive standarder.
    Enig. Men vi scorer trods alt to mål efter offensive dødbolde.

    Og ja, Fischer skylder et mål eller to efter denne kamp.

  17. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Zeca og Robert leverede da langt fra skammelige præstationer på den centrale midtbane. Alt var ikke perfekt, men vores nye kroat ser ud til at have nogle spændende ting i sig, når han kommer helt op i omdrejninger. Jeg rev mig mere i håret over Fischers mange dårlige beslutninger, bl.a. den kæmpe chance i starten af kampen, hvor han skal sende Daramy afsted, samt Varelas måde at forsvare på. Slutteligt synes jeg at vi får alt for lidt ud af vores offensive standarder, selvom vores mål kommer fra dette. Der er meget mere at hente på dem.
    Zeca?? Hvornår har Zeca fungeret som afløser for Falk? Næ det er selvfølgelig Thomsen og Mudri der hentydes til, og hvis du i ramme alvor mener at han så spændende ud i dag, så har vi da set to forskellige kampe.. Han hang voldsomt efter på fysik og tempo i hele halvlegen og blev derfor også ganske fortjent, formoder jeg, flået ud i pausen.. Hans afløser Thomsen var så lige nøjagtig lige så ringe..

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Zeca?? Hvornår har Zeca fungeret som afløser for Falk? Næ det er selvfølgelig Thomsen og Mudri der hentydes til, og hvis du i ramme alvor mener at han så spændende ud i dag, så har vi da set to forskellige kampe.. Han hang voldsomt efter på fysik og tempo i hele halvlegen og blev derfor også ganske fortjent, formoder jeg, flået ud i pausen.. Hans afløser Thomsen var så lige nøjagtig lige så ringe..
    Helt enig. Elendige præstationer af de 2. Også ret håbløs indsats på venstre back. Fint Bjelland er "rolig" på bolden, men han er godt nok også "rolig" i sine indgreb og manglende returløb...

  20. #45
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FCN vs. F.C. København (10/03-2019 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Underlig konklusion. Jeg så da ikke noget hold, som slog op i banen eller ikke kæmpede. Jeg så et hold med flere nye (bla en helt ny venstreside) som til tider havde det svært imod et rigtigt godt FCN på en bane, som notorisk volder os store problemer.
    Hvorfor er det en underlig konklusion? Bare fordi man ikke slår op i banen eller ud med armene, så kan man jo godt spiller dårligere, end hvad holdet bør præstere. Udover OB har det ikke været prangende, det vi har foretaget os. Og selv med nye spiller, så bør vi kunne gøre det bedre mod en flok ungdomsspillere. Vi kunne lige så godt have taget hjem uden point. Jeg ved godt, du har en tendens til at se positivt på alting, men sådan behøver vi jo ikke se på det. :-)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 22.02.19, 11:56
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (15.07.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 18.07.17, 19:25
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 15.08.16, 10:58
  4. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 127
    Sidste Meddelelse: 01.10.13, 09:58
  5. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.07.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 23.07.13, 21:29

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •