Viser resultater 1 til 1 af 1

Emner: Hvorfor er nogle af vores medfans nogle store idioter?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    84

    Hvorfor er nogle af vores medfans nogle store idioter?

    Jeg ved godt, dette ikke er et enkeltstående tilfælde. Jeg ved godt, det ikke er første gang og det er helt sikkert heller ikke sidste gang. Det er helt sikkert heller ikke den værste gang. Jeg stod bare midt i det og tænkte, hvorfor fanden er nogle af mine medfans sådan nogle idioter?

    Jeg stod i køen til vores fælles indgang til udebaneafsnittet i Farum i går. Jeg stod ikke forrest, men kom før den store gruppe. Da den store gruppe ankom, begynder nogle mennesker i denne gruppe at mase fremad. Mase dem, der stod og ventede på, at porten ville blive åbnet. Vi kunne ikke komme nogle vegne og rigtig mange endte med at blive mast op mod et hegn uden mulighed for at slippe væk. Da porten så endelig åbnede, maste man bare videre fremfor at følge flowet af mennesker, der bliver lukket igennem sluserne. Det er ekstremt ubehageligt at blive mast på den måde uden mulighed for at gøre noget ved det andet end at håbe, at der ikke sker noget med nogle.

    Der er ingen, der kommer hurtigere ind ved, at man maser. Man skader kun sine medfans og giver en oplevelse af, hvor tåbeligt nogle mennesker åbenbart skal opføre sig.

    Er du ét af de mennesker, som bevist maser fremad, så er du en stor idiot.
    FC København - Fordi alt andet er for nemt.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Overfald på medfans - stop det idioter
    By Tommo in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 05:17
  2. Er der nogle der vil sælge nogle gamle FCK trøjer?
    By Fred-flintstones in forum Bazar
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 15.01.07, 22:59
  3. Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 27.02.04, 09:57
  4. vores spillere er nogle tudefjæs!!!
    By fckpigen in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 27.09.03, 18:27

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •